Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

God dag vi driver og sager og hamrer til den store gullmedaljen her...Nei vi får håpe at ikke tenna våres detter ut pga alderen...hehe...Det går så bra atte...skal prøve på en fettmarsj litt senere her...jeg må hjelpe gubben her først...Han synes det er gøy at jeg er med og sager og hamrer så slipper han og gjøre alt selv...Det er i grunnen litt morsomt det her...Ha en flott og sunn dag...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ut på fettmarsj og svette skikkelig,,,ikke for det man svetter når man driver med oppussing også,men ikke på samme måte...Har ikke noe og skrive om nå,,ha en flott og sunn dag alle sammen ...drikk masse vann og tenk positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går ble det 10500 svetteskritt og noen timer med oppussing...i dag skal jeg sitte og selge lodd igjen...må vel få til en fettmarsj før jeg drar av gårde...det er snart helg igjen og da blir det vel litt vasking her også...liker og ha det ryddig og at ting ligger på plassen sin...det er rart hvordan litt oppussing forandrer hele rommet...det blir så lyst og fint...slankinga går av seg selv,men må drikke mere vann...Ha en flott helg alle sammen...ta sunne valg og tenke positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja i dag er vi bedt i bursdag...skal kun ha zola zero og kaffe...får spise kake dem andre ikke jeg...i går ble det 12000 svetteskritt på meg...skal få til en fettmarsj i dag også...Ha en flott lørdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det søndag og farsdag...han far i huset må vel få en kakebit til kaffen sin sammen med unga...tenk sol skinner her i dag og da blir det fettmarsj litt senere...Ha en flott søndag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige ord i db min sommerivrig...i går ble det fettmarsj på 10200 svetteskritt...i dag skal venninna mi være med på fettmarsj...koselig innimellom og ha med noen og snakke med på tur...det blir så fint hjemme her med litt oppussing...vi får verandadøra i dag...skal settes inn i morgen...tofløyadøra til stua må vi vente med i 3 uker...men den blir satt inn før jul...Yes...deilig med litt forandringer her...Ha en flott ny slankeuke alle sammen...drikk nok vann og tenk positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal gubben sette inn verandadøra her...litt kaldt mens han holder på...i går ble det 12000 svetteskritt...i dag skal jeg til fysio og ha litt styrke og fettmarsj etterpå...vekta står på det samme her...er så glad for at jeg har kontroll...håper på 1kg innen november er ferdig...Ha en finfin dag og tenk positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja flyaway jeg må ut på fettmarsjer selvom det er travelt her om dagen...det er fettmarsjene som gir meg overskudd...i går ble det 12500svetteskritt...sola var oppe i går og den kommer frem i dag også...det er bare og kle på seg og ut på tur aldri sur...maten har blitt som en vane sundt og godt...drikke masse vann må jeg huske på...flaska er med meg overallt...har nok kommet til ett vektplatå,men jeg skal vinne over den...fokus,fokus og fokus..16 dag uten søtt...savner det ikke...Ha en nydelig dag alle sammen..tenk positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i dag blir det fettmarsj til fysio og styrketrening....er støl ennå fra jeg var der på tirsdag...men det er litt godt og være støl også...kjenne at man har brukt kroppen sin...jeg gleder meg til det løsner igjen på kg....men jeg har tid til og vente til kroppen gir seg...jeg vinner ædabæææddda...drikk masse vann og tenk positivt...Ha en finfin torsdag alle sammen...er på vei mot nye mål...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen hva er det jeg ser hmmm 300gr ned....deilig for hvert gram som forsvinner..da greier jeg vel 600gr til i løpe av November...ja det skal og vil jeg...81,6 kg er lenge siden sist...seier for alt som skir av denne kroppen...i går ble det 12500 svetteskritt...i dag skal jeg på harrytur og handle litt...nå er det helg igjen...Ha en flott fredag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink jente!

 

Kos deg på tur i dag - og nyt alle skritt du tar med 300 gram minus på kroppen!

 

Jeg er støl jeg også. Vært det hele uken. Startet med bodypump på mandag, med en kraftig forkjølelse, er fremdeles "litt uggen" og fremdeles støl. Var nemlig på body pump igjen i går....

