Gå til innhold

Veien til et lettere liv


Anbefalte innlegg

Gjest Tonetrall

Det er godt vi er forskjellige, og godt at vi kjenner våre egne sterke og svake sider. Da har vi større sjanse til å lykkes. Og det er godt at vi likevel trenger hverandres tips, idèer, "problemer" og "løsninger" for plutselig er det noe man kanskje kan ta til seg og tenke på. Det er det som gjør tråden så fantastisk :)

 

Googler brødoppskrift, ellers kanskje den kan sendes ;)

 

Sjokoladeavtalen skal jeg prøve å følge, men dere kjenner meg ;) Derfor gjør jeg ingen avtale på dette.

 

Elleres har jeg funnet ut at det er superlurt å handle etter trening ;) Det var DEN sunne handleposen, og lunsjen var også av det sunne slaget... Lurt !! Det ble en time med puls trening og en halv time med styrke. Veeeldig fornøyd. Det blir 4,5 timer med trening denne uken.

 

Er fortsatt på stien, men vingler mellom lavkarb og GR :unsure: Liker maten fra begge. I dag blir det lavkarb. Fyste veldig i går (men holdt ut) og synes ikke jeg fyser så ofte på lavkarb. Men blir lei av noe der òg :P Så derfor blir det litt frem og tilbake. Det blir uansett kcal telling for meg, og derfor skriver jeg ned alt - uten stress <_<

 

Håper dere får en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt vi er forskjellige, og godt at vi kjenner våre egne sterke og svake sider. Da har vi større sjanse til å lykkes. Og det er godt at vi likevel trenger hverandres tips, idèer, "problemer" og "løsninger" for plutselig er det noe man kanskje kan ta til seg og tenke på. Det er det som gjør tråden så fantastisk :)

 

Googler brødoppskrift, ellers kanskje den kan sendes ;)

 

Sjokoladeavtalen skal jeg prøve å følge, men dere kjenner meg ;) Derfor gjør jeg ingen avtale på dette.

 

Elleres har jeg funnet ut at det er superlurt å handle etter trening ;) Det var DEN sunne handleposen, og lunsjen var også av det sunne slaget... Lurt !! Det ble en time med puls trening og en halv time med styrke. Veeeldig fornøyd. Det blir 4,5 timer med trening denne uken.

 

Er fortsatt på stien, men vingler mellom lavkarb og GR :unsure: Liker maten fra begge. I dag blir det lavkarb. Fyste veldig i går (men holdt ut) og synes ikke jeg fyser så ofte på lavkarb. Men blir lei av noe der òg :P Så derfor blir det litt frem og tilbake. Det blir uansett kcal telling for meg, og derfor skriver jeg ned alt - uten stress <_<

 

Håper dere får en god dag.

 

:):) Lurt å handle då ja.

 

Her har dagen og vore super sunn, men spiste skiver både til frokost og lunsj. Det blei speilegg og bacon til middag, var seint ferdig med friseringa. No er det gjort og eg kan konsentrere meg med syinga inntil vidare. Håper å bli ferdig med mesteparten i løpet av neste veke.

 

Eg fyser heller ikkje på lavkarbo, men som du så kan eg bli lei i blant. Omelett blir eg litt lei, men prøver å variere med andre ting innimellom.

 

Er stiv i ryggen og stiv i skuldrane, skulle hatt ei som kunne knadd meg godt :D (men går utifrå at stivheita i ryggen går over til i morgon.)

 

Ha ein super fin kveld.

 

No skal eg strikke litt før eg skal på køyring med minsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Ojsann, som dagene går :mellow:

 

I dag blir det pizza på meg (fyser fortsatt) :P Ellers pakker jeg litt ned fra skap og vegger igjen, for på mandag kommer malere, elektrikere og byggearbeidere for å fikse leiligheten min. Jipppiii :D Endelig bestemt og vedtatt, og gleder meg til det blir (enda) freshere og finere ;) Det tar ca 2 uker og jeg er mesteparten av tida på jobb. Sagt jeg gjerne vil ha en rom til helga (og soverommet har jeg, skal bare male gulv der !!). Det blir bra.

 

Håper jentene har det bra, og at ikke Fjellgeita er ødelagt i ryggen i dag :huh::huh: Håper det går fremover med deg Mia, og at Buldre også har det fint.

 

Ønsker dere alle en fantastisk helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dagane forsvinn omtrent i ekspressfart. Ryggen er heilt fin idag, og godt er det.

Det blir no spennande å komme heim til nyoppusset leilighet:)

Dagen har gått fint her, fleskepannekaker her idag. No har eg inntatt sofaen med strikketøyet, har begynt på ei hue til "svigersonen" ( fotballhue) vi får sjå om eg får den skikkelig til.

