Gå til innhold

Graviditetskiloene Er Tilbake!!!!!!!


Gjest TWINSMUM
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest TWINSMUM

Bor i Oslo - og har sjølvsagt vore sterkt preget av dette. Heldigvis kjenner jeg ingen personlig som er rammet av det som skjedde, men det er klart at man blir berørt. Hele landet blir det. ....

Var i sentrum på lørdag og det var HEILT uvirkelig! Sterkeste inntrykket var inne i domkirka - UFATTELIG, vakkert og verdig - og FULLSTENDIG meningsløst!

 

Alt annet blir ganske irrelevant, men alt i alt har helga gått veldig bra, hvis jeg skal komme litt inn på det.

 

Ble jo ingen tur ut på lørdag, så vinglassene ble byttet ut med pepsi Max - men så spiste jeg noen vanilje fudge isteden :- ( så alt i alt vart det nok ikkje mindre kcal. ... :- )

Det eg er littegranne skuffa over, er at jeg PLUTSELIG hadde putta i meg to vanilje-fudge ( det er det BESTE godteriet jeg vet... ) med en gang jeg våknet på søndag! Hallo??!!? Ka er det for ein frokost??!? Men de var spist før eg skjønte hva som skjedde. *ler* Trur eg var `sinnsjuk i gjerningsøyeblikket!!!" :- )

 

Men kan også fortelle at i dag har eg tatt på meg ein kjole som eg kjøpte 6 mnd etterat twinsa var født - og DA var eg tynn, da... Kjolen er litt trang, men med ei lita jakke utenpå er den kjempefin - og eg hadde tenkt å kaste den for eg trudde ALDRI eg kom til å få den på meg! SÅ eg eg iallefall glad for at eg merker skikkelig at kroppen har endra seg igjen! Og føler fortsatt at delmålet mitt er oppnåeleg.. ... om det er ganske fjernt der ute. ...

 

Korleis har det gått med dere andre da? Er kjempespendt!!!

I morra kan det jo hende at vi høyrer fra Dundredei igjen også .... :- )))

 

No får eg jobbe litt...

 

Vi snakkes!

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

godt å høre at du er i god behold. Rart. men har faktisk bekymra meg litt når det var så stille her inne. Merkelig at man føler slik omsorg for noen man aldri har møtt, men dere betyr mye for meg! :)

 

0,3 opp idag, men det betyr ikke så mye, jeg går jo alltid opp når jeg skal ha mensen.

 

slanking føles ubetydelig disse dagene, søsteren min har det tøft - hun mistet venner i helga. MEN - som jeg har sagt før så mener jeg at man takler motgang bedre når man har det bra fysisk, så derfor skal jeg ha fokus på rett kosthold framover også.

 

innom jobb - med vesla! hun har sittet tålmodig og lekt på gulvet, men vil hjem nå.

 

tastes senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Det er sant, det. ... :- ) Man føler at man kjenner kvarandre etterkvart. ... Og på ein måte så gjer man jo det! :- ) Man kjenner iallefall alle dei dårlige vanene til kvarandre! - og til oppturer og nedturer. ....

 

Så trist for søstra di!!! HUFF OG HUFF!!!! Når navn og bilder etterkvart blir sluppe, så er det nok mange fleire som oppdager at dei kjenner/kjenner til nokon av dei omkomne... Gruer meg til det! :- (

 

Enig med deg i at slanking ER uvesentlig, men å ha det best mulig - det er jo vesentlig, også no. Så vi fortsetter, vi. :- ) Mens også våre tanker går til alle dei som er ramma og berørt...

 

0,3 opp er jo ikkje ille, 82Silje! :- ) Og i allefall ikkje når du veit kass tid som kjem .. Det fine er jo at det du ev går `opp` når du har mens, det går man somregel ned + det reelle man går ned, veka etterpå. SÅ NESTE VEKE BLIR SIKKERT BRA!!! :- ))

Er kjempespendt på korleis onsdag blir, og håper eg klarer å la vere å test-veie meg... Det blir eg berre stressa av.

