Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen..dag 51...da er endelig dagen her...planen er og spise godt .får se om jeg ødelegger for meg selv...starter ihvertfall dagen med 2 knekkis...God jul og kos dere med måte... :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..dag 52...det gikk kjempefint i går...spiste det jeg hadde bestemt på forhånd...ikke noe tull i valsen her..da synes jeg utfordingen er i boks her...ser en vei og det er fremover... :P skal ta meg en fettmarsj i dag...hA EN FLOTT 1 juledag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag ...dag 54...nå gleder jeg meg til nyttårsaften og kalkun...det er yammi...deilig og ikke føle seg som en stappet julegris.... :rolleyes: nåfra nyttår skal trimmen på plass,det er neste skritt...husk og drikke masse vann.Ha en fin fredag der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag...dag 55...husk dama du må drikke mere vann...i morgen skal jeg på fettmarsj åkke som...jeg holder vekta med maten om dagen,,,men skal ned noen flere kiloer i løpet av neste år...da må fettmarsjene på plass også...svi av litt sideflesk...Ha en finfin lørdag alle sammen :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..dag 56..det er fint og føle at jeg overlever uten sukker i kosten min..første gangen jeg ikke har spist kaker,sjokolade og karrameller i jula....men jeg sitter nå her fortsatt,enda mer fornøyd med meg selv...kjennepå det at jeg har kontroll,men må passe på fordi det sitter en liten sukkerdjevel langt der bak i hodet...som alltid vil prøve og vinne over meg... :rolleyes: :rolleyes: jeg greier tilog med og se alt gotteriet stå fremme på bordet,men det må jeg jo,,,de andre skal og må få kose seg...Ha en flott søndag der ute...i dag skal jeg på fettmarsj :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...dag 57...i dag er det faktisk 6 kaldegrader her...hmm lurer på hvor lenge...må en tur på apoteket i dag,få utnoen faste tabletter på frikortetmitt...Ha en flott og sunn dag alle der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaa endelig årets siste dag...58 dager uten søtt...er sååå jævla stolt av meg selv...i kveld blir det kalkun med fløtegrattinerte poteter...og kålunger...det skal nyyytes...skåler i cola zero her...Godt nyttår til alle mann....jjjaaabbbbaaadddaaabbbaddduuuuu...Velkommen 2014 :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god dag....dag 60...nå er det endelig hverdagen igjen...godt er det...planen fra mandag er 4 fettmarsjer i uka den første mnd...fortsetter med kostholdet som jeg har nå :rolleyes: håper og se 83 tallet innen februar er over...tar det sakte men sikkert denne gangen,,husk og drikke myye vann :rolleyes: Ha en flott torsdag alle der ute

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 1 med fokus på trim og kosthold,,,hånd i hanske..har gått fettmarsj i dag 10000 svetteskritt,,,men fy hvor slitsomt :rolleyes: nå går det en vei og det er mot bedre kondis :rolleyes: det blir fettmarsjer hver dag denne uka...formen skal på plass igjen...husk og drikke vann...God natt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 2 mot bedre kondis...god morgen der ute..ny uke og mange fine valg skal tas her...det blir fettmarsj på formiddagen... :rolleyes: deilig at snøen mangler her...liker ikke glatte og slapsete veier...er nesten vårtemp ute om dagen...Ha en flott mandag alle der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen,,,dag 3...i går ble det 12000 svetteskritt... gud hvor støl jeg er i hele kroppen min...men det er jo bra,jeg gjør noe godt for kroppen... :P Hei og hå kor det går...blir spennende halv år mot sol og sommer...flere av venninnene som har startet opp,,,jeg skal ikke gi opp ihvertfall :P :P Ha en finfin tirsdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,,,da er det torsdag alt ...i går ble det 5500 skritt her..jeg var på ahus og fikk sprøytene mine i nakken...vært ett par dager med dårlig form her...i dag skal jeg og ei venninne gå fettmarsj i skogen...jeg beveger meg sakte men sikkert fremover,,,må tenke på helsa mi...Ha en flott torsdag alle der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...helg igjen...fy hvor fort tiden går....snart så snuppa skal konfirmeres...3 mai er datoen :P har ikke vært i form denne uka...men det går seg vel til...Ha en flott lørdag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...ny uke og mange nye muligheter for meg :rolleyes: husk og drikke mer vann...i dag er det 19 kaldegrader her...uff da blir det ikke noen fettmarsj...må hvertfall ned mot10 .. :P Ha en flott mandag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Potteplanten

Du er fantastisk Rittis, du fortjener skikkelig aplaus for å holde koken hver eneste dag med fettmarsjer og svetteskritt. Skulle ønske jeg hadde ditt pågangsmot... ;)

 

Men jeg har et spørsmål til deg: når du går fettmarsjene dine, går du noe spesielt sted da? Jeg mener ikke et geografisk sted på kartet, men jeg mener; går du deg en tur i skogen? Eller langs veien, eller rundt nabolaget? eller er fettmarsjen din alle skrittene du går i løpet av hele dagen? På jobb og butikken og sånn. Har du godt med turstier og sånn rundt omkring hjemme hos deg? Viktigste spørsmålet mitt er: Går du den samme ruta hver eneste dag, ut og inn?

 

Jeg spør fordi jeg syntes det er så innmari kjedelig å gå tur, men så er det litt fordi jeg føler jeg ikke har noe sted å gå.... Går mest fra A til B fordi jeg absolutt er nødt, ikke som fettmarsj... Men hadde ikke hatt vondt av litt fettmarsjer selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...endelig er jeg på rett kjøl igjen...det er ikke bestandig hodet er på rett plass...jeg har vært gjennom en periode med testing på bup med snuppa mi...hun har fått en diagnose som er veldig vanskelig og takle for meg som mamma...men jeg gjør hva som helst for at hun skal ha det bra,,,da går det på bekostning av meg selv....men sånn er det bare :rolleyes: jeg er klar til det meste... :rolleyes: jeg er en person som aldri gir opp...stå på dama du greierdette også... :rolleyes:

Hei potteplanten svar på det du lurte på er...jeg bor 5 min unna skogen og mange fine runder jeg velger imellom...har en runde på 1 time som er favoritten...men har også ett par på 2 timer...hverdagstrim er greit nok,men for meg må jeg svette skikkelig før jeg kaller det trim..kjenne at blodpumpa må jobbe..vi mennesker er jo bygd for og bruke kroppen...ikke sitte rolig hele dagen som mange gjør...jeg også synes det er kjedelig innimellom og gå alene,men jeg setter musikk på øra og strener avgårde..Ha en flott fredag,vi snakkes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god dag....nå har jeg kommet på rett spor med maten i første omgang :rolleyes: husk og drikke enda mer vann...få i deg frukt..trimmer får komme etterhvert..Ha en flott søndag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,,,dag 5 med avsukring...deilig og være på rett vei igjen.. :rolleyes: nå er vi 3 venninner som kjører på isammen...se hvem som er best av oss innen sommeren er her... :P det hjelper med litt små konkurranse.. :rolleyes: målet denne uka er 3 fettmarsjer.. :P fint og være her og lese om andre også...er ikke alene om kilokrigen gitt :P husk og drikke nok vann...Ha en flott mandag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...