Fri denne helga og godt er det.

 

Ha ei fin helg alle i hop :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Høres ut som en fin plan for kvelden ;) Jeg har sett hele gullrekka og skal nå i senga. Opp tidlig til trening med PT og så "mingle" med venner ettermiddag/kveld :)

 

Ellers har jeg løst fyse-gåten :angry: Det er den spesielle uken i måneden/kvartalet. Det var godt jeg kom på det etterhvert, for jeg følte meg litt fortvilet. Jeg har spist deilig pizza (såg plutselig jeg hadde spesial-pizza-stekeplate i ovnen min :) Den ble virkelig god. Laget bare halve, så kanskje blir det litt i morgen eller søndag også ;) Så satser jeg på at fysingen er over etter helga :rolleyes:

 

Ha en god natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Heisann :) Godt å se dere holder dere igang :) Jeg har hatt en altfor slitsom uke, dvs altfor mye å gjøre i forhold til kroppen har vært klar for. Men nå skal helgen nytes. Mandagen skal jeg på syke til rutinesjekk, det blir da ikke jobb, for når man bor så ute i distriktet så må man fly til sykehuset..

 

Det har vært utfordrene med maten også, siden jeg har vært så mye på kurs og det blir servert så mye god mat. I går på jobb fikk vi vaniljeis med nonstopp og peanøtter! Jeg hadde så lyst på at jeg kunne blitt sprø :P men jeg klarte å holde meg unna!! STOLT :D Målet er å være nede til tirsdag der jeg var sist det ble skrevet på papiret. Om en uke drar jeg til vintersportsuke, der også følger kost og losj, så håper jeg klarer meg bra der! Ikke lenge til påska, og da skal jeg (forhåpentligvis) i bikini på hyttetur. Må bare være under 70 kg da!

 

God helg til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :) Godt å se dere holder dere igang :) Jeg har hatt en altfor slitsom uke, dvs altfor mye å gjøre i forhold til kroppen har vært klar for. Men nå skal helgen nytes. Mandagen skal jeg på syke til rutinesjekk, det blir da ikke jobb, for når man bor så ute i distriktet så må man fly til sykehuset..

 

Det har vært utfordrene med maten også, siden jeg har vært så mye på kurs og det blir servert så mye god mat. I går på jobb fikk vi vaniljeis med nonstopp og peanøtter! Jeg hadde så lyst på at jeg kunne blitt sprø :P men jeg klarte å holde meg unna!! STOLT :D Målet er å være nede til tirsdag der jeg var sist det ble skrevet på papiret. Om en uke drar jeg til vintersportsuke, der også følger kost og losj, så håper jeg klarer meg bra der! Ikke lenge til påska, og da skal jeg (forhåpentligvis) i bikini på hyttetur. Må bare være under 70 kg da!

 

God helg til dere alle :)

 

 

Den isen veit eg ikkje og eg hadde greidd å takke nei til :D , så ære vere deg som stod i mot.

Håper det går fint på sjekken på mandag, og vekta på tirsdag.

Trur ikkje det blir bikinitur her i påska, har det travelt heime og i tillegg skal eg jobbe. Held på å koke graut til dei to gutta som er heime eg tek meg ei spesialgraut eg :)

Idag skal vi smake på silda som vi har tørka :). Taco til kvelds her.

 

God helg til alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Hatt en deilig helg, og håper det samme for dere ;)

 

Lykke til på sykehuset i morgen, Mia.

 

Jeg veier meg i morgen og håper det er bedre enn forrige uke. Så starter jeg en ny uke med sikkert mye av de samme utfordringer, og jobben med å stå i mot :P Dette skal jeg/vi greie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pia65kg

Hei - behøver "flinkis" tips!

Har vært super flink og kommet godt igang med trening og spiser riktig - nesten. Synes det er vanskelig å velge bort god mat, dessert og vin når jeg er i selskap eller ute på middag. Men er måteholden - og tar små porsjoner.

 

Holder meg innenfor anbefalt kalori mengde stort sett. Det må vel være det viktigste. Kostholdscore - den er vanskelig!! Får aldri over 5. Og frimerker - godt opp mot 20.

