Gå til innhold

En rød tråd


Anbefalte innlegg

Veiedag..

 

Vekta viste 75,7 i dag, dvs ned 300 gram :mellow:

Det var jo ikke akkurat så mye da, men det er veldig LENGE siden jeg så 75 tallet på vekta mi og er fornøyd med akkurat det da :D

 

Krysser fingere for at dere får bedre resultater !!

 

Nå er det er ny uke med samme "stim" ( hehe..helt i båt modus jeg..)og jeg vet at dette gir resultater til slutt !!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang, Storesøster - supert med et steg i riktig retning og deilig å se "gamle" tall igjen :) Jeg la inn resultater etter veiing og måling i dag, men det ser ut som alt sammen har forsvunnet... får lage et nytt innlegg i morgen, er for gåen etter ganske hard trening til å gjøre det nå ;) Kan jo røpe at de 900 grammene jeg åt på meg i påsken er borte igjen nå - det er jo herlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!

 

Flinke jenter som beveger seg i riktig retning :D . Gratulerer med fine resultater begge to!! Det er veldig moro å lese om standhaftighet, treningsvilje og resultater som viser seg som bedret fysisk form!!! Er det ikke fantastisk deilig!!!!

 

Her har hverdagen kommet tilbake og jeg har full kontroll :D. Det er også en fantastisk følelse!!!! Selvom jeg ikke har registrert et eneste måltid etter påske går det den rette veien, ned 1,8 kilo denne uka. Så da er jeg godt i rute til å kvitte meg med påskekiloene innen 3 uker :P.

 

Treningsviljen er like stor og jeg trener nok 10-12 timer i uka. Har faktisk også løpt noen turer ute med overraskende godt resultat. Jeg har som dere et anstrengt forhold til nettopp det.... Men 5 km på 27 minutter er bedre enn jeg noen gang har løpt!!! Og bare for å toppe den var jeg og kællen ute og løp sammen i påska og da løp vi en mil på under en time!!!! Da skal det sies at jeg var totalt utslitt og hadde krampe i leggene, men jeg fullførte med stil B).

 

Så nå er det bare å holde koken!!! I går var jeg ute å kjøpte kjole til et bryllup vi skal i i juni - morro!!! Med det rette tilbehøret tror jeg at jeg kommer til å bli superfin!!! Så jeg har noe å jobbe mot :P.

 

Ha en strålende uke jenter, nå er det 3 timer ren glede (trening) som står på timeplanen B).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 22

 

Mandag 16. april 2012

 

Vekt: 69,6 kg (- 0,9 kg, totalt - 7,3 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32 (-0, totalt -1,5)

Bryst: 91 (-1,5, totalt -5)

Under bryst: 75 (-0,5 totalt -7,5)

Midje: 74 (-0, totalt -7)

Hofter: 97(+1 totalt -5)

rumpe: 103 (- 0,5 totalt -7)

Mage: 94 (-0,5 totalt -7,5)

Lår: 59 (-0 totalt -6)

 

Mandag: 69,6 kg // 2,9 tp // 1963 kcal

Tirsdag: 70,2 kg // 2,5 tp // 1189 kcal

Onsdag: 70,3 kg // 0 tp // 1347 kcal

Torsdag:

Fredag:

Lørdag:

Søndag: 2 tp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!!!

 

Flinke jenter som beveger seg i riktig retning :D . Gratulerer med fine resultater begge to!! Det er veldig moro å lese om standhaftighet, treningsvilje og resultater som viser seg som bedret fysisk form!!! Er det ikke fantastisk deilig!!!!

 

Her har hverdagen kommet tilbake og jeg har full kontroll :D. Det er også en fantastisk følelse!!!! Selvom jeg ikke har registrert et eneste måltid etter påske går det den rette veien, ned 1,8 kilo denne uka. Så da er jeg godt i rute til å kvitte meg med påskekiloene innen 3 uker :P.

