Gå til innhold

Ned 5 kg innen desember 2011:)


Gjest cloetta

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Beklager mest for min egen del at jeg ikke har vært her i det siste. Jeg har nemlig flyttet (igjen) til et sted uten internet. Jobber med å skaffe meg det nå. Har ikke fått trent noe særlig, og vekta vil jeg ikke prate om en gang!! Skal gå en lang tur ikveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 528
  • Created
  • Siste svar
Gjest Slankejento

Forrige uke var jeg veldig flink helt til søndagen kom. Da ble det en del kalorier for mye. Det samme skjedde i går og idag. Merker at jeg mister motivasjonen når jeg ikke klarer å holde meg. Sliter på humøret. Var jo så flink fra man- lør forrige uke. Skulle bare ta en bit på søndag, men ble til mange flere.

 

Jeg merker det først på overkroppen (armer,bryst,mage) når jeg går ned. Når jeg går ned, blir jeg som regel først tynnere i overkroppen.

 

Ser at mange av dere har delmålene deres i slutten av innleggene. Hvordan får dere det til ?:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, her har det vært aktive og flinke jenter siden jeg var her i går ettermiddag.

 

Slankejento - trykk på diskusjon ved siden av her og da kommer du til ny side, LAG SIGNATUR og så skal du skrive hva du vil som kommer med på hvert innlegg du skriver her ute. Vist du ikke vil ha den med hver gang, så trykker en ut hakket ved Vis signaturen din. Du må ikke gi opp... selv om du har hatt noen dårlige dager.

 

På vekta i dag hadde jeg plutselig gått ned 400 gram siden i går...

 

Ikke gi opp Snegla - ta bare en time out så så kommer du tilbake.

 

Frigg - gratulere med flott nedgang, 1,1kg, det er jo rått og så moro. Har du gjort noe spesielt som har klart så bra nedgang??

 

Cloetta - opp med hode og smil. Dette har sin grunn og da er det bare å stå på. Jeg gikk opp en hel kilo forrige uke men nå går det sakte men sikkert nedover, igjen.

Jeg har brukt klær som mål i stedenfor vekta hele tiden mens jeg sto bom stille på vekta. Og jeg har jo krympet. Selv om jeg kanskje ikke går ned til mitt mål før jul så er det en stund til sommeren så, jeg skal klare det en gang...

Men ble skikkelig motivert i går, ble bedt med på Cruise til Kiel i slutten av november, og har jo lyst til å ta meg ut når jeg skal dit. Kanskje drømmemannen er der - hehe..

 

Idag har jeg vært på styrketrening og kondis - det ble 4,6 TP. Så hatt to fine dager. Tatt litt sol i dag, også. Å i morgen skal jeg fornyes hos frisøren...

 

God kveld og flott onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag allerede,som tida flyr.

 

Ja, det er kjedelig når vekten går oppover,men får prøve å stå på:D Jeg vet iallefall grunnen denne gangen,så vekten er nok på vei ned etter mensen er over:)

 

 

Høres kos ut med kiel tur i slutten av november da tjorven,liker så godt de båtturene. Her blir det antagelig en liten førjulstur til København.Ikke bestilt enda,men blir nok det siden vi begge har lyst.:)

 

stå på slankejento ikke gi deg. Er vanskelig å slanke seg i helgene,da det kommer mye godt på bordet.sukk:/

 

ha en fin dag alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmm, kanskje båttur, det ville være bra.

 

Mistet vel bare litt appetitten, og fikk lagt på litt disiplin, Tjorven. Moro uansett. Spennende å se om jeg klarer å fortsette den gode trenden jeg er inne i nå! Er ganske slapp om dagen, så det blir rolig trim. Tror det funker!

 

Vekta går alltid opp og ned her. Det er derfor jeg veier meg onsdag nå - det er den mest stabile dagen, ser jeg. Kommende helg blir rolig, heldigvis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, folkens!

 

Nå har jeg kommet meg hjem igjen til egen vekt, og var veldig spent på hvordan den så ut ifht ferievekta, men jammen stoppet den ikke på 70,4 her også. Så da har jeg virkelig sneket meg litt nedover de siste ukene. Det går jo treigt med meg, 100 gram her og 100 gram her, men så lenge det går nedover har ikke jeg dårlig tid merker jeg. Hva spiller noen uker til eller fra når man har holdt på så lenge som meg? Men nå er jeg bare to kilo unna målet da, så det hadde jo vært digg å klare det før jul selvfølgelig ...

