Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen...håper på bra vær her i dag...da blir det en fettmarsj ...det blir jo såå glatt når det regner og blir kuldegrader etterpå...det er sånn værsegod og brekk lårhalsenføre nå...jaja vi går mot lysere tider og det er jo bra.. :P huske og drikke nok vann...Ha en flott tøysetirsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen i dag blir det tur til fysio...tredemølla og massasje etterpå...nydelig for en gammal skrot.. :rolleyes: får taen tur innom inger på hjemmatveien :P Jeg er kjempeflink med maten om dagen...Ha en flott onsdag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

God morgen...dt går bra her om dagen med mat og trim...men hodet er ikke på plass,,,er andre ting som er mer verdt for meg...driver og får på plass tilrettelegging for snuppa våres påskolen....Ha en flott dag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag,,,ny uke og ta fatt på....i dag blir det tur til fysio og massasje...fikk til 3 fettmarsjer forrige uke...det blir det samme denne uka....maten går det kjempegreit med...husk drikke mer vann...det erhåpi henganes snøre gitt... :rolleyes: Ha en flott mandag...sola stikker frem her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hei og god morgen...da er det ny ukeog mange nye valg skal tas her.. :rolleyes: Jeg er på den smale sti og har startet med fettmarsjer igjen...målet denne uka er 5 fettmarsjer...i dag blir det tur til sverige og handle litt...uff det er bare 5 uker til snuppas konfirmasjon...tiden går altfor fort.. :rolleyes: Ha en flott dag alle der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen....uka går jammen meg fort...jeg er flink med maten og trimmen her..husk og drikke mer vann... :rolleyes: i dg blir det fettmarsj i skogen,,,sola titter frem her :P fin tid vi går imøte nå...Ha en flott fredag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen....da er ukas fettmarsjer iboks...har vært på fettmarsj 6 timer denne uka,,,,kjenner det på mangefettet også....det er så deilig og være igang igjen.. :rolleyes: spiser sunn og god mat,lite og ofte...husk drikke mer vann...Ha en flott søndag der ute...i dag skal vi rake litt og vaske grillkåken her...må gjøre klart til påsken :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 3...god morgen nå er jeg virkelig i gang...vært flink med fettmarsjer hele uka...maten går av seg selv om dagen...det gjør noe med kropp og sjel når man greier målet sitt...satser på 3 kg i april :rolleyes: Ha en fin mandag der ute...det skal være fettmarsjer hver dag denne uka...formen stiger i takt med gåinga..husk drikke mer vann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,,,ny dag og flere muligheter...det er kaldt her i dag,måtte fyre opp i peisen...men det er jo bare 1 april ennå :rolleyes: fått lest av strømmen og da er den i boks...kun en måned til snuppas konfirmasjon :rolleyes: Ha en flott tøysetirsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen...det ble 8000 svetteskritt i går,,,,,i dag går fettmarsjen til skogs...nyte sola mens den er fremme...deilig med sol og varme :rolleyes: Ha en flott torsdag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Go morgen...det ble 9200svetteskritt i går...det går sin vante gang her...jobber meg frem mot konfirmasjon den 3 Mai.... :rolleyes: i dag må jeg få ferdig talen til snuppa mi...det blir en fettmarsj i skogen også :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gjest rittis

Hei og hå da er det pån igjen...noen kiloer som har sneket seg på meg her gitt...men starter med ny giv og fettmarsjer hver dag igjen...nå er stresset borte med konfirmarsjon og annet...kan tenke på meg selv og helsa mi... :rolleyes: juhu det blir gøy og starte opp igjen...det ble fettmarsj i går på 11000 svetteskritt :rolleyes: Ha en flott dag i sommerværet B) Dag 2 er snart i boks :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Start på Dag 5....det går overraskende bra her om dagen...både med mat og fettmarsjer...full guffe med slanking hele sommeren igjennom :rolleyes: målet blir 10 kg innen september..skal unne meg hårklipp etter junimåned...må rose meg litt for hver mnd jeg er flink mot meg selv :P ...stå på dama du greier det her,,,har gjort det mange gangerfør :P Ha en flott torsdag der ute :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, da er vi to! Jeg har samme mål, 10kg innen sept. og ferdigslanket når høsten kommer, da blir det Hold-vekten kurs for å sikre at jeg BLIR der. Gleder meg allerede! :lol:/>

Ps, var ned 1,5kg første uke på nettkurset jeg går på som varer hele sommeren.:rolleyes:/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Hei koala jeg har fylt femti og er på vei til 51 men det har vært så mye annet som har vært viktigere enn meg selv,,,derfor så er jeg her ennå...men nå har ting falt litt mer på plass her,da kan jeg prioritere meg selv litt også...en glad og sunn mamma er det beste for resten av familien...liker ikke og være i dårlig form,nå skal kondisen på plass igjen...Ha en flott torsdag fortsatt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Dag 6...god morgen til verden der ute...i går ble det fettmarsj på 10500 svetteskritt,,,er i siget om dagen...i dag skal jeg på tidlig fettmarsj i skogen,det blir og kjøre snuppa til Elverum senere i dag,hun skal på kanotur i hele pinsen...Ha en flott fredag og god helg B) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei koala jeg har fylt femti og er på vei til 51 men det har vært så mye annet som har vært viktigere enn meg selv,,,derfor så er jeg her ennå...men nå har ting falt litt mer på plass her,da kan jeg prioritere meg selv litt også...en glad og sunn mamma er det beste for resten av familien...liker ikke og være i dårlig form,nå skal kondisen på plass igjen...Ha en flott torsdag fortsatt tongue.gif

 

Ja men det er bedre å ta den tiden det tar enn å gi opp! Jeg har nok også brukt myyyye mer tid enn jeg trodde! Men ser at det tross alt går framover :) Dette klarer vi! Kos deg i pinsen cool.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rittis

Dag7...Hei koala ja jeg bruker den tiden det tar...kommer til mål streken en gang jeg også,,,er ikke av den personen som gir opp,,, :P i går ble det 11300 svetteskritt...jeg var og titta på hvalpen våres i går...hælledussen så fin bamse vi får som nytt familiemedlem...skal hente han hjem på fredagen...vi gleder oss masse B) han og jeg skal gå mange mil i sammen etterhvert...kos deg i pinsen koala..snakkes B):P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...