Gå til innhold

Veien til et lettere liv


Anbefalte innlegg

Tonetrall

02. jan: 84,2 kg / 545 cm

09. jan: 83,4 (-0,8) / 533,5 cm (-11,5)

16. jan: 82,8 (-0,6) / 528,0 cm (-5,5 tot. 17)

23. jan: 82,6 (-0,2 tot: -1,6)/ 524,5 cm (-3,5 tot 20,5)

07. feb: 83,6 (+1,0 tot. -0,6)/ 533,5 cm (+9,0 tot 11,5)

14. feb: 82,4 (-1,2 tot. -1,8(/ 526,5 cm (-7,0 tot 18,5)

22. feb: 82,2 (-0,2 tot. -2,0)/ 521,0 cm (-5,5 tot 12,5)

 

mia123

03. jan: 76,8 kg/ 533,5 cm

10. jan: 75,5 (-1,3) / 519,5 (-14,0)

17. jan: 74,5 (-1,0) / 517,0 (- 2,5)

24. jan: 74,0 (-0,5) / 510,0 (- 7,0)

31. jan: 73,8 (-0,2) / 507,5 (- 2,5)

07. feb: 72,6 (-1,2) / 507,5 (standby)

13. feb: 73,7 (+1,1) / 505,5 (- 2,0)

22. feb: 74,0 (+0,3) / 504,5 (- 1,0)

28. feb: 72,8 (-1,2) / 505,5 (+ 1,0)

 

Fjellgeita

03.jan: 76,9 kg /521 cm

10.jan: 76,9 kg (-0.0)

17.jan 75,6 kg (-1,3)

24.jan 75,5 kg (-0,1)

31.jan 76,4 kg (opp900 gram)

07.feb 76,4 kg (det samme som forrige veke)

14.feb 76,0 kg (ned 0,4) 502( - 19 cm)

21. feb 76,8kg (opp 0,8)

28.feb 75,1 kg (-1,7) (cm ikkje målt)

 

Buldre

10.jan: 72,2 kg (tot.-5,8)

17.jan: 73,6 kg (+ 1,4)

24.jan: 72,6 kg (-1,0)

31.jan: 72,4 kg (-0,2)

07.febr: 72,6 kg (+0,2)

 

Ja, får vel seie det samme som Mia eg då :)(I'm back on track)

No er det berre å halde stø kurs denne veka slik at eg unngår spark bak. Tok forresten 32 sistups igår kveld :) Men ikkje pushups. Måtte forresten konntrollvege fleire ganger , trudde ikkje det eg såg :)

 

Her regna det "trollkjerringa", 7 grader i dagtidlig, så snøsmeltinga har fått skikkelig fart på seg. Elvane er store som......, og dei har laga spetakkel i heile natt.

Skal på tur med minstejenta idag, men skal på jobb om ettermiddagen (og der skal det vere kaffibesøk igjen). Eg får sjå kva som skal vere som "kaker", tek meg kanskje eit lite stykke for skam skuld. Det er ikkje like lett å ikkje ete når ein set slik, men det er lagt opp slik at vi berre skal ha eit lite stykke for kosen si skuld.

 

I morgon må eg vaske kle, haugen den veks.

 

Ha ein fin dag jenter.

 

Venter i spenning på ny "lekse" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Dere får et rungende HURRA fra meg :D Strålende jobbet dere !!! Håper dere er tilbake på et langvarig track nå ;) Skal prøve å finne den samme stien dere er på, men kjenner jeg tydeligvis ikke har bestemt meg nok :angry::angry: Uansett så gleder jeg meg stort over at dere er så flinke.

 

Lykke til neste uke også. Jeg sier også Lykke til til meg selv :P Skal forsøke å være kjempeflink.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,håper det du :)

Gå aldri sulten på butikken, då slepp du kanskje den hersens sjokoladen og :) Eller sei liker ikkje :)

 

Stien er ofte vanskelig å komme inn på, snakkar om meg sjølv no. Håper at eg har funne den no, trudde det var kaffislaberas på jobb idag men eg hadde tatt feil av dagane. (heldigvis)

Kjøpte meg ein pose med salatblanding og 2 pk skinke og paprika. Et salat og knasker paprika no. :)

Kjøpte meg jordbær, så kanskje det blir litt til dessert og :)

Eg er veldig glad i frukt, men på lavkarbo er det ikkje lurt å ete det. Ikkje ofte vertfall, appelsin er kjempegodt :) holdt meg vekke frå det forrige veke.