 

Fikk tatt meg en joggetur på tirsdag også, og det er jeg veldig fornøyd med, har ikke gjort det siden før jeg trakk den tanna, men nå er jeg i gang igjen, og det er deilig.

 

Må si jeg er imponert over alle kiloene folk har klart å kvitte seg med på denne tråden! Jeg har stort sett hatt litt for mye hele livet, og så klarte jeg å gå ned til 68,5 noen år før jeg ble gravid, og så gikk jeg opp 25 kg under graviditet, og de kiloene har jeg slitt med etterpå. Men nå er altså 23 av dem borte igjen.

 

Stå på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der gikk det en hel kilo til. Er jammen ikke sikker på om jeg har funnet kontrollen eller mistet den... Velvel. Får gi det litt tid. Plutselig er jeg i (første) mål. Veldig snodig, synes ikke speilbildet virker vesentlig annerledes...Men i dette tempoet kommer vel kiloene kjapt tilbake også.

 

Ønsker alle en god helg, i hvert fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det endelig fredag og helg,formen er ikke helt på topp,men håper at den blir bedre.har fått sår hals:((

 

Idag står rydding og trening på planen,må prøve få 7 poeng iallefall,hittil,bare litt over 5.(med dagens trim).så satser på en lang gåtur i helgen.

 

Jeg har også gått opp og ned i vekt igjennom livet,på det meste veide jeg nesten 87 kg! nå veier jeg litt under 79. Jeg håper også å gå ned mer i cm,målet er å komme i klær i str 38/40.Nå bruker jeg 40/42.

 

Grattis med nedgangen denne uken chele,"alle monner drar"!!:D

 

God helg,kos dere masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg - flink er du. 1 kg skal jo være greit i uka. GR reklamerer jo om det...

 

Chele - Flott nedgang på deg, også.

 

Gratulere begge to.

 

I går var jeg på Svensketur. Det er jo mye som er veldig mye billigere der. Vitaminpiller ol. Jeg må bare fortelle dette. Jeg har fått resept fra legen på piller jeg må bruke i ett år, men får det ikke på blå resept. Her i norge koster 3 måneders forbruk 599 kr, så jeg spurte de på apoteket om de hadde de pillene og hvor mye de kostet. Svaret var 130sv.kr, for en måned det da, spurte jeg... hadde jo blitt billig, det også. Men det var for 3 måneder. I sverige 130 sv kr, i norge 599 n.kr. Er ikke det rått... Så huske at vist dere skal ha forskjellige piller, så kjøp de i sverige... Jeg kjøpte for 6 måneder jeg da - 260 sv.kr... istedenfor 1198 n.kr... Måtte bare ta det med.

 

Spent på vekta på mandag jeg nå, for nå har den 2 morgener vist 69 kg...

 

Idag har jeg gått en liten tur og 55 min Zumba og litt stryke og det ble 4,1 TP.

 

God helg for de som tar helga.

God lørdag for oss som blir her ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes kos ut med tur til Sverige Tjorven.

 

Ja,det er billig med medisiner, osv i Sverige.Jeg må ha jernpiller,disse koster 50!!kr billigere i Sverige.:D

 

Det var veldig forskjell på det du skulle ha da,da er det gøy å handle:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver nå å lese meg motivert til å holde meg unna lørdagsgodtet og heller kose meg med kaffe latten jeg har laget meg. Har spist bittelitt, men vil så veldig gjerne stoppe nå....Men det er jammen ikke lett når smågodtet er der. For det er min store svakhet.

 

Frigg: En kilo er jo bare superbra, særlig når du er kommet så langt. Krysser fingerne for veiingen din Tjorven, og høres bra ut med Sverige-medisiner. Og til alle: Fortsatt god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det blitt lørdagskveld. Jeg har fått gått en tur på en time, med staver.

Det ble 2,8 TP, ikke så mye men litt ble det da.

