Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Ja, dette med mat og gotteri er noe rart... Noen vil ikke spise, helst ikke noen ting og andre klarer ikke stoppe å spise...

 

Jeg "fortjener" ikke mat vist jeg ikke trener - og helst veldig hardt. Men har jobbet med saken. Så skjønner jo at jeg må spise for å klare å gjennomføre dagen. Jeg klarer ikke spise usundt, heller ikke kjøpe usunde matvarer...

 

Da jeg begynte å spise etter omgangssyke gikk jeg opp 3 kg - så veldig spent på vekta på mandag... men en stund til det da... kommet meg nedpå 69 tallet i dag...

 

Idag ble det en liten tur før jeg dro på vanngym og svømming i 36 graders vann - herlig. 2,7 TP idag.

 

Imorgen er det maraton-zumba her, og det gleder jeg meg veldig til.

 

GOd lørdag til dere, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Var så inspirerende å lese denne tråden!

Godt å vite det er flere der ute som virkelig må jobbe for vektnedgangen.

Selv har jeg trena 3 ganger i uken fra 1- 2 timer i over ett år. Har gått ned fra 78, til nå 69. Er helt underlig å se 60 tallet igjen. Det har jeg ikke sett på vel 10år før graviditeten med min første. Har vært en meltalt hard jobb så langt og jeg er ikke ferdig enda. Har 4 seige kilo igjen til der jeg ønsker å være. Har stått stille over LANG tid og nylig endelig begynnt å se nedgang igjen. Kostholdsmessig så har jeg holdt en javn "stil" siden mitt første grete roede kurs. Sørger for å være innom både fisk og kjøtt gjennom uka. Styrer unna sauser og kaloribomber. Men tillater meg å kose meg litt fredag og lørdag. Ideelt sett skulle det bare vært fredag. Men den jobbes med enda :) Har vært flink i perioder! Keep up the good work girls! Måtte bare komme med et lite innspill til denne tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tjohei...:)

 

heisan colita,koselig at du stikker innom. Grattis med vektnedgangen,du har vært kjempeflink.lykke til med de siste 4 kg.

 

Ja,en må visst jobbe for å gå ned i vekt,skulle ønske det var lettere å gå ned enn opp:/

 

Idag tar jeg trimfri,men har nå rørt litt på meg,har også vasket,så lukter rent og godt nå.

 

Katten vår var hos dyrlegen igår og tok stingene,men dyrlegen sydde igjen såret han hadde.så nå blir det nok bedre. jepp,er kos med 4 katter kaika:)

 

hørtes gøy ut med maraton zumba tjorven,:)

 

god lørdag folkens:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Colita - ser ut som du sliter med det samme som vi her ute, ja.... vekt som stagnere osv - men gratulere med fin nedgang til nå og du klarer nok de siste kiloene, også.

 

Ja, da er 4 timer Zumba over her. Det var med 4 forskjellige og herlige instruktører... De 3 første var helt topp. Vledig forkjellige. Men de likte jeg godt. DEn siste var så som så, men det var kanskje ikke hennes feil... jeg var sliten og da går en litt lei. Men med maraton skal en jo være sliten og kjenne at det verker her og der og det gjør det nå :) Men ville ikke være det forunt, og det er i Halden neste gang, så kanskje jeg tar meg en tur dit. Kom jo folk fra hele østlandet hit.

 

Brukt 1800 kcal, noe som ga 9 TP, så jeg kan kose meg i kveld. Funnet frem fylt rødspette, og den er det mye kcal i men det skal bli godt.

 

God kveld, her blir det dans på tv i kveld.

 

GOd søndag, da er det bursdag her med kake og vafler så da kan jeg kose meg ekstra. Blir det fint vær i morgen må jeg nok ut en tur... myke opp stive muskler, vil jeg tro :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er søndagens treningsøkt over.

Hard tur med staver og litt styrke innimellom - Bruker naturen som apparater.

Dette ble 3,7 TP

Så denne uka er det blitt 23,6 TP tilsammen, og det kan jeg jo takke maraton Zumbaen i går for.