 

Treningsviljen er like stor og jeg trener nok 10-12 timer i uka. Har faktisk også løpt noen turer ute med overraskende godt resultat. Jeg har som dere et anstrengt forhold til nettopp det.... Men 5 km på 27 minutter er bedre enn jeg noen gang har løpt!!! Og bare for å toppe den var jeg og kællen ute og løp sammen i påska og da løp vi en mil på under en time!!!! Da skal det sies at jeg var totalt utslitt og hadde krampe i leggene, men jeg fullførte med stil B).

 

Så nå er det bare å holde koken!!! I går var jeg ute å kjøpte kjole til et bryllup vi skal i i juni - morro!!! Med det rette tilbehøret tror jeg at jeg kommer til å bli superfin!!! Så jeg har noe å jobbe mot :P.

 

Ha en strålende uke jenter, nå er det 3 timer ren glede (trening) som står på timeplanen B).

Wow, fantastisk bra, Panki! Både resultater på vekta og fortsatt herlig innstilling - gøy å lese, altså! Skjønner ikke helt hvordan du klarer å få presset inn så mange timer med trening i uka - hadde vært moro å se timeplanen din for helheten for litt inspirasjon... dvs. jobb, trening, familieliv, andre hobbier... Kan du ikke skrive litt om det her inne? jeg får til 3-4 t i uka og har heldigvis god effekt av det - men skulle gjerne trent enda mer, for det er jo til tider fabelaktig moro :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med nedgang viveabella og panki :D

 

Veldig bra !!

Og panki: jeg lurer også på hvordan du får TID til såå mye trening, kom med råd og tips, jeg trenger det :)

 

Ellers så er det endelig SOL her i trøndelag, skal ut på lang gåtur i dag.Når solen skinner så frister ikke treningstudioet like mye..

Jeg har belønnet meg selv med en ny hårklipp med blonde striper, har jo lyst til å bli litt "kulere" nå som 8,3 kilo er borte :) Det ble veeeldig dyrt, men som reklamen sier " jeg er verd det "

 

Stå på videre, jeg er stolt av dere jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Moro å få "skryt" av dere, det varmer :D. Jeg lever nok et ganske hektisk liv, men trives med det. Her kommer "en typisk uke" hvis dere gidder å lese....

 

Mandag: Dagvakt 07-16, turn med minstejenta 17-18, trening (dans 60+løp 30) 19-20.30 og litt husarbeid før jeg legger meg ca 23.30.

Tirsdag: Zumba 9-10, husarbeid+ leksehjelp+ middag, trening 19-21 (spinn 60+ høypuls dans 60)

Onsdag: trening 09-13 (spinn 45+ styrke 45+ dans 45 og kaffe og skravlings med jentene), hjem til barna med leksehjelp og matlaging, på nattevakt kl 22

Torsdag: av natt kl 0730, sove til ca 14-15, lage mat, trening 16-1730 (dans+styrke), svømming med minstejenta 1810-19, hjem til lekser kveldsmat og rydding. På natt kl 22.

Fredag: av natt 730, sove til 13-14. handlerunde før mat og trening kl 17-18 (spinn 60) hjem til familien og tacokos :P.

Lørdag: Annenhver lørdag 2-3 timer trening avhengig av hva vi gjør som familie.

Søndag: Gåtur 1-1,5 timer (evt løping hvis jeg har treningsfri på lørdag)

 

I tillegg til dette har vi to gutter som spiller fotball 3 ggr pr uke. Mannen min er trener for det ene laget og er derfor alltid med der. Eldstemann kan sykle på trening, men blir ofte kjørt hvis det er dårlig vær.

 

Jobber jeg dagvakt trener jeg som regel et par timer på kvelden - ofte 19-21, da er det ikke så mye annet som skjer og gubben er hjemme med barna.

Jobber jeg aftenvakt trener jeg 2-3 timer på formiddagen før jeg tar i mot barna etter skolen.

Har jeg fri blir det gjerne en time trening eller gåtur på formiddagen og en time eller to på kvelden (det er gjerne da favoritt timene er....)

 

I løpet av en uke ligger jeg nok på 2-4 spinn-timer, 2-5 danse timer og 3 styrkeøkter pluss litt gå/løpeturer - akkurat passe :P.

