Gå til innhold

Graviditetskiloene Er Tilbake!!!!!!!


Gjest TWINSMUM
 Share

Anbefalte innlegg

...i dag ble en liten markatur til nesten 4 timers fjelltur. Men så hadde vi besøk og da ble det to is (sandwich) og litt melkesjokolade og potetskruer... :) Beklager til meg selv. Var ikke sterk nok. Men forbrente litt på den turen, selv om jeg ikke vet hvor mye for jeg glemte pulsklokka hjemme...

 

Huff, skjerpings Dundredei!!! :P

 

Lykke til med veiing og pakking og tur Twinsmum!

 

Ler og koser meg med innleggene deres :D Har ingen god oppskrift for hånden, men tar mer enn gjerne imot en lasagneoppskrift! :)

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

SÅ FLINK DU HAR VORE Å TRIMME, DUNDREDEI!!!!! Det er bra!

... Det er vanskelig med godisen i hus, skjønner eg. ... :- / Sånn har vi det vel alle - er jo ein grunn til at vi henger her inne! Men kan det vere eit alternativ for deg å fjerne eindel av disse fristelsane? Ikkje ha det i hus til einkvar tid? Det finnes også sunnare alternativer som du heller kan ha i skapet. ... Som yoghurt-is, deilige bær og frukt som du lett kan skjære opp, og ha vaniljesaus over...

Tenk at du kan koooose deg med te eller kaffe eller eit glass Pepsi Max - finn fram favorittkoppen din - og unn deg å bruke den til kvardags, til kveldskosen, så blir det litt ekstra kos, berre det. :- ))

 

Ellers spørs det om eg rekker den lasagneoppskrifta før eg drar, men eg ser kva eg får tid til i kveld... Trur eg ligger godt an vedr. pakking, men sikkert eindel som kjem opp i kveld når eg er `sikker` på at eg er ferdig! :- )))

 

Gjekk på vekta i dag tidlig ( også ) og den viste fortsatt 65,7 kg, så da seier eg at det var det eg klarte til ferien! OG EG ER KJEMPEFORNØGD, må sei det... Det aller beste er igrunn at eg ser det sjølv ; klena strammer ikkje sånn lenger, og sexy-stram *ler* har blitt til ikkje fult så trangt lenger. :- ) Favorittbuksene mine - som eg frykta at eg berre måtte legge vekk for godt, dei glir lett over låra og eg kan knappe dei uten å ta i... DEILIG!!!!!! Det er virkelig verdt alt slitet!!!! :- )) Og eg er fortsatt ikkje heilt i mål... - og så spørs det kva vekta seier når eg kjem heim, da... Frykter den derre kvitvinen og sikkert litt feitare middager.. Men eg skal vere så flink eg berre kan!! Dere får heie på meg... - så skal eg iallefall sende dere varme og gode tanker...

 

Men eg kjem sikkert innom i kveld - gruer meg faktisk litt til å vere uten dere ei HEIL VEKE!!!! *

 

Dere er gode å ha!!!

 

Klem fra Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, ler godt nå! så du var på vekta twinsmum, hmm - ikke akkurat overraska! men bra den viste det riktig e tallt da hvertfall!

 

dundredei - ikke depp over en dag med litt sjokis, alt den trimmen veier sikkert opp for mye av det!

 

har jo nevnt at mannen min driver gård. irriterer meg endel over det arbeidet - tar så innmari mye av tiden hans!! men idag fikk jeg smake en av de positive sidene - meg og vesla gikk på heia for å sjekke at dyrene holdt seg på beite! dvs tur i ulendt terreng med 12 kg i bæremeisen! liker!!!

 

nå er jeg trøtt og sliten og IKKE klar for jentebesøk om 1,5 time faktisk.. blir sikkert knall når de kommer, men akkurat nå er jeg som sagt trøtt! men merka at humøret steg noen hakk etter å ha lest litt her.

 

masse god tur twinsmum! og god helg til oss andre:) og twinsmum - vi vil savne deg også! hehe, og ikke overraska om du skulle rekke å skrive imorgen også, og at du da har vært innom vekta en tur til! hehe

 

om du skeier ut ei uke så er ikke det så ille, det som er farlig er å skeie ut FLERE uker.. rødme, rødme....