Eg får håpe at vekta stemmer, syns nesten det var for godt til å vere sant. Men det vil vise seg neste tirsdag det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ukas lekse:

50 situps, 15 skrå til hver side og 20 rette.

Ingen skoloade utenom lørdag!

 

Jeg kommer innom senere i dag, men så blir jeg mest sannsynlig borte herfra til neste tirsdag, og får nok ikke veid meg før onsdagen. Dere får oppdatere hverandre mens jeg er borte ;)

 

Det ble en treningsøkt i går hvertfall, muligens jeg klarer å få inn en i dag også, mensen smertene er omtrent uutholdelige så blir en spennende dag på jobb.. :blink:

 

Med mensen, kurs, flyplassventing og hjemtur så blir det er supertøff uke. Satser på en ca 0,4 nedgang!

 

Vi høres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ukas lekse:

50 situps, 15 skrå til hver side og 20 rette.

Ingen skoloade utenom lørdag!

 

Jeg kommer innom senere i dag, men så blir jeg mest sannsynlig borte herfra til neste tirsdag, og får nok ikke veid meg før onsdagen. Dere får oppdatere hverandre mens jeg er borte ;)

 

Det ble en treningsøkt i går hvertfall, muligens jeg klarer å få inn en i dag også, mensen smertene er omtrent uutholdelige så blir en spennende dag på jobb.. :blink:

 

Med mensen, kurs, flyplassventing og hjemtur så blir det er supertøff uke. Satser på en ca 0,4 nedgang!

 

Vi høres!

 

 

Den er grei, sjokolade er og grei.

Blir vel åleine her eg då, Tonetrall reiser bort og eg veit ikkje om ho blir på nett :)

 

Ha ei fin veke på kurs, og til Tonetrall seier eg god tur til Alpane :).

Eg blir ved "teltet" her heime. Klevask og diverse andre prosjekt i heimen idag.

Er dritlei regn no, det har regna i ett siden i sommar no. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ja god tur til Alpene :D

 

Jeg skal prøve å få tatt turen innom her jeg Fjellgeita ;) Skjønner at det er frustrerende med så mye regn.. Her har det snødd :D MEn det trenger ikke blåse så mye altså.. Storm etter storm, er ikke het vant til det altså :P

 

Jeg skal ut å spise med mine foreldre på søndag, har jo ikke sett de siden jul, og kommer ikke til å se de før sommerferien (om jeg får ferie i sommer), så om pappa spanderer dessert så skal jeg unne meg det :)

 

Nå skal jeg straks ned på gulvet å gjøre dagens lekse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du stikk innom. Klart du må ha deg ein dessert då de skal ut og ete, spesielt når du ser foreldra dine så sjelden. Kos deg du.

Eg skal gjere leksa då eg kjem heim, dagen har gått heilt supert.

Er med minsten på fotballtrening, har med meg strikketøy. Gler meg til lysare tider og dagar med forhåpentligvis lettare vêr, skal gå fjelltur mens han trena då.

 

Talast snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Maa gi fra meg et lite tegn her jeg og :)

 

Det er 17 gr og sol her. Knallvaer. Litt kjoeligere paa fjellet, men alldeles nydelig B)

 

Jeg kjoerer situps-avtalen. Fra mandag neste uke kjoerer jeg ogsaa sjokoladeavtalen ;) Maa komme meg i gang. Staa paa og vaer flink. Jeg kommer sterkere tilbake til dere.

 

Mia; Kos deg med foreldre-middag. La det vaere kosedagen denne uken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maa gi fra meg et lite tegn her jeg og :)

 

Det er 17 gr og sol her. Knallvaer. Litt kjoeligere paa fjellet, men alldeles nydelig B)

 

Jeg kjoerer situps-avtalen. Fra mandag neste uke kjoerer jeg ogsaa sjokoladeavtalen ;) Maa komme meg i gang. Staa paa og vaer flink. Jeg kommer sterkere tilbake til dere.