 

Huff - det var 1ste uken - må nok bli grundigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

I´m back! :D Har vært ute på joggetur! Glemte å veie meg før joggeturen i dag, men veide meg etterpå, 73,7, skal sjekke i morgen også, må ta målene i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

23. jan: 82,6 (-0,2 tot: -1,6)/ 524,5 cm (-3,5 tot 20,5)

07. feb: 83,6 (+1,0 tot. -0,6)/ 533,5 cm (+9,0 tot 11,5)

14. feb: 82,4 (-1,2 tot. -1,8(/ 526,5 cm (-7,0 tot 18,5)

22. feb: 82,2 (-0,2 tot. -2,0)/ 521,0 cm (-5,5 tot 12,5)

12.mars: 84,2 (+2,0 tot. 0,00)/ 531,0 cm (+10,0 tot 0,0)

19.mars: 83,4 (-0,8 tot. -0,8)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

24. jan: 74,0 (-0,5) / 510,0 (- 7,0)

31. jan: 73,8 (-0,2) / 507,5 (- 2,5)

07. feb: 72,6 (-1,2) / 507,5 (standby)

13. feb: 73,7 (+1,1) / 505,5 (- 2,0)

22. feb: 74,0 (+0,3) / 504,5 (- 1,0)

28. feb: 72,8 (-1,2) / 505,5 (+ 1,0)

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

24.jan 75,5 kg (-0,1)

31.jan 76,4 kg (opp900 gram)

07.feb 76,4 kg (det samme som forrige veke)

14.feb 76,0 kg (ned 0,4) 502( - 19 cm)

21. feb 76,8kg (opp 0,8)

28.feb 75,1 kg (-1,7) (cm ikkje målt)

06.mars 74,2kg(-0,9) ikkje målt cm)

13.mars 74,3kg (+0,1)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

24.jan: 72,6 kg (-1,0)

31.jan: 72,4 kg (-0,2)

07.febr: 72,6 kg (+0,2)

13.mars: 73,0 kg (+0,4)(tot-5)

 

Sitter på Ipad og den er ikke grei ang kopieribg, så regner med en av dere fikser dette :D

 

Ellers er jeg greit fornøyd etter en strevsom uke når kroppen og jeg hadde behoc for to forskjellige mattyper ;) Jeg har startet ny giv, utgave 1002 :P Vi får se om denne utgaven blir bra.

 

Ha en super dag. Godt at Mia er tilbake også... Spent på deres resultater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

23. jan: 82,6 (-0,2 tot: -1,6)/ 524,5 cm (-3,5 tot 20,5)

07. feb: 83,6 (+1,0 tot. -0,6)/ 533,5 cm (+9,0 tot 11,5)

14. feb: 82,4 (-1,2 tot. -1,8(/ 526,5 cm (-7,0 tot 18,5)

22. feb: 82,2 (-0,2 tot. -2,0)/ 521,0 cm (-5,5 tot 12,5)

12.mars: 84,2 (+2,0 tot. 0,00)/ 531,0 cm (+10,0 tot 0,0)

19.mars: 83,4 (-0,8 tot. -0,8)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

24. jan: 74,0 (-0,5) / 510,0 (- 7,0)

31. jan: 73,8 (-0,2) / 507,5 (- 2,5)

07. feb: 72,6 (-1,2) / 507,5 (standby)

13. feb: 73,7 (+1,1) / 505,5 (- 2,0)

22. feb: 74,0 (+0,3) / 504,5 (- 1,0)

28. feb: 72,8 (-1,2) / 505,5 (+ 1,0)

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

24.jan 75,5 kg (-0,1)

31.jan 76,4 kg (opp900 gram)

07.feb 76,4 kg (det samme som forrige veke)

14.feb 76,0 kg (ned 0,4) 502( - 19 cm)

21. feb 76,8kg (opp 0,8)

28.feb 75,1 kg (-1,7) (cm ikkje målt)

06.mars 74,2kg(-0,9) ikkje målt cm)

13.mars 74,3kg (+0,1)

19.mars 73,9 kg(-0,4)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

24.jan: 72,6 kg (-1,0)

31.jan: 72,4 kg (-0,2)

07.febr: 72,6 kg (+0,2)

13.mars: 73,0 kg (+0,4)(tot-5)

 

 

Har vore utrulig travel dei to siste dagane og har vore på tur. Vog meg i gårmorgon før eg reiste på tur.

Veka har vore bra syns eg sjølv, og det er godt å høyre at de er i gjenge begge to :) Blir ein del på farten denne veka, tenkte eg skulle fått vore heime og fullført mesteparten av prosjekta mine men den gang ei.

 

 

Me talast. Ha ei super veke og hald den gode sti.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :rolleyes:

jeg vil si takk for meg i tråden. Har en annen stor utfordring i livet mitt som krever mye energi og styrke nå, derfor klarer jeg ikke å holde fokus på mat og vekt.Det blir litt uvesentlig for meg. Må jobbe med det viktigste først og fremst.