 

har forresten kjøpt meg ny 7.sans idag også, så nå kan jeg legge inn middagsplanen der! og trimplanen:)

 

tastes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinsmum! Og megagratulerer med vekta!!! Stolt av deg! :)

 

Må si at motivasjonen og konsentrasjonen rundt vektnedgang har forsvunnet litt i ferie-modusen og mangel på en gubbe som kan holde meg litt i ørene for tiden. Men fra mandag av er det full skjerpings! Jeg KAN jo ikke bare gi meg! *sint på meg selv!!!* Men er med dere jeg, selv om jeg ikke er så flink for tiden...

 

Så bra med 7.sans og middagsplan! All ære til deg for det! :P Håper det er kjekt med besøk - kjenner og på den trøtt-følelsen og samtidig skulle ha besøk - ikke ok. Men håper du koser deg likevel. Vi får holde stand her mens Twinsmum er på ferie.

:D

 

Ha en finfin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvelden igår ble koselig den ja, som jeg tenkte! men sen også, så gjett hvem som er dobbelt så trøtt idag? Men er loppis i distriktet, MÅ gire meg opp - leter etter ei tallerkenhylle som skal males lilla og fungere som bokhylle til vesla!

 

ikke annet en hverdagstrim på planen idag, eller - jeg slår til meg en rockeringøkt nå med en gang!

 

god helg alle sammen! og dundredei - vi er to som da skal skjerpe oss på mandag :) "i morgen, i morgen, men ikke idag!" hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke noe tallerkenhylle på meg, men et par andre kupp og en times gåtur etter loppisen, så da er jeg fornøyd likevel!

 

har dere andre klart å fylle helga med noe fornuftig da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...fornuftig...skal vi se...i går ble det båttur, med en svømmetur i sjøen og diverse bruk av armmuskler for å få båten opp på hengeren igjen....og masse mat..litt for mye dessverre.. :P I dag har dagen gått til å male topp-bordet på rekkverket på terrassen, noe som jo også krever litt armmuskler, og så ble det kino "Bilder 2" med ungene - og kinosnop. Så kcal-messig har vel ikke helga vært så god må jeg innrømme, så i morgen MÅ jeg bare tilbake til veie-og måleprinsippet igjen, hvis dette skal gå bra... Men helga har vært bra, en goood avslutning på ferien i alle fall! :D

 

Sliter med snope-spisingen min. Er ikke bare-bare å ikke ha noe i huset heller, synes jeg....for jeg mener jo jeg må takle å ha litt i hus uten å MÅTTE spise det! Blir egentlig bare SUR og irritert på meg selv som ikke klarer det jeg VET jeg må hvis jeg vil være slank og føle meg litt bedre... Har ikke vært på vekta siden onsdag, men føler jo den har gått OPP siden da. Blir forundret hvis ikke.... Begynner sånn smått på jobb igjen i morgen, begynner egentlig ikke før onsdag, men må innom en tur i morgen for å begynne å omstille hodet mitt til planlegging og div andre ting. Må finne gode måter å legge opp hverdagslivet på for å unngå stresset, det er noe av det jeg faktisk GRUER meg aller mest til nå når ferien er over. Det å ha tusen millioner tanker i hodet på EN gang, uten å få orden i noen av dem....og skulle være god mamma, holde huset ryddig, lage god og SUNN mat; helst fra bunnen av, og trene og holde meg oppdatert på jobben, samt være i forkant med planligging av timer osv.... blæh! Elsker jobben min, og ville ikke byttet, men skulle gjerne hatt litt roligere dager. Jaja, en dag sitter jeg vel der som pensjonist og savner alt stresset.... :)

 

Nå må jeg ha kveldsmat før jeg legger sammen noen klær. Alltid et eller annet.

 

Snakkes!

 

Dundredei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi er i akkurat samme situasjon dundredei! kom igjen, nå tar vi hverandre i nakken og gnur på!!

 

dårlig tid nå, skriver mer og motverer mer imorgen!

 

vi SKAL klare dette, ikke vel? !!!

 

veiing imorgen på meg - vet jeg har gått opp, kontrollveiier jo litt innimellom.. så stålkontroll på grammene som forsvinner inn i kroppen imorgen igjen! DETTE SKAL VI KLARE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta idag betyr ikke så mye, jeg konstanterte at jeg har gått opp. Mer enn jeg orker gjengi her faktisk! Men - desto større mulighet for å være glad og optimistisk neste uke!!