 

Snart helg! Nyt helgen. Hos oss skal dette være en koselig, fornuftig (vaske, rydde, sortere) og sunn helg :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og mange fine muligheter...skal på fettmarsjer hver dag,vaske litt og kjøpe noen fler julegaver...gleder meg til og få den tofløya døra mi...det kommer til og bli koselig til jul med den...jeg gleder meg over små ting i hverdagen,er ikke såå storforlangenes som mange er i dag....skremmende utvikling av den skal ha og få mentaliteten som er i dagens samfunn...Jeg tror ikke på den tankegangen at du kan kjøpe deg lykke...lykke for meg er kjærligheten til mannen min og barna mine..Ha en flott mandag alle sammen og tenk positivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fornuftige tanker Rittis :)

 

Du er ei knakande god dame du :)

 

Jeg er på jobb nå, men etter middag i dag går turen til dans, styrke og yoga kveld :)

Gleder meg.

 

Tok en ekstra trening i går kveld, med body attack. Skulle ikke tro det var mulig å bli SÅ svett....

 

Lykke til med ukens fettmarsjer og ikke minst ny dør! Slike dører er bare så koselige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige ord i db min....Du høres ut som ei koselig og oppegående jente du også...Kjempeflink du er til og trene...Jeg må nok holde meg til fettmarsjene og styrken min....Jeg har lyst og gjøre andre ting også,men må ta hensyn til nakken min...Du må ha en flott dag på jobben...nå skal jeg på tur i skogen med ei venninne,,,må ut og snakke litt vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det fettmarsj til fysio og styrketrening...i går ble det 11800 svetteskritt...deilig at det er bart på veiene ennå,,,slipper og tenke på glatta...nå har vi sluppen unna med vinter i 2 mnd,deilig da blir ikke vinteren så lang i år...nyter det gitt...Ha en finfin dag...husk drikk masse vann og tenk positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en knakende god dag!

 

Som du skriver - vi er heldige som fremdeles har bare veier. Jeg tenkte på her om dagen, når jeg var ute å gikk, at jeg skal jammen unne meg selv noen gode brodder i år.

Jeg må jo fortsette å holde meg i bevegelse, og glatta skal ikke sette noen stopper for denne jenta :)

 

Her er vannflaska online hele tiden. Jeg er glad jeg er så glad i vann! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også gå til innkjøp av brodder,,,is og snø skal ikke ødelegge denne gangen ....jeg skal være sprek gjennom hele vinteren...i dag har det blitt 17700 svetteskritt...er fornøyd med treninga i dag...dagen har vært veldig positiv for kroppen også...herlig...Jeg og har med vannflaska hele tiden...Ha en fin kveld flyaway...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en ny dag.....i dag skal jeg ut og handle litt julegaver...må jo bli ferdig...skal spise lunsj med gubben i dag og,jeg gleder meg...Tenk jeg har vært sammen med kjæresten min i 16 år,,,,elsker han mer enn noen gang...Jeg har alt ett menneske kan ønske seg....hus, to flotte barn og en mann jeg elsker over alt...nesten ikke gjeld...Jeg nyter livet med dem jeg elsker...til og med tar jeg vare på meg selv...Ha en flott dag alle sammen...Jeg skal på fettmarsj i skogen etterpå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere til dere begge med 16 års kjærestedag! Dere er flinke - og jeg er ganske så sikker på at han er like fornøyd med deg, som du er med han <3

 

Nyt dagen sammen - kos dere litt ekstra - og ta godt vare på hverandre i minst 16 år til!

 

Tenk så heldig han er... Han har en flott kjæreste, mor til hans barn - og jammen tar hun godt vare på seg selv også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord i db min...Ja jeg vil ha mange år til med mannen min...Han er verdens beste,verdens snilleste og fineste pappa og mann...Men tenk han er like glad i meg om jeg veier 97 kg eller 80 kg,,,det kaller jeg ekte kjærlighet....Ha enkoselig dag på jobben....snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig nedgang igjen på vekta.....er såååå glad for alt som sniker seg av denne kroppen....Tenk bare 1,1 kg til jeg ser syttitallet....Nydelig spør du meg...Jeg har gått ned 16 kg siden jeg startet...Jippi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...