Gå til innhold

Du står i veien for deg selv...


Gjest rittis
 Share

Anbefalte innlegg

Hei og god morgen...det ble kun 5000 rusleskritt i går...tenk nå starter jeg på uke 5 uten søtt...det er her gøy altså...greie det man setter som mål :rolleyes: målet for denne uka er minst 2 fettmarsjer...det skal jeg få til ,,husk og drikke mer vann...Ha en flott mandag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag ,,,det blir fysio og tredemølla i dag...massasje på rygg og nakke..har kommet i en fin rutine på sunn mat om dagen...må det her vare evig...ilike it :P:rolleyes: du må drikke mer vann dama :P :P deilig og ikke kjenne søtsuge lenger..Ha en flott onsdag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag der ute...da ble det 9500 svetteskritt i går,,,deilig med svettings for kroppen.. :P fortsetter i dag med og ta riktige valg for meg selv,,,5 Desember alt...hmmm det er går fort... :P idag blir det storm her og snøkaos...fordi vi nordmenn vet ikke at snøen kommer liksom :P hehe det samme hvert år...Ha en flott dag der ute i kaoset...jeg skal kose meg inne i dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god dag...veiedagi dag vekta er 86,3 kg...jeg står på det samme som sist,,,den er helt ok...jeg vet at jeg gjør alt riktig om dagen,,,ingen dårlige valg er tatt...i går ble det 7300 skritt.. :P fortsetter i samme dur jeg...Ha en flott fredag i blåsten :P Jeg jobber meg videre frem i Desember :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen der ute...i går ble det 6500 skritt...alt er bedre enn ingenting...det er jo dritglatt ute nå,,,jeg har ikke tenkt og knekke armer og bein før jula... :rolleyes: i dag blir det kos med litt baking med snuppa mi...jeg skal prøve meg på Amerikansk cookies...tenåringene her elsker dem.. :P fant ei fin oppskrift på nettet :P Ha en flott lørdag alle sammen :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen det er 2 søndag i advent alt gitt...Dag 35 uten sukker og søplemat...husk drikke mer vann :rolleyes: :rolleyes: Jeg koser meg om dagen med og være sunn...håper det varer leeenge :P Her skal det snø i hele dag,,,,det blir krunkaker vi skal lage her i dag...Ha en flott søndag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Go morgen det er 2 søndag i advent alt gitt...Dag 35 uten sukker og søplemat...husk drikke mer vann :rolleyes:/> :rolleyes:/> Jeg koser meg om dagen med og være sunn...håper det varer leeenge :P/> Her skal det snø i hele dag,,,,det blir krunkaker vi skal lage her i dag...Ha en flott søndag der ute :P/>

 

God adventssøndag, rittis! Husker stadig vekk å "drikke mer vann" a la rittis, jeg :D

 

Gratulerer med standhaftig sukkertørke - imponerende! Snøen faller hvit, våt og sikkert tung (TP i form av måking i dag, gitt). Litt kakebakst og diverse her også :)

 

