Gå til innhold

10 uker, 10 kilo


Gjest nueva vida

Anbefalte innlegg

Gjest Minimax

Vi er jo her for å få støtte og litt trøst innimellom kanskje ? ;)

 

Fitnotfat : så lenge du vet att du spiser sunt og trener , så gjør du ihvertfall noe som er riktig. Du vil jo uansett få en bedre helse! Kiloene kommer etterhvert.

Jeg skal ikke legge under en stol att jeg gruer meg til platå tiden min kommer.....

Men først gruer jeg meg til ny runde mens for da skjer det ikke stort på vekta her i gården.....

 

Er veldig spent på om jeg klarer "10 kg på 10 uker" .....

 

Minimax

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 457
  • Created
  • Siste svar
Gjest Sivalur

Minimax: Knallbra! Du ligger jo virkelig godt an til å klare denne utfordringen du! ;)

 

ned12: du er ikke alene.... men vi står på videre, det gjelder å ikke gi seg! La neste uke bli den uken hvor vi virkelig vinner frem - og ser et oppmuntrende tall på vekta over helgen! :D

 

fitnotfat: jepp, samme til deg - la oss stå på videre!

 

Vel mitt forrige innlegg var jo ganske så positivt, vekta viste 81,5 og jeg nærmet meg et delmål omsider... og så - kom pinsehelgen. Med besøk og tilhørende dårlig kosthold og lite trening.. Tror ikke jeg orker å legge inn ukens resultat idag, for det var hårreisende... krysser fingre for at det har bedret seg til imorgen alt, da legger jeg inn oversikten min. Men idag ja.. da viste vekta altså 83,7.. .det er 2,2 KILO OPP!!! siden fredag. YIKES!!! :mad:

 

Med andre ord er jeg akkurat per idag, 8,9 kilo fra målet... Men men, håper at noe av det forsvinner fort, slik at det ser litt bedre ut imorgen igjen. Så er det bare å kjøre på. Jeg vil ha nye negler i sommer, så jeg må komme meg under 80 snart! Verste er at jeg hadde et stygt fall på lørdag og er gul, lilla og blå på begge leggene, og burde kanskje sitte med dem høyt og kaldt i et par uker.... men jeg vil TRENE! Like bra det ikke er vær til å gå med shorts, lol!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Sivalur: tja, nei, jo........men skal ut å spise denne helgen og drikke noen øl......så da spørs det hva tallene sier på mandag.

 

Planen er å trimme ( i tilegg til mandagen og torsdagen) både lørdag og søndag også for å se om det kan hjelpe litt ;)

 

Men over til leggene dine? Hvordan går det med deg....håper du blir raskt bedre.

 

Ned12: hvordan har de siste dagene vært ?

 

Minimax ønsker god helg til alle som er innom :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Minimax: Innimellom må vi kose oss litt også. Så lenge du går tilbake til hverdagen etterpå, og ikke fortsetter med kos hver dag (som nok er en felle mange går i...)

 

Leggene mine er såre og veldig hovne!!! Aldri vært så hovne før, ikke da jeg var gravid engang.... de er egentlig verre nå enn mandag, spørs om jeg har vært litt for aktiv denne uken. Nå har jeg trøbbel med halsen, igjen! Bare en måned siden sist, æsj altså! Så kommer til å ta det rolig i helgen og håpe at både hals og legger blir bedre. Litt stress blir det nok, vi skal ha barnebursdag på søndag med alt som hører til, og lite er planlagt/klargjort... men, får ta det som det kommer, skal nok bli bra. Satser på frisk hals, friske legger og masse trening neste uke!

 

God helg, nyt den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Neimen, huffda, Silvalur, er leggene så vonde. Så slitsomt. Håper virkelig de bedrer seg over helga. Prøv å ta det me ro, lønner seg nok i det lange løp!

 

Mnimax; kos deg med helgen du, det fortjener du. Og sonm Silvalur sier, så er det lov, bare man ikke tar med seg kosen inn i hverdagen igjen.