 

Nå venter jeg på at butikkene skal åpne, så skal jeg ned og gjøre ukehandelen min! Skrev lista i forrige uke, skal innom kjøleskap og skuffer og korrigere nå - ligger litt matrester som kan erstatte noe av innkjøpene hvertfall, så jeg ikke kjøper for mye mat. -er ganske nazi på datomerking, så kaster med en gang d beveger seg over limit.

 

mannen reiser i olja imårra, så da er det meg, vesla og PLANEN som skal styre hverdagen alene et par uker. Har avtalt trilletur idag og joggetur onsdag. SKAL ha noen økter med styrke hjemme også - står jo i planen min : )

 

Er du med meg dundredei? -og dere andre? jo flere vi er sammen, tra la la :D

 

anbefaler dere skinkesnurrene til GR, skal finne link til oppskrift etterpå. De er geniale og ha liggende på frysen og så varme opp til alternativ lunsj/frokost/ kvelds når man begynne rå bli brødlei!

 

spørsmål: Jeg begynner på jobb imorgen og er av den typen som først spiser frokost når jeg kommer på jobb - det kan altså ta en liten time fra jeg står opp.. Hvis jeg spiser hjemme så vil vesla også det, og da tar alt så mye lengre tid.. tips til noe kjapt man kan hive innpå, bare for å sette igang forbrenninga inntil jeg spiser ordentlig? eller er det helt tullete av meg å ikke prioritere tid til det?

 

god mandag!

 

Silje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var uka igang. Og jeg var på vekta i dag jeg og. Burde vel ikke si det jeg heller; men altså, den stoppet på 77,3!!!!!! :) Ble jo selvsagt megaskuffa, men visste det ville bli noe slikt....for jeg har ikke bare spist snop i uka som var, men MER av vanlig mat og. Så da går det jo den veien vettu...

 

Huff, jaja. Må innrømme at en av grunnene til at jeg nesten har gitt opp, er at jeg er litt redd for at om jeg spiser for lite, så får vi ikke til å bli gravide igjen.... Hva tror dere, har jeg grunn til å bekymre meg, eller er det ok å ligge på ca 1600 kcal pr dag selv om man vil bli gravid?

 

Og jeg VIL jo ikke gi opp, vil jo gå ned noen kilo før vekta svinger oppover pga graviditet. Men kjenner jeg er usikker på hva jeg skal gjøre, og ender da med å "tillate" meg å spise ALT for mye...hmmm...

 

Men nå har jeg da begynt å skrive ned hva jeg spiser igjen. Så kanskje jeg får litt kontroll. Men er gruelig lei akkurat nå. Vil bare være 7 kg lettere sånn "svupp", og så klare å holde meg der!!! Blæh!

 

Så, føler med deg jeg,Silje. Men jeg er med, og hjelper gjerne hvis jeg er noe tess. Får det jo ikke til selv, så... :D Men vi får prøve å holde motet oppe sammen. I sommer hadde jeg som mål å komme inn i den kjolen før bryllupet, for jeg hadde jo ingen annen kjole, og ikke penger til å kjøpe noen ny heller, så da sa det jo seg selv at jeg måtte holde vekta nede. Men nå har jeg ikke noe spesielt mål - trenger kanskje hjelp til å finne et? Noen tips?

 

Her i huset spiser vi frokost hjemme hver dag. Har tenkt på at vi kanskje burde gjøre det litt annerledes, men jeg kan ikke levere ungene i bhg før halv åtte, og da blir det for liten tid for meg å spise forkost på jobb før undervisningen begynner. Og når jeg spiser hjemme, må jeg jo gi til ungene og. De spiser ofte TO frokoster, en hjemme og en i bhg. Men om dere liker yoghurt, kan dere kanskje ta en slik før dere raser ut dørene? Hørte noen sa at om man spiser noe innen en time etter man har stått opp/våknet, så forbrenner kroppen mye mer fett enn om man venter. Noe å tenke på kanskje? Kanskje et eple, litt oppskåret gulrot, noe du har laget klart kvelden før el.l.? Målet her er å klargjøre lunsj og frokost kvelden før, men er elendig på å klargjøre ting kvelden før. Hadde vært deilig å slippe mye av morgenstresset da...

 

Skinkesnurrer hørtes godt ut! Synes ofte det er mye brød og lite smak i pizzasnurrer o.l., er disse gode og har mye smak eller?

