Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen...i går ble det fettmarsj på 10000 svetteskritt...i dag blir det tur i skogen sammen med ei venninne...helgen har gått kjempefint matmessig...spist litt sjokolde og litt is i kontrollerte former...deilig med kontroll på hva som skal inn...men jeg skjønner ingenting om dagen jeg...gubben synes jeg er litt ekstrem og for mye fokusert på kroppen min...men skal vi greie det her så må jeg være 120 prosent fokusert...tenk og si det at han synes ikke det gjør noe at jeg legger på meg...han er glad i meg og elsker meg uannsett...men det er jo viktig at jeg skal trives selv også da...Menn er noen rare dyr i grunn...Jeg gir meg ikke før målet er nådd uannsett...Ha en flott dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er rare - helt klart :)

 

Min mener også at dette har gått til hodet på meg, men han er nok ganske fornøyd med vektnedgangen min også - det er det ingent vil om.....

 

Vi er flinke - det skal vi ha!

Jeg har nettopp kommet hjem fra mandagstreningen min. Denne mandagen har det vært dans, styrke og yoga :)

 

Hvordan har din dag vært Rittis?

Hvordan er kroppen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i grunn hatten fin dag med fettmarsj på 14000 svetteskritt...men jeg skal fortsatt høre på hva kroppen sier meg...ikke for hardt...men det er så deilig og røre på seg...nå skal jeg krype til køys er trøtt fordi jeg sto opp kvart over fire i morres...Ha en flott dag i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, rittis!

 

Du holder koken med fettmarsjene, skikkelig flink er du! Gratulerer med nytt tall på vekta også, bare nok et bevis på at du har knekket koden :)

 

Måtte smile for meg selv i dag, inspirert av deg dro jeg den litt vonde ryggen min ut på tur...tør ikke drive med saltimer eller styrketrening så lenge den er stiv, da blir det gåtur i stedet! Tidligere hadde jeg nok lagt meg i seng eller på sofa og synes synd på meg selv (og sikkert trøstespist...), er så glad jeg klarer å velge annerledes nå.

 

Fortsett med gode valg og å unne deg noe godt i kontrollerte former! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig oppmutring i db min...Jeg blir inspirert av mange andre her inne..noen som har vært gørrflinke...i dag blir det fettmarsj til fysio og litt styrke tror jeg...mestringsfølelsen gjør meg veldig glad om dagen..målet skal nås denne gangen og jeg skal bli på den samme vekta...tror det er den største jobben...Ha en flott dag alle sammen...drikk masse vann og tenk positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er dagen endt og trimmen gjort...12200 svetteskritt i dag og 20 min med styrke...lurer på om jeg greier 80 kg til jul...er igjen bare 2,5 kg dit...ja jeg må greie det vel...1,5 kg i løpe av november og 1 kg i desember greier jeg...skal greie det vettu...Ha en fortsatt fin kveld folkens...nå skal jeg se på sinnasnekkeren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en oversikt over hvor mange skritt det tilsammen har blitt på fettmarsjene dine? :-)

 

Du er kjempe flink. Jeg har sagt det før og kommer garantert til å si det igjen!

 

Fortsett med ditt gode humør, dine gode fettmarsjer og vips så er du der du ønsker!

 

Her har det ikke blitt trim i dag. Prioriterte å ligge på alle fire å skrubbe kjøkken i stede, og vaske en del klær - ja ja - blir en kalori eller tre det også :-)

 

Har nettopp kost meg STORT med en god bolle med frukt. Når bollen er på fanget og man begynner å kose seg, da er det ingen tvil om hva som er best. Frukt eller godis. FRUKT! Oppskåret frukt er ordentlig namme :-)

 

 

Forresten... 1 november i dag.... Her er 15.2 varmegrader! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flyaway tusen takk for hyggelige ord i db min...Ja jeg har oversikt over fettmarsjene mine.Jeg skriver opp i almanakken min hver dag...Du er flink som vasker kjøkken,det skal jeg og mamma gjøre i starten av desember...Jeg synes også frukt er mye bedre enn sjokolade om dagen...Nå tenkte jeg og ha hele November fri for søtt...velger heller frukt og nøtter til lørdagskos...Jeg skal nå 80 kg innen juleaften...Du må ha en flott dag og kos deg på den sunne måten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp ut og stå...i dag er det fysio og styrke igjen...i går ble det 112oo svetteskritt...Jeg har ikke så mye og skrive om så tidlig...Ha en flott slankedag alle sammen...drikk masse vann og tenk positivt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig at hjernen får våknet før vi er klare med de store avhandlingene :)

 

Ønsker deg en feiende flott og sunn dag!

Lykke til treningen i dag.

 

Med humøret på plass - og vannet i hånden ønsker jeg deg en god dag! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har det blitt 13000svetteskritt...15 min med styrke og 30 min med ryggmassasje...det er bære lækkert...nå må jeg snart bli ferdig med pakkekalenderne her...mnd går ganske fort til første søndag i advent...jeg gleder meg til jul...det er jeg som skal styre hva jeg skal spise i år...blir nok mange clementiner tenker jeg...Ha en flott kveld vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeeees det går en vei og det er nedover...god morgen forresten...Tenk nå er det bare 2kg til 80 kg...er sååå fornøyd kanskje jeg greier målet mitt til slutt gitt..så nydelig og se forskjellige tall på vekta når det går riktig veien...da blir det 1kg i november og 1 kg i Desember...det er fine mål og strekke seg etter vettu..det er så gøy og treffe på folk som ikke har sett meg på en stund,og få flotte kommentarer på at jeg har gått ned i vekt...deilig følelse..Ha en sunn og frisk dag og husk drikk vann og tenk positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det allerede 15 kg? Du er gørr flink!