 

Med meg går det bra. Har spist sunt, og har 3 treningsøkter denne uka. Håper på en i morgen også. Er usikker på vekta, har smugveid, men det så ikke bra ut. Alt gikk så bra, også stopper det opp flere uker, bare pga den helvetesuka med en gigantsmell... jaja, får se mandagsmorgen, eller tirsdag. Jeg må utsette veiinga til da, siden vi er borte søndag til mandag. Håper virkelig på min 500 gr ned. Da skal jeg være tilfreds. Målet om 10 kg på 10 uker holder ikke uansett nå. Så får vi ta det langsiktig. derfor er 500 gr på en uke bra! Håper jeg greier det.

Smugveiinga er ikke alltid til å stole på, dessuten har jeg drikket så lite vann siste uka at jeg er forstoppet. Kjenner jeg er "full", føles ikke bra. Håper det losner ila helga. Vi må koke vannet her jeg bor for tiden, og det smaker ikke så veldig godt når det blir kokt, og da blir det ikke mye vann om dagen. Går i melk til frokost, og te resten av dagen....

 

 

God helg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Har, som dere vet, veiedag mandag, men siden jeg er borte fra i morgen til mandag, hadde jeg planer om å veie meg tirsdag. Jeg veide meg i morges i stede, rett og slett pga praktiske årsaker. Blir ikke helt 100% til å stole på, men jeg tar med meg det til neste mandag, når neste veiinga er. Har jammen tatt av 500 gr denne uka, og det er jeg tilfreds med. Da er jeg nede på der jeg var før sprekken og slitinga begynte. Okey! Kan ikke gråte over spilt melk, så derfor fokuserer jeg bare på hvor bra det er at jeg nå har tatt av en halv kilo.

 

Ser jo att målsettinga nedenfor ikke er helt rimelig, hehe...(gråte eller le?) 6,5 kilo på 2 uker. Jaja. Jeg setter meg et overkommelig, nytt mål:

87 kilo 18.juli. Dvs 1,5 kilo på 4 uker! Er vel greitt å justere delmålene sånn underveis, når man ser det skiter seg skikkelig ut? :/

 

Har 3 treningsøkter denne uka, og det er jeg veldig tilfreds med. Håper jeg får meg en i morgentidlig før vi drar, men det kommer an på barna osv. Ikke lett trene om morgenen når man har små barn. Men noen ganger går det. Jeg digger når jeg får det til. Syntes det er lettere å holde fokus gjennom hele dagen også, når dagen blir startet med en sunn treningsøkt! Vi får se i morgentidlig kl 08.00.

 

Håper på en sunn uke, og en ny halvkilo lettere neste mandag!

 

Ha en flott uke, og lykke til med veiinga, ladies ;)

 

Har forresten tenkt på en ting: Vil dere fortsette å være med i tråden selv om 10 uker snart har gått, og målene ikke er nådd. Kanskje minimax greier det!?! Skal vi evt fortsette her, eller lage en ny tråd?? Syntes bare det er veldig hyggelig å snakke med dere, så jeg syntes det er trasig om vi skal miste hverandre!! Dessuten har vi jo også en vei å gå alle sammen, så vi blir jo her inne og på slanke-stien (livsstilsendring.stilen :) ) en stund fremover!

 

26.april: 92,2 kg ---------- 10 uker, 10 kilo

2.mai: 90,0 kg, ned 2,2 --- 9 uker, 7,8 kilo

9.mai: 90,0 kg, ned 0,0 ---- 8 uker, 7,8 kilo

16.mai: 89,6 kg, ned 0,4--- 7 uker, 7,4 kilo

23.mai: 89,2 kg, ned 0,4--- 6 uker, 7 kilo

30.mai: 88,5 kg, ned 0,7--- 5 uker, 6,3 kilo TOTALT NED 3,7 KG

6.juni: 89,0 kg, opp 0,5----- 4 uker, 6,8 kilo

13.juni: 89,0 kg, ned 0,0---- 3 uker, 6,8 kilo

18.juni: 88,5 kg,ned 0,5----- 2 uker, 6,3 kilo

27.juni:

4.juli:

11.juli:

18.juli: ******MÅL 87 KILO******

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Hei ned12. Jeg blir med :) uannsett ny el. Gammel tråd

 

Om jeg når målet denne runden skal holde hardt. Var som sagt ute i går. Ble noen øl (les 8) mer enn planlagt og det kommer nok til å synes på vekta.

Men på rett kjøl fra i dag av, der er jeg god...ikke no å vente på ;)

 

Gratulerer med nedgang! Deilig følse.

