Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

En lett blanding av lange og korte turer i løpet av en uke, høres ut som en god plan. Jeg elsker også å gå, men her stopper det litt opp med travel jobb og halvsyke snupper støtt og stadig. Prøver likevel å komme meg ut når jeg kan. Tur på fjellet høres jo bare helt herlig ut - kos deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk det vi ER, når vi stapper kroppen vår full av all slags mulig "dritt". Misforstå meg rett, men det er jo jaggu sant som du sier Rittis.

 

Man får lyst på sjokolade, hiver seg over en, men hva sitter man igjen med etterpå?

Jeg får i ordets rette forstand en kvalm ettersmak i munnen når jeg har spist sjokolade, og det er ikke noe godt..... Så hva gir det oss? Ingenting....

 

Mannen maste om å få potetgull i går, og det fikk han. Jeg smakte på 2 små flak, og ble glad når jeg ikke fikk noen form for "tilfredsstillelse" av smaken ;) Jippi!!!

 

Ønsker deg en god dag. Kos deg med høsten, høstværet og ikke minst turskoa :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld....det var nesten så vi ikke kom ned fra fjellet i dag...våkna til snø på bakken...ikke bra med sommerdekk på bilen...fy F...hvor glatt ned var og veldig bratt...Vi gikk fettmarsj i går på 10000svetteskritt men i dag har vi gått ned fra fjellet ...det ble 15000svetteskritt av det vet du...og store fine gnagesår med nye fjellstøvler...men vi har fått kosa oss skikkelig på fjellet i helgen...har tilogmed spist sjokolade i helgen under kontrollerte former...Jeg tror snart vinteren er her snart...Ha en flott kveld alle sammen...Jeg fyrer her så peisen hopper på golvet...fryser vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med en vellykket fjelltur, og godt at dere er hjemme like hele ;)

 

Det er jammen ikke bare bare med disse snøfallene som plutselig kommer!

Tror det er mange som har gått på en gedigen overraskelse i løpet av helgen....

 

Jeg har hatt en travel helg. Besøk hos min mor fredag/lørdag, en liten festlig sammenkomst lørdag kveld, malte på junior sitt rom i går - etterfulgt av masse kosetid med min familie :D

 

Glad helg! :)

 

I kveld er det duket for trening igjen - gud hvor det skal bli godt!

 

Håper du får en flott dag - og at ikke gnagesårene setter stopp for videre fettmarsjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er det start på en ny uke....skal ta ett par nazidager her på maten...få ut vannet av kroppen...blir sånn hver gang jeg spiser søtt,kroppen holder på vannet...det vil jeg ikke ha noe av...hei flyaway og gi opp fettmarsjene pga noen gnagsår det gjør jeg ikke...jeg bruker sportsteip ,,,det er en fin ting med store gnagsår...skal gå over 10000tusen svetteskritt i dag også...det er fortsatt varmegrader om dagen..Dere må ha en flott høstdag alle sammen...spise sundt og trimme og drikke masse vann...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo da har jeg vært ute på fettmarsjen min,,,men du hvor støl jeg er etter en helg med mye motbakker...går seg til etter en par dager...må vel starte med middagen her vel...drikk masse vann ikke glem det vet du...jada masa skal huske det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en ny dag med mange gjøremål....blir fettmarsj til fysio 30 min styrke og fettmarsj hjem...2 timer tilsammen...deilig og kjenne at stølheten er nesten borte...flinke du Juni 72 som var på langtur i går...på meg ble det 12400 svetteskritt..vekta står på det samme i dag...jeg er kjempefornøyd med det...Nå skal jeg ha en mnd uten søtt igjen...Jeg vil ned mot 80 til jul...Ha en flott og frisk dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er trimmen i boks for i dag...det hjelper på stølheta mi...i dag kom mensen men er ikke oppblåst som jeg pleier og være...nydelig spør du meg...er ikke godt med vann som sitter fast i kroppen...fingra pleier og bli store som middagspølser men ikke i dag...flink til og drikke vann er jeg også...jeg vil bli slank...Ha en koselig kveld der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har kanskje stått i veien for deg selv før, men du er jammen ikke mye i veien for deg selv lengre nå....

 

Snakk om å jobbe målrettet for eget velvære og egen helse!

 

DU ER GOD!

 

Jeg har ikke vært på tur i dag, men jeg har brukt en liten time ute i hagen med beinende effektiv raking av "nedgrodd" gress......