 

Nei, nå skal jeg til legen med minstemann. Han er så tungpustet i dag. Håper på bedring til i morgen.

 

Men du, dette klarer vi Silje! Bare jeg finner ut av dette med mat og graviditet, så er jeg med jeg og. Skikkelig! :)

 

Ha en finfin dag og lykke til med handlingen.

 

Dundredei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har begge vært nede og sett 75 tallet, og vi er begge oppe i over 77 nå..

 

jeg har som nevnt tidligere styrt mye med dette med gaviditet og sånn - og til slutt hadde jeg prata med så mange leger, jordmødre og helsesøstre at jeg trodde dem når de snakka til meg: det er lite vi damer kan gjøre for å lykkes/ikke lykkes med å bli gravide! det lille vi kan gjøre er å leve et sunt liv, og ha sex med passe mellomrom! jeg tror ikke en 1600 meny kan legge hindringer i veien. Jeg spiser hvertfall MYE sunnere og riktigere for min kropp når jeg følger GR menyen enn jeg gjorde før. men om du skulle bestemme deg for å øke menyen slik at du ikke slanker deg, men vedlikeholder vekta (altså ikke går opp før fosteren begynner å vokse ; ) så gjør du deg selv en STOR tjeneste! en del av opplegget er jo nettopp dette å trimme, spise frukt og grønt, ha nogenlunde grei balanse mellom proteiner, karbo og fett osv.. -og det er jeg HELT sikker på at kroppen din har godt av!!tenk litt til du - og sjekk på nettsidene her hva som sier om gravide og ammende. men det jeg fikk beskjed om var altså at jeg ikke kunne klare å ødelegge mulighet for å bli gravid - da skulle det kraftige utskeielser til (toppidrett, rusmisbruk, spiseforstyrrelser) -og desverre var også stress en faktor.. så slå deg til ro med at det noen ganger tar tid, og så er du plutselig gravid før du aner! du har jo to herlige fra før, så du har bevist at du kan : )

 

jeg er SUPERfornøyd med dagen! Landa på 1608 kcal, har sanka 1,5 trimpoeng! Laga ferdig frokost og niste til meg og vesla imorgen, og handla middag for ei uke!!!!!!!!!!! nesten for godt til å være sant!

 

Nå skal jeg ut og ta inn tøyet, så dusje og så - TE! kjøpte ny idag, gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wow for en kickstart! har nå kuttet opp alle grønnsakene så det er klart til pølsegryte til middag imorgen!

 

tok meg 7 minutter idag, med vesla rundt beina ville det tatt dobbelt så lang tid imorgen! -og jeg ville da vært mye mer amper enn jeg var i kveld.

 

juhuu - flere som vil slenge seg på feelgood bølga mi?

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det ikke bare meg som har noe "galt" med vekta, den viser jo like mye som når jeg startet!!

Var på tur med jobben til min mann i helga, og har spist masse god mat og droppet alt som heter sunn fornuft... bare det at jeg hadde jo tenkt å starte på nytt i dag da, og var flink helt til i kveld da jeg fant en halv pose chips som barna hadde fått av besteforeldre...må vel kjøpe en ny i smug til de...

spiste alt for mye til kvelds også, huff og huff...

Angående frokost, så er skyr både mettende, godt og sunt, og vil du spise i fred, så kan man stå opp ti minutter før man vekker barna, men vet det kan være vanskelig, er jo så godt å sove noen minutter ekstra på morraen...

Så derfor tror jeg at jeg skal faktisk skal gå å legge meg nå, for jeg skal opp kvart over seks i morra...god natt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spiste en youghurt i smug mens vesla lekte med dukker og gulrot i bilen - så ordentlig frokost på jobb mens pc starta opp!

 

å stå opp først er nesten umulig, er en liten morgenfugl jeg har..