 

Minimax er trøttings, natta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Med spenning gikk jeg på vekta. Den viste faktisk 700 g ned. !! Olykke ;)

Det må være feil er det første som slår meg, men så tenker jeg på trimmen jeg har klart. 10 TP forrige uke, det er MYE mer enn 1 TP :)

Likevel er jeg skeptisk til målet...10 kg på 10 uker, for nå til helgen er den første ferie avviklingen her i huset. Blir borte 14 dager ..ca. Og har ikke med pers vekta.

Uff, gruer meg nesten vøtt, men får fylle dagene med frukt og bær og be en stille bønn he he he.

 

Sivalur hvordan er formen ?

 

Minimax er fornøyd tross alt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Minimax: to uker igjen og du er 2,2 kilo unna målet - jeg tror du klarer det jeg!!! ;) Stå på med sykling, du er flink!!

 

ned12: Gratulerer med nedgang!! Men uff - vi er visst på samme sted, jeg ligger fryktelig dårlig an til å nå dette målet.. har snikveid litt men imorgen er 'offisiell' veiedag for meg, så da får vi se hva vekta sier... jeg klarer IKKE 10 kilo totalt. Kanskje jeg skal slenge meg på deg og sette et nytt mål for om 4 uker. Kjenner at jeg må skjerpe meg litt nå, har blitt for mye utskeielser i det siste. Forresten tror jeg nytt mål må bli om 3 uker for da drar jeg på ferie. Legger inn det i morgen når jeg har veid.

 

Jeg blir selvsagt med i tråden videre, om det blir denne eller en ny. :) Vi skal jo samme veien, kjekt med litt oppfølging.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Gratulerer, Minimax! Du er utrolig flink! 2,2 kilo på 2 uker er det store sjanser for at du vi klare. Og om du ikke greier det helt, er du iallefall utrolig nærme. Veldig bra jobba!

 

Silvalur: Lag deg et lite delmål på disse 3 ukene. Et mål du vet det er store sjanser for at du vil greie. Det var det jeg tenkte. 1,3 kilo på 4 uker, BØR jeg jo strengt talt greie!!!!!!

Det jeg tenker nå er først og fremst det målet. Så er det ferie, og da tenkte jeg å lage et på om å holde vekten de ukene. Så et nytt, lite delmål til f.eks høstferien osv.... Korte mål, som det er store sjanser for å klare.

det jeg oifte gjølr feil, er at jeg lager meg for store mål, som for det første er over litt for lang tid. Pluss at det er i overkant av hva det er realistisk at jeg vil greie. Det tar litt pusten at av meg. Jobber ikke med meg, men mot meg.

Jeg bli ofte så alt for gira i starten, og skal ned fort på kort tid. Det går veldig sjelden,. Det er jo faktisk ikke noe som haster på momentet, liksom. Jeg må lære meg å tenke litt mer langsiktig., Ikke ha disse store visjonen, det går aldri.

 

Men nå tar vi 1.mål til sommerferien. 1,3 kilo på 4 uker!!! Det greier jeg ;)

 

Flott at dere vil være med i tråden videre fremover, det er supert :)

 

Lykke til med veiinga i dag, Silvalur.

 

Ha en flott uke begge to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

ned12: Jeg gjør nok litt det samme som deg, store mål som blir vanskelige å nå, og så mister man motivasjonen litt. Men jeg vet at jeg kan, jeg har tidligere gått fra 87 til 77 (og så ble jeg gravid) så jeg vet jo at det går, og denne gangen skal jeg ikke bli gravid, så da er det bare å fortsette videre. Jeg tenker også at det er mer en livstilsendring, bli mer aktiv og spise sunnere, for alltid og ikke bare denne sommeren. :)

 

Æsj.... ;) Da var det veiedag gitt, og jeg landet på 82,3 - det er 800 gram mer enn jeg var på for to uker siden..... :mad: Den pinsehelgen ødela alt gitt! To kilo opp pga feil mat, og skadet beina såpass at jeg ikke vil trene så mye før de blir litt bedre. Æsj æsj æsj... Trøsten er at det hvertfall er 1,4 ned fra forrige tirsdag...

