Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

God torsdag tenk bare en måned igjen til jul

 

Ikke fått trent så mye denne uken,for har fått vond rygg.:) håper det går over snart,får ikke gjort noe særlig hjemme heller.

 

Frigg: godt at du har blitt frisk igjen,kjedelig å være syk. du får ønske deg vekt til jul;)

 

trøsteklem til slankejento,det som er spist er spist,ikke lett å passe seg hele tiden..sukk.er sikker på at du når målet snart! stå på.:-)

 

tjorven: Kos deg masse på båttur:-)

 

ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Takk :-) Og god bedring til alle som hangler. Slitsomt!

 

Men er det ikke snodig? Bare fordi jeg ikke kan veie meg (håper jeg, i hvert fall) ser jeg plutselig 10 kg tyngre ut i speilet. Hjernen er en merkelig innretning...

 

Og god tur til Tjorven, høres kjempegøy!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjohei,

Stikker innom en liten tur på lørdagskvelden,takker for god bedring hilsen.:)

 

Var hos legen igår og hadde en vond muskel,fikk noen sterke piller for det.Er faktisk litt bedre idag.Tok ikke de pillene igår,ble kun ibux.

Men formen er somsagt bedre idag.:) Håper på trim igjen til uken,begynne pent:)

 

Kos dere masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen ord i natten.

 

Tiden går fort om dagen.

Kom i land i går formiddag og hadde en handledag i Oslo, men ble ikke så mye jeg kjøpte. Men noe småtteri ble det da.

Men i Kiel fikk jeg kjøpt meg to lekre sko, ett par selskapssko i vinrød silkestoff, med høy hæl og litt platå foran og veske og kjole, til i samme farge. Så nå blir jeg julefin.

Så ble det grå lave støvletter med høy hæle og platå, der, også. Til de ble det ett belte og bolero i samme farge som støvlene.

Ble vist mye julegaver til meg selv dette...

 

På båten ble det masse dans og dansekurs i salsa og jive og en tur i helsestudio, men tiden løp fra meg. Hadde det skikkelig moro. Mange morsomme folk.

Ble en del god mat, også, så usikker på vekta.

 

Kom hjem sent i går kveld og i dag sov jeg lenge å så var jeg på minimaraton i Zumba, 2 timer så er skikkelig trett og sliten nå, men måtte innom en tur og se og skrive noen ord.

 

GOd mandag til dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Hilsen fra meg

Har hatt så mye å gjøre de siste to ukene at jeg slett ikke har hatt datatid. Men sånn er det jo innimellom. Går litt opp og litt ned, men har gått ned noen gram siden sist. Ikke sikker på om det er varig, men har de siste to frdagene veid: 59.8. Hurra...nytt tall! Altså nedgang, men sakte.

 

Får se hve som skjer fram mot jul. Jobber med saken i allefall!

 

Gratulerer til dere som har hatt nedgang. Og stå på til dere som har falt litt av. Vi klarer det dersom vi står på!

 

Det er enda noen uker til jul, og vi klarer en del til!

 

jeg vil gjerne ha klart en kilo til til jul. Målet er å se 58-tallet. Det er i såfall første gangen på 4 år, og en fin julegave til meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk allerede vært 1 advent,ikke pyntet med duker og sånt enda,tenkte vente til helgen og desember.Da må det kjøpes blomster også.

 

Formen var ikke helt på topp igår,men heldigvis bedre idag,og fått gjort en masse.Er så fornøyd idag Tror jeg tar trimmen imorgen istedet.

 

hadde tenkt å trimme men etter så mye husarbeid så tar jeg meg fridag;)

 

Fint å høre at du hadde en fin tur tjorven Var båten pyntet til jul?:D

 

Gratulerer med nedgang monicabebe så flink du har vært.:)

 

veiedag imorgen(for meg) :D

 

Ha en fin uke folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det litt opp igjen denne uka.

Hvem har sagt at dette skal være lett...

Men midjen hadde gått ned, selv etter frokost i dag.

 

Er det noen som har klart å gå ned 5 kilo siden denne profilen ble lagd??

