Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å bytte veiedag til onsdag nå som kurset er avsluttet.Ikke så mye ned denne uken,men er fornøyd med 200 gram ned

 

29/11 78.2 kg +0.7

7/12: 78kg ned 200 gram

14/12:

21/12:

28/12:

 

Igår var vi på shopping i Sverige,og etterpå på besøk,så hadde en fin dag med besøk og shopping.

Kom mye snø igårkveld også,så da vi sto opp idag var det mye snø:)blir så lyst ute når det er snø.

 

Prøve få til litt trim idag,men mye å gjøre på dagen,så får prøve ikveld.

Ha en strålende onsdag

 

Gratulerer med nedgang monicabebe,kjempebra.:D

 

Tjorven:synes stillstand også er nedgang jeg;)

 

Fint å høre at formen din har blitt bedre chele,kjedelig å være syk:)

 

kos dere i førjulsstria!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar

Hei alle sammen,

her ligger jeg på sofaen igjen, men kan overlykkelig konstatere at problemet antagelig er funnet og kur kan starte! Hurra! Og så strikker jeg også. Aldri så galt at ikke sofalivet er godt for noe :-)

 

Og vekta ligger på omtrent 64, det er jeg fornøyd med.

 

Gratulerer til Monicabebe, for en fin julegave til deg selv! Og til alle andre som ikke glemmer seg helt bort mellom julekakene. Desember er en vrien måned, synes jeg.

 

Strålende, hvite dager ønskes dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God onsdag:-) brr en litt kaldere dag idag med tossifret tall

 

Har fått unna litt idagtom unnet meg nye vintersko.!Julegave til meg selv

 

Hjemme alene nå,da mannen er på båttur,kommer hjem imorgen.har trent zumba idag så kjenner det litt i beina ja puh:)

 

Frigg:Så flott at problemet er funnet,håper at du føler deg bedre nå.Hva strikker du?:D

 

Du har så rett desember er en vrien måned,å slanke seg på.Skal være glad hvis jeg ikke går opp så mange kg denne måneden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allerede fredag,tiden flyr:-)

 

Igår fikk vi mye snø,og det blåste mye her,men nå regner det.Håper ikke all snøen regner bort,det hadde vært trist.

 

idag står rydding,og pynting på programmet,og skal også få trent.Igår ble det zumba trening,puh!

 

Ha en strålende fredag og helg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist - jeg har rett og slett hatt meg en pause! Det gode er at vekten har holdt seg på omtrent det samme.

 

Ville bare gi et lite livstegn - ser ar dere står på noen!

 

Ha en fin helg og en fin førjulstid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har gått som en røyk. Ikke mye trening heller.

Men vasket litt rundt og juleshopping og bruker litt kcal da, også.

Har en fin side her

 

http://slankenett.no/interaktivt/aktivitetkalk.php

 

Men mye sosialt med mye god mat.

Men vekta ser ut som holder seg under 70-tallet fortsatt.

Så 68 talelt ble ikke gammel her, så får ta det skikkelig igjen over jul.

 

God fredagskveld og lørdag og helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VIKTIG informasjon om nettkurs og Vektklubben

Som vanlig vil ingen internettkurs starte i uke 51 og 52 i år, siden det er så tett innpå jul.

Nye kurs på nett start allerede i uke 1, så du kan være i gang én uke før ordinære kurs.

 

NYHET: Vi lanserer snart et nytt og modernere kursopplegg på nett.

 

Påmelding til de helt nye januarkursene vil være tilgjengelig i løpet av kort tid, så hold utkikk!

Da vil du kunne melde deg på og betale kurset direkte på nett.

 

I samband med omleggingen kommer vi til å stenge hele vår nettjeneste tirsdag 13 og onsdag 14 desember.

Vektklubben blir Roede-klubben og får nytt utseende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe at alle data her ute ikke blir borte under oppgraderingen da.

Vist det blir det må du cloetta starte ny tråd 15.12. Jeg er jo blitt så avhengig av dere.

 

Denne uka ble det bare 7,8 TP. Lite til meg å være men når en er veldig sosial og har migrene noen dager, da blir det ikke nye trening.

Håper vekta er litt snill i morgen, den var på 69,3 kg i dag. men etter riskrem og masse god mat i kveld.... ja, vi får se.

 

God mandag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjorven:tror nok ikke alle data her blir borte,det går nok bra:-)

 

vekten går nedover!wee..

 

Har kommet en ny kattunge i huset,han er så søt,og litt rampete.er 12 uker:)Fikk han igår.

Har fått navnet Mons.

 

Ha en strålende mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cloetta - gratulere med nedgang og ny pus. Ja, de er søte og morsomme når de er små. Men gode etterhvert som de våkser til.

 

Jeg hadde gått opp til 69,8 i forrige uke, men gikk ned til 69,3 denne uka, så vist det hadde kunne fortsette slik, så hadde det blitt bra... men... Får vel heller satse på den store nedgangen fra januar og til sommeren.

De 5 kg jeg skulle ned til jul er jo fortsatt her... Har vel gått ned 2 kanskje...

 

Min trening i dag ble å måke snø og måke litt til og.... ble bra styrketrening.

 

God kveld og flott tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det overskyet her og regn:( men har mye å gjøre inne,så kjeder meg ikke..hehe.