 

Nei, no er det straks klart for litt banan og yoghurt.... Nammis!

 

Twinsmum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

sånn, da var snuppa i seng, og jeg har litt tid til disp :)

 

gratulere med "ny" kjole twinsmum! sånn er jo bare superstas!! jeg går også i noen gamle plagg innimellom - digg!

apropo vaniljefugde - LIKER! og på gladmaten hadde de en STOR bod med all slags fudge - ja, jeg kjøpte en pose! hehe, litt mer enn bare to stykker også..

 

nå ser det ut som finværet er på vei, slipper hvertfall unna regnvær de neste dagene tror jeg. Sykkeltur står på programmet imorgen!

 

jeg pleier jo gå opp rundt en kg ved mens, så egentlig litt redd for at syklusen også har tatt ferie, og at den ordentlige smellen kommer neste uke.. Men får bare holde meg selv i nakken og stå på videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Jaja, nokre smeller skal vi jo gå på!!! Og går eg på ein smell, så er det ikkje sjeldan at det er ein vaniljefudge-smell... Dessverre! :- (

 

Kjenner at eg trenger styrke her no - oppdaga at eg stod med ein fudge i handa i stad, mens eg laga middag! Men heldigvis la eg den tilbake. Har ikkje kasta posen enda, men kjenner at det er det eg burde gjort! Tatt den og kasta den rett i søpla! Men så tenker eg også no, at no for tida så er det sommer og ferietid, og stadig vekk kjem det besøk innom, og da er det kjekt å kunne sette fram noko. Så eg skal forsøke å la det ligge i skapet, men eg kjenner det ikkje er lett.

 

Lykke til med sykkelturen i morra! Eg skal forsøke å få meg ein trimtur i morra før jobb... Phhhjjjuuuu... Får no sjå om det blir sånn! :- )))

 

Vi snakkes seinare, 82Silje. ...

 

Twinsmum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

... at det ikkje vart trim-tur i dag tidleg. Twins-boy våkna 03:00 og var lyyyyys våken til rundt 04:30 zzzzzzzzzzz.... så da vart det litt søvnmangel, ja!N Er det virkelig mulig å PLUTSELIG vere lyyyys våken, når det er MIDT på natta??!?! Men iallefall ; var SÅ trøtt når klokka ringte for trimtur, at eg bestemte meg for at det får vi ta seinare i dag... Så eg har rydda plass til ein joggetur etter leggetid for barna i kveld.

Gleder meg! :- )

Har du fått sykkelturen din, 82Silje?

- og er du med oss igjen, Dundredei?! Spendt på å høyre korleis ferien har vore - og motivert for å motivere! :- ) Du får til dette, Dundredei! Du er snart inne i vante rutiner igjen, og da er det SÅ mykje enklare å følge opplegget. ...

Og Karmani - går det bra med deg? Sist du skreiv var du så innmari forkjøla? Håper du har blitt frisk igjen ... :- )))

 

Snakkes, folkens! :- )

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

... for her snakker eg mest med meg sjølv fortida. MEN det er ganske ok, det også - da får eg alle dei svara eg vil ha! "skal eg ta den deilige fudgen?" "Ja, det synes eg du skal... FORDI DU FORTJENER DET!!"

Må innrømme at i dag når eg laga klar middagen, så spiste eg ein fudge! Å NEI OG NEI OG NEI OG NEI!!!!

Det beviser berre at eg IKKJE kan ha det i huset uten å "gå på smeller" No har eg lagt det klart på benken, og eg SKAL faktisk kaste det når eg skal ut og jogge etterpå!

SVAKT MENNESKE!!!!

 

Er jo SÅÅÅ spendt på kva vekta kjem til å sei i morra!!!! :- O

HJÆÆÆÆLPA MÆÆÆÆIIIII!!!!! No skal eg slutte å snakke med meg sjølv - og jaffal slutte å gje meg sjølv god samvittighet når eg er svak...