 

høres ut som ei koselig helg - er godt å skeie ut litt av og til - og enda bedre hvis man har gitt seg lov på forhånd! Men nå er det hverdag, og vekk med chipsen! Ikke gå i den fella at du spiser litt av den nye du kjøper til barna for at de ikke skal merke at det er en ny åpna pose du har lagt i skapet hvertfall ; )

 

lykke til damer! jeg har mandagsfølelse idag, mandag med frisk start! tra la la la :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, jeg tror deg, og da skal det være ok å ligge på ca 1600 kcal selv om jeg vil bli gravid. Men altså, gikk fint fram til vi endte opp hos legen i går ettermiddag. Minstemann hadde astmaanfall og vi ble altså "beordret" rett fra legen og opp på sykehuset, hvor vi ble innlagt for natta. Måtte ha middag først, så det ble italiensk pizza på oss. Og så var mor så sulten i går kveld, og det eneste kiosken hadde å by på, var sjokolade, så det ble en Troika og en liten melkesjokolade på meg etter at minsten endelig hadde sovna i halv ti.tida. Hmmm....er helt gåen etter å ha vært våken hver annen time i natt, for gutten min skulle ha medisin hver annen time fra klokka seks i går kveld til klokke var åtte i dag tidlig... Men altså, nå er jeg PÅ igjen, så får jeg prøve alt jeg kan å leve sunt og få trent litt. Men mer stressa slutt på ferien kunne jeg vel ikke fått... :D

 

Du er jo kanonflink Silje!!! :) Bøyer meg i støvet - så godt at du har funnet et rett spor! Det motiverer! :)

 

Forresten; hvordan får du tid til å handle alt en gang i uka? Her hadde vi det slik før, men ble litt lei av å bruke halve lørdagen på mathandling, eller at en av oss (dvs meg) skulle handle alene alt for en uke. Men må kanskje tilbake dit....hmmm...må i tenkeboksen!

 

Ha en fortreffelig dag!

 

Hilsen trøtt Dundredei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, jeg hadde også følt meg trygg på det, bare kos deg med en god livstil og god sengehygge fremover du, så gleder vi oss til å høre det når du har gode nyheter! :D

 

uff da... er han bedre i formen nå da? krysser fingrene for at han kommer seg fort! finnes ikke verre ting enn syke barn, og akkurat da er ikke mors kosthold det viktigste! det er hverdagene som teller vettu!

 

Selve handlinga tok ikke så innmari lang tid - hadde til og med vesla med meg! Men handlelappen... DEN tok tid den! Skrev faktisk ned ting på lappen i ca den rekkefølgen jeg vet de er i butikken, og frukt og grønnsaker fikk en egen side - den lista ble lang!! MEN - merker jo at jeg ikke er vant til dette - har spist så kjempemye grønnsaker i det siste, at er nesten tomt for noe allerede!

 

jeg handla på kiwi, og der mangla de selvfølgelig noe av det jeg trengte, så må en tur innom meny iløpet av uka - men lappen ligger jo klar nå, og vet hvilke to-tre ting som mangler, så det krever ikke så mye energi.

de middagene jeg mangler noe til tar jeg mot slutten av uka. Da kan jeg jo fylle på med det som begynne rå gå tomt også.

 

idag hadde vi pølsegryte. litt lite smak for min del, men 2 åringen var superfornøyd. var så masse grønnsaker og velge mellom, og pølser innimellom også, tror vi begge gleder oss til rester imorgen!

 

ingen trim idag, men har pakka løpetøy, jogger rett etter jobb med ei venninne - veldig glad for den avtalen. Vi har begge barn, og vet at det er TUNGT å komme seg ut på kvelden.

 

ikke bry deg om det avbrekket dundredei, du er snart tilbake på sporet igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok med at jeg ble forkjølet og hadde vondt i halsen igjen i går, men våkner i dag opp til full ommøblerering i magen, det buldret og braket, og ikke lenge så fikk doen masse besøk...håper bare ikke jeg begynner å kaste opp, for det er bare det verste som finnes...

men magen ser fin og flat ut hvertfall :D

Ante ikke at man hadde så mye væske i kroppen, jeg...

Huff, nok om dette, håper ikke jeg har smittet resten av familien...

Så mye tålte kroppen etter å ha vært "fri" for bakterier fra jobb i fem uker (Barnehage)! Jaja, like greit å være ferdig med det, så er det forhåpentligvis en stund til neste gang...

Lurer på hva som er greit å spise? Har ikke noe matlyst hvertfall...Prøvde meg litt på noe banan og pepsi max...

Glad jeg tok den løpeturen i går og ikke utsatte den til i dag som jeg først hadde tenkt, oi, nå må jeg løpe igjen!!Doen kaller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, det der er noe av det verste.... trøsten er at perioden med do turer ikke varer så lenge, det kjipe er at det ofte tar noen dager før man er tilbake på topp igjen sånn energimessig.. krysser fingre!

