Gå til innhold

Graviditetskiloene Er Tilbake!!!!!!!


Gjest TWINSMUM
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest TWINSMUM

Sitter her og myser på vannflaska - som er fylt til randen, men som berre står der og geiper til meg. !!?!? Makan til frekkhet!

Eg kjenner at eg ER tørst, eg ser at flaska ER full... - MEN EG HAR IKKJE LYST PÅ VATN!!!! Eg som har drikki 2-3 liter vatn pr dag sidan eg starta denne tråden.... No byr vatnet meg imot.... Har eg fordrukke meg på vatn??

 

Kanskje eg skal kjøpe meg litt FUN-light? Og ta annakvar flaske med Fun-light berre for å få litt forandring...

 

Hmmmmmmmmm.... Stirrer fortsatt på like full Olden-flaske..... hmmmmmmmmm.....

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg ikke turt å gå på vekta i dag...tar det i morgen... Innrømmer gjerne at uken som var ikke ble den beste ang snopet,selv om matinntaket ikke var det verste og jeg fikk godt over 7 trimpoeng...så NOE kan jeg jo være fornøyd med... Så ,enig med deg 82Silje, skjerpings Dundredei! :) Så flott at du snart ser 74-tallet! Du har jo vært superflink!

 

Twinsmum: Gi deg en dag eller to med Fun light, så kommer kanskje lysten på vann tilbake igjen? Skjønner ikke at du klarer 2-3 liter vann pr dag uansett - jeg har det nok slik du har det nå - hver dag. For jeg kan fylle vannflaska, men IKKE ha lyst på van i det hele tatt! Og jeg orker bare ikke tvinge meg selv til å drikke vann.....

 

Nå skal vi være her i to dager til - reiser videre på ferien på onsdag. Blir litt godt å bare være oss familien igjen, i alle fall sånn matmessig, for da kan jeg styre matinntaket litt mer enn jeg har klart nå de siste dagene.Gjorde en megastor feil på lørdag, da kjøpte vi inn smågodt, og det ble MYE mer enn vi trengte. Men jeg hadde regna med litt mer besøk enn det ble, så da forsvant en god del av snopet inn i min munn...Men i gå på kino, tok jeg med bare resten av snopet fra lørdagen, og klarte faktisk å la være å kjøpe MER snop på kinoen, noe jeg fint hadde klart til vanlig... Irriterende at jeg er så GLAD i snop! Mannen min kan fint se på en skål smågodt og bare ta en eller to biter...urettferdig!

 

Jaja. Da har Dundredei bekjent sine synder... Men jeg gir meg ikke så lett - ferie er ferie. Jeg får fortsette med mine gode hverdagsmatvaner, med magert pålegg og begrensa inntak. Så får vi nå se hva vekta viser i morgen.

 

Dundredei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Dundredei! :- ) Eg for min del var veldig flink i starten av ferien - da var eg supermotivert, og såg på det som ein fin utfordring - som eg SKULLE klare. ... Men merka på slutten, dei siste dagane, da tenkte eg meir sånn ; jaja, no er det jo berre tre dager igjen, SÅÅÅ skal eg vere flink igjen.. Da kan eg jo kose meg litt ekstra. Og eg merka at eg lett kunne snike i meg ein liten kjeks eller sjokoladebit når dei andre var vekke - for det ingen ser at eg eg eter, det har eg jo ikkje spist! Eller??!? *huffamei* Og så var eg sliten og gåen, og da var det SÅÅÅ lett å unne seg litt ekstra igjen .... Eg og denne belønninga mi!

Men skjønner at det blir godt å vere berre dere igjen, Dundredei. Godt med ferie, men godt å ta sine egne avgjørelser igjen, også! Uten å måtte ta så mange hensyn... :- ) Drar dere ut av landet no på slutten - eller avslutter dere ferien også i moderlandet?

 

Eg sitter forresten fortsatt og ser på denne vatnflaska.... No stirrer den tilbake med HAT i blikket, det er eg sikker på ....