 

Utover nå begynner fotballkamper med gutta så da blir det nok litt dårligere tid til meg, men jeg klarer meg nok med litt mindre trening.... Helgene blir også et "diskusjonstema" fremover når vi er på hytta, men det er jo bare å ta med løpeskoa B).

 

Sånn, synes kanskje dette ble litt MYE, men les det dere gidder.... Nå har jeg sendt avgårde barna på skolen, litt rydding nå før vi skal ut å gå tur. Så blir det litt vasking før lekser, middag, trening og svømming mens gutta skal på trening i to runder.....

 

Ønsker dere en flott hektisk vårdag B) B) B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Panki :)

 

Takk for at du ville gi oss en oversikt, ser du rett og slett TAR deg tid til trening innimellom alle andre "forpliktelser" som jobb,familie,husarbeid osv. Veldig bra at du ivaretar deg selv og helsen din på denne måten !

Jeg kjenner jeg ble inspirert til å TA meg mere tid jeg også :) Så nå skal jeg i tenkeboksen...

 

Klem fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei storesøster!!

 

Ja, det er akkurat det jeg gjør. Jeg tar meg tid til å trene. Det er ikke alle dager det er like lett å dra ut sent på kvelden eller tidlig om morran, men det er ALLTID deilig etterpå B).

 

Det er litt uvant for kællen at jeg har fått et eget liv etter 11 år i hjemmets tjeneste.... Men jeg spør ikke om lov til å trene, jeg spør alltid om han skal noe denne dagen og hvis han ikke skal det drar jeg på trening. Dersom han har planer ordner jeg barnepass dersom jeg trenger det. Heldigvis har barna begynt å bli så store at de kan være litt hjemme alene, det letter veldig :P.

Så alt i alt har jeg akkurat de samme oppgavene i heimen som tidligere, jeg er bare mer effektiv og mannen min må delta i kveldsmat og legging litt oftere enn før. Det har han ingen grunn til å klage på, i bytte har han fått ei sprek kjerring som orker mye mer og er mye gladere enn før.... Og når han klager sier jeg bare at alternativet "gamledager" med fet og lat kjerring på sofaen som fråtser i godis ikke finnes lenger så er han jo enig B). Så stå på jenter. Vi har lov til å være litt egoistiske vi også :D.

 

Dagens formiddagstur med to treningsvenninner var kjempekoselig og endte med at vi begynte å planlegge et "utdrikningslag" til en tredje venninne som skal gifte seg 23. juni. Dette blir fantastisk gøy!!!!

 

Ha en fortsatt strålende torsdag - det skal jeg. Dans+styrke står på timeplanen om knappe 2 timer :PB).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vivabella, Storesøster og Panki :)

 

Klarte ikke å holde meg lenger, måtte bare innom og skryte litt av dere, flinke damer :) Må bare si jeg er kjempeimponert over energien din, Panki - for et tempo,og du får det til! Helt utrolig :) Og ja...vi jenter trenger å pleie oss selv litt uten og alltid ha dårlig samvittighet for det!

Vivabella- du virker positiv og sprudlende, og Storesøster virker varm og god, så sammen utgjør dere en herlig gjeng :) Leste endel på tråden til Juni72 og ble "kjent" med dere der.

 

Selv er jeg med i et par andre tråder her, og prøver å bli kvitt de siste 4-5kg før sommeren.

Vil ønske dere lykke til videre, jenter :) Dette klarer dere B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God fredag godtfolk!!!

 

Eller er det egentlig bra at det er fredag.... Har jo ikke akkurat hatt godt av helger de siste månedene.... Men skitt au :P. Det er jo uansett ikke lenge til mandag :blink:.

 

I dag våknet jeg før klokka og har allerede vasket badet, satt på en vaskemaskin og rydda på kjøkkenet.... Skjønner dere - litt mye energi innabords..... Snek meg en tur på vekta som viste 80,1 :D. Det er jeg strålende fornøyd med!!!!

