Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Ja da er freddagen her og snart helg...Jeg er så glad om dagen...endelig kommer ting i orden til folk som fortjener det...i dag skal jeg på fettmarsj sammen med ei venninne...vekta er fin om dagen og jeg er glad...livet er herlig dere...Ha en flott fredag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dag snør det litt her...men det går bort igjen...i går ble det 13500svetteskritt...i dag får jeg ikke tid til fettmarsj...jeg skal på julebord i kveld...Har masse og ordne før kvelden...men det blir fettmarsj igjen i morgen...skal være forsiktig med hva jeg putter i munnen...Jeg drikker ikke alkohol så jeg sparer mange kalorier der...cola zero og vann er like godt synes jeg...Ha en flott lørdagskveld alle sammen...kos dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det ny uke med mange sunne valg her...ikke noe namnam før lille juleaften..livet er herlig om dagen...ler herfra til banken...hehe...i dag skal jeg drikke minst 2 liter med vann og bare knekkis i dag...blir fettmarsj til ei venninne på formiddagen..fikk så mye komplimanger på julebordet på lørdagen...det var morsomt...synes jeg var fin selv også,,,tredje gangen med kjole...Ha en flott mandag der ute...drikk masse vann og tenk positivt...gjør en liten ting for ett medmenneske hver dag frem mot jul...det har vi tid og råd til alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da r dagen ferdig for meg...har vært sunn i hele dag og gått fettmarsj på 12000 svetteskritt...i morgen er det ny runde med botoxsprøyter i nakken min...skal på ahus til halv ti i morgen tidlig...vært flink til og drikke vann i dag også...målet mitt er nå i hele desember og holde meg på samme vekt...ikke opp ikke ned...greit litt ned da...det er fryktelig glatt ute om dagen,må hvertfall ha pigger på beina...natta...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med på desemberutfordringen, rittis! Vekta enten på stedet hvil mellom 1. desember og 1. januar eller (helst) litt NED.

 

Du er råflink med daglige fettmarsjer som funker som bare rakkern, ikke rart du fikk mange komplimenter for snerten kjole i helgen :D

Ha en fin dag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og tusen takk for fine ord i db min...ja vi må være flinke i desember også så vi slipper og gå ned de samme kiloene i januar...det vil jeg ikke en gang til..jeg vet at hvis jeg er flink hele uka så tåler kroppen litt kos på lørdager uten og gå opp i vekt...men nå skal jeg vente til lillejuleaften med litt ekstra kos...må ikke ha det hver helg..jeg spiser mange clementiner om dagen ,de er jo såå gode...Ha en flott tirsdag...vi er flinke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt fantastisk å lese om dine komplimenter og ikke minst den gode selvfølelsen du nå har :D

 

Jeg hadde selv kjole på, på torsdag. Og det var helt fantastisk. Flotte komplimenter. Og jeg følte meg vel - hele kvelden.

 

Og av alle ting..... Jeg ble dratt med opp på scenen på Wallmans.

OH MY GOOOOOD!

 

Ønsker deg en knakende kjekk dag - nyt dagen din til det fulle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og nå har snøen kommet i natt...20 cm...det blir mye lysere med snøen..Tusen takk for hyggelig tilbakemelding flyaway...det er deilig og føle seg vel...i dag tror jeg det blir vabing i snøkaoset her...da forbrenner jeg mer kalorier så det så..i går ble det baare 5000 skritt...må ta det litt med ro etter sprøytene...men i dag skal jeg ut på tur..skal bake krumkaker i dag også...Ha en flott og snørik dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er jeg klar til fettmarsj igjen...har tatt det med ro i 2 dager etter sprøytene...men i dag blir det fettmarsj til fysio og styrketrening...det er 13 kalde her i dag,jeg må kle meg godt før jeg skal på tur...det er ihvertfall ikke glatt nå...ble kun 5ooo skritt i går...men fikk bakt krumkakene til jul...ikke smakt på en engang...vente til jula...deilig at jeg greier og holde vekta stabil om dagen,,,det har aldri skjedd før i desember...Ha en flott og kald dag der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er flink Rittis!

 

Jeg er stolt av deg. Tenke seg til å bake julekaker uten å smake i det hele tatt!

Forresten... Jeg kunne også bakt krumkaker uten å smake, men det er rett og slett fordi jeg syns de er litt kjedelige :D

 

Lykke til med fettmarsj, fysio og styrke i dag :)

 

Jeg satser hardt på Body Pump til kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tisen takk flyaway....i går ble det 12500 svetteskritt...det var friskt og godt ute på tur i går,men sola skinte og det var så pent...må ha en fettmarsj i skogen idag...men tenk fra 13 kalde i går til pluss 1 grad i dag...snakker om rask t værskifte...kram snø i dag...nå er det snart helg igjen...Ha en flott fredag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et merkelig desembervær vi har.

Jeg droppet BodyPump i går, rett og slett fordi det var et skikkelig "drittføre" på veien. Tok heller på meg godt med klær og tok en ordentlig god marsj i skog og på vei :D

 

Men.... Jeg må kjøpe brodder! Når jeg kom på veien ble det 1 steg frem og 2 tilbake :)

 

Friskt og godt!