 

Har tenkt å droppe middagen idag, ettersom vi får vafler, og vafler og pannekaker er jo omtrent lik røre, men jeg skal ha rømme og syktetøy på - nam nam. Mors vafler er bare helt herlige... Tror ikke jeg har spist vafler på ett år nå. Så blir det et lite kakestykke til dessert. Høres ut som en fin slagplan.

Og ettersom jeg ikke spiste nok i forhold til treningsmengde i går så har jeg litt å gå på der, også, og tok i litt ekstra i dag. Så dette går nok bra.

 

Vekta er nok gått opp igjen, også, denne uka så ingen 68 tall, igjen...

 

God søndag videre og flott mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her ble det litt over en halv times trim idag,ble gåtur på spiraltoppen.kjempefint vær idag så måtte nytes

 

Har tilsammen fått 6.9 trimpoeng denne uken og det er mye for meg:)Pleier jo å ligge på ca 6 poeng pr uke:)

 

Bra trimma i helgen tjorven,den maraton zumbaen på 4 timer hørtes hard ut igår,puh:)'

 

ha en fortsatt fin søndag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var så inspirerende å lese denne tråden!

Godt å vite det er flere der ute som virkelig må jobbe for vektnedgangen.

Selv har jeg trena 3 ganger i uken fra 1- 2 timer i over ett år. Har gått ned fra 78' date=' til nå 69. Er helt underlig å se 60 tallet igjen. Det har jeg ikke sett på vel 10år før graviditeten med min første. Har vært en meltalt hard jobb så langt og jeg er ikke ferdig enda. Har 4 seige kilo igjen til der jeg ønsker å være. Har stått stille over LANG tid og nylig endelig begynnt å se nedgang igjen. Kostholdsmessig så har jeg holdt en javn "stil" siden mitt første grete roede kurs. Sørger for å være innom både fisk og kjøtt gjennom uka. Styrer unna sauser og kaloribomber. Men tillater meg å kose meg litt fredag og lørdag. Ideelt sett skulle det bare vært fredag. Men den jobbes med enda :) Har vært flink i perioder! Keep up the good work girls! Måtte bare komme med et lite innspill til denne tråden![/quote']

Jeg kjenner meg i gjen i det meste her,kunne vært meg som skrev dette:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

 

Da er vi i gang med en ny og utfordrende uke.Slanking er ikke for pingler utfordringene står i kø.

Flott at Minni har fått orden på katta.Kaika ikke sant,viktig å se fremskrittene:)vi var verre med fråtsingen før.

 

Kaika,jeg er spinkelt bygget,men har ikke sett det "spinkle"på mange år.Fjellreven parkasen er stor på størrelsen he he så det er lurt å gå for den.

Nå melder det kaldere og kanskje snø så snart kan jeg gå ut å spankulere i min nye fine parkas.

 

Den forrige vinterjakka kjøpte jeg for3- 4 år siden en bergans dunjakke i str xl,har nektet meg selv ny jakke siden da, for skullle bli tynnere først.Når jeg kommer inn i str s så er det godkjent.

 

Det er herlig å føle seg så mye nettere og lettere når jeg beveger meg ute og i butikker.Trenger ikke lenger passe på å smyge seg mellom klestativ og hyller.

 

Den tykke varme jakka mi i str xl gir meg nå frysninger,den skal henge i skapet til påminnelse når potetgull,godteri kakemonstret vil presse seg frem.I jula skal jeg henge den fremme for det er mine verste utfordringer.Tradisjonene banker på døren og åpner opp for sukkermonstret,overspisningsmonstret,latmonstret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her gikk det ikke så bra denne uka... 68 tallet forsvant igjen, men i fordel for 69 tallet og ikke 67...

Men da jeg begynte å spise igjen etter omgangssyke, og sikkert drikke mer, og trene, så for jeg opp 3 kg på vekta.... 71,1 viste den onsdag. Men så har den gått nedover, sakte men sikkert og i går så jeg 69 tallet, igjen og du verden å glad jeg ble. I dag viste den 69,5 kg, samme som før jeg ble syk. Men nå håper jeg forbrenningen og veskebalansen er ordnet igjen så jeg går nedover igjen.

 

God ettermiddag til dere alle.

