Gå til innhold

10 uker, 10 kilo


Gjest nueva vida

Anbefalte innlegg

Gjest Minimax

ja jeg har trua på å være skikkelig streng, selvom dette også er en livsstil endring for meg. Jeg ser nå att å unne meg LITT snop kan gå greit, men jeg kann ikke la det bli mye som sagt for da går det skeis.

Men uannsett er det vel vært ett førsøk å holde seg unna generelt.

 

Vi er jo experter på å finne "unnskyldninger"...det er jo 17 mai , der er jo tross alt konfirmasjon, bursdager , 50 årslag, jul( HELE desember) osv osv det er jo bare en lørdag i uka ?? - nei det blir for ofte.

 

jeg har faktisk bestemt meg her å nå, jeg skal finne 1 dato/ dag i mnd, der det er "lov med litt ekstra" det blir min utfordring....spennende.

Prøve det sammen kanskje ??

 

Minimax :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar
Gjest Sivalur

En dag i måneden, oi.... Ja, enig med deg at det fort blir litt mye, som du sier hele desember, hver lørdag (som ofte blir fredag til søndag...), diverse bursdager året gjennom og selvsagt mai med 17. og konfirmasjoner, og om sommeren bryllup. Og ikke minst er det jo ofte kake på jobben også. *sukk*. Fristelser overalt.

 

Mener du at du resten av måneden ikke skal spise NOE godteri/kake som helst...? Høres strengt ut.. men tror kanskje det er det jeg trenger, hvertfall et par måneder nå (men ikke for alltid..) Ser på statistikken min så har jeg bare gått ned ca 4 kilo på ca 9 uker, og det holder jo ikke..! Har 10 kilo igjen, har ikke lyst til å bruke 6 mnd til på dem egentlig.

 

Ok, jeg er med. Men jeg må sette meg to dager i mnd, for nå går det mot sommer og diverse besøk også (hører du her kommer unnskyldningene på løpende bånd...). Så jeg sier at den 20. har jeg lov til å ha litt ekstra, og en valgfri dag utenom.

 

Hvilken dag er din??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

ja den er streng, men det er jo ikke "forever" men nå mens vi trenger å gå ned ikke stangnere. jeg prøøøøøøver 1 g i mnd. og setter opp neste "snop" dag til den 20 juni jeg også.. om det kommer en uventet BRA fest opp så blir det kanskje en annen dato...men da må den være bra assa :D

 

detta klarer vi vøtt !!

 

Minimax :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

hehehe...spennende!

Jeg går for ikke godteri, prøver rett og slett det! Men (alltid et men...:D ) barna mine (3stk) har bursdager i juni/juli, så disse 3 dagene er det lov med LITT! Men jeg mener litt, ikke et stykke av hver kake som det er 3-4 av, ikke spise rester e.l. Bare et lite stykke for å feire barna mine :)

Da blir det jo liksom som deg da minimax. Blir 3 dager på 2 måneder.

Konfirmasjon og bryllup (som det også er 3 av) blir det totalforbud. Spise maten, men hode seg unna dessert og kaker. Skal man greie denne vektnedgangen, må man klare å stå imot selv om fristelsen lyser rett under nesa vår.

 

Du har greidd det før ja, Silvalur, det var motiverende å høre. Enig med deg i det at det er en livsstilendring, og at det da ikke er realistisk å ikke spise godter mer ever. Jeg tenker på det nå i starten jeg, til jeg kommer skikkelig i gang. Ogaå tenker jeg at når jeg vil begynne å unne meg litt igjen, må jeg holde meg til bare denne ene gangen i uka, nemlig lørdag. Men for å greie dette nå, tror jeg at det er lurt å kutte det ut. da blir det kanskje letter å greie å kose seg med litt igjen når den dagen kommer. Ser for meg at dersom man er uten en stund, vi det mindre sukker til for å tilfredsstille oss dersom vi noen gang ønsker å kose oss igjen. Og det regner jeg med at vi vil..... Nå blir jeg jo ikke tilfreds med en liten sjokolade en gang i uken, anten må det være litt flere dager på rad, eller overveldende mye en gang i uka...Blir fort alt for mange kcal :)

 

Tror vi greier dette! Det er jo faktisk IKKE noe kroppen vår TRENGER!!!!

