Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen jeg veier nå 80,2 kg...jeg skjønner ingenting jeg...men er veldig fornøyd her...håper det holder seg til 24 desember..i dag blir det fettmarsj til fysio og styrketrening...i går ble det 14500 svetteskritt...Ha en flott torsdag alle sammen...Er så glad tralllaaalla...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelig kommentar i db min...Ja tenk om 3 kg er det 20 kg tilsammen...det merkes godt på alle klærne ...jeg prøvde en svart finkjole som har hengt i skapet i 4 år...den sitter som ett skudd...fikk flat mage tilogmed..hehe...Tenk det er bare 3gangen jeg skal bruke kjole...det kommer nok at selvtillitten har kommet tilbake her...nyyydelig spør du meg...Ha en fin torsdag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette vil jeg tro merkes godt på klærne ja! Jeg har faktisk lurt på å ta et røsk i klesskapet mitt i dag. Jeg har noen "penbukser" som jeg nok aldri skal passe inn i igjen. De er nemlig ganske så romslige. Og er det noe jeg HATER så er det store bukser :)

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 kilo ned (på hvor lang tid?) er jo bare råbra!!!! Liker godt at det er resultat etter mye gåturer :) da blir jeg motivert til å fortsette med mine, selv om jeg ikke er like flink som du til å komme meg ut hver dag...men "fettmarsj" og "drikk mye vann" er i tankene hver dag, skikkelig rittis-inspirasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og tusen takk for koselig tilbakemelding i db min...Jeg startet den 25 juni i år...har holdt på siden...Jeg vet at nå fremover vil det gå tregere ned i vekt for meg,men har igjen 3 kg til første målet mitt...Det er fint og være til inspirasjon for andre også...tålmodighet og ståpåvilje det hjelper meg...drikke masse vann og tenke positivt...Du har jo vært flink du også ser jeg...stå på det kommer mer resultater etter hvert som du holder på...Jeg gleder meg til og se syttitallet her jeg nå...i går ble det 13000 svetteskritt på meg pluss styrke..Ha en flott helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vært enormt flink Rittis!

 

Målrettet og positiv - da kommer man langt!

 

Håper du og mannen hadde det hyggelig på kjærestedagen deres og at dere nå får en flott familiehelg med barna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og tusen takk for koselig tilbakemelding i db min...Jeg startet den 25 juni i år...har holdt på siden...Jeg vet at nå fremover vil det gå tregere ned i vekt for meg' date='men har igjen 3 kg til første målet mitt...Det er fint og være til inspirasjon for andre også...tålmodighet og ståpåvilje det hjelper meg...drikke masse vann og tenke positivt...Du har jo vært flink du også ser jeg...stå på det kommer mer resultater etter hvert som du holder på...Jeg gleder meg til og se syttitallet her jeg nå...i går ble det 13000 svetteskritt på meg pluss styrke..Ha en flott helg[/quote']

 

Hehe...ser jo startdato på signaturen din, jeg følger med, gitt! :) Men SÅ mange kilo ned på bare fem måneder!!! Himmel og hav, det er utrolig bra (må bare gjenta meg selv, altså). All ære til tålmodighet og ståpåvilje, sier nå jeg! Det hjelper masse på motivasjonen å se svart på hvitt at å ta riktige valg gir resultater og også at det er en jobb, ingen snarveier.

 

Ja, jeg holder koken og skal klare målet mitt neste sommer, samt utfordringen til Henna om å ikke gå opp i jula, ingen vits i å ødelegge for meg selv ved å tro at jeg har "fri" da. Planlegging og å Berre gjere det! - komme seg over dørstokkmila (som jeg sjelden ser om dagen - det er deilig) og ha målet i sikte hele veien frem - det skal være fasiten.

 

Startet dagen med nesten to timer på helsestudio...det er bra utnyttelse av en fridag!

 

Riktig god helg!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det vært småjobber både her og der...i går ble det 6000 svetteskritt...i dag har jeg lagt inn hviledag,kroppen trenger hvile litt også...full pupp igjen fra i morgen med fettmarsj...for ett flott vær vi har hatt her...nyter før snøen kommer...skal ha laks til middag i kveld med grønnsaker...Kos dere det skal jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det nydelig vær og solskinn her...har vært på fettmarsj i skogen med sønnen min...tenk nå får vi 2 mnd mindre med vinter,det gjør ikke meg noe...deilig med bare veier og ikke glatt i det hele tatt...1 advent i dag og jeg skal nyte hver dag frem mot jul...sundt kosthold og fettmarsjer...Ha en fin søndag alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes vekta står på det samme gitt...det er ikke langt fra syttitallet nå...kanskje neste uke...stå på jenta,målet er i siktet...i går ble det 10000 svetteskritt...i dag skal jeg i skogen med ei venninne...deilig på tur og snakke om ting i hverdagen til hverandre...i dag får vi den tofløya døra våres...gleder meg til og sette den på plass...Ha en flott slankemandag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntring i db min...Jeg vet jo at det nytter med tålmodighet og sunn fornuft...Du er jo ett eksempel på det,Hva spiser du i løpet av en dag...morsomt og se hva andre gjør...Ha en flott dag flinke jente...stå på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en knallenede flott mandag!

Kos deg med venninne og skogstur - og nyt alt det sunne du gjør for kroppen din!