 

Jeg har ikke klart det.

Men noen få kilo er det blitt og flere str i klær.

Så noe riktig har en jo gjort.

Når jeg ser på vektkurven min og hvor jeg har trent er det et mønster.

Når jeg trener lite, går jeg ned i vekt og

når jeg trener mye går jeg opp eller står stille

og jeg har trent mye siden torsdag...

 

God dag videre.

Og flott tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

 

Jeg tror jeg har klart de fem kiloene, Tjorven, men uten vekt er det litt vrient å være sikker på om jeg holder stand. Er imidlertid ganske fornøyd med egen innsats om dagen, god kontroll på maten og etter mer og mindre sykdom i det siste har jeg fått trent hver dag de siste dagene, så jeg har troen.

 

Det er veldig sant for meg også at mye trening gir høyere vekt, sofaen gir lavere. Jeg antar at kroppen binder vann, for jo stølere jeg er (=hardere trening), jo tyngre er jeg også.

 

Det er litt fristende å justere målet enda litt til, men jula og jeg er ingen veldig bra kombinasjon. Tror jeg bør være fornøyd om jeg klarer å ikke tippe over 65 igjen...

 

Gratulerer til Monicabebe! Tall er gøy. Lykke til med veiedag for tirsdagsveierne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten hilsen for å minne meg selv på at jeg fortsatt må holde koken. Har nemlig ikke vært så alt for flink med maten i det siste. Men med treningen derimot ... To tanker i hodet samtidig har aldri vært min sterkeste side. Klarer jeg maten, klarer jeg stort sett ikke treningen og vise versa. Og så er det litt mye å tenke på for tida, juleforberedelser mm, og da har det lett for å skli ut. Men jeg holder tak.

 

Fem kilo ned til jul-målsetningen har jeg ikke klart nei. Men litt har det blitt. Og jeg har jo kommet meg farlig nær 6-tallet!

 

Grattis Frigg og Monikababe med fine resultater, og vi andre skal også ha ros for å ikke gi oss men holde oss på sporet.

 

God tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/10 79.2kg

18/10 78.5 ned 0.7kg

25/10 78 kg ned 0.5kg

1/11 78.5kg opp 0.5kg

8/11 78.9kg oppgang pga mensen

15/11 77.5kg ned -1.4kg

22/11 77.5kg ned 0

29/11 78.2 kg +0.7:(

 

-1 kg dette kurset

 

 

Ikke helt fornøyd denne uken,men bør være fornøyd med 1kg på et kurs.Vet det er lite,men bedre enn ingenting.Nå skal jeg fortsette på egenhånd.Vet jo at jeg kan hvis jeg vil.

 

Har satt meg som mål å være flink i desember spise sundt og trene annenhver dag.I julen blir det gåturer.:D

 

psst,ingen ny tråd før neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg de siste dagene har spist alt for lite. Det er mitt problem, må virkelig jobbe med å spise alt jeg skal.

 

I kveld var jeg på dans og danset sving og boogy woogy, bugg i 3 timer, så da har jeg vel forbrent alt jeg har spist i dag.

Men har satt på 5,2 TP.

Er nok antagelig mer.

 

Denne tråden forsetter ut desember, også?? Håper jeg.

Selv om det er mye fristelser og mye annet som må gjøres, så har vi vel tid til å back up hverandre denne siste måneden av året, også??

Jeg blir i hvertfall skrive her...

 

God og fin onsdag til dere alle...

 

jeg skal til tannlegen - au au....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp det gjør den,skrev det i et innlegg tidligere at den fortsetter til over nyttår,da blir det ny tråd.:D

 

Skal være flink i desember og ikke spise så altfor mye.kjedelig å gå opp det en har jobbet så mye for:)

 