 

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

twinsmum: LEGG VEKK DE FUDGA! få ungene til å gjemme dem, hehe - det synes de sikekrt er kjempestas! problemet er vel om du skulle finne dem..

 

husk det er veiiing imorgen, så ikke flere smeller nå! hehe, håper du tåler de harde ordene - prøver bare å passe på deg!

 

vesla hadde også ei slik natt i forrige uke, skjønner ikke hva som går av dem! en ting er å vpkne på natta - men å være lysvåken i flere timer før de sovner igjen.. nei, det skjønner jeg ikke! fornuftig å utsette trimmen da, gir deg nok mer i kveld.

 

Ble ikke sykkeltur på meg, men 2 gåturer i raskt tempo med vogn og litt opp og ned pluss plenklipp -med raking!

 

er vist min tur til tørkeperiode nå.. Glemmer å drikke! Er jo bra det er varmt ute altså, men vannflaska i veska blir så kjassen da... spørsmål: er pepsi max veske? som kan telles som vann? hvis jeg går innom en plass for å kjøpe kald drikke så frister det mer med max enn vann :/

 

mulig vi drar på stranda imorgen, da skal jeg itilfelle innom salatbaren og kjeske meg før avreise, digg! og drikke minst en liter vann før vi drar hjem igjen! hmm... er d litt lite? ok, skal prøve enda litt til!

 

stå på jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Eg veit eg veit EG VEIT!!! MEN ; eg har ikkje vore SÅ ille ute og køyre. Eg har klart å ro meg i land dei fleste gangane, men det har nok blitt nokre fudge over lovlighetens grense... *sukk*

 

Men synes sjølv eg var litt lur i stad. Leigetakern vår fekk vannlekasje - og Twinshusbond måtte dra dit - ergo INGEN BARNEVAKT TIL TRIMMEN MIN!!!! Da var gode råd dyre... På kjøkkenet fann eg godteposen som låg klar til å bli kasta i søpla... Hmmmm... kan eg bruke den til noko fornuftig!?? JEPPS!!!! Med bestikkelser i tankane tok eg den med inn til stesønnane mine som satt og spilte PS - og dei kunne sjølvsagt kjøpes!!! *ler*

Så da fekk eg trimmen min - DELIIG!!!! Føler meg som eit nytt og bedre menneske...

 

Twinshusbond kommenterte faktisk i dag at han ser at eg er i bedre form... Hmmm *plystre* ;- )))

- og han veit at eg har det sååå mykje bedre med meg sjølv når eg litt lettare, og da har eg det somregel bedre på alle mulig måter... og det hjelper på humøret og engasjementet og energien... VINN VINN VINN!!!!

 

Nei, no er det knekkebrød, kaffelatte og Greys! Fordi eg fortjener det...

 

I morra er det veiing - og viss eg har gått ned/stått stille, så veit eg kvifor ; litt lite tim, og litt mykje fudge. Har eg gått ned, så har eg vel hatt litt flaks, og vore flink. Man trur gjerne at utskeielsane er verre enn dei er, men eg skjønner jo også at eg ikkje kan fortsette å ete fudge...

I helga skulle eg jo drikki vin og gått på byn, det droppa vi jo, og mange kcal vart spart. Drakk litt cider heime, men satt og nippa til det, og faktisk ; ingen la merke til at eg knapt drakk, men eg slapp kommentarer og forklaringer om kvifor eg ikkje skulle drikke og kose meg... Kosa meg med cideren - sjølv om eg sikkert tilsammen drakk ein halv boks! :- ))) Men det er det ingen som veit...

 

Vi tastes i morra... KRYSS FINGRE FOR MEG, DA!!!!!! Så lover eg å vere veldig flink neste veka... :- ))

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

faktisk så er det vel slik at vi får gratis hjelp etterhvert, vi har kjørt igang forbrenninga i kroppen slik at den jobber selv om vi skeier ut en dag!? det er bare in teori altså, jeg har for lite peiling..