 

Og eg er så sulten no!!!!! Godt det straks er lunsj. .... :- ))) I dag blir det vel ein salat igjen... Med sweet`n sour saus isteden for rømmedressing! :- )))

 

Lykke til i morra - kanskje eg snikveier litt i morra, berre for å sjå... Blir nok for lenge å vente heilt til onsdag. .... :- )

 

Twinsmum ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Fulgte herbalife til punkt og prikke, sa du? Har forstått det sånn at man bare skal bytte ut to måltider med shaker, men du byttet kanskje ut alle siden du raste ned i vekt allerede første uka? Har ikke sett noe til det enda :)

Har spist sunt før, og løpt i 40 min 3 ganger i uka før, men legger like godt på meg da...litt fastere i fisken, men vil jo gjerne at vekta går riktig vei likevel...

Blande slankemetoder er vel kanskje ikke helt bra, nei, men her prøver man det meste, så får jeg se hva som funker. Målet er jo å spise vanlig, sunn mat, da:)

Får gi det en sjans en stund til...

Merker at det er lettere å lage god, sunn mat i ferien enn ellers, faktisk, lettere å planlegge, handle inn, og har god tid til å lage maten, enn når man kommer stresset og sulten hjem fra jobb og unger som maser og må ha leksehjelp... Får prøve å holde de gode vanene ved like når ferien er slutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

- har du sjekka om du eter alt for lite, Karmani? For det kan vere `nesten` like ille det, når man skal forsøke å gå ned i vekt... Da venner du kroppen til å at den alltid får for lite mat, og da forbereder den seg på hungersnød! Sparer på alt den har, og passer godt på det... slik at den skal ha til ENDA dårligere tider. Da må du komme deg opp i kcal-inntak, og passe på kva du eter, sjølvsagt, slik at det er sunne gode produkter, og så VIL du gå ned i vekt. Men går du på sparebluss, og du må begynne å ete meir for å komme ned i vekt, så er det - dessverre - ikkje sikkert du får ein boost første veka, men da vil vekta begynne å gå rette vegen når kroppen skjønner at den får mat til faste tider og til `stadighet` så da trenger den ikkje lenger å forberede for sultkatastrofe.

Been there - done that! :- ) Og dei kiloane du da klarer å kvitte deg med, dei ER vekke, for da snakker vi ekte forbrenning! :- )))

 

Stå på!!!! :- )))

 

Twinsmum ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Faktisk akkurat i dag, så har jeg spist for lite, har glemt det litt, utrolig nok(!), har hatt storrengjøring på loftet, men jeg pleier ikke å spise lite altså...

Men er nå første uka her inne, så håper på resultater snart:)

Har jo hørt om de som legger på seg når de trener, istedet for å ta av seg, får håpe jeg at jeg ikke er en av dem:( Takk for svar uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

I går var siste kvelden med feriegjester - og vi kosa oss MASSE! Var på Fridays på Aker Brygge og spiste middag, men eg valgte ein deilig sommersalat, og bad om å få dressing ved siden av, eit triks eg lærte på Grete Roede kurs. På den måten kunne eg bestemme kor mykje eg ville ha i salaten, og ikkje få salaten DYNKA med olje-og rømmedressinger. Så det gjekk kjempefint. Droppa desserten - hadde forsåvidt nok med å administrere store soft-iser for twinsa! :- ) Veldig koselig ettermiddag. ....

 

Men SÅ ; vel heime, med barna i seng og føttene på bordet ( ikkje bokstavelig, da... ) vart det servert god vin - og ost og kjeks! Der gjekk eg på ein schmell!!! Er sjokolade ein av mine fallgruver, så må vin med ost og kjeks vere den andre. ... Da koser eg meg såååå innmari!

 

Litt sånn ca beregnet ( trur ikkje eg har tatt i for lite... ) så har den kosen kosta meg over 500 kcal - og det er uten eit glas vin... Det er heilt vilt at sånne småe Ritz-kjeks inneholder SÅ mange kcal! Men ; gjort er gjort - og spist er spist. :- )

 

No har eg tilstått mine synder - og no er eg klar for resten av opplegget mitt! Må minne meg sjølv på målet mitt ; 65 kg. innen 12.08!