 

Lykke til damer!

Mannen min har ikke trua på meg (han har vel hørt disse planene før...) Men nå er tiden inne for å motbevise pessimismen hans, og en gang for alle vise frem at; JODA JEG KAN!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

YES WE CAN !!!

 

I dag på møtet hadde de til min stooore begeistring ett svært fruktfat.

Og sjokolade også, men jeg takket nei og forklarte hvorfor, så neste runde boksen kom hoppet de glatt over meg uten å spørre....det gjorde det tusen ganger lettere :)

Juhu. Det var gøy :D

 

Natti natt

 

Minimax :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Minimax: Så flink du var igår! Bra!! :) Jeg satte meg den 20. som dato for godteri, for da er det bursdag her i huset og da må jeg ta et lite kakestykke.. men mulig feiring blir på 18. eller 19. - da flytter jeg eventuelt dagen.. ta den dagen som passer deg! Jeg skal prøve å holde meg til den dagen, ikke noe godteri nå til helga hvertfall!

 

ned12: Helt klart på tide å bevise for mannen din at DU KAN!!! Han burde jo heller støtte deg da...??!! Jeg har også en tendens til å spise for mye godteri hvis jeg først spiser... når lørdagen kommer og jeg skal unne meg litt, så blir det så mye mer enn det burde... Men nå prøver jeg på denne utfordringen denne måneden, så får jeg se. Er en eller annen her inne som får en Troika på lørdagen og ikke mer - kanskje det er noe sånt jeg må prøve på. For når mannen kommer med en diiiiger pose med smågodt, så blir det vanskelig å stoppe. :D

 

Har vært en dårlig uke treningsmessig for meg. Har ikke vært i form og er ikke helt i form enda. Jeg vil ut og løpe!!!!! Men får bare ta det med ro til kroppen er bra, ikke vits i å trene mens betennelsen sitter i. Vekten er det fremgang på hvertfall! Endelig nede på 82-tallet, hurra! Neste uke vil jeg se 81 på vekta. Nå må jeg ha litt mer fremgang altså, 4 kilo på 9 uker er jo litt lite - selv om det blir nesten en halv kilo i uka som forsåvidt er anbefalt. Nei, nå må det skjerpings til! En kilo til ned til neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sebbe72

Hei flinke jenter:)

 

Jeg må bare ta av meg hatten for dere.. selvom dere detter ut, så klarer dere å hente dere inn igjen. Bare det er jo utrolig motiverende. Jeg må ærlig innrømme at jeg et blitt livredd vekten.... Ikke fordi jeg tror det går dårlig, men redd det mismotet som kommer hvis det ikke har blitt det jeg håper på. Det vil ødelegge hele dagen og humøret vil synke langt under jordkjelleren... Jeg skal veie meg 4. juni... Er det greit for dere at jeg gjør det på denne måten? Er jo ikke helt i tråd med hva dere gjør...

 

Jeg må jo flire litt av meg selv samtidig... typisk meg å være stikk i strid med de fleste... Noen veier seg jo hver dag og opptil flere ganger om dagen... Dette har gått til hodet på meg før, så det er vel det jeg kanskje prøver å unngå, og ikke la vekta styre livet mitt...

 

Jeg tenker på det dere skriver om fristeleser, bursdager, konfirmasjoner osv. Dette er jo dager som alltid vil møte på oss og som vi ikke kommer utenom. Vi må nok lære oss til å sette grenser for oss selv, for selv når vi når målet vårt, kan vi jo ikke fortsette i gamle tralter... som jeg ser det, en helt ny livsstil med innslag av kos... Enig med at man trenger ikke spise/smake på alle kakene, men bestemme seg på forhånd hva man hvertfall ønsker. Og husk på at vi er bare mennesker, vi har lov til å feile...

 

Hørtes kjempe smart ut med å sette en dato hvor man har lov til å kose seg litt:)

 

 

Uff, dette ble langt...Hi hi hi..