 

skammet meg litt istad over at jeg ikke ahr satt meg grundigere inn i GR kostholdet. -karbo, protein osv.. nå har jeg funnet fram bøkene igjen, skal bruke litt tid av ferien på å studere enda flere forbedringsmuligheter :)

 

jeg synes du er veldig flink jeg, twinsmum! en fudge inniellom klarer du og kroppen din å takle! men guri - du imponerer meg som faktisk klarer å tenke tanken om å bytte BORT godis mot trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Heisann!

Her var jeg igjen...

Ferien skulle gå til Oslo, menhørte på radioen når vi hadde et par timer igjen, hva som hadde hendt der, så vi flyttet litt på planene.

Hadde siste natta i Oslo, da, sov ikke helt godt, kan man si...

Politi og militære overalt...Helt forferdelig det som skjedde...

Jaja, mat må man uansett ha, og hotellfrokoster er jo veldig gode da, så har nok skeiet ut litt der, og så er det godt med noe å knaske på under timelange bilturer...

Får begynne på nytt nå...Vekta har hvertfall gått hverken opp eller ned, selv om det ble litt pizza og is også innimellom...

Løp vel av meg litt i dag, håper jeg, jogget i 1 time og 25 minutter!!!Ny rekord! Så hvis ikke dette hjelper, så vet ikke jeg...

 

Ps. Hva er dette fudge som dere prater om? Aldi hørt om...en type smågodt eller? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

- Karmani... :- )))

Ferie er vanskelig - men tenk positivt ; tenk kor du hadde vore dersom du ikkje hadde følt at vi holdt deg littepittegranne i øyrene! :- )

Ja, grusomme ting som har skjedd - kcal føles så bagatellmessige. Men som vi har snakka litt om tidligere ; å ha kontroll over dette gjer oss bedre rusta til å takle alle andre utfordringer også.

 

Viss du ikkje har smakt fudge, så bør du sikkert holde deg unna - DET ER FARLIGE GREIER! Det er sånn smågodt-karamell som er lysebrune i små firkanter/blokker på ein måte. ... FYSJOM!!!!!!

 

No har eg komt meg i seng, faktisk... - og berre venter på at eg kan stå oppatt og sjekke vekta og ta måla mine i morra tidlig...

 

HJÆÆÆÆÆLPA MÆÆÆÆIIIII!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Stod opp og småjogga til badet i dag tidleg.... ( alt for å øke kvardagsaktiviteten litt... *ler* ) og får av meg klena og jomper opp på vekta ..... DEN ER DØD!!!!! FULLSTENDIG DØD!!!!!! ... borte vekk, reagerer ikkje .... DØD!!!! Burde jo sett den komme, for så lenge eg kan huske har det alltid stått LOW når eg har aktivert den ... Men det har stått så lenge at eg hadde slutta å tenke over det!

 

Det var eit sånn antiklimax at dere ANER det ikkje! - høyres det ut som at dette har gått meg til hodet no??!? Men det har jo det!

Kom nok med nokre velformulerte gloser der inne, for like etter banka Twinshusbond forsiktig på døra " ... går det bra med deg???...." " NEI! "

Og eg som ikkje veit om det har gått bra eller ikkje! Kan jo hende eg skulle vore kjempeglad i dag... - eller deppa.... Men no aner eg ingenting! Det er jo verre ...

 

Men men... Får holde den gode steamen - og veie igjen i morra.

 

Skal ut med ei venninne i kveld, og bytta ut indisk restaurant med eit spisested der eg veit at dei har KJEMPEDEILIG salat, og så får eg be om dressingen ved siden av, så går det vel bra. ....

HUFFOGHUFFOGHUFFOGHUFF!!!!!!!!

 

Tenk at vi ikkje hadde slike batteri liggande i skapet?! Vi har jo ALL slags batteri og lyspærer og spotter i eit skap - men ikkje dette! Det skal det jaffal bli endring på ....