Og da trenger eg å få til igjen ; vatn, trening, og frokost. .... Har komt heilt utav dei tre tinga.

 

Karmani - dersom det er vanskelig å få til gode matrutiner i kvardagen, så kan det vere ein ide å lage/forberede middagen dagen i forveien? Vi gjer nesten alltid det, og eg synes det fungerer bra. Når barna er lagt om kvelden så lager eg middagen til dagen etter, slik at når vi har hentet barn i bhg og alle er slitne og trøtte - og sultne, så varmes middagen av seg sjølv, mens vi kan gjere heilt andre ting. ... Det krever jo litt planlegging, men når du kan planlegge, så er det også lettare å havne på dei gode, sunne valga. ... :- ) Berre eit tips. ... :- )

 

Nei, no er eg klar for ein stor kopp te og wasa tomato & basil til frokost. Veit det ikkje er optimalt, men rakk ikkje frukost, og da er det eit ok alternativ til ingen frokost.

 

Ha ein fin dag, jenter. Spendt på veiinga di i dag, Dundredei! :- )))) Krysser fingre for at det går rette veien!

 

Twinsmum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida. Ingentingå le av. Vekta viste litt OVER 76 kg (På den analoge vekta - ikke verdens mest stabile, men den viste nå en kilo mer enn sist...). Så that's it. Mislykka igjen. Er lei,føler meg tung i kroppen, og har blitt forkjøla. Blæh! Har vært utrolig vanskelig å følge noe som helst av opplegget mitt denne uka. Er så sjelden jeg ser familien min, og har ikke orket å alltid skulle si nei til det som blir satt fram eller tilbydd av is og kjeks og snop. I tillegg til snopet på lørdag. Men har en mistanke om at en del er vann i kroppen, men kan nok ikke bare skylde på det når vekta viser over en kilo i forskjell på under en uke...

 

Jaja. Nå reiser vi i morgen, til sørlandet,og jeg blir nok ikke på nett før tirsdag neste uke. Får prøve å holde meg i skinnet så godt jeg kan og så satser jeg på å joine dere neste uke for en oppdatering og videre samhold :) For jeg HAR ikke tenkt å gi meg så lett. Må bare begynne på nytt. Kjedelig, men sånn er det nå her. 'Trøster' meg med at hadde jeg IKKE begynt på opplegget mitt de to ukene før ferien, så hadde vekta nok vært enda et par kilo opp. Det får være trøsten min i dag.

 

Aaatsjo....snufs. Ha en fortsatt fin sommer - vi prates.

 

Hilsen en ikke så glad som vanlig - Dundredei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Du har jo faktisk klart å vere veldig flink denne tida du har vore hos familien din... Og tenk over kva dere faktisk har vore gjennom, men årsdagen for din far osv., med alt det har å sei! :- )))

Så ok, det var litt opp denne gangen - men eg trur ikkje du har LAGT PÅ DEG 1 kg. Sannsynligvis er det litt oppgang, ja + vatn i kroppen, og at du berre ikkje er på topp. Og når man er sjuk så er det iallefall vanskelig å holde på eit slikt opplegg! :- )

Så man fram alle dei gode tinga - som du tross alt HAR fått til, og så gjer du så godt du kan denne sørlandsveka!

Og så er vi her og venter på deg når du er ferdig med ferien - og er klar for å joine oss pånytt. DA SKAL VI PASSE PÅ DEG, DUNDREDEI! :- )))

 

Kos deg på ferie - og riktig god bedring! :- ))

 

Klemmer fra Twinsmum .... :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

rekker ikke lese, må bare innom og si at jeg er på impuls ferie - skal ordne barnevakt i kvled slik at jeg kan lese og skrive!

 

jeg har tråden i tankene, stå på!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Eg har fått fullstendig aversjon mot å drikke vatn! ??!?! Kva skjer???!!?

Nokon som har gode forslag??