 

Har gjort noen endringer i kosten etter påske og det har virkelig gjort susen B). Har bla. nesten kuttet helt ut brød og lever nå på rugsprø og fiberrik. Har oppdaget Cottage cheese som jeg ikke har turt å smake på før.... men som har blitt en favoritt. Spiser 6-7 små måltider daglig i stedet for 5-6. Tror jeg ligger på ca 1800-2000 kcal/dag men det må jeg nesten ha pga all treninga ;).

 

Så akkurat nå er jeg høyt oppe, vi får se hvordan helga på hytta går, er moderat optimist :rolleyes:.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Vivabella, Storesøster og Panki :)

 

Klarte ikke å holde meg lenger, måtte bare innom og skryte litt av dere, flinke damer :) Må bare si jeg er kjempeimponert over energien din, Panki - for et tempo,og du får det til! Helt utrolig :) Og ja...vi jenter trenger å pleie oss selv litt uten og alltid ha dårlig samvittighet for det!

Vivabella- du virker positiv og sprudlende, og Storesøster virker varm og god, så sammen utgjør dere en herlig gjeng :) Leste endel på tråden til Juni72 og ble "kjent" med dere der.

 

Selv er jeg med i et par andre tråder her, og prøver å bli kvitt de siste 4-5kg før sommeren.

Vil ønske dere lykke til videre, jenter :) Dette klarer dere B)

Takk takk sunny76 :)

Alltid flott med skryt :) Lykke til med de siste kiloene :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg jenter :)

 

Så flott at du snart har tatt av påskekiloene Panki, veldig bra innsats, og kos deg masse på hytta :)

 

Det var godt å lese innlegget ditt, nå fikk jeg mot til å ta mer vare på meg selv !!

Jeg strever litt med en samboer som fort blir litt gretten når jeg skal trene.. Jeg får stadige noen kommentarer om at " du er jo bare på farten du " og da er det snakk om 2 treningsrunder i uka !! Har invitert han med på både gåturer og treningsenter, men nei.. Ungene er 11 og 15, så de klarer seg selv noen timer, de er ofte borte på fotball og turn.

 

Så nå skal jeg bli flinkere til å overse sånne kommentarer :) og trene det jeg TRENGER.. Forstår ikke helt hvorfor han er litt negativ, det må jo være bedre å ha en samboer som er glad og fylt av energi enn ei småsur, sliten og full av "ikke fornøyd med seg selv" klager.. (for det var jo det jeg dessverre holdt på med før..)

 

Enn du vivaebella ? Planer for helgen ?

 

Jeg skal nyte at solen endelig er kommet til Trøndelag og gjøre en innsats i hagen :)

 

Helgeklem fra storesøster

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag..

 

Vekta stoppet på 75,5, ned 200 gram..

Det går jo nedover, men SAKTE..vet jo hvorfor.. Har mistet litt fokus i helgene, og da blir det for mye kcal...Blir jo nesten holdvekten fokus

 

Det irriterer meg :angry: er jo så nærme målet, har kun 3,5 kilo igjen !!

 

Men gjort er gjort og spist er spist ( har sagt det endel av det i det siste halvåret..) Nå er det ny uke og nye muligheter jenter :)

 

Hvordan går det med deg viveabella ? Og hvordan gikk hytte helgen panki ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tirsdagsmorgen jenter!!!

 

Kort rapport fra meg. Helga ble som vanlig ikke moderat :blink:. Men nå er det vanlig hverdag så da går alt så meget bedre ;). Denne uka er sinnsykt hektisk og i tillegg har pappa havnet på sykehus med hjerteinfarkt :(. Heldigvis kom han raskt til behandling og det ser ut til at han blir helt bra igjen :). Så denne uka er det bare å henge i stroppen og prøve å unngå enkle løsninger...

Til helga skal vi feire bursdag for begge gutta våre som har blitt 9 og 11 år gamle. Så neste helg blir nok heller ikke moderat..... Vel så lenge jeg ikke sprekker i hverdagen får jeg være fornøyd akkurat nå kjenner jeg B).