 

Jeg tenker som deg. Det er SÅ gøy når man treffer venner / bekjente man ikke har sett på lenge, og komplimentene bare øses ut :) :)

 

Det gir en ekstra vilje til å bare guffe på videre! Komplimenter og ros er stas :)

 

Håper du får en topp dag - og ikke minst en feiende flott helg <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hyggelige ord fra deg...du er jo en inspirasjon selv også...Er så morsomt og lese om dere som har greid målet...Jeg mener at alle kan greie det samme,men hodet vårt må være på plass hele tiden...Jeg har en så fin og sprek hverdag nå i forhold til for 15 kg siden...det gir meg masse til og fortsette med prosjektet mitt...Jeg har sagt det lenge at hverdagstrim skulle legene ha skrevet på blå resept isteden for piller...Det gjør noe for deg og hele kroppen...Jeg er bare glad og lykkelig om dagen...Jeg gjør masse positivt for kropp og sjel...Jeg vil ikke ha en lat og usunn hverdag igjen...Du må ha en flott helg..snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tenk det er 15 kg alt....nå jobber tiden for meg og ikke omvendt...dem sier at når vi har holdt på i 6 mnd så er forandringene på plass...når jula er her har jeg holdt på i 6 mnd alt...jeg er mer fokusert nå enn noen gang,jeg vil ikke tilbake til gamle synder igjen...3 desember skal vi på julebord da skal jeg for første gangen på mange år bruke kjole...tenk meg og kjole agitt,har aldri skjedd før..svart fin kjole og gleder meg til og ha den på...tenk deg hva kiloene gjør med oss...Du må ha en flott helg med familien din...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er denne dagen snart ferdig også...fått gjort mye i dag...men auda den ene tanna mi brakk tvers av i går...skal til tannlegen på tirsdag og det kaller dem hastetime...litt av ett samfunn vi lever i gitt...Ha en flott kveld og kos dere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei i dag har vi gjort litt av vært her hjemme...vi har rivd ned en vegg på kjøkkenet vårt...skal lage ett stort allroom av kjøkkenet og litt av stua...Jeg tror det kommer til og bli skikkelig fint...ser det bare med og rive veggen...det er oppussningvær om dagen nå...vi skal jo ha konfirmarsjon i mai og da må ting være på plass igjen...Gleder meg til prosjektet sammen med gubben...vi liker og pusse opp begge to...Ha en fin kveld..snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det ny uke og mange nye muligheter...I dag blir det fettmarsj i skogen sammen med ei venninne...vaske litt hus etterpå tenker jeg...Yes jeg ser 81 tallet her...81,9 kg i dag...starter på 8 dag uten sukker og søtt...jeg greier og styre det,helt utrolig...viljen til og bli slank er mere viktig enn sjoko i munnen...Ha en flott mandag alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppussing er alltid spennende.

Vi har litt vi skal gjøre vi også, men jeg blir aldri enig med meg selv om når, hvor og hvordan :D

 

Kjøkkenet skal fornyes etterhvert, men løsningen må gjøres om slik at det blir perfekt - i stede for halvperfekt :)

 

Du er enormt flink med det søte. Gøy å høre at viljen er MYE større for kroppen enn sjokkisen!

 

Ønsker deg en feiende flott dag! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God ettermiddag i dag har endelig tanna blitt midlertidig reparert...den må ha krone på seg...5600kr rett inn i kjeften min gitt...men jeg må så jeg får en bra tyggeflate igjen...tar det etter jul...i går ble det 12000 svetteskritt...i dag blir det mer oppussing her...må prøve og gjøre ting ferdig til jul...har kjøpt inn alt vi trenger..fikk bestilt ny verdandadør i går pluss tofløya glassdør til stua...jeg gleder meg skikkelig til alt blir ferdig...da blir det bra...Ha en koselig kveld flyaway...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig når tennene begynner å brekke. Jeg brakk min for noen uker siden på en nutrilett sjokolade !!!!!! Heldigvis klarte tannlegen å lime den sammen igjen (det er er 3. gang) Men neste gang den brakk var det krone ingen vei utenom. Så nå tør jeg nesten ikke tygge på den ene sida for jeg er så redd den skal knekke. For den kom til å knekke igjen det var sikkert i følge tannlegen. Huff av meg, begynner å bli gamle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanskje vi begynner og bli gamle...neida det er vi ikke...ikke eldre enn vi føler oss selv...første gangen jeg brekker ei tann,men jeg skal tygge forsiktig på den siden,så den sitter lengst mulig..tror det kan være noen medisiner jeg må ha hver tredje mnd som er årsak...Ha en fin kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ikke det er alderen som tuller med tennene deres - dere er da i tipp topp alder begge to!

 

Min mormor har også hatt litt forskjellig utfordringer med tennene, og det er godt synlig at det er vondt når det står på, og ikke minst vondt i lommeboken også.....

 

Ønsker dere en super onsdag!

 

Sunne vaner, godt humør, sving med rompa og kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...