 

Skal trene i kveld så kommer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Her har det vært så mye stress den siste uka at jeg ikke har fått skrevet. Har ikke trent siden tirsdag, og har kost meg litt for mye innimellom. Men har gått ned 300 gram siden sist. Mistenker at jeg har spist litt lite, slik at kosen bare har gjort at jeg har kommet opp der jeg bør ligge. Vi får se. Hadde bursdagsfeiring av mannen i helgen, og da hadde vi tapas med hjemmelagde vårruller blant annet. Ikke helt slankemat.

 

Nå skal jeg jobbe meg tilbake i gode rutiner. Nesten litt trøst i å se at det er flere som har slitt litt denne uka. Da føles det ikke som om det bare er jeg som mislykkes innimellom. Ønsker dere såklart å lykkes, men dere skjønner sikkert hva jeg mener.

 

Vi får bare brette opp ermene. Det er jo lett å tenke at man likevel har ødelagt alt, så da kan man bare fortsette å spise. Men det går jo ikke. Da øker vi jo igjen. Så da starter vi på ny og frisk!

 

Stå på, damer! Vi klarer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Så bra, tjorven. Det er superbra trening. PLeide å trene det før, men nå kræsjer det med mannens trening, så må holde meg til håndballen.

 

Høres nesten litt slitsomt ut å trene i så varmt vann

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11/10:79.2kg

18/10:78.5 ned 0.7kg

25/10:78 kg ned 0.5kg

1/11: 78.5kg opp 0.5kg:(

8/11:

15/11:

22/11:

29/11:

 

Ikke helt fornøyd denne uken,har trent nesten hver dag og holdt meg til ca 1600 kcal,men har allikevel gått opp.sånt er ikke gøy:( men er bare å brette opp armene og fortsette,tenk allerede halvveis i kurset.

 

Har en trist nyhet å komme med,katten vår er død.Vi bestemte oss for å avlive han igår,da han hadde blitt verre,klarte heller ikke å tisse. Hadde vondt,ville ikke at han skulle ha det slik.Er veldig trist å miste et dyr man var glad i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, Cloetta, så trist å høre om katten! Man blir jo så glad i sånne dyrevenner, og det er så fælt når de ikke har det bra...Tungt å stå i sånne ting! Ikke stress deg selv med å tenke på vekta akkurat nå, den går seg til igjen når du er flink og trener, tar sikkert bare litt tid.

 

Monicababe: Rolig nedgang har noe for seg det også. Og så lenge det går litt riktig vei hele tida, så kommer man jo fram til slutt! Og Nikkoline: 400 gram er superbra.

 

Jeg var sikker på at jeg hadde gått opp i dag, rakk ikke å veie meg i går fordi jeg har reist bort en liten tur, men veide meg i dag på lånt vekt og den viste 70,5, og det vil si at jeg har gått ned 300 gram til. Det er ikke allverdens, og kanskje er den ikke riktig ifht hjemmevekta heller .... men jeg velger å være fornøyd likevel. Farlig nær 6-tallet nå føler jeg! Har jo ikke fått trent så mye i det siste pga tannvondt, men håper at jeg skal få til litt sykling og litt jogging i hvert fall denne uka.

 

Keep up the good work!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vel noe som heter felles sjebne er felles trøst. Jeg er også flink og spiser ikke mer enn jeg skal og trener mye, kanskje for mye... ikke vet jeg... skjønner snart ikke noen ting.

 

 

Idag skulle jeg egentlig ha trent på helsestudio med kondis og styrke men startet å ordne på kjøkkenet og fikk ånden over meg og det ble så fint der ute. Så tok jeg gulvene og da var klokka så mye at ute var det blitt 11 varmegrader og fønvind, tåka hadde lettet med himmelen var tung. Men ut bare det og etter en time med powerwalk var jeg inne, igjen. Runder går fortere og fortere. Det var så godt ute. Og det ble 2,7 TP og røde roser i kinna...

 

Cloetta - Synd med pus men den har det nok bedre nå.

 

God dag videre og flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff' date=' Cloetta, så trist å høre om katten! Man blir jo så glad i sånne dyrevenner, og det er så fælt når de ikke har det bra...Tungt å stå i sånne ting! Ikke stress deg selv med å tenke på vekta akkurat nå, den går seg til igjen når du er flink og trener, tar sikkert bare litt tid.