 

Så lykke til og stå på videre jenter!! Og fortvil ikke så lenge vekta pusler seg nedover. Jeg har faktisk tro på at det er lettere å bevare et vekttap man har jobba hardt fro enn når man bare raser ned i vekt!!! Dere er superflinke B).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Så moro at det er liv og røre på tråden! Til og med et nytt "ansikt" - besøk oss gjerne igjen, Sunny 76 - bare hyggelig med flere glade girls ;) Koseli å komme tilbake etter et lite (ufrivillig) opphold, må jeg si :)

 

Jeg er ikke så happy med tingenes tilstand - det ble for slitsomt med to dager på konferanse før helga, så hele helga pluss gårsdagen har gått til å komme til hekter - noe som ikke har lyktes helt. Så her er det ikke mye sprudling å finne for øyeblikket, er jeg redd. Vekta viser også OPPGANG - nesten 2 kg på ei uke, og det ETTER mensen... skal føre inn alle data senere i dag, hvis jeg orker... he he!

 

Mange utfordringer på andre arenaer enn akkurat det med trening og mat også, og når de utfordringene blir for store går det på bekostning av særlig maten. Ble ikke så bra treningsuke forrige uke heller, så alt i alt ei crappy uke. Prøver å gå på denne med nytt mot - men må innrømme at det bare er såvidt jeg ikke gir opp. Skal prøve å komme sterkere, gladere og mer optimistisk tilbake i løpet av kvelden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!

 

Moro å få "skryt" av dere, det varmer :D. Jeg lever nok et ganske hektisk liv, men trives med det. Her kommer "en typisk uke" hvis dere gidder å lese....

 

Mandag: Dagvakt 07-16, turn med minstejenta 17-18, trening (dans 60+løp 30) 19-20.30 og litt husarbeid før jeg legger meg ca 23.30.

Tirsdag: Zumba 9-10, husarbeid+ leksehjelp+ middag, trening 19-21 (spinn 60+ høypuls dans 60)

Onsdag: trening 09-13 (spinn 45+ styrke 45+ dans 45 og kaffe og skravlings med jentene), hjem til barna med leksehjelp og matlaging, på nattevakt kl 22

Torsdag: av natt kl 0730, sove til ca 14-15, lage mat, trening 16-1730 (dans+styrke), svømming med minstejenta 1810-19, hjem til lekser kveldsmat og rydding. På natt kl 22.

Fredag: av natt 730, sove til 13-14. handlerunde før mat og trening kl 17-18 (spinn 60) hjem til familien og tacokos :P.

Lørdag: Annenhver lørdag 2-3 timer trening avhengig av hva vi gjør som familie.

Søndag: Gåtur 1-1,5 timer (evt løping hvis jeg har treningsfri på lørdag)

 

I tillegg til dette har vi to gutter som spiller fotball 3 ggr pr uke. Mannen min er trener for det ene laget og er derfor alltid med der. Eldstemann kan sykle på trening, men blir ofte kjørt hvis det er dårlig vær.

 

Jobber jeg dagvakt trener jeg som regel et par timer på kvelden - ofte 19-21, da er det ikke så mye annet som skjer og gubben er hjemme med barna.

Jobber jeg aftenvakt trener jeg 2-3 timer på formiddagen før jeg tar i mot barna etter skolen.

Har jeg fri blir det gjerne en time trening eller gåtur på formiddagen og en time eller to på kvelden (det er gjerne da favoritt timene er....)

 

I løpet av en uke ligger jeg nok på 2-4 spinn-timer, 2-5 danse timer og 3 styrkeøkter pluss litt gå/løpeturer - akkurat passe :P.

 

Utover nå begynner fotballkamper med gutta så da blir det nok litt dårligere tid til meg, men jeg klarer meg nok med litt mindre trening.... Helgene blir også et "diskusjonstema" fremover når vi er på hytta, men det er jo bare å ta med løpeskoa B).

 

Sånn, synes kanskje dette ble litt MYE, men les det dere gidder.... Nå har jeg sendt avgårde barna på skolen, litt rydding nå før vi skal ut å gå tur. Så blir det litt vasking før lekser, middag, trening og svømming mens gutta skal på trening i to runder.....