 

Selv var jeg i går kveld på Body Attack - herregud hvor moro, men kjære vene hvor slitsomt! :D

 

I dag er det duket for en ny økt med Body Pump!

Gleder meg.

 

Og en annen ting jeg gleder meg til..... Jeg gleder meg til jul og ferie. Da skal jeg også ut å gå fettmarsjer - i dagslys! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige ord i db min....Ja jeg tenker du gleder deg til juleferie,sikkert godt for dere som jobber hver dag...Jeg gleder meg som en unge til juleferien sammen med mann og barn...i år er målet mitt og ha samme vekt etter jul som før jul...så flink du er til og trene...Ha en flott dag på jobben..flinka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....nemen nå har jeg greid vekta som jeg skulle ha til juleaften...under 80 kg...Jeg veier nå 79,5 kg...tenk jeg ser 70 tallet...der nede har jeg ikke vært siden 2009...alt nedover nå er bare bonus for meg...Jeg er skikkelig stolt av meg selv,kroppen hører på det jeg gjør for den...I går fikk jeg så mange fine kommentarer om hvor flink og hvor mange kilo jeg hadde tatt av..Det gjør noe med selvtilliten min...jeg hadde to olabukser som passet,nå har jeg syv stk som er for store...men det er ett luksusproblem...Ha en flott dag alle sammen...tålmodighet det nytter i slanking...Har holdt på i 5 mnd nå..drikke masse vann og tenke positivt..I går ble det 12000svetteskritt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det blitt 13000 svetteskritt og 20 min med styrke...tenk nå har jeg fått mellomrom mellom beina mine,det er lenge siden det...er så deilig og bli glad for sånne småting mens jeg holder på...i morgen skal jeg til tannlegen med snuppa mi...etterpå der blir det fettmarsj...Ha en fin kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er den tofløya døra mi på plass...det blei drittlekkert...det var en flott dør som passer inn hos oss...nå kan jula komme vettu...blir mer oppussing etter jul...orker ikke starte på det nå...i dag blir det reggistannlege med snuppa...nå skal hun ha reggis på tenna nede...overmunn har kjetting allerede...må få kjøpt de siste gavene til pakkekalenderen...Ha en flott slankedag..drikke masse vann og tenk positivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh! Jeg kan virkelig se for meg at det ble lekkert ja. Skulle ønske jeg også hadde et inngangsparti hvor en slik dør ville passet inn. Der er bare så enormt flotte :D

 

Hvordan har dagen din vært så langt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det blitt 13000 svetteskritt og 20 min med styrke...tenk nå har jeg fått mellomrom mellom beina mine' date='det er lenge siden det...er så deilig og bli glad for sånne småting mens jeg holder på...i morgen skal jeg til tannlegen med snuppa mi...etterpå der blir det fettmarsj...Ha en fin kveld..[/quote']

 

Både gratulerer med tofløya dør OG med mellomrom mellom beina, rittis :D

Akkurat interiør er jeg skikkelig dårlig på (skal google bilder av tofløya dør for å ha litt mer peiling - men det høres ut som det har blitt flott!), så jeg må fokusere på disse beina i stedet...det er et av målene mine også! Jeg er sååå utrolig lei av lår og gnissing og brannsår, riktignok mye mindre plaget av det nå for tiden, heldigvis.

 

Inspirert av deg så ble det definitivt tur ut i dag også - og tilogmed litt løping! I tillegg husker jeg på å drikke vann...

 

Ha en fin siste november-kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har den vært en helt nydelig dag på alle fronter...endelig skjer det rettferdighet her i livet...Gubben er i arvestrid om dagen,og endelig får han det han har krav på i forhold til søskene sine...Han har ei bitchsøster uten sidestykke,,hun er frekk som bare faen,men oss greier hun ikke og kue ...Det gosser meg så opp i baken at bobestyreren gjorde urettferdighet til rettferdighet...Yes svigermor og mormor har hørt bønnene mine...Hvil i fred begge to...Jeg er glad i dere begge,savner dere...Noen tror at de skal ha arven til søskene sine også vettu...men der nok bitchen feil gitt...godt vi har kuttet ut den kjerringa for godt...Men fy hvordan dette har tatt på oss...Men gi dere ikke på ting dere har rett på...Ha en fin kveld begge to...nå har jeg satt i dørhåndtak på døra mi...Arveoppgjør er roten til krig i familien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er oppe og ikke gråter...er ganske fornøyd nå...i dag blir det fettmarsj til fysio og styrke...må huske og gå til frisørdama i dag og...vi skal på julebord på lørdagen...i går ble det 10300 svetteskritt...Ha en flott dag i regnværet...her er det 7 varmegrader og regner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Penger og makt er dessverre roten til mye vondt - og i de "beste" familier skjer det slikt som dette, dessverre.

 

Men - jeg er kjempe glad på deres vegne! Rettferdigheten seirer! <3

 

Nå er jeg pakket og klar - klar for en natt på hotell i Oslo, med show, middag og godt drikke på Walmanns i kveld.

 

Ønsker dere en god dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha en flott kveld i byen...Kos deg masse det fortjener du...Jeg sitter og tenker på at jeg skal ut i blåsten på fettmarsj...kle på meg så jeg ikke fryser...Kos deg og ha en fin helg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...