 

Hadde forsåvidt gått inn 1 cm rundt magen, 0,5 rundt låret og ..... litt rart å nevne kanskje, men eg merker så innmari godt at buksene mine er romsligere rundt knea! Er det normalt å gå ned spesielt rundt knea? Jaja, kroppen er rar...

Så ; har dessverre ingen vekt å oppdatere dere med i dag, vi får håpe på bedre lykke i morra! Da skal iallefall vekta - og skapet, vere fylt opp av flate små batterier!

 

82Silje ; dersom du kjem over gode tips og forbedringsmulighere, føl deg fri til å fortelle oss om dei ... :- )

 

Ha ein fin dag, jenter - vi tastes!

 

Twinsmum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

I dag skal eg ut og kjøpe batterier... - og i morra tidlig ... DA faller dommen! Det positive er jo at dersom eg er ute og køyrer, så har eg faktisk eitt ekstra døgn på å rette det opp...

Men summa-summarum så har eg ikkje bedre tid...

 

Delmålet er fortsatt 65 kg. innen 12.08!

 

Lurer litt på ein ting - korleis regner dere det når dere eter salat MED pasta oppi? Eg forsøker å ikkje ete for mykje av pastaen, og så har eg regna ut sånn ca kor mange kcal det er i en 5 pastaskruer feks. og så regner eg diverse salatsorter + 50 gr pasta + 50 kylling/skinke osv osv... Men har nokon smartare måte å regne dette på? Blir ganske omfattande...

Ikkje for det ; det er ikkje `overdose` av salater eller tomater som gjer at vekta har gått feil veg.

Og eit lite tips dersom dere er glad i salat ; sweet chilisaus er KJEMPEGODT på salaten. Det er litt mindre kcal enn rømmedressing feks. og smaker MINST like godt. ... Synes det er litt tamt med salat uten nokon form for dressing på....

 

Nei, no er det jammen tid for mellommåltidet snart... Tar gjerne imot tips til enkle/smarte/gode mellommåltider, til å innta forran pc`n.... :- )))

 

Ha ein kjempefin dag ... Håper å høyre fra Dundredei snart.... :- ) Blir litt bekymra, eg.... Etter alt som har skjedd her til lands den siste tida.... Håper det er bra med deg, Dundredei.

 

Vi snakkes alle sammen...

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

karmani: velkommen tilbake! du imponerer med løpinga di! godt gjort, en drøy halvtime er nok for meg! og å stå stille på vekta er vel egentlig ikke så verst nå på sommeren, er vel ikke uten grunn at GR reklamerer med at "i sommer skal jeg hvertfall ikke legge på meg" på toppen av nettsiden.. ferie betyr late dager og god at for de fleste tenker jeg!

 

twinsmum! faktisk så så jeg overskrifta di, og ble lei meg på dine vegne, trodde du hadde gått opp i vekt! så selv om null veiing er kjipt, så var det jo bedre enn oppgang hvertfall!

 

hehe, har ikke "problem" med at buksene slenger rundt knærne, men så lenge klærne slenger så er vi fornøyde!! ikke sant? hvertfall så lenge det er de gamle klærne, de nye kans gjerne sitte fint!

 

angående registrering av salat: høres ut som vi gjør det på ca samme måten. Jeg har lagret en kyllingsalat under mine måltider, da har jeg et utgangspunkt som jeg kan forandre på. er oftest kyllingsalat jeg velger når det er grønt på menyen! hvor godt jeg treffer vet jeg ikke - men har hvertfall valgt et bra alternativ da:)

 

stranda idag, og dermed ingen trim :) skulle ønske jeg kunne sykle ut, men er for mye pakkenellikker til at det lar seg gjøre. Får ikke med meg alle strandlekene da - og det er jo det viktigste!

 

imorgen skal jeg GÅ frem og tilbake til butikken før vi kjører ut! avtale!!