 

Ha en flott uke videre. Dere er hvertfall en kjempe hjelp for meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Takk sivlur, meget stolt av meg selv - rødme :D

 

sebbe72: bra du finner inspirasjon i denne tråden selvom det er litt frem å tilbake :)

vei deg når du vil du for min del :)

 

ned12: vi tror ikke, vi VET vi kan . husk mange av disse målene starter med hvordan vi tenker ! Og "ser" vi neste tall på vekta vet vi att vi er på vei ( er på en posetiv tenkebølge nå jeg kjenner jeg , lol)

 

hm, tror jeg flytter datoen til 25 juni , det er første lørdag i ferien vår, juhu det blir spennende. jeg har faktisk sagt til gutta mine her hjemme att jeg har eget "godteri" dvs jeg kjøper meg en kurv med jordbær til bare meg, så får de en å dele he he - ego!?

Først syns jeg det var litt dyrt, men herregud det er da ikke no dyrere enn sjokolade og potetgull !!

 

Minimax :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Sebbe: Du må jo veie deg eller ikke veie deg akkurat når det passer!! Det viktige er ikke at vi skal gjøre ting likt, men at vi hver enkelt skal gjøre det som funker for oss selv - og på veien få støtte og motivasjon fra andre i samme situasjon! :D Og det synes jeg absolutt at vi får her!! Og når vi feiler (for som du sier, vi er bare mennesker, og det kommer jo til å skje) så må vi ikke pakke sammen og gi opp, men faktisk bare fortsette. Fortsette med de gode vanene, trening og sunn mat, så vil vi tilslutt komme i mål.

 

For min del så er mye av motivasjonen for å fortsette med min nye livsstil, at jeg vil ha mer energi og overskudd til ungene. Og jeg vil gjerne også ha energi hvis jeg noengang får barnebarn (langt frem i tid, men..). Jeg merker jo også at livet er mye bedre når jeg får trent og spist ordentlig, enn når jeg ligger på sofaen med godteposen hver kveld!!! Prøver å tenke litt på hva jeg egentlig vil ha ut av livet, og det er jo tross alt ikke mange timer foran tv med sukker... tross alt... selv om jeg har vært der mange ganger og sikkert havner der igjen innimellom! Men hver dag gir nye muligheter, jeg satser på å vinne idag og så gjenta suksessen imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

"Vinne i dag, og gjenta suksessen i morgen", nyyyyyyydelig, Sivalur :D Den likte jeg!

 

Veiedag når man måtte ønske det, det må jo passe inn i hverdagen. Målet her er å 'snakke' sammen, motivere hverandre og dele erfaringer.

 

Det er noe i dette at vi skal sette oss grenser, og faktisk stå ved det. Ikke alltid tenke 'jammen, men...' og alle andre unnskyldninger.

 

Har vært på ulike nettsteder i dag for å se på bikini til årets sommerferie. Ikke akuratt fristende å kjøpe liten, nett bikini til en så fæl kropp..... Tragisk! Men forhåpentligvis er kroppen noe lettere (7 kilo) til bikinien skal brukes. Det hadde vært gøy!

7 kilo til bikinien skal brukes,

14 kilo til julekjolen skal brukes,

19 kilo til bunaden skal brukes.

 

Liker å tenke langsiktig å se fremover på disse målene, men må holde meg til delmål 1. Det som er til sommeren. Målet var 10 kilo, det gjenstår 7. Det skal jeg greie! Og ja jeg skal greie å holde meg unna godteri! Det er slutt på at det er disse raske, unødvendige karbohydraten som skal styre livet mitt!!!!

 

SIVALUR: Han støtter meg, men kommer med en slik kommentar fordi jeg tror han er ganske lei survingen min om at jeg er tjukk, skal slanke meg, etc, uten å gjøre noe med det. Kanskje han prøver seg på omvendt psykologi ?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

ned12: For å være helt ærlig så var det en oversettelse fra Jonathan Roche fra No Excuses Workout. (http://www.facebook.com/NoExcusesWorkouts). Får mailene hans daglig og det hender det står svært motiverende ting der. Men følger ikke programmet noe annet enn at jeg har fått de tipsene som er gratis.