Takk for støtte og hjelp fra dere, lykke til med gode fortsetter og livet forøvrig! Måtte dere få mange gode øyeblikk! :)

Klem fra Buldre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei jenter! :rolleyes:

jeg vil si takk for meg i tråden. Har en annen stor utfordring i livet mitt som krever mye energi og styrke nå, derfor klarer jeg ikke å holde fokus på mat og vekt.Det blir litt uvesentlig for meg. Må jobbe med det viktigste først og fremst.

Takk for støtte og hjelp fra dere, lykke til med gode fortsetter og livet forøvrig! Måtte dere få mange gode øyeblikk! :)

Klem fra Buldre.

 

Kjære Buldre, trist å høre at det er noe som tynger hverdagen din på en slik måte :unsure: . Jeg har jo ikke "kjent" deg så lenge her inne heller, men en ting ang deg har jeg fått med meg; du er målbevist og har en sterk vilje ;) også har du en herlig personlighet da ;)

Vil uansett ønske deg masse lykke til med utfordringene du står ovenfor! når tiden er inne får du ta turen innom igjen, forhåpentligvis så blir vi ikke her inne altfor lenge men flytter oss inn på "hold vekten" etterhvert ;)

 

Stooooooor Klem fra meg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Kjäre Buldre,

 

Så trist å höre. Vekt og kilo er i mange sammenhenger helt uvensentlig, ja. Håper du får ordnet opp i ditt liv og at fremtiden blir lys :)

 

Kjäre Buldre, kom gjerne innom og fortell. Masse gode tanker til deg.

 

Stor bamseklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Ein nydelig dag dukkar opp bakom skodda, endelig :)

Skifting på senger og litt vasking står for dør.

Denne veka har det gått litt på tverke med etinga, litt feil mat og litt for mykje mat. Men eg får ta det som det kjem på tirsdag.

Håper neste veke blir ei betre veke med fokus på rett mat.

 

No må eg henge i å bli ferdig med huslige sysler og så er det ut og nyte godveret(mens vi enno er så heldige å ha det) . :)

 

Ha ei super helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!

 

Ein nydelig dag dukkar opp bakom skodda, endelig :)

Skifting på senger og litt vasking står for dør.

Denne veka har det gått litt på tverke med etinga, litt feil mat og litt for mykje mat. Men eg får ta det som det kjem på tirsdag.

Håper neste veke blir ei betre veke med fokus på rett mat.

 

No må eg henge i å bli ferdig med huslige sysler og så er det ut og nyte godveret(mens vi enno er så heldige å ha det) . :)

 

Ha ei super helg alle sammen.

 

Hei skjønne !!!

_________________________________________

 

Jeg er tilbake, igjen. Mer motivet og positiv enn på lenge. Vekten er litt for høy, og jeg har gått på kurs siden i høst nå. Har ikke hatt tid, energi eller glede nok til å gjøre annet enn å snuse litt her inne, men nå håper jeg du og tråden din vil ta meg inn i varmen. Kan jeg henge meg på her ? Jeg har 6 kilo igjen til målet, som skal nås før fellesferien. Det burde kunne la seg gjøre..

 

Kan jeg bli med på veie og måle prosjektet ?

 

Klem fra flua

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei skjønne !!!

_________________________________________

 

Jeg er tilbake, igjen. Mer motivet og positiv enn på lenge. Vekten er litt for høy, og jeg har gått på kurs siden i høst nå. Har ikke hatt tid, energi eller glede nok til å gjøre annet enn å snuse litt her inne, men nå håper jeg du og tråden din vil ta meg inn i varmen. Kan jeg henge meg på her ? Jeg har 6 kilo igjen til målet, som skal nås før fellesferien. Det burde kunne la seg gjøre..

 

Kan jeg bli med på veie og måle prosjektet ?

 

Klem fra flua

 

Hei på deg og velkommen til oss :)

 

Så koselig å sjå deg att, det er berre til å henge seg på. Legg deg til på vege og måleskjemaet du.

6 kilo til fellesferien burde ein klare med rett fokus.

Her har veka gått litt i ball men det skal rettast på i neste veke.

Det er så irriterande at når ein kjem ut på glatta, så tar det så lang tid før ein kjem nedigjen der ein var. Men ein kan ikkje henge med leppa, så det er berre å ta fatt igjen.