 

Men da er det jo bare å brette opp ermene og skjerpe seg skikkelig med kostholdet de neste tre ukene, og forhåpentligvis blir det snart litt trening igjen også. Begynner på ferie 9. juli, det er 2,5 uker til. Til da vil jeg lande på 81,0.... det må jo være overkommelig! Helst har jeg lyst til å sette målet på 79,9 for da har jeg lovet meg selv nye negler - og det hadde vært toppers til ferien!! Men det er vel bedre å ta et lite og forsiktig mål ja. Og ikke minst så blir målet at jeg IKKE skal være over 81 etter ferien! :)

 

10 uker - 10 kilo igjen

9 uker - 9 kilo igjen

8 uker - 8,8 kilo igjen....

7 uker - 9,1 kilo igjen - yikes!

6 uker - 8 kilo igjen

5 uker - 7,3 kilo igjen

4 uker - 7,5 kilo igjen

3 uker - 8,9 kilo igjen - yikes!

2 uker - 7,5 kilo igjen

 

Hvis jeg klarer ned til 81, så har jeg i snitt gått ned ca 400 gram i uken på disse ti ukene.... jaja, det er jo bare 100 gram unna 'anbefalt' nedgang, og det går hvertfall rette veien.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Brette opp ermene å skjerpe seg ja. Det er jo rett og slett bare det å gjøre!

Sliter med dårlig treningform hittil i uka, men håper det kommer. Att mange dager!!

 

Nå har vi et kortsiktig, enkelt mål, håper og tror vi greier det, Silvalur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

ned12, dette klarer vi!!! ;)

 

Jeg har endelig litt fremgang igjen, hurra! Vekta viste 81,9 idag, det er 400 gram ned siden tirsdag og igår. Det som skulle til for å komme på riktig spor igjen var å drikke nok vann, spise det jeg skulle og ikke masse annet tull, og 3 trimpoeng. Juhu! Idag blir det nok ikke trim, men skal passe kosten hvertfall. For første gang på leeenge førte jeg igår all maten inn i arbeidsboken - det hjalp nok bra på fokuset! Satser på det samme idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Hurra for Sivalur :)

Back on track ! For en herlig følse, hva ?! Det er den følsen jeg higer etter hver uke, så lagre den følsen godt bak i hodet og ta den frem om du holder på å velge feil ;)

 

Nå skulle jeg nesten ønske att ferien ble senere, føler att det "sklir" rette veien med både trening og mat og ikke minst motivasjon .

Men jeg planlegger ferien godt. Har stekt opp kylling med og uten krydder , og lagt det i poser a 150 g. ferdig stekt karbonade deig i poser a 100 g . Dette håper jeg gir meg lett tilgang på sunne alternativer mens vi er på tur. Sånn att når resten av fam vil grille seg grillben eller flintastek tar jeg lett varianten, med salat og potet til ,har jo ikke lagd til 14 dager men det er jo masse ferdig i butikken vi kan spise også.

 

Jeg har økt fra 30 til 40 min sykkling, 3 ganger i uken. Dette ser ut til å gi uttelling .

På tur får jeg nok ikke tilgang på trim sykkel.....hva gjør jeg da.....tar med trim tøy så finner jeg nok noen flotte stier i nord :)

 

Dette ble langt - har mye på hjerte i forhold til ferien....

 

Minimax gjør seg klar for tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Minimax: Høres ut som du er flink til å planlegge da! Gåturer er jo supert, særlig hvis du finner noen oppoverbakker og bryne deg på. :) Det er deilig å være back on track ja, vekta viste idag 81,6, enda 300 gram ned. Herlig! som ikke er så bra er at jeg var hos legen på torsdag og fikk beskjed om å sitte med foten opp så mye som mulig, og ingen jogging på noen dager hvertfall.. ;) Så da må jeg virkelig skjerpe meg med kostholdet også, når jeg ikke får trent noe særlig. Håper denne leggen blir bra i løpet av uken hvertfall, før jeg mister alt jeg har bygd opp av kondis de siste ukene!

Drar dere på ferie denne helgen tro? Isåfall får du ha god tur og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Hei Sivalur, ja nå har vi dratt :) men har med pc

Jeg veide meg i dag og den viste 103,1 wiiiiiiiiiiii , men så har jeg trent mye også allerede 11,5 TP Kjempe fornøyd :) så blir det spennende å se hvordan det går i ferien. Holder dere løpende orientert .

 

God bedring med foten, bedre å hvile to dager for mye å slippe å sitte en uke til .

