Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

god mandag:)

 

her går alt brra,har hatt en fin helg.Klart meg bra matveien også,og holdt meg til kcal. veide meg idag(snikveiing) og ser snaaart et nytt tall,gøy å gå på vekten:)veiedag imorgen.

 

blir trening idag også. ergosykling,tok meg en velfortjent fridag igår,hehe.

 

ha en fin mandag og uke.;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Jeg er ikke i form enda, men fått til en litt rolig tur på 30 min i dag, så det ble da 1 TP og mine avtaler har jeg klart å holde. Heldigvis ikke så kvalm lengre, men fortsatt svimmel og sliten.

 

Vekta i dag ble 68,5 kg - det er 1 kilo ned på en uka, men vi får se hvordan det går når jeg blir i form og begynner å spise og trene mer... Men moro å kunne skrive 68 tallet da.

Ettersom jeg lå meste av dagen i går, brukte jeg pulsklokka for å se hvor mye jeg forbrant og ut fra det spiste jeg. Da jeg la meg for natten tok jeg den av. Så jeg spiste så mye som jeg forbrant. Da jeg sto opp tok jeg den på meg, igjen, og skal ha den i hele dag, også. Så får jeg litt oversikt over hvor mye jeg bruker når jeg er mye rolig. For 2 uker siden gikk jeg med den på meg, også, så ut fra det har jeg spist hva jeg mente var riktig og det ser ut som det har hjulpet på å komme i gang, med nedgang.

Dette blir sånn vitenskaplig slanking ;)

Skal etter hvert ha den på når jeg er veldig aktiv også, men det er ikke no problem med at jeg skal bli enda :)

Skal til ernæringsfysiolog, igjen i morgen.

 

Kjøpte Klemmentiner i dag og det er helt herlige - absolutt til å anbefale :)

 

God dag videre alle sammen og lykke til med kurset ditt Cloetta - håper du deler med oss vist du får noen interessante opplysninger.

 

Og flott tirsdag og uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmm,klementiner er kjempegodt,det må jeg ha..skal hamstre klementiner iår,istedetfor snop til jul:)

 

fortsatt god bedring tjorven:)

 

Idag ble det trim ca en halv times erosykling..håper å samle inn minst 7 trimpoeng..skal trene minst 210 min denne uka:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

67,0 i dag! Utrolig :-) Motivasjon på opptur, her nede har jeg "aldri" vært!

 

Gratulerer til Nikkoline! God bedring og gratulerer til Tjorven også! Og ikke minst den evig hardt arbeidende Cloetta.

 

Klementiner er bra. Og peisbål, trening, tekopp og en god bok. Høst er slett ikke ille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss jenter her går det nedover,vi er flinke:) ;)

 

 

Høst er en fin tid til å ta ordntlig tak i seg selv go tid frem mot sommeren til å nå ønskevekt.Stearinlys,en kopp te strikketøy,en go bok erstatter det som ikke gir resultater.

 

Har en hard uke nå,skal trene mye å spise fornuftig helt til mandag og ny veiedag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med flott nedgang på alle som ha gått ned. Tilsammen har vi gått ned nesten 3 kg bare på en uke. Det er jo flott.

Alt vi har gått ned tilsammen blir kanskje flere mennesker...

 

Idag tok jeg meg en tur på trening og det ble 40 min styrke og 40 min på elipsemaskin, noe som ga 4,4 TP. Litt tungt etter en uke i senga. Men merker at form og energien er på oppgang og håper den forsetter når.

Tok badstue etter trening og det var herlig, de har også, masasjestor så fikk 15 min der, også. Føler meg som ett nytt menneske.

 

Imorgen skal jeg ha masasje og jeg gleder meg som en ung ;) Skal bli så godt.

 

Ja, vi trenger og fortjener virkelig noe som piffer oss opp i høstmørket. Unne oss noe godt, som en god bok og en god kopp te, sterinlys. Ansiktsmaske, fotpleie, klementiner - Joda, dette blir en fin høst og vi blir lekre til sommeren.

Spent på om vi får til et treff utpå våren :)

 

God kveld og onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

 

Veiedagen igår gikk som nevnt i dass. Da var vekten 70 kg, sist uke var den 68,8 og idag var den 69,3 igjen.. Virker som om den lever sitt eget liv gitt! Har hatt mye å gjøre denne uken og ikke fått trent enda, men imorgen skal jeg hjem til foreldrene mine igjen og da skal jeg flytte inn på SATS for resten av uken. Må bare sitte på toget i 8 timer først, det blir stas... :/

 

Dere er så flinke alle sammen! Stå på!