 

Her er veret heilt fantastisk, fuglane begynte å synge til meg før klokka 5 idag tidlig. Det luktar vår ute og livet er berre herlig :)

 

Ha ei fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Velkommen Flua. Trenger flere her inne. Ganske stille f.t., men vi har vel alle litt av hvert å pusle med. Heldigvis har vi Fjellgeita som aldri svikter :)

 

Nå har jeg hatt en strålende uka da :D Er virkelig motivert. Jeg startet mandagen med å kutte alt sukker. Har endelig erkjent at der ligger nok mye av problemet. Også kuttet cola light til ca 1/2 l pr dag, noe jeg drikker ca 1,5 liter pr dag av :huh: Drikker ikke kaffe, så det har vært min koffein-drikk. Men det er mye søtning også. Jeg har også kuttet mye sukketer i teen min. Det har gått over all forventning. Litt hodepine førsten av uken (som forventet pga kutt i sukker/koffein), men ellers har jeg ikke fyst i det hele. Nå var forrige uke sjefs-fyse-uka da, så da får vi se igjen om ca 3 uker om jeg greier meg bedre ;)

 

Jeg gleder meg til vekta mandag :rolleyes:

 

Ellers er det også vår her. Deilig. Malerne har kommet godt i gang mens jeg var borte, så jeg sitter nå her i rotet. Får holde ut noen dager til. Neste helg blir det derfor den store vaske og ryddeuka. Det er ryddet ned nesten som jeg nettopp har flyttet inn. Det blir iallfall veldig fint.

 

Ha en super helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Flua. Trenger flere her inne. Ganske stille f.t., men vi har vel alle litt av hvert å pusle med. Heldigvis har vi Fjellgeita som aldri svikter :)

 

Nå har jeg hatt en strålende uka da :D Er virkelig motivert. Jeg startet mandagen med å kutte alt sukker. Har endelig erkjent at der ligger nok mye av problemet. Også kuttet cola light til ca 1/2 l pr dag, noe jeg drikker ca 1,5 liter pr dag av :huh: Drikker ikke kaffe, så det har vært min koffein-drikk. Men det er mye søtning også. Jeg har også kuttet mye sukketer i teen min. Det har gått over all forventning. Litt hodepine førsten av uken (som forventet pga kutt i sukker/koffein), men ellers har jeg ikke fyst i det hele. Nå var forrige uke sjefs-fyse-uka da, så da får vi se igjen om ca 3 uker om jeg greier meg bedre ;)

 

Jeg gleder meg til vekta mandag :rolleyes:

 

Ellers er det også vår her. Deilig. Malerne har kommet godt i gang mens jeg var borte, så jeg sitter nå her i rotet. Får holde ut noen dager til. Neste helg blir det derfor den store vaske og ryddeuka. Det er ryddet ned nesten som jeg nettopp har flyttet inn. Det blir iallfall veldig fint.

 

Ha en super helg alle sammen.

 

Det er nok sukkeret som er grunnen ja,og kjem ein over første bøygen så går allting lettare.

 

Eg trur ikkje eg gleder meg til vekta tirsdag for her har det nok heilt sikkert gått feil veg.

 

Vi snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Det er nok sukkeret som er grunnen ja,og kjem ein over første bøygen så går allting lettare.

 

Eg trur ikkje eg gleder meg til vekta tirsdag for her har det nok heilt sikkert gått feil veg.

 

Vi snakkes

Har egentlig aldri kommet over bøygen før, men nå føles det sååååå bra. Men som vi vet varer jo ikke alltid mine gode starter evig ;) Det er iallfall veldig deilig når jeg nå føler at jeg endelig er klar igjen.

 

Nei, kanskje du ikke gleder deg til denne tirsdagen, men da kommer du til å glede deg til neste. Du er flink å hanke deg igjen, og mandag starter du på igjen. Sant :)

 

Har vært på konsert med venninne i kveld. Koselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig aldri kommet over bøygen før, men nå føles det sååååå bra. Men som vi vet varer jo ikke alltid mine gode starter evig ;) Det er iallfall veldig deilig når jeg nå føler at jeg endelig er klar igjen.

 

Nei, kanskje du ikke gleder deg til denne tirsdagen, men da kommer du til å glede deg til neste. Du er flink å hanke deg igjen, og mandag starter du på igjen. Sant :)

 

Har vært på konsert med venninne i kveld. Koselig.

 

Mandag startar eg att, men aller hels i morgon :)

 

Koselig å gå på konsert.

 

Natt nr 2 her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Da har jeg greidd en hel uke 100% perfekt :D

 

Jeg er veldig stolt. Motivasjonen er der til fortsettelse og X'er alt jeg har for at denne motivasjonen/bestemtheten varer 3 mnd til ;) Men tar en dag av gangen.

 

Veiedag i morgen. Tidlig på morgenkvisten bir det, men det får gå :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...