 

Når det gjelder mannen din så får vi håpe det er omvendt psykologi han prøver på ja... :D Du får kjøre på i det stille og ikke si så mye om resultater og fremgang - så får han se selv til sommeren når du stiller i ny bikini!

 

Vel, så sprakk jeg på utfordringen om null godteri/kaker før 20. juni allerede gitt.... kollega hadde med kake på jobben og jeg forsynte meg med et bittelite stykke. Det ble vel en 5-6 teskjeer. Men, gjort er gjort og spist er spist som man sier. Får bare trø på videre imorgen! Ikke har det blitt trening heller idag. Hoster fortsatt så er vel greit å ta det litt rolig. Håper jeg får til en kort joggetur imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Helg igjen :)

Etter snikveiing i dag, står jeg visst stille.........hm, kan det ha med menstr. Å gjøre ?

Eller er det bare en unnskyldning?

Har dog ikke fått gått de lange fine turene mine pga vonde tær og knær men...med maten har jeg i mine øyne vært kjempeflink :D

Ja ja jeg får se gjennom hva jeg har spist også, kanskje det er mye salt i maten, jo så har jeg ikke kommet opp i alle 10 glassene med vann denne uka , har følt meg så stinn. Når jeg tenker meg om har jeg ikke vært ordentelig på do siden mandag :)

 

Sånn det hjelper å skrive ned litt her så finner jeg ut av mine "egne problemer" underveis he he.

 

God helg alle sammen!

Minimax :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Minimax: Mensen påvirker alltid min vekt hvertfall. Stillstand og kanskje litt opp.. men så er det fort tilbake til der jeg var, og litt mer ned innen neste måned, så totalt sett går det nedover. Håper du finner ut det samme. :) Eller fant du ut at det var kost/vanninntak som var 'synderen'?

 

Føler meg veldig flink akkurat nå. En eller annen luring på jobben har satt frem en skål sjokolade borte med kaffeautomaten... :D Men nå har jeg vært og hentet nytt vann og klarte å la være og forsyne meg!! Hipp hurra! Skal ut og spise ikveld, så blir vel kanskje litt for mye kcal da, men skal nå prøve og være bevisst på forhånd og spise til jeg er passe mett - ikke sprekkmett.

 

God helg! Kos dere med måte. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Så flink du var sivalur !!! Respekt !

Tja , jeg er ikke sikker på hva som var "feil" men som du sier så retter det så nok snart.

ha en koselig fredags kveld

 

Minimax :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Hvordan har helgen vært da, damer? Min helg har vært bra, men planen om null godis greidde jeg selfølgelig ikke å holde. Det er jeg mistilfreds med, men jeg har spist veldig lite. Det er en fin ting! Spiste litt sjokolade lørdagskvelden, og et bittelite kakestykke på konfirmasjon i går. Det er jeg faktisk veldig tilfreds med, så får det heller være at jeg ikke greidde 'godis-stopp-planen' mer enn 6 dager...

 

Jeg har gått et par turer, men det blir for lite trening nå. Det er alltid noe som skjer; møter, avslutninger, mye å gjøre på jobben. (unnskyldninger...) Men sånn er det bare. Med jobb, hus og små barn kan man ikke rekke alt. Uka som kommer ser roligere ut, så da får det bli mer trim.

 

Uansett tilfreds med ukens nedgang; 700 gr. Går jevnt og trutt nedover, det er jo det beste så jeg er veldig tilfreds. 5 uker og 6,3 kilo, kan holde hardt, men det blir iallefall ikke veldig stor bom dersom det fortsetter i samme takten.

 

Når det gjelder mens og vekt (ser det har vært snakk om det her...), jeg går alltid opp, eller i beste fall står stille. Kan gå opp over 2 kilo, men dette er kiloer som raser av i takt med mens. Så ta det med ro.

Salt mat øker også vekten min med. Min mann og jeg koste oss med spekeflesk (uten fettrand :) ) og flattbrød en kveld. Neste morgen hadde vi begge gått opp 2 kilo, så ned igjen til neste dag. Salt mat binder vann i kroppen, og det fører til vektoppgang. Lite lurt å spise det kvelden før veiing iallefall...hehe...