Ha en fin onsdag..straks desember:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare presisere at jeg IKKE har glemt dere!! Jeg har flyttet nok en gang og vært vekkreist i 2 uker. Jeg har ikke internettilgang der jeg bor nå, men har bestilt så jeg får det om et par dager :D Har heller ikke hatt badevakt og målebånd og kjøkkenvekt (sistnevnte har jeg fremdeles ikke), så jeg har ikke hatt allverdens muligheter for å følge med på vekta. og SYND er det, for jeg fikk veid meg idag og den viser 70,6... Ti (10!!!) kg mer enn den skulle vært på dette tidspunktet. Ja, jeg kan jo og skylde på at jeg ikke hadde fått ordnet medlemsskapet mitt på SATS, men det er jo faktisk noe som heter å gå tur og.. Så.. SLUTT på alle unnskyldinger, så er jeg sporenstreks tilbake i det sekund jeg får internet i heimen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God desember måned:)

 

Idag skal det endelig bli litt trim igjen,en stund siden sist,føler meg mye bedre i ryggen,og forkjølelsen er nesten borte!

 

 

Koselig å se deg på tråden igjen snegla.:D

 

Kos dere alle!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra tråden blir ut desember.

Flink du er og bra du er i bedre form.

 

Jeg fikk endelig vasket vinduer og hengt opp vintergardiner og fått frem adventstaker og stjerner i dag.

 

Lagd liste over hva jeg skal kjøpe til de forkjellige til jul, så i morgen blir det handling.

 

God fredag og god helg til dere som tar den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med alt en får gjort ,Tjorven:-)

 

Da er dagens trim unnagjort,ble en halv times ergosykling.:-) Kjenner jeg er rastløs hvis jeg ikke får trent.

 

Dessuten ble det brødbaking idag,og bakt ostemuffins.nam:)

 

kos dere i helgen!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Slankejento - flott nedgang.

 

Ja, det er godt med alt en har fått gjort når det gjelder tilbredelser til jula.

Kjøpte meg noen nye gardiner i går, har røde og kjøpte ett par til, som er gjennomsiktige, så nå ble det så fint borti vinduet.

 

Fikk kjøpt noen julegaver i går, også.

Men i dag har jeg bare vært lat.

Ikke gjort noe.

Håper jeg får litt inspirasjon i kveld.

Skal på julekonsert...

 

GOd kveld alle sammen og flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgangen slankejento,kjempebra:-)

 

Har fått trent litt denne uken da,og fått ca 4 trimpoeng,bedre enn ingenting.Ikke trent på nesten 3 uker!!!Skal trene neste uke også:D

 

Idag skal jeg bare slappe av,ser det er søndagsåpent i noen butikker nå,men holder meg unna de idag,alltid mye folk på søndagsåpent.(kjøpesenter).Tar heller en tur til uken:)

 

kos dere idag.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba Tjorven:-)

 

tror det blir litt ekstra trim på meg denne uken,siden det ikke har blitt så mye trim på meg de siste ukene.

Satser på minst 7 trimpoeng denne uken.

 

idag står mye på planen,skal bla bake og pakke inn gaver.:D

 

Ha en strålende mandag og ny uke:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

har hatt så mye på gang at jeg ikke ikke har fått vært her inne. Driver med noen strikkeprosjekter til jul, og de tar all min tid slik at jeg ikke får sittet på data.

 

Men er sååå glad for vekten min i disse dager.

 

På lørdag viste den 58.9!!! HURRRAAAA!!! Er helt overraska over at det er mulig, og håper på enda litt før julaften.

 

Har i allefall gått ned 3.6 kilo siden jeg begynte å henge med dere, og er veldig glad og takknemlig for det!

 

Ønsker dere en fin førjulstid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

I går fikk jeg jogga litt før snøen kom, og det var kjempedeilig! Har vært litt mye i det siste, sykdom og greier, og da har jeg lett for å falle helt ut og ikke klare å holde fokus. Men det må jo til, så jeg får bare hangle litt rundt her inne for å bli inspirert til å ta meg sammen...Føler meg bedre nå, har vært litt ute en stund, noe som har resultert i en kilo opp... Veide 71 i dag, men satser på at det ikke er en kilo som sitter alt for godt på. Skal prøve å holde fast i de positive tankene og ikke fordype meg alt for mye i de nybakte pepperkakene ...

 

Gratulerer med flott nedgang Monicabebe! Imponerende innsats av deg i høst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...