 

 

Hvor er Minni blitt av? Hallo...bank bank..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter fremdeles med ettervirkninger av den jæ ... tanna, spiser smertestillende og føler meg ikke helt i slag. Og da er ikke mat det jeg er best på dessverre. På mandag viste vekta 70,8, det vil si 100 gram ned, det er ikke akkurat allverdens, men alle monner drar! Hadde jo håpet at jeg skulle få litt mer gratis etter den tanntrekkinga og et par dager uten noe særlig mat, men når man kjører på med ostepop så fort det lar seg gjøre så ...

 

Men det er jo bare 800 gram til jeg ser 69-tallet, og det gleder jeg meg jo sånn til! Får ta fram igjen den følelsen. Til jul skal jeg ha nådd målet mitt, og nå er det jo veldig snart november og bare to små mnder igjen. Nei, nei, nei. Nå må det jobbes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snegla:heeeii,jeg har byttet nick til cloetta..(het minni før). ;)

 

Grattis med nedgang chele,jepp alle monner drar.:)

 

tjorven: jepp,vekten forandrer seg fra dag til dag,har jeg også merket,enten opp eller ned,så en kan jo bli litt forvirra..sukk:/

 

da bærer det snart avsted til frisøren,gleder meg til å klippe meg,blir nok også litt shopping:)

 

ha en fortsatt fin dag!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 100 gram ned er 100 gram ned og enda nærmere målet enn ingen nedgang.

 

Cloetta - Ja, det er godt å unne seg noe ekstra når en har gått ned så mye i vekt som du har.

En forandrer seg i ansiktet, også.

Når jeg ser på tv om slanking, så synes jeg de blir så pene etterhvert som fettet forsvinner fra ansiktet, også. De får et helt annet utseende, og det gjør vel vi, også. Jeg syntes nesa mi var borte i alt fettet og øynene var som to små glugger som 2 sprekker.

Så tenkt å fine vi blir, ikke bare i kroppen men utseende, også. Får markerte skinnben, haka kommer frem og da er det godt med en ny frisyre ;)

 

Jeg kom meg på Zumbatime i dag og det var herlig, men forbrant ikke så mye som på en dansetime med swing og bugg. Men det ble da 2,2 TP og så gikk jeg til og fra og det tok 20 min tur retur og dermed ble det 0,7 TP til, så det er blitt 2,9 TP idag, så må være fornøyd med det. Men bruker jo å trene så mye mer, så føler ikke at jeg har trent...

 

Men om noen få timer er det masasje og det gleder jeg meg til. Er veldig tørr i huden så å få den fylt med olje skal også bli godt. Å kanskje det da passer å avslutte med en soltime på 15 min. Hadde vært godt med litt farge, igjen, også. Begynner å bli ganske blek...

 

Vekta mi er vist på stigende den. idag var den økt igjen fra i går... over 70 kg igjen. Håpløst... Eller jeg er håpløs som ikke klarer å holde meg unna vekta :) Føler meg vel og slank for tiden så har det egentlig veldig bra. Å de som ikke har sett meg på 1 måned sier at nå må jeg stoppe for nå begynner jeg å blir tynn, og når jeg da sier at jeg veier det samme som sist jeg så dem, nekter de på det.

 

God dag videre og flott torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeerlig å lese her inne.Vi er utrolig flinke til å holde på en positiv stemning og det skal vi fortsette med.

 

 

Vi skal og ta de rette valgene så det blir enklere å være positive,ikke sant?

 

Men utskjeielser planlagte eller ikke de kommer og da skal vi gjøre som vi gjør dytte , og støtte videre.

 

Har tanteunge i Trondheim,kanskje et møte der hadde vært mulig,men det er rimeliger for meg å fly til Oslo,tenk og fått møtt dere,det hadde vært kult.Ja nå snakker jeg om å få til det møte til våren.

 

Jeg kunne godt tenke meg en tur til hovedstaden i april eller mai.

 

Hvis vi ennå er enige da det krangles fælt om OL nord sør he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang alle som har hatt det siden sist! Dere er superflinke!

 

Ja, vekten den lever sitt eget liv og går opp og ned alt etter både syklus og og hva vi har spist (eller ikke spist...) Derfor er det lurt å veie seg en gang i uken - i hvert fall ikke hver dag... I morgen har jeg veiedag. Tror det blir stillstand i morgen, har ikke vært speiselt flink (eller spesielt ufllink, heller, men utskeielsene fra høstferien følger meg vel denne uken, også).

 

Hadde vært artig med en tur til hovedstaden til våren... ;)

 

Var på aerobic med styrke i går, og en lang tur/ rask gange på mandag.