 

Håper dere får en flott uke, og at dagens veiing blir positiv!

 

Ha en flotters uke, vi får håpe på mye fint turvær :D (hvis ikke får vi gå likevel...)

 

26.april: 92,2 kg ---------- 10 uker, 10 kilo

2.mai: 90,0 kg, ned 2,2 --- 9 uker, 7,8 kilo

9.mai: 90,0 kg, ned 0,0 ---- 8 uker, 7,8 kilo

16.mai: 89,6 kg, ned 0,4--- 7 uker, 7,4 kilo

23.mai: 89,2 kg, ned 0,4--- 6 uker, 7 kilo

30.mai: 88,5 kg, ned 0,7--- 5 uker, 6,3 kilo TOTALT NED 3,7 KG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Hei ja :) dagens veiing....hva skal man si...ned 200 g. Ja ja , ny uke heldigvis.

Jeg har prøvd denne uken å spise mer - 1600 kcal...men det er nok ikke lurt for meg som er så mye i ro. Går derfor ned igjen til 1300-1500 kcal programmet mitt og ser om det gir utslag.

Ned12 : ang null godteri før juni.....sprakk her å, var sååå flink i bursdag i helgen, så da syntes jeg plutselig ( out of nowhere) att det var "fortjent" med litt chilli nøtter og en sjokolade bit på søndags kvelden.....må jo bare flire :D

 

Vel det var EN smell, jeg har jo ikke akkurat no tids frist på meg så da tar det bare lenger tid da....

 

God mandag videre

 

Minimax :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Ned er ned, Minimax! Og nevnte ikke du noe om mens? Kan jo være en årsak det. Uansett - vi bare fortsetter til målet er nådd. Ny uke, nye muligheter :D

 

Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax
Ned er ned' date=' Minimax! Og nevnte ikke du noe om mens? Kan jo være en årsak det. Uansett - vi bare fortsetter til målet er nådd. Ny uke, nye muligheter :D

 

Ha en fin uke :)[/quote']

 

Jo, jeg var ferdig med perioden min i dag.......det føles bedre å skylde på no hihi

Neida, jeg er ihverfall klar til å ta fatt på ny :)

 

 

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Helgen har vært bra, har blitt lite trening, og litt ikke-mat - bla. is. Det var ikke lett egentlig, dette med null godteri på en måned. Men jeg har kuttet ut godteri på hverdager i det minste, det er jo stor fremgang bare det!

 

Så var det tirsdag og veiedag - og denne uken var det hvertfall litt fremgang! Hadde håpet å se 81-tallet, men men. Det ble hvertfall 700 gram ned. Så nå gjenstår 5 uker og 7,3 kilo - det kan holde hardt!! Hvis jeg har samme fremdrift som til nå, så bommer jeg med nesten 5 kilo på utfordringen, sukk. Men, hovedpoenget er jo å få mer energi og gå ned samtidig som jeg klarer å bli der, og det tror jeg absolutt jeg skal klare.

 

10 uker - 10 kilo igjen

9 uker - 9 kilo igjen

8 uker - 8,8 kilo igjen....

7 uker - 9,1 kilo igjen - yikes!

6 uker - 8 kilo igjen

5 uker - 7,3 kilo igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Nei sivalur det med godteri var ikke så lett som jeg trodde. Men jeg har en teori om att jo flere ganger man prøver å kutte helt ut, jo mer bevisst blir jeg hver gang jeg putter "nei-mat" i munnen. Så aldrig så galt er det godt for noe... :D hihi

 

Ja selve utfordringen på 10 kg er også ganske tøff når vi ser nå halveis.....

Jeg har ett håp om å klare det . Jeg skal jo videre ned også, men i ferien vil jeg legge vekk mat vekta og håpe å stå stille på pers vekta. Tar fatt på neste 10 kg etter ferien.