 

Mia; Kos deg med foreldre-middag. La det vaere kosedagen denne uken :)

 

 

Bra du er med på avtalen (ane):)

 

Her er det 5 grader, det ser ut til at regnveret har tatt ein pause no i ettermiddag. Meldt knallver i morgon, men lørdag var det visst regn igjen.

 

Har tatt litt husarbeid idag, reiser muligens til mor i morgon.

Sneik meg unna ein usunn middag idag (pølser og potetstapp), tok meg ein omelett istaden. Kan ikkje huske om eg har ete det før i veka, sånn e da når kortidsminnet er kort.

 

Ang sjokolade, eg meina og huske at du har prøvd krom (hjalp det, i tilfelle er det noke du kan begynne med igjen?)

 

Kos deg med venninne og skigåing (ståing blir det vel kanskje) Bra trim begge deler forresten. Og så kan du glede deg til å komme heim til våren :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag, med strålende sol :rolleyes: Det må kunne benyttes til "noe" = tur :D men først litt husarbeide :P

Ønsker dere en kjempefin dag!

 

 

Nydelig ver her og, så tur er innen rekkevidde her og. Skal jobbe litt med prosjektet mitt idag og (trur eg). Ellers er strikking og hekling som favoritt gesjeften for tida :D

 

Ønsker deg og ein kjempefin dag. Sneik meg på vekta idag tidlig, den seier det at eg må vere flink denne helga slik at eg ikkje ødelegger for vekta på tirsdag.

No skal eg ut og stelle "dyret" mitt.

 

Ha ein nydelig lørdag og ein endå bedre søndag alle ihop. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Innom en kjapp tur! I går var det fredag var det nydelig vær her også, fikk meg en joggetur på 5km, 30 min på barmarka her før jeg dro innover på kurs :) I går var det kurs fra 08.30-18.00 så ingen trening da, annet enn mins situps selfølgelig ;) I dag er det veldig overskyet her, men blir nok en trasketur med mamsen :)

 

Det har blitt mye mat denne helgen, så spent på vekta som jeg nok ikke får sjekket før onsdag :S

 

Snakkes snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom en kjapp tur! I går var det fredag var det nydelig vær her også, fikk meg en joggetur på 5km, 30 min på barmarka her før jeg dro innover på kurs :) I går var det kurs fra 08.30-18.00 så ingen trening da, annet enn mins situps selfølgelig ;) I dag er det veldig overskyet her, men blir nok en trasketur med mamsen :)

 

Det har blitt mye mat denne helgen, så spent på vekta som jeg nok ikke får sjekket før onsdag :S

 

Snakkes snart!

 

Du får ta igjen det matmessige når du kjem heim, desse mamsene er flink å diske opp med alskens fristelsar dei :)

 

Ha ein flott søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Så bra at dere har greidd dere sånn noenlunde... Det er vel å skryte om jeg sier det samme, dessverre :P Skal kontrollveie i morgen for å se resultatet for Frankrike-tur, men veier meg offisielt neste mandag (12.mars). Jeg er fornøyd om jeg da er i null etter siste veiing, men er jo ikke overraska om det er mer :unsure:

 

Nå har jeg bestemt meg for å starte igjen i morgen iallfall. Det er ca 20 uker, 69 dager, til jeg skal i sølvbrullypsfeiring for mine venner i Frankrike. Da er delmålet til den 13.mai 76 kg. Så er det 30 års "reunion" med gymnaset to mnd senere (eller 60 års dag til søskenbarn - litt kinkig, så det må vel bli slektstreff ???). Da bør jeg kunne veie 71 kg. Så det er det jeg jobber mot nå. Først skal jeg ta en runde med meg og mitt hode... Gode råd. Ja, bestemme meg, men er vanskelig p.t. Uansett; Jeg satser mot disse målene.

 

Krom har jeg prøvd, men hjelper dessverre ikke stort, da dette sitter mellom øra :angry: Må bestemme meg her òg rett og slett.