 

Drikker te i kulden på kontoret, men det hjelper jo lite. .... - og med veiedag i morgen er det jo superviktig å få i seg nok vatn! ..... **BLUBB-BLUBB-BLUBB-BLLLUUUUBB!!**

 

Ok, NO har eg faktisk drikki nesten ei 0,7 liters flaske - på styrten! Var jo i ikkje så ille likevel...

 

Har akkurat bestemt med ei venninne - som kjem på besøk til helga, og som eg ikkje har sett på nesten eit år, at vi skal på by`n på lørdag! DA må eg vere sterk! Veit at det kjem til å bli eindel vin... - og da skal vi kose oss med vinen. Men ; det er verre med maten... Ein heil/halv dag i Tigerstaden... HOLY SMOKE - da må eg JAMMEN vere flink!!! Men det er berre 3 veker + to dager til første delmål ; 65 kg...

MÅ VERE FLINK - MÅ VERE FLINK - MÅ VERE FLINK - MÅ VERE FLINK - MÅ VERE FLINK

 

:- )))))))

 

Håper eg kan sei ; HAR VORE FLINK - HAR VORE FLINK - HAR VORE FLINK på søndag!!! :- D

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

selvfølgelig kan du si det på søndag twinsmum!! men hva med å heller ha som mål å si det på lørdag? så trenger ikke lørdagskvelden ødelegge for søndagsfølelsen! utskeielser er lov, vi er vel enige om at vi ikke skal være helt nazi på opplegget - og med det følger at vi må tåle at det tar lengre tid.

 

 

dundredei - ikke depp! eller - depp såpass at det gir motivasjon til å skjerpings kommende uke, og så er det nok. Ikke annet å gjøre med det nå en å jobbe hardt videre fremover! og det klarer du :)

 

blir bare forstyrra her, så tror bare jeg må si lykke til, og at jeg joiner igjen på torsdag. Er i stavanger på gladmat festival! snakker vi utfordring eller?? ser på det som mulighet til å teste alternative sunne matretter - blir spennende å se imorgen hva matbodene har å by på :)

 

lykke til videre jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest karmani

Jaja, vekta beveger seg hvertfall...,men feil vei!!! Skeiet ut i dag med en nydlig daim-is(er jo den beste isen), men havnet likevel under mine 1600 kalorier, vet ikke helt om det er dette jeg gjør feil...må nok spise riktig hele veien.

Tok meg en joggetur på 40 min.da, gikk veldig greitog løp fortere enn vanlig, selv om jeg er irriternde forkjølet (atshjoo og host, host):) Nå kaller senga, sover utrolig godt etter en løpetur:)Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

- detta gjekk jo ikkje rette vegen! :- ( Men eg visste jo om det, forsåvidt, var berre SÅ irriterande å sjå det på vekta i dag!

Så ; for dei som måtte lure ; rødvin - og ost og kjeks er IKKJE slankekost! *sukk*

Vekta viste i dag 67,8 - og det er jo + 0,6 fra forrige veke! *sukk*

Men det positive er at eg VEIT at eg ikkje har vore flink ( nok ) denne veka, så eg velger å la vere å notere denne vekta, og så veier eg meg igjen på fredag, og legger inn det tallet. Ok, kanskje er det det samme, MEN kanskje - viss eg er flink desse to dagane, og drikker nok vatn igjen ( har jo ikkje drikki vatn sidan torsdag/fredag ) så KANSKJE ser tallet litt bedre ut iallefall.

Men eg føler at delmålet mitt med 65 kg til 12.08 er uoppnåeleg no. :- ( MEN EG SKAL GJERE SÅ GODT EG KAN!!!!!

