Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen i dag blir det tur til fysio og massasje på rygg og nakke...maten går greit om dagen,,men har ikke ork til fettmarsjer...får prøve uten litt... :P jeg må være flink frem mot jul,,vil ikke ha magen trykkenes opp mot halsen...husk og drikke vannet ditt om dagen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag til den gale verden vi lever i...hehe :P i går ble det 11400 svetteskritt er jaggu fornøyd med det..jeg prøvde meg på thaifiskegryte i går,den var kjempegod...husk drikke mer vann :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...jada det er jammen helg igjen...fy hvor fort tiden går :P jeg gleder meg til adventstiden,,,beste med hele desember synes jeg :rolleyes: kose seg med småting i hverdagen frem mot jul :rolleyes: God helg til alle der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld,,,da er det nye mål for neste uke som er i fokus for meg...fortsett med sundt kosthold..1 uke uten sukker det er deilig for kroppen min...drikke nok vann og få til minst 4 fettmarsjer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,,,ny uke og mange fine muligheter ligger foran meg...i dag blir det fettmarsj i skogen på formiddagen :P starte på og vaske litt rundt til jula vel.. :P i år skal jeg være litt mer moderat med julegavene...folk har mer enn nok fra før...skal lage noe hjemmelagde ting :P Ha en flott mandag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...i dag er det til fysio og massasje og tredemølla...det blir det skritt av vett du :rolleyes: har kommet dit hen at jeg er veldig flink med maten men har ikke veldig lyst på trim om dagen...skal se hvor flink jeg kan være uten så mye trimming og naziregime på maten.. :P Ha en flott onsdag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen...jammen fikk jeg til 13000svetteskritt i går...er litt støl i låra mine i dag...men det er luksusproblem.. :rolleyes: men jeg fryser noe grusomt om dagen...fryser tvers igjennom hele kroppen...Ha en fin onsdag...husk og drikke vann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 7000skritt...får se om det blir en tur i skogen idag...kommer litt ann på været her...i dag blir det taco til middag,,,fiks ferdig.. :rolleyes: God helg til folket der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei letteremeg jeg prøver og være flink,men det her er ikke like lett hele tiden...nå tror jeg at jeg er på rett kjøl igjen...har avsukret meg i 2 uker nå og det kjenner jeg på kroppen min...jeg må holde meg helt unna usunne ting med sukker...det går kjempefint så lenge jeg spiser bare sunne ting og drikker masse vann :rolleyes: Du er kjempeflink selv,stå på du greier det her..Haen flott lørdag :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Kjenner meg igjen i den avsukringen, det er deilig når en klarer å holde seg unna så lenge at søtt ikke er en uutholdelig fristelse:) jeg er også avsukret nå, satser på at det holder gjennom jula. Men da gjelder det å ha stålkontroll og planlegge inntak av søtt.

Håper du hadde en fin skogstur i dag, og at du får en fin og slankene uke:))

Gressenka

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Gressenka koselig at du legger igjen ett spor av deg.. :rolleyes: ja tenk voksne dama må avsukre seg likksom...jeg vet jo hva som er sundt og ikke,men noen ganger så gir hjernen etter suget :P nå starter jeg på uke 3 uten sukker,jeg skal greie det her ihvertfall frem til jul :P Ha en flott mandag der ute alle som en :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og godmorgen...nå har jeg bestemt at jeg skal gå på vekta den siste dagen i November...det går kjempebra med maten...deilig og kjenne at det er jeg som bestemmer hva som skal inn i mathølet :P jeg må legge en plan for jula...spise god mat men ikke noe søtt tror jeg :P drikke masse vann...Ha en fin tøysetirsdag der ute... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...det ble 13200 svetteskritt i går...er fornøyd med litt trim for kroppen min... :rolleyes: maten går det kjempefint med... :P :Pjeg har fokuset på rett plass :P :P Ha en flott torsdag :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen...i dag er det fryktelig kaldt her...minus 7 kalde er brrrr uten noe snø rundt husveggen :rolleyes: :rolleyes: Jeg er like flink med maten her,,,men trimmen er det dårlig med om dagen :P pytt,pytt en og en ting av gangen...det her er noe som skal vare resten av livet mitt...nå er det snart 3 uker uten søtt...jeg er stolt av meg selv...kun 9 dager til jeg skal ta en tur på vekta...du må drikke mer vann dama.. :P god helg til alle der ute i kulda :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...nå starter jeg på uke4 uten søtt....yeeesss jeg greier det igjen...nå er det rett frem mot jul med gode og sunne valg :rolleyes: i dag blir det handletur til sverige...Ha en flott mandag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...i går ble det 11000 svetteskritt ... :rolleyes: nå er det 3 dager til jeg skal veie meg...får se hvor det bærer hen...er ihvertfall kjempeflink med kostholdet om dagen...må drikke litt mer vann :P tenk snart 4 uker uten kaker og søtsaker...kroppen greier seg visst uten gitt..hehe :P nå er snart kosemåneden i gang...da må jeg tenke fornuftig hver dag...Ha en finfin torsdag alle sammen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen....Yeeesss nå er jeg glad har vært på vekta i dag og jeg ble veeldig positivt overrasket gitt :rolleyes: :rolleyes: jeg veier 86,6 kg,,,jeg trodde den var minst 92 kg...Det er gjør at målet mitt frem mot jul er satt til 85 kg...yes jeg kan gå ned selvom jeg ikke trimmer ræva av meg...det her er takke være uten søtt i 4 uker og spist sunn og god mat...Ha en flott fredag til alle der ute :rolleyes: :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god helg...offisielt veiedag var i dag 86,3 kg...jjeeeiiggg er så glad,nå blir det lettere og være like flink mot jula...jeg skal greie 1 kg den neste mnd... :rolleyes: nå blir det veiedag hver fredag frem mot jula...god helg der ute...kos dere med adventstiden :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei g god morgen...jeg håper jeg har funnet nøklen til ett smart og sunn livsstilbytte,,,det som jeg lever på om dagen nå er sånn jeg kan leve på fremover...men husk du må drikke mer vann dama.. :rolleyes: etterhvert vil jeg trimme 5 dager i uka også...det er såå godt for kropp og sjel :P det skal bli spennende og se hvor det bærer frem mot jula...det er jeg som bestemmer det...det blir nok en fettmarsj i blæsten her idag...Ha en flott første advent der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...