 

Det blir lite trening denne uken pga jobb. Onsdag kveld shape på SATS og litt ski på lørdag er eneste, så det blir tøfft å starte igjen neste uke. Jeg holder meg til situps'ene denne uka ;)

 

Da starter snart en ny flott uke. En uke til å bestemme seg, kanskje :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at dere har greidd dere sånn noenlunde... Det er vel å skryte om jeg sier det samme, dessverre :P Skal kontrollveie i morgen for å se resultatet for Frankrike-tur, men veier meg offisielt neste mandag (12.mars). Jeg er fornøyd om jeg da er i null etter siste veiing, men er jo ikke overraska om det er mer :unsure:

 

Nå har jeg bestemt meg for å starte igjen i morgen iallfall. Det er ca 20 uker, 69 dager, til jeg skal i sølvbrullypsfeiring for mine venner i Frankrike. Da er delmålet til den 13.mai 76 kg. Så er det 30 års "reunion" med gymnaset to mnd senere (eller 60 års dag til søskenbarn - litt kinkig, så det må vel bli slektstreff ???). Da bør jeg kunne veie 71 kg. Så det er det jeg jobber mot nå. Først skal jeg ta en runde med meg og mitt hode... Gode råd. Ja, bestemme meg, men er vanskelig p.t. Uansett; Jeg satser mot disse målene.

 

Krom har jeg prøvd, men hjelper dessverre ikke stort, da dette sitter mellom øra :angry: Må bestemme meg her òg rett og slett.

 

Det blir lite trening denne uken pga jobb. Onsdag kveld shape på SATS og litt ski på lørdag er eneste, så det blir tøfft å starte igjen neste uke. Jeg holder meg til situps'ene denne uka ;)

 

Da starter snart en ny flott uke. En uke til å bestemme seg, kanskje :D

 

DET ER IKKJE NOKE KANSKJE HER DU,

HER BESTEMMER ME OSS HEILT SIKKERT. :angry::)

 

Du har delmål 76 til 13 mai og eg lyt då ha mitt mål under 70 til 6 mai. Det må vere ein avtale.

 

Vi hjelper kvarandre alle sammen, ikkje stress med all den treningen. Hold fokus på mat og kom deg i skikkelig gang. Når du har greidd det, så spe på med trening. Gjer øvelsane vi får av Mia og tren gjerne litt men ikkje la det bli eit stress. Eg trur vi har lettare for å lykkes viss ein gjere passelig utav alt.

Eg har bestilt meg lavkarbomjøl no og skal bake meg brød, må ha ei eller 2 skiver til frokost. Eg lagar meg graut til lunsj. Må seie at eg unngår egg viss eg kan for ein blir drit lei egg i lengden. Er inne om lenabeatrice.net og ser der etter forslag. Kylling wok er veldig godt og kjapt å lage til. Hadde svinekam med skysaus idag, jevna med JBK og fløte (nam,nam)

 

Var eg for streng med deg no?? Berre snakk te meg :)

Vil berre deg godt og det veit du :)

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

DET ER IKKJE NOKE KANSKJE HER DU,

HER BESTEMMER ME OSS HEILT SIKKERT. :angry::)

 

Du har delmål 76 til 13 mai og eg lyt då ha mitt mål under 70 til 6 mai. Det må vere ein avtale.

 

Vi hjelper kvarandre alle sammen, ikkje stress med all den treningen. Hold fokus på mat og kom deg i skikkelig gang. Når du har greidd det, så spe på med trening. Gjer øvelsane vi får av Mia og tren gjerne litt men ikkje la det bli eit stress. Eg trur vi har lettare for å lykkes viss ein gjere passelig utav alt.

Eg har bestilt meg lavkarbomjøl no og skal bake meg brød, må ha ei eller 2 skiver til frokost. Eg lagar meg graut til lunsj. Må seie at eg unngår egg viss eg kan for ein blir drit lei egg i lengden. Er inne om lenabeatrice.net og ser der etter forslag. Kylling wok er veldig

godt og kjapt å lage til. Hadde svinekam med skysaus idag, jevna med JBK og fløte (nam,nam)

 

Var eg for streng med deg no?? Berre snakk te meg.

