Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk Kikk!!! Føler jeg har vært her lenge nå, og det er jo lenge siden jeg var innom 96-tallet... man slanker seg de samme kg'ene i ukesvis... Hm, ikke så lett, men man skal jo lære seg og leve sånn..

 

Lykke til med festen!!!! fordelen er at du kan sette opp menyen og vet hva og hvor mye du kan spise!!! :D

 

Takk. Vi skal ha rekefest. Det er min mor og jeg som spleiser og arrangerer. Vi blir 16 stk og skal ha det hjemme hos meg.

Har bakt 2 kaker og skal lage 1 til. Jeg har gitt meg lov å smake i morgen, men ikke mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk. Vi skal ha rekefest. Det er min mor og jeg som spleiser og arrangerer. Vi blir 16 stk og skal ha det hjemme hos meg.

Har bakt 2 kaker og skal lage 1 til. Jeg har gitt meg lov å smake i morgen, men ikke mye

Du er så flink til å stelle i stand og invitere folk på middag ++!! Så gøy! klart du må smake litt! Kos deg med kake, reker og folk!! Og vin!???? Elelr blir det øl??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så flink til å stelle i stand og invitere folk på middag ++!! Så gøy! klart du må smake litt! Kos deg med kake, reker og folk!! Og vin!???? Elelr blir det øl??

 

Jeg elsker å stelle i stand og be folk. Blir noen familiemedlemmer som kommer også. Synes det er viktig med familien. Det blir bare vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å stelle i stand og be folk. Blir noen familiemedlemmer som kommer også. Synes det er viktig med familien. Det blir bare vin.

Håper alt klaffet den kvelden, med mat, folk og vin!!

 

nå er det ny uke og nye muligheter!! I kveld skal vi ha reker!! Men vinen dropper jeg.... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt klaffet den kvelden, med mat, folk og vin!!

 

nå er det ny uke og nye muligheter!! I kveld skal vi ha reker!! Men vinen dropper jeg.... B)

 

Alt klaffet bra. I kveld blir det en sen middag her. Jeg må bake en kake i kveld til min sønn vi skal besøke i morgen. Han tåler ikke noe med melk så jeg har lovet han kake. Han var her på lørdag og da hadde jeg bare kaker som ikke han tålte. Det var egentlig ikke meningen at de skulle være her ellers hadde jeg bakt til han. Når jeg kom hjem fra trening isted stupte jeg over kakefatet i kjøleskapet, og nå sitter jeg her kvalm. Blir lenge til neste kake.

Tenk at jeg fikk 10kg merket i kveld. Føler meg stolt og glad. Nå håper jeg de neste 5 går fort av. Hadde håpet å veie 90kg til sommerferien. Kansje det er håp. Det er 9,5 uker til. Da må jeg gå ned 750 g pr uke. Hadde vært moro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt klaffet bra. I kveld blir det en sen middag her. Jeg må bake en kake i kveld til min sønn vi skal besøke i morgen. Han tåler ikke noe med melk så jeg har lovet han kake. Han var her på lørdag og da hadde jeg bare kaker som ikke han tålte. Det var egentlig ikke meningen at de skulle være her ellers hadde jeg bakt til han. Når jeg kom hjem fra trening isted stupte jeg over kakefatet i kjøleskapet, og nå sitter jeg her kvalm. Blir lenge til neste kake.

Tenk at jeg fikk 10kg merket i kveld. Føler meg stolt og glad. Nå håper jeg de neste 5 går fort av. Hadde håpet å veie 90kg til sommerferien. Kansje det er håp. Det er 9,5 uker til. Da må jeg gå ned 750 g pr uke. Hadde vært moro

 

Å, gratulerer så mye med 10 kg i manko!!! Gøy!!! Du kan klare 750 gram i uka, men ta med deg det du får! Alt i munus er bra!

