Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med nedgang og nytt tall, rittis! Du er utrolig flink til å stå på, jeg går på selv med en blanding av fettmarsj-mentalitet og Berre gjer det!-mantra ;) Litt vanskeligere å finne tid til trening i dag, men skal klare det...må vite først klokkeslett for andre ting som skal gjøres, så velger jeg dagens aktivitet (gåtur eller saltime - zumbaen faller dessverre ut i dag, så da blir det nok en langtur eller intervall - må Berre gjere det!)

 

Hadde nedgang selv forrige uke, men er et stykke frem til et nytt tall for min del - i mellomtiden gleder jeg meg over å gjøre avstanden fra 9-tallet større!

 

Høres ikke god ut den ryggbetennelsen din, håper du raskt blir bedre! I mellomtiden er du jo flink til å ta gode valg i kostholdet, fortsett med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen og tusen takk for hyggelige ord i db min....nå kjennes det ut som kroppen reagerer på hvile....deilig og ikke ha smerter i hele kroppen...Det er godt og ha den følelsen at jeg har kontroll på hva som skal inn i munnen min...det er lenge siden sist...stå på alle sammen,disiplin er det eneste som kan hjelpe oss til ett slankere liv...det finnes ikke lette løsninger her...Ha en flott dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke flinke deg!

 

Det er så moro å se disse tallene etterhvert som de kryper nedover!

 

Jeg syns også det er moro å omtale meg selv slik: Ja, det blir mindre av meg, og det er jeg fornøyd med! ;)

 

Ønsker deg en strålende dag - og forter meg inn for å oppdatere min tråd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen i dag skal jeg prøve meg på en liten fettmarsj...jeg er såå glad at vekta er stabil for meg om dagen...men det går fint så lenge man vet hva man driver med...er veldig fokusert på maten så lenge det ikke har blitt noen fettmarsjer på meg...skal bli spennende i dag åssen det går..jeg savner tura mine...Ha en flott dag alle sammen,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og tusen takk for koselige tilbakemeldinger...jeg fikk gått 6500 svetteskritt i går,men jeg har fått beskjed fra fysio og ta det med ro...betennelsen i ryggen er der fortsatt...skal lytte til kroppen hva den orker om dagen...kjedelige greier men sånn er det bare...Ha en fin lørdag alle sammen...drikke masse vann husk det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dumt med betennelse i ryggen, rittis! Det er nok lurt å ta det mer med ro til den er bra igjen, sånn som legen sier...jeg antar at når du har vært så flink som du har vært frem til nå, så kan du lene deg litt tilbake og nyte resultatet du allerede har oppnådd! I mellomtiden tror jeg du klarer å være fokusert på riktige valg i matveien og - som du alltid er flink til å minne deg selv (og oss) om - drikke mye vann!

 

Ønsker deg god bedring og mye god hvile og lure valg ;) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det søndag her og det er ryddedag...skal ta med sønnen ut på fettmarsj i skogen etterpå...jeg fikk gått 6000 skritt i går også...må ta det pent foreløpig...men tror det her går seg til...drikke masse vann i dag også...vann fordriver vann heter det...Ha en koselig søndag alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg fått gått på fettmarsj i dag,første dagen på lenge at jeg ikke har vondt...håper jeg får en god periode nå fremover...jeg tenker positivt og tror på det jeg...i morgen skal jeg på harrytur igjen...koselig og være med på busstur...Ha en flott søndagskveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god kveld i dag har det vært tur til sverige...dagen har vært sunn og bra for det...må drikke litt mere vann nå i kveld..i morgen blir det fettmarsj igjen...Ha en fin kveld,nå skal jeg på lysparty...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag blir det fettmarsj i skogen sammen med ei venninne...vekta står på det samme som forrige gang...blir nok fart på sakene igjen med mange fettmarsjer etterhvert...jeg vil videre ned...Ha en flott dag flyaway...snakkes....fikk kjøpt meg en fin buddha statue til lys i går...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du var på Partylite party?

 

Buddah`n er flott ;)

 

Her har dagen vært hektisk. En sunn og god middag ble det for meg og mini, mens far jobbet overtid. Etter middag tok vi oss en liten rusletur, og deretter ble det en god økt på stuegulvet med sopekost :)

 

Satser på at jeg får tid til en gåtur i morgen - krysser fingrene for en litt mindre hektisk dag i morgen.

