Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen,,,,det ble 6000 handleskritt i går...i dag blir det fettmarsj i skogen...det blir sol og finvær her :P Yes nå starter jeg på uke 4 uten kaker,søtt og dritt...Bare sunne ting som spises om dagen... :rolleyes: :rolleyes: rart det der når kroppen ikke for søtt så skrikern ikke etter det heller...husk drikke masse vann...Ha en flott tøysetirsdag der ute... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i går ble det 11500 svetteskritt gitt...deilig og røre på seg...nå nyter jeg høsten for fult her...fyrer på peisen og tenner masse lys...så koselig atte :P i dag blir det tur til Bup,,,etterpå må jeg starte på noe baking her...blir jo 50 år i morgen...skal feire på både fredag og lørdag....og svgerinna mi som baker så mye gode kaker som kommer i hus...hmm hvordan skal det er gå.. :rolleyes: peanøttkake og pavlova er vel ikke akkurat slankekost...men du verden så gode de er...Ha en flott lillelørdag der ute,,,drikke masse vann :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...i dag er gamla 50 år...det er gøy sååå mange hilsinger har ikke jeg fått før...jeg kan bli 50 hver dag jeg...hihi :P i går ble det 16000 svetteskritt...jeg er ikke i mål med vekta men hva gjør det,,,har god tid til og komme dit...Ha en flott dag der ute.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen..tusen takk for hilsningene på bursdagen min... :rolleyes: gleder meg til i kveld når jentene kommer...i morgen blir det familien her...uff jeg håper jeg tar fornuftige valg... :rolleyes:i går ble det 6000 inneskritt...Ha en flott fredag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god formiddag...ny uke og mange nye valg skal tas her...det ble 4 kakestykker i helgen...det er aksetabelt synes jeg...er bare 50 år en gang i livet...er på den smale stien igjen fra i dag...skal ta en fettmarsj i skogen etterpå...må male litt først...ha en fin mandag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...det er typisk når man er godt i gang så blir man syk...æsj :rolleyes: må prøve og være flink selvom..men må ta det med ro med gåinga noen dager..er så tett i brystet av forkjølelse...Ha en flott tøysetirsdag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akseptabel mengde kaker for å feire 50 flotte år, rittis :) Håper du koste deg med god samvittighet!

 

Riktig god bedring, kjedelig å bli forkjølet...er visst noe som går, sår hals og litt tett her også, men prøver å late som det er svært kortvarig - husk skjerf i halsen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni72 ja jeg koste meg med kaka i helgen...men nå er det hverdagen igjen...men hvorfor er det sånn at når kroppen får litt søtt,så vil den ha mere...Jeg kan ikke spise søtt uten og få hunger etter mer...Nei må nok lære og holde meg unna den dritten... :rolleyes: jeg fikk 5000 rusleskritt i går...i dag blir det tur til fysio og styrktrening :P Snuppa mi blir fjorttis i dag...Tenk 14 år allerede...hmmm...Ha en flott onsdag der ute..snakkas :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...ny uke og avsukringa fortsetter her...er det mulig sier nå jeg...men ferden fortsetter mot ett slankere liv... :rolleyes:jeg må holde meg fullstendig vekk fra alt med sukkerinnhold...husk drikk masse vann...det ble 11000 svetteskritt i går..Ha en flott mandag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag...det ble 10300 svetteskritt i går...nydelig og bruke kroppen litt...vekke noen fettceller til live :rolleyes: :rolleyes: dag 4 med avsukring...det begynner og gå seg til her...jeg må være en av de som er sukkernarkoman...hehe...her er det alt eller ingenting...men det må jeg nok bare leve med.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen,,,snart helg igjen gitt...i går ble det en innedag på meg...men ut på tur i skogen i dag...gjøre ferdig rommet til snuppa i kveld...det morsomste er igjen og det er møbeleringen ,,,Ha en flott fredag der ute..husk drikk masse vann.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...ny uke og mange nye valg skal tas...det ble 5500 skritt i går...vi feiret snuppa sin fjorttisdag...nå er det stille på bursdager fremover her...ser frem mot jula jeg nå... :rolleyes: koselig tid i advent...Ha en flott dag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hallo og god morgen...allerede torsdag på denne uka også...det ble 12000 svetteskritt i går.. :P :P I dag har jeg startet på 1 mnd knekkiskur..blir spennende og se hvor dette bærer hen...jeg må ha en skikkelig kickstart her...ønsker meg selv lykke til...en dag av gangen..husk drikke masse vann så hodepinen ikke kommer.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...ny uke er i gang...må ha minst 4 fettmarsjer denne uka..drikke masse vann... :P tenk at det bare er 8 uker igjen til jul...tiden går altfor fort synes jeg...På fredagen fikk jeg ,snuppa og mammaen min vært og bestilt Bunad til snuppas konfirmasjon i mai neste år...den er sååå fin..gleder meg til den er ferdig...Ha en flott mandag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen...det ble 7000 skritt i går...formen er dårlig om dagen gitt...men bra for en ting,,,matlysta er ikke stor om dagen...spise lite og ofte.. :P husk og drikke mer vann :P skal på kinodate med mannen min i kveld...skal se thor... :P :P God helg til alle der ute i verden B) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen til verden der ute...i dag blir det fettmarsj i skogen igjen..kroppen spiller ikke på lag om dagen gitt...får gi den en dose med svetting da :P må vel få til 4 turer denne uka også... :P Ha en flott mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...