 

Ønsker dere en flott hektisk vårdag B) B) B)

Måtte bare kommentere og takke hjertelig for denne oversikten, Panki - nå som jeg endelig har overskudd til å scrolle og lese det jeg har gått glipp av her de siste dagene. Så motivernde og positiv lesning - det var igrunn akkurat passe mye, synes jeg - akkurat det jeg ønsket meg, så tusen takk igjen :) Som dere skjønner er det fortsatt utfordringer for meg helsemessig, så et slik hverdagsliv er urealistisk for meg akkurat nå - men utrolig deilig å se at det går an, for noen jeg "kjenner" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uke 23

 

Mandag 23. april 2012

 

Vekt: 71,5 kg (+ 1,9 kg!!!! HJELP!, totalt - 5,4 kg)

Hals: 33 cm (-0, totalt - 1)

Overarm: 32 (-0, totalt -1,5)

Bryst: 92 (+1, totalt -4)

Under bryst: 76 (+1 totalt -6,5)

Midje: 76 (+2, totalt -5)

Hofter: 97(-0, totalt -5)

Rumpe: 105 (+2 totalt -5)

Mage: 95 (+1 totalt -6,5)

Lår: 60 (+1 totalt -5)

 

Mandag: 71,5 kg // 2,8 tp (Boogie woogie + styrke) // 1439 kcal

Tirsdag: 71 kg // 2,5 tp (Zamba + styrke) // 1470 kcal

Onsdag: ?? kg // 0 tp // 1521 kcal

Torsdag: kg // tp // kcal

Fredag: kg // tp // kcal

Lørdag:kg // tp // kcal

Søndag: kg // tp // kcal

 

Totalt tp

Gjennomsnitt inntak/dag:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig fridag/sykedag i dag, men det ble 3 timer med jobb likevel. Hodepine for første gang på ganske lenge - herlig at det ikke er daglig eller ikke en gang ukentlig lenger, men fy flate så slitsomt likevel. Kan nesten ikke fatte hvordan jeg kom meg igjennom 4 mnd med sammenhengende hodepine som smertestillende ikke hjalp på! Skriver ikke dette for å klage, men for å gjøre en erkjennelse: God helse handler også om å ta hensyn til seg selv og den helsa man har - bare slik kan man få bedre helse, tror jeg. Meget lærerik prosess, den jeg er i nå. For det er stor forskjell på å TENKE riktig rundt helse, og å HANDLE riktig for best mulig helse. Og det er faktisk ikke slik at jeg er noe unntak fra resten av menneskeheten - selv jeg, som er så gruelig flink til å analysere, reflektere og forstå må faktisk HANDLE for å FORANDRE. Selv jeg må ta TIDA til hjelp - uten å anklage meg selv for å være lat, udugelig og utilstrekkelig. Men lett er det ikke B) Var så dårlig når jeg sto opp at jeg glemte å gå på vekta - det sier jo litt :lol: Satser dermed på vektregistrering og MYE bedre form i morra - da er det dansemix og styrketrening på kvelden, og DET har jeg ikke tenkt å gå glipp av. Dansefot, ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du HANDLER viveabella, :) det er utrolig viktig å ta vare på helsen sin !! Håper hodepinen gir seg og at du får en fin helg.

 

Var på vekta i morres og den viste 75,2 dvs 300 gram ned på 4 dager :) Veide meg i dag, for vi drar på hytta og blir der til tirsdagen. Og da blir det ingen veiing før på onsdag. Så hvis dere ikke hører noe fra meg på en stund, så vet dere hvor jeg er

 

Hyttelivet er som vanlig en utfordring, ja du vet Panki :) men jeg har med joggesko og planen er å komme igang med jogging i løpet av langfriperioden.

