Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Dag 10 mot sunnere helse...i går ble det 10000 svetteskritt...har fått til over 80000 tusen svetteskritt den siste uka,,,jeg merker det på pusten ,rompe og lår :P det her er gøy når det merkes på kroppen hva du gjør for den,,,,målet er minst like mange turer denne uka også :P Ha en flott tøysetirsdag der ute B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 11...godmorgen til verden der ute...det ble 13300 svetteskritt i går :P kun to dager til jeg skal hente valpen våres...i dag blir det tur til fysio og massasje på rygg og nakke...Ha en flott onsdag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 12...god morgen...i dag skal jeg på møte til skolen for snuppa mi...det blir fettmarsj hjem igjen...i går ble det 9000 svetteskritt B)det går bra med maten om dagen,,,motivasjonen er fortsatt veldig på plass her,,,Ha en flott torsdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 15...god morgen til verden der ute...endelig nå er valpen i hus...han er kjempesøt og snill..gleder meg til han blir stor nok til og ha med på tur B) det går kjempegreit med mat og trimmen også...motivasjonen er på topp ennå,,,men jeg har det i bakhodet at den kan dale innimellom :rolleyes: Ha en flott søndag verden :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 17....god morgen..hmm rart det der når man er uten sukker enn stund så blir kroppen vant til det også...skal prøve meg på 90 dager uten sukker ,kaker og is,,,får spise jordbær og moreller isteden for ut sommeren B) drikke masse vann og litt zero :rolleyes: Ha en fin tøysetirsdag :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 19...god morgen der ute...nå er valpen i hus og det er som en liten baby... B) han begynner og bli husvarm her....men gleder meg til fettmarsj igjen,,,nå er det snart sommerferie for ungdommen i huset,og da får de passe valpen mens jeg går fettmarsjene mineHa en flott dag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 20...god morgen til verden der ute....nå er alt betalt av regninger før sommerferien,,,nå kan vi nytesommerferien uten pes,...rart det derre gitt alle tror dem har sååå mye kr når feriepenger og skatt kommer,men det faste pluss litt til skal betales i juni og juli også... :rolleyes:Jeg lever ikke på lånte kr gitt...Ha en flott fredag der ute alle sammen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 21...endelig sommerferie for oss alle her i huset...ingen klokke og stå opp etter.. :rolleyes: nå kjenner jeg på kroppen at den liker at jeg spiser sundt...merker jeg har gått ned noen cm over mage,rygg og bryster...jeg må bli ennå flinkere med trimmen B) husk og drikke mer vann :rolleyes: tenk det er ikke mye som skal til at jeg har kontroll på hva som skal inn i gapet om dagen :P i dag blir snopet mitt ei kurv med jordbær eller morreller...Ha en fin lørdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 22...god morgen til verden der ute...i går ble det 11000 svetteskritt igjen...deilig for kroppen min .. :P det blir fettmarsj i skogen i dag også..rense opp litt i systemet i topplokket...jeg prøvde skyr i går,,,greit den var grei og jeg må lære meg til og like den...tenk for noen år tilbake så likte jeg ikke chootage cheese,,,men det spiser jeg på knekkisene mine til frokost hver dag nå...hmmm,, B) kos dere med dagen det er søndag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 24....i dag har jeg vært gift med verdens beste mann og kjæreste i 14 år...i går ble det 7300 rusleskritt i sverige på handletur... :P Det blir fettmarsj i skogen i dag...Ha en flott dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 25...god morgen,i dag blir det tur til fysio og massasje...skuldra er litt ømme om dagen...det hjelper med massasje.. :rolleyes: deilig med ferie og gjøre hva man vil... :P koser meg glugg ihjel hjemme med valpen og snuppa mi... B) Ha en fin onsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 26...ny dag med mange muligheter...det ble 9600skritt i går...dagene går nå her og jeg føler meg flink om dagen...kan bli bedre med vanndrikking :P nå er snart juni ferdig :rolleyes: Ha en fin dag der ute B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 27...god morgen og endelig kom det litt regn...naturen trenger det også....koser meg når det regner...gidder ikke og tenke på været jeg ikke har kontroll på...i går kom endelig granittblokkene våres til ny støttemur på eiendommen våres...blir spennende og få den på plass :P God helg til folket :P Maten går av seg selv om dagen...husk drikke mer vann jenta B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 28...tenk en mnd uten søtt det gjør godt for kropp og sjel...jeg savner ikke det søte heller,tror det er fordi jeg greier og holde blodsukret i sjakk... :P det er sånn jeg lever nå jeg må leve fremover også...jeg spiser stort sett alt utenom kaker,sjokolade,is og snop... :P ha en fin lørdag der ute,det skal jeg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 29...god morgen til verden...det ser ut til og bli sol her i dag,,,da blir det fettmarsj i skogen.. :P i dag er den kun 1mnd til snuppa reiser til England på speidertur til Tolmers... :P hun gleder seg masse til det,,,dem skal på Harry Potter museet,,,Ha en flott søndag der ute B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 30...i går ble det 11500 svetteskritt..deilig og gåpå tur i været som er om dagen...må kle på seg godt,,,det blåser kraftig :P planen denne uka er minst 4 fettmarsjer over 10000 svetteskritt :rolleyes: må drikke mer vann...spise mer grønnsaker..Ha en fin uke der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Dag 31..god morgen..i dag må jeg ut og kjøpe inn noe frukt..greit å ha liggendes..husk drikke mer vann...tenk nå starter jeg på uke 5 uten noen form for sukker...yeeeeh er stolt av meg selv,,det må jeg leve uten fremover også...mange andre ting jeg kan velge isteden for..Ha en flott tøysetirsdag...Husk og lese av strømmåleren i dag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Dag 33....i går ble det 7500 skritt med halv rygg,,,fy f....en hvor vondtjeg hadde i korsryggen ...det var noe nytt... :( litt bedre i dag,men skal være forsiktig ihvertfall,Ha en flott torsdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Dag 37...ny uke og mange fornuftige valg skal tas...tenkte og veie meg den 31 juli...få ett skikkelig resultat etter to mnd uten sukker...husk drikke mer vann hver dag....nåkan jeg snart gå fettmarsj igjen også,,,,korsryggen begynner og bli mye bedre og takk for det B) Ha en fin dag i det klamme været vi har fått B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Dag 38,,,,ja da har jeg begynt og gå små turer med Nicogutten våres i bånd,,,han er kjempeflink til og bare være 3 mnd gammel...gutten til mammaen sin det... B) maten gårkjempefint om dagen,,,jeg bestemmer hva som skal inn i hullet...Ha en fin tøysetirsdag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...