Vil berre deg godt og det veit du :)

 

Klem

Man kan ikke bli for streng for meg :) Trenger ett hardt dytt i raua, rett og slett.

 

Vi har en avtale, Fjellgeita. Er faktisk kvalm etter en dårlig matdag(er). Det sier litt. Har ikke fått ordnet med mat på jobb, men det fikser seg. Bare 3 dager borte i første omgang ;)

 

Trening er veldig positivt for meg, så det er en bonus. Men jeg har ikke mer enn 24 timer i døgnet, og jeg trenger søvn, så det stopper seg selv :)

 

Da finner jeg senga, situps først og så sove til kl 04.14 :) Natta. Snakkes i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan ikke bli for streng for meg :) Trenger ett hardt dytt i raua, rett og slett.

 

Vi har en avtale, Fjellgeita. Er faktisk kvalm etter en dårlig matdag(er). Det sier litt. Har ikke fått ordnet med mat på jobb, men det fikser seg. Bare 3 dager borte i første omgang ;)

 

Trening er veldig positivt for meg, så det er en bonus. Men jeg har ikke mer enn 24 timer i døgnet, og jeg trenger søvn, så det stopper seg selv :)

 

Da finner jeg senga, situps først og så sove til kl 04.14 :) Natta. Snakkes i morgen.

 

 

Skjennepreiken var nok like godt mynta på meg sjølv, kan ikkje skjenne på andre uten å skjerpe meg sjølv. Vi treng vel alle å skjerpe oss litt i blant.

 

Mat på jobb:: Glad i knekkebrød?? Då kan jo du evt lage deg det, då har du alltid mat parat. Og får du fryktelig lyst på ...... så kunne du tatt deg eit knekkebrød i staden.

Makrell i tomat: Eg er litt sånn "periode etar av det, blir liksom fort lei.

 

Eg håpar vi får ei fin veke alle sammen :)

 

No må eg jobbe litt, skal på forball ikveld med minsten etterpå skal eg på natt. :)

Planlegg forresten koldtbord til konfirmasjonen :)

 

Ha ein nyyydelig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei igjen :)

 

Vi trenger alle å skjerpe oss innimellom, minne oss på det fokuset vi trenger for å lykkes :) Her inne (forumet generelt) er det mye "dilling dalling", greit det, MEN det vil man ikke oppnå suksess ed vektnedgangen. Man må være streng med seg selv, finne selvdisiplinen og ikke unnskylde alt som ikke skulle vært spist og dey som skulle vært gjort. Det har seg jo slik at det ER vanskelig og vi klarer det MEGET SJELDENT alene. Derfor "kjefter" vi littpå hcerandre når en selv ikke klarer å ta det taket som trengs, selv om vi jo selfølgelig VET selv hva som må til ;)

 

Det er godt vi har hverandre, og jeg er glad vi kan sparke, dytte, slå og kjefte på hverandre når det trengs ;)ute at det blir dårlig stemning av den grunn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tonetrall

Her tåler vi veldig mye heldigvis ;) Ja, vi vet alt i teorien, men utførelsen er så utrolig mye vanskeligere :huh: En ting skal vi ha; Vi gir ikke opp etter første nedturen - eller hundrede :P Og vi tåler det fordi det hjelper oss.

 

Dagen i dag har gått supert... Nå skal jeg ut og finne sunn mat. Har alltid med knekkebrød. Pålegget oppå blir dog lett kjedelig/ensformig etter noen dager og jeg rekker ikke alltid spise. Derfor ender jeg opp supersulten og MÅ ha noe - og da blir det det usunne som regel. Nå har jeg bestemt meg ( ;)) for heller å være sulten til jeg finner noe sunt å spise :) Prøver denne måten noen dager til

suget gir seg litt. Det er 69 dager til delmål. Tenk hvor få dager det er i det store bildet :rolleyes: Og hvor utrolig mye glede det gir.