 

Jeg ble tilbudt et "lass" med kake i dag. For å smake, noe jeg hadde veldig lyst til, tok jeg en liten gaffel - bare for smakens skyld. Smaken var god den, men det fristet ikke med mer. Var veldig sliten og "utmattet" når jeg dro fra jobb. Tanket streifet til rask og enkel mat i farten - før middag, men neida. Ikke denne jenta!

 

*stolt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja buddhaen er kjempefin...det var mye fint der,men stive priser synes jeg...men buddhaen måtte jeg bare ha...flink du er som ikke spiser opp hele kaka...hehe...Jeg og var veldig sulten før middag i kveld,men valgte kyllingwok til slutt...er så glad for at jeg tenker sunne valg stort sett hele tiden...i dag har jeg gått fettmarsj på 12500 skritt men jeg kjenner det i hele kroppen i kveld...greier ikke være rolig,men men....I morgen blir det til fysio og styrketrening igjen...Ha en fin kveld...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen i dag blir det fysio og styrke....må jo holde kroppen igang selv med smerter...er så glad for dt milde høsrværet om dagen...deilig spør du meg...vekta står på det samme men jeg vil snart ha ett nytt tall her...Ha en finfin høstdag alle sammen og husk drikk masse vann og tenk positivt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær forsiktig med kroppen din nå da ;)

Ta det litt med ro, så ikke du blir liggende! *dagens skjennepreken* Hihi!

 

Her hos oss er det den store blåsbortdagen - hold deg fast om det er likedan hos deg :)

 

God dag! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...endelig kryper vekta nedover i dag veier jeg 83,5 kg...yaaabbbaaadddaaaabbbddduuu...400 gr ned...for meg er alle gr nedover veldig positivt...i går ble det 10000 svetteskritt ...fettmarsjene gjør susen...Ha en flott dag i regnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro, rittis! Nå får du betaling for pågangsmotet ditt og ikke minst stålviljen! Dine fettmarsjer er fortsatt til glede og inspirasjon ;) og så er det kjempegøy å se at det fungerer!

 

Husk å fortsatt ta hensyn til ryggen, nå ser du jo at det går nedover selv med litt ekstra hvile :) så bra!

 

Gratulerer igjen :) Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselig kommentar i db min...Ja jeg må nok ta det litt med ro med nakke og rygg som krangler,men jeg må ta noen små fettmarsjer og holde maskineri i gang,,,hehe jeg gir meg ikke med det første...det er verdens fineste følelse og kjenne at det er jeg som bestemmer hva jeg spiser om dagen..godt og være litt sulten og få mat som smaker...jeg har blitt sånn at jeg må ha mat etter 3-4 timer hvis ikke knurrer jeg som en pittbull...Du er visst kjempeflink selv om dagen også...stå på jeg heier på oss ...drikk mye vann og tenk positivt...snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har det blitt 12200 svetteskritt i dag også...er så deilig og få røre på kroppen sin...i morgen skal jeg sitte og selge lodd ,da blir det en liten fettmarsj i skogen på ettermiddagen...God natt og sov godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag regner det her...litt trist vær i grunn...men det er jo tross alt snart November..I dag blir det loddsalg på Rema 1000 for handicapplaget...senere skal jeg gå en fettmarsj i skogen...må jo røre på kroppen litt...kanskje skal jeg på Halloweenfest i kveld,men jeg liker ikke og kle meg ut...denne helgen skal være veldig sunn med bare frukt og sunn mat...kan tross alt ikke spise sjokolade og nøtter hver helg...jeg skal vente med og smake noe til adventtiden...Ha en flott dag alle sammen...Husk drikk masse vann og tenk positivt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så enormt flink til å være i aktivitet! Jeg er ordentlig stolt av ditt pågangsmot!

 

Ønsker deg en god dag, lykke til med loddsalget.

 

Her er det også regn i dag. Grått og trist.

 

I kveld venter vi besøk av mamman min - da blir det reker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det her mulig a...jeg veier 82,5 kg i dag....er sååå overrasket og fårnøyd hmmm..har ikke veid så lite siden 2009....Tusen takk for koselig kommentar flyaway...du må ha en koselig helg....jeg flyter på medgang om dagen...skal ihvertfall ikke spise noe usunt i helga...Ha en flott helg alle sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er denne helga over også...har vært på en liten fettmarsj i skogen...nå er det fryktelig mørkt tidlig på ettermiddagen...men koselig og tenne masse lys på kvelden..Ha en fin kveld og kos dere sammen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...