 

jeg har ei datter med melkeallergi.. så bra sønnen din får kake spesial for him! Men når han kommer sånn uten at du vet det så kan han jo ikke forvente kake u melk.. litt planlegging er det! ja det gjelder å ikke ha kake i hus, den frister! Jeg er skikkelig kakemons.....

 

ha en fin kveld og 1 mai!!! :DB):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, gratulerer så mye med 10 kg i manko!!! Gøy!!! Du kan klare 750 gram i uka, men ta med deg det du får! Alt i munus er bra!

 

jeg har ei datter med melkeallergi.. så bra sønnen din får kake spesial for him! Men når han kommer sånn uten at du vet det så kan han jo ikke forvente kake u melk.. litt planlegging er det! ja det gjelder å ikke ha kake i hus, den frister! Jeg er skikkelig kakemons.....

 

ha en fin kveld og 1 mai!!! :DB):D

han ble glad for kaka. Spiste halvparten. På ettermiddagen kom de hjem til oss og grillet. Det var første grilldagen i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

hei på deg kikk, og alle dere andre osm er innom!! Nå er jeg her, har gått i ett i det siste. i går glemte jeg å veie meg, gikk surr i dagene pga 1.mai på tirsdag... veide meg i dag, 97,5 kg... så opp 100 gram. slettes ikke værst for jeg har spist masse jeg ikke skulle... is og sjokoladepudding ++. akkurat nå føler jeg det er vanskelig å fokusere på å spise sundt og lite og ofte!! Jeg har lyst på alt annet... går å snoker... så det eneste rette er å fokusere på lite og ofte så sukkerhungeren kan gå bort! Nå er det grilling på gang, kotelett med grønnsaker og potetstappe! Man tager hva man haver!! Ha en topp dag alle sammen!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Når du har det vanskelig er det viktig at du er aktivt med her. Jeg støtter deg, men du må innom sidene her. Kansje det hjelper på motivasjonen. Det gjør det ihvertfall for meg.

Takk Kikk! Jeg får roligere dager nå så da blir nok fokuset mere rettet mot vektklubben og GR ånd!!!

 

snart helg!!! Igjen!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

-trening går bra

-vann kan gå bedre

-lite og ofte kunne vært bedre

-sukker bør bli på ett minimum... nå er det søtsuget som "ødelegger"....

 

Så det er nok å jobbe med. Snart 17 mai!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-trening går bra

-vann kan gå bedre

-lite og ofte kunne vært bedre

-sukker bør bli på ett minimum... nå er det søtsuget som "ødelegger"....

 

Så det er nok å jobbe med. Snart 17 mai!! :)

 

Ikke lett når søtsuget tar overhånd. Heldigvis er det ihvertfall en ting jeg slipper å slite med, men jeg har andre laster. Hadde satt meg mål om å veie 95 til 17 mai, men det kan jeg nok glemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Ikke lett når søtsuget tar overhånd. Heldigvis er det ihvertfall en ting jeg slipper å slite med, men jeg har andre laster. Hadde satt meg mål om å veie 95 til 17 mai, men det kan jeg nok glemme.

Ja vi har alle våre forskjellige laster, kikk.... Uansett når så skal du nå målet ditt!!!! Enten til 17 mai, eller etter!!! Good luck!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Jeg har tenkt og tenkt, og tatt ett oppgjør med meg selv...

 

Nå må jeg la fornuften seire og lære meg å ta litt, ikke forsyne meg med mere fordi det er godt! Det blir jeg ikke mye mindre av, men jeg lar vekten forbli der den er eller at den øker fordi jeg er hektet på sukker og søtt, og mat jeg blir tilbudt.

 

Jeg har spist lite og ofte i dag, og har akkurat skrevet og regnet ut hva jeg har spist i dag. Og det skal jeg gjennomføre videre også, så langt det lar seg gjøre!