God helg til deg og dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er litt snodig det været vi har om dagen...men vi får ta det vi får...Husk vær forsiktig når du er ute på marsjer,det er ganske glatt noen steder..Du må ha en riktig god helg sammen med familien din...kos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det helg og kosestund...det ble 12000 svetteskritt i går...må vel få til en tur i dag også...er så glad jeg er ferdig med julegavene...slipper masse stress før juleaften...kan bare nyte hver dag...Ha en finfin lørdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det er 12 kalde her i dag...men ut på tur skal jeg...i går fikk jeg kjøpt inn resten av julematen våres....i dag skal vi ha pinnekjøtt...må bake litt pepperkaker med snuppa også...ha en flott søndag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er den store vaskedagen her...mammaen hjelper meg...prøve meg på en fettmarsj i dag på glatta vel...var på tur til sverige i går...det var ikke gøy og kjøre på raspaballaføre...men vel hjemme...Ha en flott dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei det her var neimen ikke lett og finne frem på...men det går seg sikkert til etterhvert...i går ble det 13600 svetteskritt...må være fokusert hele veien frem mot jul...Ha en flott fredagskveld.. :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rittis :)

 

Lenge siden nå.... Ja, litt "vrient" å finne frem ordentlig her nå, men det går seg nok til skal du se. Vi må bare vende våre gamle vaner - og det begynner vi jo å bli riktig flinke til!

 

Håper du har hatt en fin førjulshelg. Nå er det mandag - den siste mandagen i år med vekkerklokke på hos oss ;)

 

Nyt dagen!

Jeg skal faktisk utfordre meg selv i kveld med dobbel trening. Først dans, styrke og yoga - deretter nytt program på Body Pump. Sånn blir det når man vil ha med seg alt ;)

 

Må kjøpe med meg noe lurt hjem i dag, som jeg kan ha i bilen på vei fra A til B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvor er du Rittis?

 

Savner oppdateringene dine om fettmarsjer :rolleyes:

Alt bra i førjulsstria? Her nærmer det seg juleferie - og det skal bli godt!!!

Hei flyaway...godt nyttår til deg...her er jeg igjen,har ikke gitt opp ..Har vært på fettmarsjer hele jula igjennom..tror ikke det har kommet så mye ekstra på rompa mi..nå er den sunne maten på plass igjen også..skal på fettmarsj i skogen idag med ei venninne..Ha en flott og sunn dag... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig livstegn fra deg :rolleyes:

 

Ble nesten bekymret et lite øyeblikk, men regnet med at du ville dukke opp igjen.

Jeg har kost meg ordentlig i jula med altfor mye god mat etc, men jeg lider nok ingen stor nød. Jeg er tilbake med mine gode matvaner, trim etc - så jeg er positiv og klar for 2012!

 

Vi har vært mye på farten i jula. Lange distanser i bil, så det har vært vanskelig med trim, men nå er jeg altså i gang igjen. Det er lynende glatt ute, føler nesten ikke at broddene hjelper med, så jeg tør ikke tenke på hvordan det ville være å sklidd rundt uten :blink:

 

Ønsker deg en riktig så god dag - kos deg med fettmarsj.

 

P.S : Jeg er ikke helt fortrolig med disse nye sidene enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig livstegn fra deg :rolleyes:

 

Ble nesten bekymret et lite øyeblikk, men regnet med at du ville dukke opp igjen.

Jeg har kost meg ordentlig i jula med altfor mye god mat etc, men jeg lider nok ingen stor nød. Jeg er tilbake med mine gode matvaner, trim etc - så jeg er positiv og klar for 2012!

 

Vi har vært mye på farten i jula. Lange distanser i bil, så det har vært vanskelig med trim, men nå er jeg altså i gang igjen. Det er lynende glatt ute, føler nesten ikke at broddene hjelper med, så jeg tør ikke tenke på hvordan det ville være å sklidd rundt uten :blink:

 

Ønsker deg en riktig så god dag - kos deg med fettmarsj.

 

P.S : Jeg er ikke helt fortrolig med disse nye sidene enda.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag bra du er i gang igjen flyaway...i går ble det 12500 svetteskritt og i dag har det blitt 15000svetteskritt...er fornøyd med trimmen om dagen,men maten må jeg bli flinkere med...Ha en flott dag videre...vi snakkes :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag bra du er i gang igjen flyaway...i går ble det 12500 svetteskritt og i dag har det blitt 15000svetteskritt...er fornøyd med trimmen om dagen,men maten må jeg bli flinkere med...Ha en flott dag videre...vi snakkes :rolleyes:

Hei og god morgen..nå er snart alt på plass igjen med trimmen hver dag og maten som er knekkis om dagen....frukt og grønt...drikker masse vann...snart helg igjen gitt..Ha en flott og positiv dag der ute.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen..nå er snart alt på plass igjen med trimmen hver dag og maten som er knekkis om dagen....frukt og grønt...drikker masse vann...snart helg igjen gitt..Ha en flott og positiv dag der ute.. :rolleyes:

Hei og god dag...da starter jeg på ny uke med fettmarsjer hver dag,har vært ute på den første allerede...1 og en halv time i 9 kuldegrader,det var jammen friskt og godt...finnes ikke dårlig vær bare dårlig klær....Starter på dag 1 uten søtt,må avsukre meg selv...Ha en flott slankedag der ute... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...