Ha en fin søndag! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Juni72...nå er jeg ferdig med krumkakene til brodern...har også inntatt kyllingfrikasse til middagen...namnam sundt og godt var det...blir flere krumkaker til oss selv senere i kveld,,,ingen på meg men gubben måte smake på ett par her... :P :P det er bra du er flink til og drikke vann...skal bli spennende og se hva vi greier frem til nyttår...du har vært gørrflink...Jeg er glad sukkersuget er borte nå...får vel holde meg vekk fra det i jula også...tar så lang tid og avsukre meg igjen...Ha en flott søndagskveld :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...dag 36 mot et slankere liv...jeg har snikveid meg i dag,,,,yeeeeehhhh jeg har sett 85 tallet men det er på fredagen det gjeller...ny uke og mange nye valg skal tas her...drikke mer vann vett du :rolleyes: Ha en finfin mandag der ute...jeg tenker som en slank person om dagen,,,,da må jeg spise for den kroppen også.. :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo og god morgen...Dag 37...det ble 5500 rusleskritt i går...i dag får jeg vel vaske litt til jul..koser meg glugg ihjel om dagen...ventetiden er det beste...pusle litt med alt om dagen :P :P nå er krumkaker og risboller i boks...må lage noen havregrynsboller vel :rolleyes: Ha en flott tøysetirsdag alle sammen :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen,,,dag 38...det blir tur til fysio og tredemølla i dag,,,blir en halv time med massasje på rygg og nakke også....det er skikkelig raspaballaføre ute i dag...så fint som det var med snøen og 4-5 kuldegrader...menmen være styrer ikke vi mennesker,og godt er det hehe :P føler meg flink om dagen bortsett fra at trimmen er det dårlig med ennå :rolleyes: har planer om og være mye flinkere med det fra Januar..Ha en flott onsdag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen...dag 40...dagens veiing er veldig positiv...jeg veier 85,3 kg...det er ned 1 kg siste uke...er kjempeglad for den i Desember :rolleyes: det ble 5500 rusleskritt i går,,,,Ha en flott fredag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...dag 42...jeg har ikke ledd så mye på lenge som jeg gjorde i går kveld...koselig med gløggvenner og latter...jeg drakk ikke gløgg,det er for mye sukker i det for meg...holdt meg til cola zero... :rolleyes: men morro var det lell...Ha en flott 3 advent der ute :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...dag 43...i dag blir det handletur til sverige...må huske og ta gode valg gjennom hele dagen..det regner så det spruter i bakken her...flott vintervær gitt :P husk og drikke mer vann..Ha en flott mandag der ute :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...dag 44...næmen det begynner og bli mange dager uten sukker,søtt og dritt....jeg har endelig blitt avsukret...husk drikke mer vann,,,få til mer trim er neste mål...men må passe på gjennom hver sving,ta gode valg,,det blir en fettmarsj i dag,,,nå har is og snø smelta og regna bort her,,,jippi bare veier igjen...Ha en fin dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...dag 45...i går ble det 12000 svetteskritt...deilig og kunne gå trygt på underlaget igjen...snø og is er borte vekki dag blir det kos inne med sunne valg :P :P Ha en flott onsdag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag,,,dag 46...i dag blir det litt vasking og bake rugbrød...fylle opp frysen med sunne ting...Har snart ikke plass til mer der ,menmen.husk drikke mer vann..kanskje det blir tid til en fettmarsj også :P Ha en flott torsdag der ute :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen..dag 47...i dag er det veiedag ,,,jeg så 84 tallet men jeg setter opp 85 kg...det er 300g ned siste uka...jeg er dritfornøyd :P Jeg holder meg til den smale sti hele veien...jeg gjør noe veldig bra valg om dagen..husk drikke masse vann... :rolleyes: Ha en finfin fredag der ute :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen,,,dag 48...her regner det så det spruter i bakken...tror det her blir første jula som det ikke er snø...det gjør ingenting...men er litt bekymret for klimaet vårt...men det har jo vært istid før også,,,så det er vel bare noen sykluser som følges..i dag skal vi på kafe og se på alle andre som stresser rundt...deilig og ikke stresse ...jula den kommer og jula går uannsett :P :P Ha en flott dag med eller uten stress,det skal jeg ihvertfall :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen,,,dag 48...her regner det så det spruter i bakken...tror det her blir første jula som det ikke er snø...det gjør ingenting...men er litt bekymret for klimaet vårt...men det har jo vært istid før også,,,så det er vel bare noen sykluser som følges..i dag skal vi på kafe og se på alle andre som stresser rundt...deilig og ikke stresse ...jula den kommer og jula går uannsett :P/> :P/> Ha en flott dag med eller uten stress,det skal jeg ihvertfall :P/>

 

Nå lo jeg godt, rittis! :) Litt istid tåler vi vel...hehe! Håper da virkelig ikke vi er på full fart mot det? Brrr...må hamstre ulltøy eller kanskje heller pels (huffda) og sånne skaller til å fylle med halm til føttene? Blir dårlig med jogging og lange gåturer, samt da trenger vi mengder underhudsfett likevel, passer dårlig med GRstil da.

 

Stresser ikke (tross overhengende regnvåt julaften og istid :)), det blir som det blir i år også!

 

Juleklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen...dag 49...Hei Juni72 ja vi må vel tåle litt istid vi også..hehe...vi vet oppskriften på og holde varmen...vi bare spiser på oss noen ekstra kiloer...haha...tror ikke det gitt...det bl¨åser full storm her så gjerdet har falt ned i dag...hmmm..blir ekstra jobb på gubben det :rolleyes: jeg skal pusle rundt med litt vasking i dag,,,Kos deg Juni 72 og alle dere andre også... :P :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag...dag 50 og lille juleaften....yeeeehhh...i dag blir det bare kos her...er ferdig med det jeg skal...snuppa skal pynte treet i dag,,,det er tradisjon her...jeg liker tradisjoner på visse ting...ribba går i ovnen i kveld og skal langstekes til i morgen... :P :P Husk drikke masse vann kvinne..du glemmer det..Kos dere og ha en flott dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...