 

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper det gikk bra på veiedag idag kaika:) krysser fingrene.

 

puh,dagens trimøkt unnagjort ble aerobic 1.6p:) prøve å trene i helgen også selvom det ikke alltid er like lett:)

 

Flinke trimmere her da,kjempebra:)

 

Igår var jeg hos frisøren er kjempefornøyd med ny frisyre,godt å ha det litt kortere igjen.Handlet litt klær også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaika - opp med :) kiloer er for å gå de ned.

 

Minni så bra at du likte sveisen og grattis med nye klær.

 

 

Jeg hadde bursdag i går også fikk jeg gavekort,ferden gikk rett til sportsbutikken.

 

Jeg tenkte at nå får jeg den fjellreven parkasen jeg har ønsket meg. prøvde i str m men fant etterhvert ut at den var for stor.

 

Hodet mitt sendte ingen signaler om at jeg kunne prøve str s så jeg holdt på å gå ut uten jakke.Plutselig kom jeg på å prøve str s og den satt perfekt.

 

Dagen ble feiret med 1 alpen og en dæsj youghurt is etter en time med zumba.Alpen smaker som kransekake,kjempegodt å ha over is. Prøv i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd da, Kaika. Men det er jo sånn som flere har skrevet over, at det går jo litt opp og ned uten at det nødvendigvis betyr så mye. Litt salt mat f.eks gir jo fort et kilo ekstra med vann. Og det som gjelder da, er å ikke gå i kjelleren og bestemme seg for at nå kan alt være det samme, men tvert imot holde stilen videre, og så er den samme kiloen borte igjen neste morgen...

 

Jeg veier meg stort sett hver morgen. Vet at det er mange her som sier at det ikke er å anbefale, men jeg har funnet ut at da veit jeg noe om et gjennomsnitt, og da blir jeg ikke så vippet av pinnen hvis det ikke ser så bra ut en dag. Men selvfølgelig er det en fare for at det skjer, det som skjedde i går: Om morgenen lå jeg lavere enn noen gang, og så fikk jeg sånn blanding av litt panikk (en form for trasshandling???) og litt behov for å feire og i dag ligger jeg da en kilo over det jeg pleier ...

 

Trasspising driver jeg endel med, og jeg tror det er den jeg må få bukt med for å komme helt i mål. Ingen skal få lov å bestemme om jeg skal spise en hel kjekspakke eller ikke, liksom. Jeg har fremdeles en følelse av at det at jeg bør gå ned noen kilo er noe som er bestemt av noe utenfor meg selv, noe som er pålagt meg. Selv om jeg egentlig vet at kravet kommer fra meg selv, at det er jeg som vil ha en sunn og sterk kropp...

 

Tja. Sånne ting tenker jeg på i dag. Og så håper jeg at jeg kommer meg gjennom helga på en utrassig måte. God helg til dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg til deg og Chele, kjenner til trassspising eller stress trøste spising eller hva det nå er. Plutselig å bare dytte i seg noe som en kommer over som ikke er planlagt.

 

 

Nei vi kommer ikke i mål dersom vi ikke tar kontroll over dette det har jeg erfart slanker bort jula i flere uker etter jul.

 

Har allerede begynt å forberede meg på hvordan jula skal se ut i år,mye mindre "trist" mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg folkens

 

Da ble det endelig fredag og helg,fått handlet litt idag,og blitt en halv times trening:)

snaart 7 trimpoeng:)

 

Skal til dyrlege med katten idag og ta ut stingene,får håpe det går bra

 

huffda kjedelig at du har gått opp 1 kg kaika,men den kg går du ned igjen du er så flink atte:)

 

kos dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så sant som det er sagt: Vekten går opp og den går ned.

 

Kjenner meg veldig igjen i det med trass- og stresspising og ikke minst trøstespising... "Plutselig" trøkker jeg i meg et eller annet, kjenner meg veldig igjen i det dere skriver om det Chele og Nikkoline... DET må jeg jobbe med og ta kontroll over. Men, når det er sagt så er jeg mye bedre enn hva jeg var før (for mange år siden), spiste mye mer ukontrollert, da.

 

Alle høytider, ferier og helger er utfordrende for meg... Hverdagen takler jeg bra - spiser stort sett sunt og kontrollert da.

 

Så kjekt at pusen kommer seg, Minni! Misunner deg litt som har fire katter :-)

 

Og Nikkoline: Jakke i str S - du må jo være ferdig slanket snart, eller er du pitteliten og smalt bygget...??

 

God helg, alle sammen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...