 

og hvordan går det med minsten din dundredei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at du er syk Karmani! God bedring! Her er ostepop det beste når jeg sliter med magen. Fikk det anbefalt av en sykepleier faktisk. Salt og lett fordøyelig. Ikke noe slankekost nei, men du må jo ha noe mat...

 

Her sliter jeg litt med å komme i gang med å registrere mat etter sykehusoppholdet vårt. Men har begynt å snu hodet inn på GR-tenking. Gir altså ikke opp.... :)

 

Lykke til med jogginga - supert å ha noen med seg!

 

Nei, nå må jeg visst få med meg gubben til sengs om det skal bli noen baby på oss..... :D Hehe.

 

Snakkes :)

 

Dundredei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jenter! vi henger med?!

 

ble både joggetur og klippe plenen på meg igår(det siste tok 40 minutter) -så idag har jeg ikke gjort noenting!

 

ikke at jeg hadde fått tid til det heller, torsdag er stressedagen min, jobb og så speiderleder ++.

 

gikk på vekta idag - kjempeskuffa. Var jo bare kontroll, og har jo egentlig lovet at jeg ikke skal gjøre slik... Men hadde håper at 4 dager på rad med perfekt kcalmengde og trening skulle vise resultater, men den gang ei - vekta stod på samme plass som sist! satser på at det bare at stoppet opp litt nå - og så RASER det nedover etterpå :D

 

skal i 30 års dag i helga - men det serveres fiskesuppe, så bør gå greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:)

 

Men har ikke kommet i gang med matregistrering ennå....litt mye å gjøre på jobben for tiden,men prøver å spise så fornuftig som mulig;stoppe når jeg har spist to skiver til lunsj (noe som har vært vanskelig disse to dagene for vi har hatt nydelig lunsj!!!) og ikke overspise og putte innpå uten å være sulten. Om det har noen effekt på vekta aner jeg ikke...vet ikke om jeg tør å gå på vekta...

 

Jeg veier meg forresten gjerne oftere enn en gang i uka, for å holde meg litt i skinnet... Leste et sted at de som veier seg sånn passe ofte, er flinkere til å holde vekta enn de som veier seg sjelden...så... :D Ikke ha dårlig samvittighet for det du Silje! Stå på, ikke gi deg med det flotte opplegget du har klart å holde i 4 dager! Stolt av deg! :) Blir nok et godt resultat neste uke skal du se!

 

Ha en finfin kveld videre.

 

Dundredei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pleier like å sammenligne meg med livet mitt FØR hvis ting butter litt imot.. Selv om det er dager der alt ikke går helt etter planen, og jeg ikke får veid, spiser nei mat eller lignende så vet jeg at jeg gjør dette på en helt annen måte en tidligere hvertfall! all bedring er god bedring :)

 

Jeg er superfornøyd idag - har kommet gjennom ei uke på jobb - og gjennomført matplanen! middag og matpakker er gjort klar dagen før, jeg har startet med youghurt og så tatt ferdigsmurt forkost i bilen eller på jobb, som også er gjort klart dagen før.

 

Mange som har sagt det før - men jeg har ikke forstått hvor fantastisk det er før jeg fikk prøvd selv! jeg er mye tidligere på jobb, og kan gå desto tidligere hjem. -og når jeg da kommer hjem går middagen mye fortere å lage - og vi har mer tid til lek og morro! -OG jeg har ikke vært butikken og surra rundt for å komme på noe smart å ha til middag! hehe, litt planlegging var det som skulle til for å gjøre meg til et lykkeligere menneske :D

 

nå er vel snart twinsmum også med oss igjen - gleder meg til å få et lite sammendrag fra turen, håper du har kost deg masse!

 

god helg jenter, og hold dere i skinnet!!! (haha, en ganske mild pekefinger det der altså..)

 

skal jo veie meg på mandag - MEN nå er jo målet mitt først og fremst og følge GR kostholdet, så er ikke vekta, men alle smilefjesene på ukeplanen som er det viktigste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akk ja - typisk lørdag dette! altfor mye riksing hit og dit, og følger ikke helt matplanen min.. Men 30 års dag i kveld, så satser på at mange bittesmå måltider idag skal gi rom for fiskesuppe og litt godis ikveld :D

 

løpetur nå - må følge rådet til kurslederen min - skal man nyte må man først yte!

 

god lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...