 

Skal starte med julebaksten idag,ble ikke noe igår.

 

Takk tjorven,katten er mer rampete idag enn igår,begynner å bli kjent.De store freser enda,men det går seg nok til:)

 

Veiedag imorgen,men hvis det er stengt her da,kommer jeg med vekt torsdag istedetfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant frem til slutt men vet ikke om det siste innlegget her, nå kommer øverst eller???

Litt forvirret...

Nei, siste kommer nederst på siste siden. Det var jo dumt da... vet ikke hvordan jeg kan velge når jeg vil ha underskrift med heller.

Blir mye rot istarten men går seg vel til.

 

God fredag og helg for dere som blir borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

 

Da er jeg her igjen,har hatt problemer med å komme innpå her og måtte ha litt hjelp,men nå ser alt ut til å fungere igjen :rolleyes:

 

har hatt travle dager med julebakst osv...men kan slappe av i helgen.

 

kos dere masse i helgen:-)

 

psst,hei hei tjorven,her er jeg!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veiedag:-)

 

jippi,gikk ned 1 kg denne uken ,og er kjempefornøyd med det.

 

29/1178.2 kg +0.7kg

7/12: 78kg ned 200 gram

14/12:77.kg ned 1kg:-)

21/12:

28/12:

 

 

fått ca 5 trimpoeng denne uken. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Supert med ett kilo ned, Cloetta! Gratulerer! :)

 

Jeg har hatt det supertravelt i de siste månedene, og har på en måte ikke orket å skrive noe særlig, MEN er klar for å komme sterkt tilbake! Jeg har vært på treninger ca to ganger i uken - det er litt for lite... Likevel, har ikke lagt noe særlig på meg, tror jeg.

 

Etter jul er jeg klar for å ta fatt igjen! Skal prøve å beherske meg litt i julen, men vi flommer jo over av god julemat... :D

 

Ha en fin helg! i morgen skal jeg først bake, så vaske! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, alle sammen!

Supert med ett kilo ned, Cloetta! Gratulerer! :)

 

Jeg har hatt det supertravelt i de siste månedene, og har på en måte ikke orket å skrive noe særlig, MEN er klar for å komme sterkt tilbake! Jeg har vært på treninger ca to ganger i uken - det er litt for lite... Likevel, har ikke lagt noe særlig på meg, tror jeg.

 

Etter jul er jeg klar for å ta fatt igjen! Skal prøve å beherske meg litt i julen, men vi flommer jo over av god julemat... :D

 

Ha en fin helg! i morgen skal jeg først bake, så vaske! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Godt å se noen av dere igjen, her ute.

Synes ikkke oppdateringen er til det bedre enda.

 

Gratulere så mye Cloetta med en hel kilo ned nå i julestria. Ser ut som det har vært en stri uke for deg, for meg blir det for mye kos. Ute å spiser med venner. Denne uka er det blitt middagsspising ute 4 ganger... av 7...

Men ser ut som om vekta holder seg på 69 tallet.

Men blitt alt for lite trening. Men shopping i dag og snømåking så har da svidd av noen kcal.

 

GOd søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,det har vært litt "strialt" denne uken,men mye kos også,neste uke blir roligere.

idag står det litt shopping for tur.

 

brr,kaldt idag -10 grader,men har nå snø:)

 

hei nikkoline koselig å "se" deg her igjen også.det er vanskelig å beherske seg i julen,men da er det lov å kose seg med god mat og drikke. Skal unne meg både snop og mat da:)

 

så er det pån igjen etter nyttår(Tar slankefri den siste uken i 2011).

 

ha en fin søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Det sies jo at det ikke er det en legger på seg mellom jul og nyttår, som er det værste, men det en legger på seg mellom nytt år og jul.

Og mellom nyttår og jul er vi og har vært veldig flinke.

 

Kos dere videre med dagens gjøremål

Kaldt her i dag, også, så tror ikke jeg orker å putte nesa utenfor døra, engang.

Er ferdig med julegavene, også.

Så drar jeg nå nedpå kjøpesenteret blir det bare ting jeg ikke trenger, til meg selv ;)

 

Satt her å trykte å da kom jeg på og fikk endret min signatur.

 

Du trykker på ditt navn som står øverst på innleggene dine - så Rediger min profil - Under Profil-fanen står det endre signatur.

 

God dag videre og flott mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God mandag morgen,idag skal jeg handle julegave til gubben( siste julegave) og trening står på planen,må også få ryddet litt.bakt litt julegodt også:-)

 

imorgen står julevasken for tur,så da går blir det mange kcal vekk;)

 

 

Godt å bli ferdig med alle julegavene tjorven.:) Kjørte forbi et kjøpesenter igår og var laaang kø,glad jeg ikke skulle inn dit da..:)

 

Ha en fin mandag alle:-)og en fin juleuke. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God dag!

Hva i alle dager skjer her'a? :mellow:

 

Det er litt vrient med nye nettsider bestandig - men her er alle mine data borte og i dag er første dagen jeg klarer å logge inn. Er dere på plass ennå? Og er det noe man kan gjøre for å få de siste meldingene til å vises først på tråden, som før?

 

En fin førjulsuke til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...