Og forhåpentlig er jeg like motivert til å leve denne nye livsstilen til å ta av ytterlige 10 kg. - skal egentlig være i forumet 20-30 jeg vettu, men det er mye mer fart her inne.. :)

 

Minimax nyter dagen inne i stri regnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Det var ikke noen lett utfordring med 10 på 10, eller godisstoppen. Det er drit-vanskelig, men som du sier Minimax, så blir man mer bevisst på hva man putter i munnen. Det er jo bra. Har vært flink lenge(dvs å spise mye mindre enn før), men i dag (NÅ I SKRIVENDE STUND) gikk jeg på en SMELL; spiser meg dårlig på blåbær-rullekake :D:) Jaja....Sitter med en dårlig selvfølelse nå, men jeg får ta til med blanke ark i morgen. Er jeg skikkelig flink resten av uke, er det fortsatt håp om å greie å ta av noen gram.

 

Når det gjelder utfordringen, tenker jeg at vi må bare fortsette disse siste 5 ukene, jobbe hardt, og se hvor nærme målet vi kommer. Trenger ikke bli så ille :)

 

Så blir det ferie, med et litt moderat forhold til slankinge, og så på med nu pers til høsten, og nye mål. Vi får fortsette å holde sammen fremover, har alle en vei å gå. Og dette skal vi greie. Vi går på noen smeller underveis, men er stor sett veldig flinke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Minimax, synes det er knallbra at du er her inne på dette forumet, og så tror jeg det er kjempelurt å 'dele opp' prosjektet litt slik du har gjort med 10 kilo om gangen, og kanskje litt pustepause uten oppgang imellom. Kjenner at jeg blir litt sprø av å hele tiden tenke kalorier og hva jeg putter i meg... Håper at det går litt mer på autopilot etterhvert, i utgangspunktet har jeg nok et relatvt sunt kosthold, det er bare alt dette godteriet jeg har dyttet i meg hver kveld... og det har jeg blitt bevisst på nå.

 

ned12, du har rett! VI ER FLINKE!!! :D Har nok litt lett for å glemme hvor flinke vi er, og bare se på hvor mye som gjenstår. Men, små steg og utholdenhet vil få oss i mål - og få oss til å bli der også. Jeg blir nok her inne til høsten også ja, selv om målet mitt var 74 til sommeren, LOL!! Har et nytt mål som er 70 på laaaang sikt og der vil jeg bli. Men det har jeg nok ikke veid sine mine glansdager, så det er nok lang vei tilbake også gitt. Ikke tenk mer på blåbær-rullekaken, spist er spist og imorgen er en ny dag og den vinner du! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Ned12, ja vi får holde sammen :)

Sivalur, ja jeg mener det er det riktige valget for meg å være her på dette forumet :D

 

Jeg er så stolt av meg selv nå. Jeg har gått med staver i 30 min ! Og jeg som har hatt problemer med å gå en liten tur hele vinteren. Nå er sommeren på vei og det merker jeg på den stive kroppen den blir litt bedre for hver dag :)

 

Yes we can :)

 

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Fy fabain, hva skjer???

Blir bare usunt, tenker at jeg ikke skal, men f***skapen går inn i munnen likevel. Fatter ingenting. Etter uker med jevn nedgang, ser d ut til att det får en uelegant snu denne uka...

MANDAG: etterpålag etter konfirmasjon. Va bedt til en venninne..jada, d ble kaker

TIRSDAG: blåbær-rullekake

ONSDAG: :D Ingenting

TORSDAG: is da vi var borte på middag. Og om ikke det var nok: "så ille gått likevel, at jeg kostet på meg sjokkis til kvelds.."

 

Kostet på meg en skikkelig treningstur torsdag også da, men hva hjelper vel det etter en kcal-bading uten sidestykker.

 

Skikkelig deppa og lei meg nå. Og det går mot helg. Må virkelig skjerpe meg, så kanskje jeg i beste fall greier å holde vekta....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Vel ned12, da har du bokstavlig talt gått på en reall smell! Ikke en dag men flere.

Nå er det viktig å hente seg inn, tenk att.....ja jeg spiste det men nå er det bra !

Ikke dvel mere ved dette. Ikke vær lei deg, da "viser"dunatt snopet bestemmer og det gjør det jo ikke.....DU er bossen.

 

Spe på med masse frukt, grønt og vann i helgen så skal du se du henter deg inn!

 

God helg fra Minimax :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...