 

masse lykke til imorgen igjen twinsmum!

og ja, håper snart dundredei joiner oss igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Endelig en deilig sommerdag med like deilig badevann i sjøen! Det er jo så enkelt å bare stikke innom butikken og kjøpe rundstykker, blir litt vel mye rundstykker, men knekkebrød er ikke helt det samme på holmetur. Mannen skal ut å grave etter krabber i kveld, så da blir det krabber og reker på holmetur i morra :) Mmmm...Lov å kose seg litt, ikke hver dag det er så fint vær! Får heller spise bra til frokost og kvelds, og svømme noen tak ekstra...

Var så fint å gå tur i kveldhelt vindstille og rosa godværsskyer...

Tar nok en løpetur i morra kveld, men den blir nok ikke like lang som den i går!

Endelig kom sommeren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani
jeg klarte 3 0' date='5 flasker på stranda idag! men den ene var pepsi max, en eplejuice og en vann... kan jeg registrere mer enn 0,5 da?[/quote']

 

Tredve og en halv flaske...det var godt gjort :)

Tror du mener tre og en halv?

Så lenge det er kalorifritt, så regnes det vel som væske?

Det gjør hvertfall jeg, for jeg har store problemer med å få i meg nok vann...

Heldig hvis jeg får i meg seks glass, tror jeg mangler et tørste-gen, hehehe...

Syns dere er flinke som klarer å drikke så mye, jeg...(vann, vel å merke)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Viss det er ein ting eg eg skikkelig flink på, så er det å drikke vatn! Eg drikker og drikker - og for å vere ærlig ( høyres heilt sikkert rart ut... ) så har eg lyst på vatn, er tørst og eg drikker og drikker...

På jobb fyller eg opp 0,7 flaska mi tre eller fire ganger iløpet av dagen. + at eg drikker iallefall to slike flasker på ettermiddag/kveld. Det vil faktisk sei at eg drikker godt over 3 liter vatn... MEN så hadde eg jo ein periode da eg berre ikkje klarte å tenke på vatn... SÅ eg får drikke mens det smaker... - for ikkje godt å vite kor lenge det varer.

 

Har akkurat vore på restaurant med ei venninne. Klarte å ete salat - uten dressing, men litt usikker på korleis det kyllingbrystet som låg oppi der var tilberedt. Men tenker at det kan ikkje vere såååå ille...

- og så skippa eg sjokolade-fondanten(!!!!) og tok ein kaffelatte med lettmelk isteden... Så det GÅR an å gå ut og ete uten at det trenger å bli ille.. Men det er klart ; mange fristelser...

 

Så deilig dere har det med strand - og holmeturer, da!!! Mens eg sitter på jobben... Dere får tenke på meg når dere legger på svøm i morra... Da sitter eg og svetter på jobben!!!!!!! Og skuuuuuler stygt bort på den gratise isdisken rett utenfor kontoret mitt....

 

Skal legge meg - og no har eg TIPP TOPP vekt som skal til pers i morra tidlig. ... *nervøøøøøs*

 

Ha ei fin natt dere...

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

.... INGEN VEKTNEDGANG :- ((((((((

 

Men ingen vektOPPgang, heller - står på det samme som eg gjorde forrige veke ; 67,1...

Skal eg nå delmålet mitt, så gjennstår det 2,1 kg - eller ein kilo i veka! No er målet mitt så fjernt, at eg må innrømme at eg knapt klarer å skimte det i det fjerne.

Likevel skal eg ikkje gje opp - eg SKAL gjere ein KJEMPEINSATS desse to siste vekene, så får eg heller innsjå den 12.08 at eg ikkje klarte det heilt og fullt. Men da skal eg iallefall vite at eg har gjort ALT!

 

SÅ JENTER ; heretter er det INGEN FUDGE!!!!!! INGEN smågodt!!!! Ingen vin!!!!! INGEN `berre pittelitt chips` ....