 

Ønsker deg en fin kveld videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flyaway tusen takk for koselig tilbakemelding....Nei jeg tror jeg har lært av mine feil med slanking...må nok innse det at jeg må ut og trimme hver dag hvis jeg skal kunne spise litt ekstra i helgene...Holde meg til kun sunne ting fra mandag til fredag og masse vann...men vannet har også blitt en vane for meg til det daglige...godt med mange fine og sunne valg i hverdagen og det gjør at man holder vekten etter hvert..du fikk litt trim igår du også med og drive i hagen...jeg fikk 12000 svetteskritt i går pluss 30 min med styrke...I dag skal jeg på fettmarsj i skogen med ei venninne...Ha en finfin dag alle sammen...stå på jenter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jammen kaldt om morran...men kjempeflott vær på dagen...i går ble det 10600svetteskritt...blir spennende til uka om jeg greier og finne 83 tallet...håper det etter mensen er ferdig og vært veldig flink denne uka...4 dagen uten søtt ,men må drikke enda mer vann...deilig og kjenne at bukser og jakker har blitt for store..Ha en flott dag alle sammen...i dag blir det fettmarsj til fysio...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det typisk at noe dritt må komme når en er sååå godt i gang...men jeg gir meg ikke for det for jeg skkkaaaaal vinne denne gangen her...i dag har det blitt 13000svetteskritt og 20min med styrke...Jeg kjenner det når jeg er på fettmarsj,det kjennes ut som jeg har en murstein liggenes på brystkassa mi,føler at jeg ikke for nok oksygen...det er pga betennelsen i ryggen...Fysioen fant det ut i dag...for se hvordan det her arter seg...god kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opp og hoppe og en ny dag er på vei...var en tur på vekta og den viser 400gr ned...snart ser jeg 83 tallet her...yaabbbadddaaaabbbaaaddduuu....Jeg skal vinne med og være tolmodig og like flink...veien til ett slankere liv er på vei...fettcellene kan bare passe seg,,,jeg skal ikke fore dem med mat så de blir store og oppblåste igjen...dere kan finne ett annet sted og slå leir,ihvertfall ikke på magen,rumpa og låra mine...det er sååå behagelig og kjenne seg kampklar...ingen bukser som strammer lenger,bare sæggebukser...vente med og kjøpe nytt til jeg er under 80kg...skal selge lodd i dag for Handicapplaget vårt ...Ha en flott høstdag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker deg en flott dag!

 

Og jeg er så enig i det du skriver. Fettcellene kan finne seg et annet sted å bo - ikke hos oss!

 

Bort med dem. La dem ryke og reise dit peppern gror :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei flyaway og juni 72 tusen takk for oppmuntrende ord...Dere støtter og er like flinke som meg...det er sånne som dere og mange flere her inne som er inspirerende og spennende og lese om...Heia alle oss vi gjør noe bra for kroppa våres...nå sitter musikkdingsen på lading,må jo ut en tur på fettmarsj i skogen før loddsalget senere i dag...Har dere noen gode forslag til sund fredagsmiddag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en kjempefin dag på Hellerudsletta i går....sønnen min fikk endelig kjørt Helikopter,,,vi så på drifting det er gutter som har peiling på hva de gjør...fristilegutta er det bare og ta av seg lua for...ta salto med snøscooter likksom,,,dem er helt sprø...det ble også 8000 skritt på meg i går...Ha en flott søndag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 10000 svetteskritt...sliter litt med betennelsen i ryggen...men en liten fettmarsj hver dag skal jeg greie...Hatt en flott helg...Ha en fin dag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om du og dine har hatt en flott og begivenhetsrik helg - og til og med med sunn mat :)

 

Vi har kost oss masse med familien i helgen. Ordentlig deilig. Greit vær har det også vært, så vi har kost oss masse ute.

 

I dag var det tilbake til hverdagsrutiner og knekkebrød :D

 

Nettopp kommet meg hjem fra kveldens trening. Zumba, styrke og yoga - ordentlig deilig!

 

Det er ingen annen dag kveldsmaten smaker bedre enn de dagene man har trent :)

 

Nå gleder jeg meg til en god varm dusj, og deretter seng.

 

Jeg er i utgangspunktet meget positiv for denne ukes veiing, men jeg har fått mensen-feen på besøk, så vi får se :)

Ønsker deg en god natt Rittis - og ikke minst god dag i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og tusen takk for hyggelige ord i db min...Ja vi hadde en knall helg...Men nå må jeg hvile kroppen i to dager pga betennelsen i ryggen...i går hadde jeg en helt for jævlig dag...men våkner i dag og er ganske fin...jeg skal ikke gå på fettmarsj i dag heller,jeg må lære meg til og lytte til hva kroppen sier meg...men jeg er like flink med hva jeg spiser...skal prøve meg i morgen på en times fettmarsj...Jeg ser du også er like flink...vi står på sakte men sikkert nærmere målet...Ha en knall dag med sunne valg...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen,nå er det bare og være flink fortsatt....jeg vil ned,ned og ned...men jeg må ta det med ro ett par dager til med fettmarsjen her....ryggen med betennelse krever det,men er kjempeflink med maten ...gleder meg til og gå tur igjen,det er vanskelig og holde seg i ro...men jeg må...Ha en flott høstdag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...