 

Jeg har aldri hatt lørdag som spesiell gottedag, og det ser det ut som er bra. Jeg spiser ikke gotteri. FOr meg er klementin kveldskos, det er gulrot, også. Kanskje jeg tar en snack a jack vist jeg har lyst på noe salt, eller en nutrilettbar, men ikke ofte det heller.

Var i sverige og når andre driver i gottebutikken, er jeg i grønnsaksavdelingen. Kjøper noen energibarer, og musli i yoghurt. Men tar en bit av de når jeg har lyst, uavhening av lørdag eller helg. Men som regel ligger det der i lang tid.Jeg glemmer det. men i kveld skal jeg ta en bit av hvert.. Klarer heldigvis å kose meg med de få bitene jeg tar.

 

God søndag til dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

God søndag damer/jenter:)

 

Min uke er ikke noe å skryte av, falt litt av og spist mye usunt. utrolig nok var vekten den samme på torsdag da jeg hadde veiedag :D

I morgen er det derimot ny uke og nye muligheter! Dette skal vi klare:) I går var det 6 uker til, så vi har fortsatt tid på oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, på meg ser det ikke ut som det blir 5 uker innen jul...

Går veldig tregt. Men klærne i sommer er for store selv om vekta har stått ganske stille. Så det er jo positivt allikevel.

Så det ser ikke ut som det blir hold vekten på meg i januar.

Men som det blir sagt, det er 6 uker igjen av året... så ...

Nei, det er jo igjen 4,5 kg.

 

Idag har jeg løpt gått en tur så det ble 3 TP

 

Helga har gått bra ang mat.

 

God kveld og fin mandag på dere alle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag veide jeg 70,0 kg, dvs et halvt kilo til ned. For meg er jo det masse, ettersom jeg bare pleier å ta hundre gram av gangen. Nå er 6-tallet så nært det kan komme uten å være der .... !

 

Klarte å holde meg unna lørdagsgodtet og er generelt flink på spisinga for tiden. Treninga er det verre med, vanskelig å ha ork syns jeg, kanskje også når man spiser litt lite, eller? Sliter i hvert fall med å komme meg ut på kvelden, og det er jo da man kan. Når trener dere? Lager dere ukesplan for treninga, eller hvordan gjør dere det for å få gjennomført? For meg er det nå halvannent kilo igjen til mål. Det skal jeg klare før juleaften syns jeg.

 

God mandag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Hei damer

 

Har veid meg jeg også nå, og det er ned 300 gram. Så da veier jeg 60.2 kilo. Går ikke fort akkurat....men, men, veier jo 2.3 kilo mindre nå enn da jeg startet, og det hadde jeg jo ikke gjort om jeg ikke hadde vært her. Sååå, får være glad for hvert gram. Har jo litt over tre kilo igjen til målet, og det skal holde hardt....men får ta med meg hvert gram jeg kan på veien.

 

Vi får tenke positivt...når vi ikke målet så er vi i allefall lettere enn vi var, og kan fortsette å jobbe mot målet til vi når det.

 

Vi kan klare det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest monicabebe

Jeg trener på kveldene og synes også det er litt vanskelig å komme seg ut nå. Særlig fordi det er kaldt ogh mørkt. Det som redder meg er at jeg spiller håndball på lag, og da MÅ jeg trene for å ikke ødelegge for laget. de trenger at folk kommer på trening. Og så er det kamper i helgene, og da får jeg en god økt. I går spilte jeg to ganger 30 minutter uten å sitte på benken, og det blir jo litt løping kan man si.

 

Jeg har en tredemølle på loftet som ikke virker, men nå skal vi ha service på den i dag, så da håper jeg virkelig at den blir fikset. Det hadde vært perfekt å kunne ta seg en økt der oppe noen ganger i uka. Sette på et faorittprogram på TV og så løpe en økt.

 

Kanskje du kan lage faste avtaler med noen om å gå eller løpe tur? det er jo mye hyggeligere sammen med andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slankejento

Monicabebe: Gratulerer med nedgang!:D Kjempe bra. 300 er gram er 300 gram, så synes du skal være stolt:)

 

Chele: Gratulerer til deg også :) Så kjekt at folk får det til. Synes det er motiverende.