 

Ha en god uke og lykke til. Gleder meg til resultatene i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her tåler vi veldig mye heldigvis ;) Ja, vi vet alt i teorien, men utførelsen er så utrolig mye vanskeligere :huh: En ting skal vi ha; Vi gir ikke opp etter første nedturen - eller hundrede :P Og vi tåler det fordi det hjelper oss.

 

Dagen i dag har gått supert... Nå skal jeg ut og finne sunn mat. Har alltid med knekkebrød. Pålegget oppå blir dog lett kjedelig/ensformig etter noen dager og jeg rekker ikke alltid spise. Derfor ender jeg opp supersulten og MÅ ha noe - og da blir det det usunne som regel. Nå har jeg bestemt meg ( ;)) for heller å være sulten til jeg finner noe sunt å spise :) Prøver denne måten noen dager til

suget gir seg litt. Det er 69 dager til delmål. Tenk hvor få dager det er i det store bildet :rolleyes: Og hvor utrolig mye glede det gir.

 

Ha en god uke og lykke til. Gleder meg til resultatene i morgen :)

 

 

 

 

 

 

Pålegg ja, det er ikkje alltid like enkelt.

Ost?? Brie?? Liker du det? Andre oster blir vel ofte lett svette, og kjøttpålegg er ikkje så godt visst ein ikkje har tilgang på kjøleskap (veit ikkje kva du har)

Eg er egentlig kjedelig i påleggsveien. Eg er ikkje oste elsker men smakte ein brie i høst som eg likte.

Eg prøver å utsette frokosten litt viss eg greier det. Men er utrulig sulten på føremiddagen, veit ikkje kvifor. Om kveldane går det veldig fint uten mat. Ja, ja, det kan vere eg får eit sug av og til. Stod forresten imot chips i helga :) Så litt flink syns eg at eg var.

 

Nei, no skal eg snart reise på jobb. Korga med hekl er klar.

 

 

Ha ei fin veke jenter, visst kan vi visst vi vil (nok) :D

Og det vil vi, 69 dager Tonetrall (har ikkje telt mine :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Hei..

 

Her har det skjedd litt uforutsette ting.. Jeg kjørte av veien her oppe i natt på vei hjem og bilen gikk rundt hvertfall 3 ganger. Har liggi på akuttrommet på sykestua for oppsevervasjon siden jeg var alene i bilen kan de ikke utelukke at eg besvimte.. Det blir INGEN trening på meg den neste uken, i tillegg erjeg sykemeldt frem til hverfall søndag. Kroppen er ganske så forslått og vond, men ellers bra så heldig har jeg vært!

 

Det blir tøft å ikke ty til mat/snakcs o.l når jeg ikke får gjort noen ting.. Meget begrenset hva jeg får lov til av å se skjerm og lesing også.. Gosh som jeg kommer til å kjede meg..

 

Så nå er fokuset mitt på å bli frist og sterk igjen.

 

Ukas utfordring: 5 om dagen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Her har det skjedd litt uforutsette ting.. Jeg kjørte av veien her oppe i natt på vei hjem og bilen gikk rundt hvertfall 3 ganger. Har liggi på akuttrommet på sykestua for oppsevervasjon siden jeg var alene i bilen kan de ikke utelukke at eg besvimte.. Det blir INGEN trening på meg den neste uken, i tillegg erjeg sykemeldt frem til hverfall søndag. Kroppen er ganske så forslått og vond, men ellers bra så heldig har jeg vært!

 

Det blir tøft å ikke ty til mat/snakcs o.l når jeg ikke får gjort noen ting.. Meget begrenset hva jeg får lov til av å se skjerm og lesing også.. Gosh som jeg kommer til å kjede meg..

 

Så nå er fokuset mitt på å bli frist og sterk igjen.

 

Ukas utfordring: 5 om dagen :)

 

Uffa meg Mia, det var godt at du ikkje gjorde deg "meir", sjølv om du har nok endelig gjort deg nok. Håper du har gode venner som kan stelle litt ekstra om deg, no treng du det.

Du får høyre på musikk/radio no når du ikkje skal ty så mykje til lesing eller skjerm.

 

Ønsker deg kjempegod bedring og håper vi ser deg om ikkje så lenge.

 

Tenker på deg :)

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...