Og eg har bestemt meg for at lørdag MÅ eg vere flink! Og no har eg skikkelig bestemt meg. ... :- ) Det er lørdag, eg får venninne-besøk og har (nesten) barnefri - vi skal på by`n, så eg skal unne meg 2 - max tre glass vin ute. MEN eg skal IKKJE gå på nokon smell i matveien! Vi skal sikkert ete lunsj og middag ute, så heilt kontroll kan eg ikkje ha. Men eg kan bestille salat til lunsj... Og eg kan ta det magrasta alternativet til middagen, og ikkje ete så mykje, så skal eg holde meg på mat-matta!!!!!! :- )))))))

 

*sukk* Kjenner at eg vart litt deppa over at vekta ikkje viste nedgang - men heldigvis fekk eg også ein vekker og vart litt provosert, nesten! DETTE SKAL EG RETTE OPPATT!!!! FORT.... :- D

 

Og så gir eg meg sjølv den `gaven` at eg veier pånytt på fredag. ... WISH ME LUCK!!!!!!!!!!!!!!!

 

TWINSMUM....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

- må jo nesten ta med at eg fortsatt merker på klena mine at eg har bedre plass. :- )

Merkelig nok har eg berre gått inn rundt brystet denne veka, men heile 2,5 cm! Bør eg bli bekymra??!? *knis* Forsvinner puppane mine??!!? SKREKK & GRU!!! :- D Akkurat dei kunne eg jo godt beholdt. ....

 

Men i går fekk eg på meg ei Lee bukse som eg ikkje har klart å kneppe igjen på sikkert 6 mnd.!! O`LYKKE!!!!!!!

Og dongeribuksa eg har på meg i dag, er MYKJE meir behageleg på enn for berre 1 mnd sidan.

 

Ser jo at `love-handles`ane` er blitt mindre... LOVE IT! :- D

 

Så det er jo mange positive ting som skjer, sjølv om vekta peika feil retning i dag.

 

Trallalallalaaaaa - det er ein BRA dag likevel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

cheer up! twinsmum - jeg har registrert vekta her siden februar, hver uke. Er uendelig mange ganger jeg har vært deppa - men jeg beveger meg jo nedover på sikt! og det mekres på klærne som du sier!

 

ikke gi opp!! jeg veier meg alltid tre ganger på veiedagen, rett etter hverandre - og vekta kan svinge med så mye osm 0,5 kg!! (registrerer selvfølgelig det laveste tallet, hehe) så 0,6 påå trenger ikke bety allverdens, men la det være en vekker som du sier! kurslederen min sier kroppen er svært mottakelig for oppgang når den hr vært på kur ei stund - altså er det ikke så mye som skal til før vi fyker opp i vekt..

 

karmani - du er het i starten, noen kropper reagerer med å gå opp da. fortsett ei stund til, så vil du se det går nedover for deg også!

 

ha en fin dag jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

Veit at vekta kan variere - men eg veier meg også altid tre ganger, men denne gangen viste vekta 67,8 KVAR GANG!!! Liksom berre for å sette to feite streker under tallet. ...

Men ; eg ser fram over no - og gleder meg til ny veiing på fredag. .... Det er kanskje å lure seg sjølv litt, men kva så?!?? Så lenge eg lar meg lure av det, så er det greit for meg! :- )

 

Og eg trur eg er over skuffelsen no - det er heilt utrulig kor godt det hjelper å komme inn her og skrive det ned, få det ut og bygge seg oppatt. Ikkje at dette forumet skal bli ei sånn `søppelbøtte` men det hjelper å få ut frustrasjonen, og så kunne sjå det positive etterpå. :- D Så takk jenter - for at dere er her og hjelper til når det butter! :- )

 

Eg trur dette skal bli ei god veke, eg! Og kanskje - viss eg er skikkelig flink, så er eg ikkje så langt unna målet mitt den 12.08! Har jo ei KJEMPEKUUUL bukse som berre ligger i skapet mitt og venter på at eg når målet mitt, og kan ta den på!

Er eitpar jenter på jobben her som går med slike bukser - og eg må innrømme at eg smiler litt for meg sjøl når eg ser dei med dei buksene... :- D SNART ER DET MIN TUR!!!!!

 

Vi snakkes, jenter... :- )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

... sommerferie, for her sitter eg aleine på jobben, tlf. ringer ikkje, ingen er innom - og jammen er det ganske dødt på tråden her også! :- O

 

Men eg må berre innom for å fortelle at eg allerede har drikki godt over 2 liter med vatn i dag! :- ))))) JIIIIIPPIIIII!!!!!!!!