 

Ha en flott helg vivabella, panki og alle andre flotte jenter her inne :) Snart er det MAI

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag hele året - splitter piiiine :P

I dag gadd jeg ikke å ta et eneste mål av kroppen - er så oppblåst og guffen at det er bare sorgen. Men vekta har da beveget seg sakte men sikkert i riktig retning - 70 blank i dag, så da har jeg faktisk gått ned igjen 1,5 kg siden forrige mandag. 400 g mangler på at jeg er tilbake der det glapp på mystisk vis - og 1 kg mangler på at jeg er der jeg var rett før veiing forrige uke. Skjønner ikke helt sammenhengen lenger - mellom hva jeg gjør, hva jeg spiser og hvordan jeg trener. Men søtsuget er tilbake. Selv om jeg ikke gir etter for det (ikke så ofte iallfall...) er det jo et signal om at det er noe som ikke er helt som det skal.

 

I kveld blir det boogie woogie og styrke - herlig at hodepinen har sluppet slik at jeg kan hoppe og sprette igjen uten risiko for forverring :D I morgen er senteret stengt, og på onsdag er det kor - så kanskje treningsøktene da må legges til torsdag og lørdag. Kan nesten ikke fatte at jeg snart har holdt på et halvt år med dette svært så målrettede prosjektet - og at det fortsatt bare er 7 kg mindre av meg. Sukk hjerte, men brist ikke :P Det er alltid godt med følelsen av nye muligheter som kommer som en kjærkommen bivirkning av at det er mandag B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

 

Nå må du ikke miste motet Vivaebella. Tenk positivt på hva du har oppnådd!! Se for deg 14 halvkilospakker med smør - disse har du fjernet fra kroppen din :P. GRATULERER!!!! Du har funnet treningsgleden og det setter hele kroppen din pris på. En ting er at du orker mer, men tenk på alle prosesser inne i kroppen som har godt av dette!!!! Nei, her finnes det ingen grunn til å deppe, brett opp ermene og gyv på den fantastiske årstiden vi går i møte!!!!

 

Her på Østlandet har vi fått en forsmak på sommeren de siste dagene, men det skal ikke vare :angry:. Men sommeren nærmer seg om den vil eller ikke. Her er treningsgleden på plass, og fokuset på kosten er til stede 80% av tida...... Hvor kan jeg finne motivasjonen til å motstå fristelser når jeg ikke har den i meg.... Men jeg jobber videre og lar meg ikke knekke B).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!!

 

Nå må du ikke miste motet Vivaebella. Tenk positivt på hva du har oppnådd!! Se for deg 14 halvkilospakker med smør - disse har du fjernet fra kroppen din :P. GRATULERER!!!! Du har funnet treningsgleden og det setter hele kroppen din pris på. En ting er at du orker mer, men tenk på alle prosesser inne i kroppen som har godt av dette!!!! Nei, her finnes det ingen grunn til å deppe, brett opp ermene og gyv på den fantastiske årstiden vi går i møte!!!!

 

Her på Østlandet har vi fått en forsmak på sommeren de siste dagene, men det skal ikke vare :angry:. Men sommeren nærmer seg om den vil eller ikke. Her er treningsgleden på plass, og fokuset på kosten er til stede 80% av tida...... Hvor kan jeg finne motivasjonen til å motstå fristelser når jeg ikke har den i meg.... Men jeg jobber videre og lar meg ikke knekke B).

 

Takk for den, Panki - du treffer spikeren på hodet, som vanlig :D Helsa har ikke vært noe særlig å skryte av siste uka, så i dag var det ei hel uke siden sist jeg var på trening. Etterpå følte jeg meg veldig mye bedre - det gjorde skikkelig godt :) Det gir også pågangsmot for resten av uka - samtidig som oppturer faktisk av og til fører med seg en kamp mot den lille djevelen som sitter på skuldra. Han sier nemlig at siden jeg føler meg så bra nå, kunne jeg jo bare skjerpet meg før! Men jeg VET at en av grunnene til at jeg får utbytte og ny energi av trening, er at jeg har klart å holde kroppen i ro de dagene energien har vært på bunn og smertene på topp. Da må jeg bare tenke "hold kjeft, din jævel - jeg hører uansett bare på engler, så det så!" Slike engler som det er krutt og futt i og som f.eks heter Panki :D

 

Til tross for at det er mandag og veeidag har jeg verken målt eller veid - kvier meg, etter å ha vært i sukkermonsterets klør ei hel uke til ende... vi får se i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...