Og ned går jo vekten så soooooool for deg også ;) he he

 

Minimax på tur

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Så fantastisk flink du er, Minimax! Stolt av deg :)

 

Silvalu: følg legens råd, og ta det med ro. Det vil garantert lønne seg i det lange løp. men jeg skjønner veldig fortvilelsen din! Virkelig kjedelig. Kan du kanskje svømme? Det er jo også fin trening.

 

Jeg har ikke trent denne uka ;) Ikk eveldig stolt av meg selv, nei.... Her har det væårt så mye de siste 3 ukene, og det bærer denne vektnedgangen preg av. Jeg har vært flink med maten, men jeg er jo avhengig av trim også. Vi får se mandag!

 

Ønsker dere en fortsatt fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

jaja, damer :)

 

Men siden tante rød kom i går, tar jeg ikke denne veiinga så alt for tungt!

 

I dag har jeg laget meg en fin kladdebok, der jeg skal registrere mat og trim. Jeg kopierte registreringssidene fra en gammel GR-arbeidsbok.

Det har gått veldig trått di siste ukene, så for å komme på rett spor skal jeg nå være skikkelig nazi en periode. Veie og regne. Jeg tror det er lurt, for å øke bevisstheten på hva man putter i munnen, og hva maten inneholder.

Vet jeg kan registrere her inne, men liker bedre å gjøre det på papiret, da får jeg et bedre "personlig forhold" til det.

 

Lykke til med uka som kommer damer :)

 

 

26.april: 92,2 kg ---------- 10 uker, 10 kilo

2.mai: 90,0 kg, ned 2,2 --- 9 uker, 7,8 kilo

9.mai: 90,0 kg, ned 0,0 ---- 8 uker, 7,8 kilo

16.mai: 89,6 kg, ned 0,4--- 7 uker, 7,4 kilo

23.mai: 89,2 kg, ned 0,4--- 6 uker, 7 kilo

30.mai: 88,5 kg, ned 0,7--- 5 uker, 6,3 kilo TOTALT NED 3,7 KG

6.juni: 89,0 kg, opp 0,5----- 4 uker, 6,8 kilo

13.juni: 89,0 kg, ned 0,0---- 3 uker, 6,8 kilo

18.juni: 88,5 kg,ned 0,5----- 2 uker, 6,3 kilo

27.juni: 88,8 kg, opp 0,3--- MENS

4.juli:

11.juli:

18.juli: ******MÅL 87 KILO******

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

ned12: Blir fort litt oppgang i mensuka ja... :) Neste uke har du gått ned igjen de 300 grammene pluss litt til. Høres ut som en bra plan å være litt mer nazi med inntaket, det blir jo fort at man får i seg litt mer enn man egentlig tror. Har du lagt noen treningsplan for idag da?

 

Jeg har tatt det litt med ro i helgen. Noe blir det jo, jeg får 'makk' av å sitte på rompa hele tiden, må liksom gjøre et eller annet. Så det har blitt litt rydding innendørs og så et strøk maling på lekehuset. Godt med alt som er gjort. :) Foten kjennes bedre ut men ser fortsatt ille ut. Tror likevel jeg skal prøve meg på en runde med 30 day shred ikveld. Har veldig lyst til å jogge!! Men det blir kanskje litt mye press på leggen. *sukk*. Svømming hadde vært en god ide ja. Har nesten ikke samvittighet til å dra i svømmehallen uten ungene, og har jeg med de så får jeg jo ikke trent... kanskje jeg skulle svømt på morgenen imorgen, tror de åpner tidlig. Har forøvrig snikveid idag (offisiell dag er imorgen) og det ser lovende ut for morgendagen... :) Var på 81,4 idag, hadde vært gøy om jeg var nede ett kilo denne uka. Trenger litt fremgang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Ett lite "hei" fra meg her i bobilen, i dag skal vi til Mosjøen :)

 

Som dere vet utgår min veiing i dag, men fikk dyttet inn litt trening i går.

Jeg og mann gikk en hard gå tur og brant litt kcal :)

 

Sivalur: Ta det nå pent med benet ditt da !!! (pekefinger) opp i alt bra med vekta da :)

 

Ned12: æsj ja er ikke det typisk att den ene uka blir vi tungvektere på ny, men ny UKE nye muligheter :)

 

Vet dere.....jeg har vært "nazi" hele tiden jeg - hver dag! Til og med nå på tur....