Vann-angsten min er over!!!!!! Det var nok pluss-tallet på vekta i dag som gjorde susen! :- )

 

Ellers sitter eg her og knasker knaskerøtter i dag. ... I dag blir det heimelaga lasagne til middag. Litt usikker på kcal innholdet i den, men den er laga med karbonadedeig og lettmelk og tomatpurree, så det kan jo ikkje vere så ille?

 

Ha ein fin dag videre folkens! :- ))))

 

Twinsmum ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

ugh!! jeg har spist i HELE dag! et kyllingspyd her, vårrull der, spekemat der osv.. masse små porsjoner, tror totalt sett det ikke er så altfor galt, vanskelig å vite..

 

grautulerer med å være over vannangsten twinsmum! skulle foreslå for deg å smake et annet vann, spring vannet hjemme hos oss er pyton, så jeg fyller alltid opp på jobb eller på beøk hos andre.. Men idag har jeg ikke drukket - det renner rett gjennom meg, kan lett henda at jeg er på do 5 ganger (!) iløpet av en dag på jobb. - og gladmatfestival betyr lange dokøer - dvs at jeg står over vannet... drikker det jeg kan når jeg kommer hjen til søsteren min da..

 

ikke lange ferien du hadde twinsmum!? du får utnytte den rolige tiden på jobb, før gangene fylles opp av masete kollegaer, det ville hvertfall jeg gjort, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

- detta går bra! :- )))

Du har jo gitt deg sjølv STOOORE utfordringer, da! :- D På slanking på Gla`matfestival?!?? OYOYOYOYOY!!!!!! Kan tenke meg der var mykje deilig å meske seg i. ... Men fann du nokon alternative sunne matretter? Kyllinggrillspyd kan vel kanskje ikkje vere så ille?

Men det er sikkert lurt å drikke eindel vatn etter ein sånn `utskeiing` - har man spist mykje salt mat (grillmat, spekemat osv ) så binder det masse vatn, og det slår ut på vekta. Så ; FRAM MED DRIKKEFLASKA!!!!! ;- ))))

 

Eg tenker at du kanskje har eit poeng med at eg kanskje ikkje likte vatnet lenger. Har jo vore på vestlandet hos mine foreldre - og dei HAR så deilig vatn!!!! Det er det aller beste vatnet eg får.... Og så når eg da kom heimatt her på østlandet, og skulle begynne å drikke dette vatnet - ja så smakte det ikkje godt lenger. Men eg har pressa det i meg, og i dag har eg kjøpt med meg eindel farris til jobben, slik at eg skal få i meg nok.... :- )

Gjekk superbra i går! - fekk til og med ein liten trimtur! Eller ; den kunne nok vore enda hardare, men sykla i 1 time med sykkelvogn og begge twinsa! :- D Det merker man! :- ))))

 

Så no er eg kjempespendt på korleis veiinga går i morra - håper på berre LITT nedgang sidan i går. ... :- / SIKKERT for mykje forlangt - risikerer å gå på enda ein smell, men uansett så har eg gjort alt eg kan! Og eg skal sørge for at helga ikkje blir ein einaste stor fest! Men eg unner meg 2 - max 3 glass vin på lørdag. .... :- ))) GLEDER MEG!!!!!!!

 

Twinsmum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

... no fekk eg littegranne sjokk her!

Gjekk til lunsj - og pleier da somregel å ta ein stor salat med kylling, pittelitt pasta (4-5 pastaskruer ) og sweet chillisaus på... Med ei lita brødskive. MEN ; i dag hadde eg lyst å variere, og gjekk for ei skive med eggerøre og ei med mager leverpostei. Og er dere klar over at 3-4 ss med eggerøre gir nesten 150 kcal?! Korleis er det mulig?! Viss du tenker på kva eggerøra er laga av, KAN den inneholde så mange kcal? Jaja, da gjekk eg på ein eggerøre-smell i dag!!!! Men det kunne jo vore verre!