Og så skal eg ta meg tid til trening! Eg har ikkje vore flink til det etter ferien - har lagt inn ein god del kvardagstrim ( det er lett med tvillinger og renovering av hus ) og eg skal fortsette med det, men eg skal også TRIMME! MINST 5 GANGER I VEKA!!!!!! - og MINST 7 TRIMPOENG I VEKA.

Passer dere på meg?? No trenger eg all den støtte og back-up eg kan få. ....

 

Dere er vel sikkert på vei ut til ein eller anna Holme eller skjær - med strandveska full av frukt og salater og litervis med `væske` ... Kos dere og nyt ferien - så skal eg passe på PC`n min her istedet, eg! :- )

 

Litt trist, men ikkje deppa-hilsen fra Twinsmum. ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

For å forplikte meg sjølv litt ekstra i forhold til trim, så skal eg fortelle dere korleis eg planlegger å få meg to (2!!) trimpoeng i dag.

 

Vi held jo på med renovering av hus, og akkurat no er det kjelleren som står for tur. Vi har pigga opp MASSE stein og masser i kjelleren - som MÅ BÆRES UT!!!! Phjuuuu....

Eg og Twinshusbond skal ta ei god økt der nede i dag ( - bære stein, altså... ;- )) og eg tenker at eg skal registrere det som styrketrening... Sikkert ikkje heilt rett, men det blir da trim, vel??!

Og så når vi er ferdig der, så skal eg ta meg ein liten joggetur, berre 30 minutter, men nok til å få eit trimpoeng til. ...

 

Er ikkje det ein god plan??!? :- D :- D :- D

 

1 trimpoeng på styrketrening + 1 trimpoeng ved jogging.

 

No MÅ eg jo berre gjennomføre det. ... :- ))))

 

Twinsmum - som skal TRIMME i dag! :- ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

skjønner godt du helst vil nedover på vekta, men jeg synes du er god som klarer å holde deg uten å gå opp jeg!

 

Og uansett hvor du er 12.august så er kroppen din en HELT annen enn da du startet prosjektet og tråden her! og det kan fremdeles skje MYE på 2 uker! tenk hvor mange sjokoladebiter man kan LA VÆRE å spise f eks!

 

hehe, var 3 halvlliters flasker jeg drakk igår på stranda, idag klarte jeg bare en liter totalt.. men tar d igjen når jeg kommer hjem! så drikker minst to liter hver dag, men ikke så mye mer!

 

karmani - sjømat er ganske kalorofattig, så tror ikke du trenger ha for dårlig samvittighet idag!(så lenge ikke desserten var STOR da :) )

 

jeg sliter jenter.. ligger bare på stranda, og gjør ikke annet enn å løpe etter vesla av og til.. og når vi kommer hjem er vi slitne (faktisk, selv om vi ikke har gjort stort) så det blir enkel middag. og så får jeg så lyst på noe salt på kvelden.......... jeg har ikke registrert maten på ei stund heller, føler på en måte at jeg har kontroll - men frimerkene tøyes kanskje litt langt.. i tillegg har mensen enda ikke kommet, og det betyr at jeg sannsynligvis må forvente enda ei kjip mandagsveiing :)

 

blææ!! men nå har tven gått i stykker, så jeg skal studere GR bøkene istedenfor. m merkepenn faktisk! deler hvis jeg finner noen tips:)

 

twinsmum - når du drar på ferie 12.8 er vel de fleste andre tilbake på jobb, og vi er misunnelige på deg.. Men tenker på deg nå lell! Den isdisken burde vært forbudt, du er GOD som går forbi!!!

 

dundredei.. hvor blir det av deg? håper alt står bra til, og at du har hatt en toppers ferie!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

og en ting til - hvordan gikk det med trimpoengene twinsmum? , og løpeturen din karmani?

 

ork - jeg skal ta litt styrke på gulvet her, bare for å PRØVE å strekke meg mot den lista dere har lagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...