 

Nå er det vel best å avslutte før internett blir borte mellom bakker og berg , ha en flott uke !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulte1976

Så flinke dere er! :) Motiverende å lese!! :)

 

Jeg vil også være flink!! :) Og første bevis på det, kommer neste torsdag, som er en uke inn i slankekurset mitt.. Guuud, så spent jeg er på om GR funker på meg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sivalur

Velkommen Trulte og lykke til! :)

 

Tirsdag og veiedag, og det ble 81,4 gitt. Det er fremgang fra forrige uke hvertfall!! De 10 kiloene som jeg så for meg ble det ikke helt... hehe. Men det går da rette veien. Ble ingen trening igår likevel, satt med foten høyt fra 20 til 23... Det er pokker så ergerlig å være skadet!!!!!!! Jeg vil ut og løøøøøøøøøpe!! *snufs*.. Ikveld må uansett gresset klippes, så da blir det noen trimpoeng der, vi har stor plen og jeg har funnet ut at hvis jeg dytter gressklipperen og ikke bare går bak den, så dobles kaloriuttellingen. Det er helt klart at jeg trenger å trene hvis jeg skal se videre fremgang.

 

Ser nå at fokuset mitt har blitt feil - har fokusert på hvor mye jeg har igjen - og ikke på hvor mye jeg har oppnådd. Jeg har tross alt oppnådd et vekttap på 3,4 kilo fett som er borte, det er 8,5 pakker med bremykt det!!!!! Ikke minst så passer nå gamle bukser perfekt og de buksene jeg har gått med de siste to årene har reist til Fretex. Herlig!!

 

10 uker - 10 kilo igjen

9 uker - 9 kilo igjen

8 uker - 8,8 kilo igjen....

7 uker - 9,1 kilo igjen - yikes!

6 uker - 8 kilo igjen

5 uker - 7,3 kilo igjen

4 uker - 7,5 kilo igjen

3 uker - 8,9 kilo igjen - yikes!

2 uker - 7,5 kilo igjen

1 uke - 6,6 kilo igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minimax

Sivalur : hurra hurra ! Grattis med nedgang :)

Det er gøy å tenke på hvor mye som ER borte ja og ikke nødvendigvis hvor mye som er igjen . (for min del)

Vi fortsetter denne bobilferden og jeg må sjerpe meg - i går ble det snop dag......trodde det var lørdag i går kanskje ? :)

 

Minimax liker ikke regn på ferietur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nueva vida

Bra jobba, Silvalur! Det var deilig at det løsnet, vil jeg tro!

 

Da ser vi at det nytter å være litt "nazi", Minimax. Du sier du har vært det, og du har jo hatt en fantastisk fin nedgang. Har du unt deg litt godis eller annen nei-mat i det hele tatt, eller har det vært stopp?

Jeg skal ha en sjokolade lørdagskvelden. Og den skal jeg nyyyyte!!

 

Jeg har hatt to supre dager, med matregistrering og sunn mat. Jeg syntes det er letter å holde fokus når jeg tvinger meg til å skrive ned alt jeg putter i munnen. Har unt meg litt ekstra nå; svigermor kom med hjemmebakt, fersk lefse. Det måtte jeg bare spise litt av, med brunost :) Men jeg regnet ut dagens inntak, innkludert brunosten, og det ble under det jeg egentlig skal ha av kcal, så det var jo bra. Har nok spist ganske magert ellers av dagen. Det smakte iallefall deilig :)

 

I går ble det en laaang kveldstur i fjellet på meg og mannen, mens vi hadde barnepike. Det var herlig. Kunne gått hele kvelden! I dag ble det ikke noe. Men i morgen er planen en gå/joggetur.

 

Minimax; du må nyte feriedagene dine, og kos deg!

 

Silvalur: håper virkelig foten bedrer seg snart, slik at du kommer deg på joggetur igjen. Inntil da, får du gjøre det beste ut av det og ta ibruk alternative treningsformer. Styrketrening på overkroppen greier du kanskje også? Det må forresten jeg bli flinkerer til, styrketrening på hele kroppen. Blir veldig lite av det...

 

Nå kom verdens beste ektemann hjem med norske jordbær og vaniljekesam..mmm.... jammen bra jeg har spist bare litt over 1300 i dag, da har jeg noen jordbærkalorier til gode :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...