Lurer da på korleis morgendagens veiing vil gå! *sukk*

 

Ser at delmålet mitt for 12.08 forsvinner lenger og lenger ut i horisonten..... Viss vekta mi i morra er lik det den var i går, så må eg altså ned 0,9 PR VEKE, i 3 VEKER I STREKK! Sånn er ikkje kroppen min skrudd sammen, dessverre! :- (

Så FYTTIKATTA kor spendt eg er på morgendagens veiing!!! *skjelve-skjelve*

 

Eg får glede meg over at også i dag har eg på meg ei bukse eg ikkje har brukt på sikkert 6 mnd, fordi den har vore så trang at den har vore ubehageleg. :- D Den er fortsatt trang - men i dag innbiller eg meg at den er litt sånn sexy-trang :- D - ikkje ; "huff-den-buksa-burde-ho-hatt-ein-str.-større-trang" - viss dere skjønner kva eg meiner. .... *ler*

 

Vel, får gå og fylle vannflaska mi - HER SKAL DET DRIKKES!!!!!

 

Åssen går det på Gla`mat-festival, 82Silje?? Håper du holder ut - og at du får i deg litt vatn i dag. ... :- )

Og med deg, Karmani? Fortsatt forkjøla?? Håper du snart er bedre - kjedelig å vere dårlig på sommer`n! :- ) God bedring!!!

Dundredei koser seg vel på Sørlandet, med kaptein Sabeltann og dyrepark... Håper du klarer deg fint - vi venter på deg her når du kjem tilbake fra ferien! Gleder meg til å høyre korleis ferien har vore ... - og kven som vart aller mest redd for Den Sorte Pirat! *knis*

 

Ha ein finfin dag, gode motivatorer!!!

 

Hilsen Twinsmum - som er SJOKKA over dagens eggerøre-smell!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

I dag viste vekta 67,1 - og eg er STRÅÅÅÅLANDE fornøgd! :- )))

Ok, så er det ikkje meir enn 0,1 ned fra forrige måling, men på onsdag stoppa jo vekta på 67,8 - og det følte eg ikkje var reelt.

Så no vart eg glad - og er ENDA meir motivert for å ikkje la lørdagens by-tur ødelegge.

 

Delmålet er oppnåeleg - om det er litt fjernt. :- ( Men eg skal iallefall gjere så GODT eg kan - og så får vi sjå kva vekta viser 12.08.

 

Ha ein stråååålande dag alle sammen - håper å høyre fra fleire snart. ... :- )

 

Godt-fornøgd-klemmer fra Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 82silje

gratulerer twinsmum!! all nedgang er bra nedgang, husk det!!

 

veldig så travelt det er å ha ferie - tilbake fra stavanger, men nå er det nye ting på priogrammet. får vist ta nettene til hjelp hvis jeg skal henge med her.. hehe

 

gladmat gikk bra - men vannet manglet. nå er jeg hjemme, og med tilgang til toalett, så nå skal det drikkes dere, skål!! kontrollveiing idag viste 0,9 OPP siden mandag, men nå er nok kroppen min full av salter som du sier, og i tillegg bygger den seg vel opp til mens, så tar ikke det så tungt..

 

nå er det ut på tur - skal på heia slik at jeg kan gjøre meg fortjent til venninnekos i kveld :)

 

ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TWINSMUM

- det har du ordna på null-komma-swischj!!!!! :- D

Eg trur at det som MÅ til for meg - er vann, vann, VANN!!!!!! Uten vatn er eg lost! :- ) - eg går iallefall ikkje ned i vekt! :- æ

Så flink du er som skal på heia! STOLT AV DEG! Regner ikkje med at det blir trim på meg i dag - må heim og vaske hus til venninnebesøket kjem. ... Men det er jo litt trim i husvask - og gulvvask! Men ; det går vel som kvardagsaktiviteter.

 

Kos deg med venninnekos i kveld - la oss holde deg litt i øyrene... :- D Du får tenke på oss innimellom, så går det nok bra.

 

Ha ein fin kveld alle sammen... :- D

 

Twinsmum...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...