 

Jeg trener veldig forskjell da jeg jobber til forskjellige tider. Noen ganger er det trenig om morningen, andre dager ettermiddag og noen ganger kveld. Jeg pleier å lage treningsprogram for hver uke. Synes det er ganske greit. Da får jeg en oversikt over at jeg både får trent kondisjon og styrke for de ulike kroppsdelene. Har en egen treningsbok og setter opp alt jeg skal på treningsøkten.

f.eks 30 min oppvarming, 40 min styrke mage & armer , 30 avslutning. Setter en "hake" hvis jeg gjennomfører, og X hvis jeg ikke klarer. Hvis jeg av en eller annen grunn ikke klarer å gjennomføre, skriver jeg ned grunnen til at jeg ikke fikk trent, eller gjort deler av økten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og hopp:)'

 

Snikveide meg idag,og var faktisk gøy å gå på vekt og se et nytt tall,håper det holder til veiedagen imorgen.

 

Formen er ikke helt på topp om dagen,hoster og hoster,har nok fått et virus,sover dårlig også:/ satser på å bli bedre imorgen,så jeg får trent litt.

 

Grattis med nedgang til dere som har gått ned,det er kjempebra.

 

Ha en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere med fin nedgang, både chele og monicabebe - alle monner drar.

 

Veiedag her, også. Nå har jeg ligget på 69kg siden tirsdag men i dag da det er veiedag ble det 69,2 kg, så da ble det 200 g ned for meg.

Selv om jeg er flink hele helga så har jeg gått opp igjen litt fra fredag når mandagen kommer og skal veie meg. Eneste forklaring jeg har er at jeg kanskje spiser litt for senere i helga, i forhold til resten av uka.

 

Trent til 3.6 TP i dag, i form av å gå til og fra jobb, med en liten omvei hjem.

Jeg trener, også, veldig variert. Jobber bare halvt, så da kan jeg trene på dagen de dagene jeg har fri. Jeg prøver å gå til jobb en dag i uka, og så trener jeg rett etter jobb to ganger i uka. Ellers hadde jeg nok ikke kommet meg på trening.

Hadde tenkt meg på vanngym i kveld men orke ikke ut, igjen.Blir jo så tidlig mørkt på ettermiddagen, og kaldt er det blitt, også.

 

God kveld videre og fin tirsdag.

 

Lykke til med veiing imorgen, Cloetta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Er kjempefornøyd med ukens nedgang,ble 1.4kg ned!!:)Mål nå er å se 76 tallet.

 

11/10 79.2kg

18/10 78.5 ned 0.7kg

25/10 78 kg ned 0.5kg

1/11 78.5kg opp 0.5kg

8/11 78.9kg oppgang pga mensen

15/11 77.5kg ned -1.4kg

22/11

29/11

 

 

Formen er litt bedre idag,men tror ikke at det blir noe trening.:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig flinke dere har vært, alle sammen!

Gratulerer til Cloetta, Tjorven, Chele og Monicabebe! Hvordan går det med dere andre?

 

Jeg gikk ned massivt forrige uke, mens i går veide jeg 1,5 kg mer enn på lørdag...riktignok både støl og med mens. Kan bli spennende veiing i morgen.

 

God tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så masse med kjempefin vektnedgang - Cloetta. Det fortjente du etter 2 uker med oppgang, og der ser vi alle hvor viktig det er å ikke gi opp. Flink er du.

 

Jeg tror jammen meg at jeg skal ta tirsdag som veiedag heretter... idag er det 68,9 kg, for et herlig tall. Så jo 68 tallet da jeg var syk men så ble det borte igjen. jeg lå jo på 69 fra tisdag i forrige uke men da veiedagen kom ble det 200 gram opp. Men jeg ser hva jeg gjør feil i helgene. Jeg spiser for lite. Blir liggende på 15-1600 og det er for lite for meg. Frimerker bruker jeg jo nesten aldri. Ellers i uke ligger jeg på minst 1800 men kanskje helt oppi 2000 noen dager og da går jeg ned. Dette strider jo egentlig mot all fornuft..

 

Lykke til med veiedag i morgen Frigg.

 

God dag vider.

 

Kanskje treningsfridag her idag. Får se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...