 

Monicababe: Rolig nedgang har noe for seg det også. Og så lenge det går litt riktig vei hele tida, så kommer man jo fram til slutt! Og Nikkoline: 400 gram er superbra.

 

Jeg var sikker på at jeg hadde gått opp i dag, rakk ikke å veie meg i går fordi jeg har reist bort en liten tur, men veide meg i dag på lånt vekt og den viste 70,5, og det vil si at jeg har gått ned 300 gram til. Det er ikke allverdens, og kanskje er den ikke riktig ifht hjemmevekta heller .... men jeg velger å være fornøyd likevel. Farlig nær 6-tallet nå føler jeg! Har jo ikke fått trent så mye i det siste pga tannvondt, men håper at jeg skal få til litt sykling og litt jogging i hvert fall denne uka.

 

Keep up the good work![/quote']Ja ikke sant,fortsatt jobbe hardt.

Så heldig du er som er så nær 6 tallet,skal juble når du er der sammen med deg.Håper du får fikset tanna,det blir som oftes bare værre.

 

Synd på Cloetta som har mistet katta,vet hvordan det føles å avlive sin kattevenn.

Tjorven så flott at du ser framgang med treningen,motiverende tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøstende ord angående katten:) Ja,vet han har det bedre nå,han hadde det ikke noe godt.

de andre kattene skjønner at han ikke er her mer,ser seg rundt.

 

Fikk ordnet litt igår og også trent litt,men ble ikke så hard trim.Idag blir det muligens gåtur utpå dagen,så sant det e opphold.

 

Gratulerer med nedgang til dere som har gått ned.

 

Takk for tips om side tjorven(angående trim og treningstips:)

 

ha en fin onsdag,tenk midtveis i uken allerede!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Atter en veiedag, men jeg har ikke vært noe flink (spist for mye, for lite, trent for mye, trent for lite) og endte opp på 0 - 67,0, akkurat det samme som siste uke. Fornøyd med 17 TP, i det minste, prøvd litt nytt og surret rundt.

 

Leit med katten, Cloetta!

Ser ut som det ellers er litt opp og ned og jevnt på alle. Hm. Høstsyke?

For meg blir det omsider en helg uten feiringer, får ta en intensiv nå! Så kanskje 66-tallet dukker opp neste uke? Hadde vært stas...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går helt sikkert ned neste uke frigg..stå på:-)

 

Ja,det er rart å bare ha 3 katter her ,er en som mangler,snufs:(

 

 

Idag hadde jeg egentlig tenkt på trimfri,men siden det er så fint vær idag satte jeg på meg skoene og gikk en tur,ble 1.5poeng:)

 

sola skinner og det er varmt. har sett løvetann også..skulle nesten tro det var vår!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er jeg... Tiden flyr og jeg har ikke fått vært inne her på noen dager - og dere skravler i vei... Har det travlelt på jobb og er ganske sliten for tiden.

 

Ååååå, så trist høre om katten din, Minni - men den har det nok bedre nå... Trist er det uansett - jeg ser og ser etter pusen min fremdeles, snufs... Du får kose ekstra mye med de tre du har igjen.

 

Nikkoline - så flink du er som har kommet ned i 72 og noe... Gratulerer! Og 17 TP, Frigg - det er jo fantastisk! Og Tjorven - du er sikkert i mål når du har oppnådd den størrelsen du hadde som mål. Gratulerer! Nå må du inn i vedlikeholdsfasen - ikke lett det heller :)

Gratulerer med 300 g ned Monicabebe og Chele - nedgang er nedgang! Bra jobbet. Husk at alle monner drar....

 

I morgen er det veiedag for meg. har stått fast noen uker (dvs litt opp...) og håper på nedgang i morgen!

 

Jeg har vært på zumba og rettet rettet leseprøver i kveld. Såååå gøy å rette prøver når elevene mine har vært så flinke! Gleder meg til å fortelle dem resultatene!

 

Nå en kopp te, ett knekkebrød og House.

 

Snakkes snart dere supre damer! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...