 

Jeg skal tillate meg pepsi max, for å slippe suget etter alt annet.. etter at jeg har drukket 2 liter vann pr dag! I går ble jeg så sint på min mann som sa nei til is... jeg kunne nesten gått over lik for å spise is... he he!! Da er det gått litt for langt, og tankene mine begynte å kverne.. Godt å ha en mann som støtter! Og satser på at det varer!!!

 

Nå må jeg bare stålsette meg, jeg skal ned i vekt, for evig og alltid!! Jeg har veid rundt 95 og oppover i mnage år, og tror jeg har fått en følelse av at jeg har gått ned så klæra mine passer bedre og at det er lettere å få tak i tøy, dvs at jeg er mere fornøyd med meg selv! Det er jo bra, men jeg skal ned mere!! Har fremdeles BMI over 30, og når jeg ser bilder av meg selv gremmes jeg over hvor tykk jeg er... Er ikke fornøyd.. Så her er det bare å fortsette kampen mot kiloene!! Og jeg skal klare det!!! Kanskje det er flere der ute som vil slå følge?? Hadde vært veldig motiverende om flere enn Kikk skrev noe, selv om jeg setter stor pris på deg, Kikk!!

 

Jeg går så mye som kroppen klarer, men må bli flinkere til å variere med styrketrening og staver. Setter meg ett mål videre om å få til 2 økter med styrketrening som jeg klarer og 1-2 ganger med stavgang i uka. Og jeg starter i morgen!!

 

Ny dag, nye muligheter!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Trixi. Godt du setter pris på meg. Det er gjensidig.

 

Jeg er ihvertfal også langt fra fornøyd med det jeg ser i speilet hver dag. Det er mye å ta fatt i. Hadde ikke jeg gått på kurs hadde jeg gitt opp for lenge siden. Det vet jeg helt sikkert. Jeg er en utålmodig person og vil det skal gå fort, men det vet vi alle at det gjør det ikke. Denne gangen skal jeg gå på kurs til jeg er ferdig selv om det bare blir 1kg pr kurs.

Dette er jo siste kurset før sommeren. Da er det jo ikke noe før august. Hva skal jeg gjøre imellomtiden da?

Ihvertfall må vi stå sammen og gi hverandre tips og råd. Har du noen planer tar jeg gjerne imot.

Jeg er helt enig. Det hadde vært moro om det var flere som kom med innlegg her. Vi trenger dere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Så bra Trixi. Godt du setter pris på meg. Det er gjensidig.

 

Jeg er ihvertfal også langt fra fornøyd med det jeg ser i speilet hver dag. Det er mye å ta fatt i. Hadde ikke jeg gått på kurs hadde jeg gitt opp for lenge siden. Det vet jeg helt sikkert. Jeg er en utålmodig person og vil det skal gå fort, men det vet vi alle at det gjør det ikke. Denne gangen skal jeg gå på kurs til jeg er ferdig selv om det bare blir 1kg pr kurs.

Dette er jo siste kurset før sommeren. Da er det jo ikke noe før august. Hva skal jeg gjøre imellomtiden da?

Ihvertfall må vi stå sammen og gi hverandre tips og råd. Har du noen planer tar jeg gjerne imot.

Jeg er helt enig. Det hadde vært moro om det var flere som kom med innlegg her. Vi trenger dere

Kort svar i farta!! Vi står sammen i sommer, Kikk! Du og jeg, og kanskje noen flere??? så lenge vi har netttilgang kan vi rapportere vekt og trimpoeng, og hvordan det går.. Avtale???

 

Ha en toppers dag!! Kommer innom senere i dag :) !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort svar i farta!! Vi står sammen i sommer, Kikk! Du og jeg, og kanskje noen flere??? så lenge vi har netttilgang kan vi rapportere vekt og trimpoeng, og hvordan det går.. Avtale???

 

Ha en toppers dag!! Kommer innom senere i dag :) !!

 

Ja det gjør vi. Skal 14 dager til syden i juli, så da får jeg ikke veid men ellers kan i ha en forpliktende avtale. Det går vel an å låne nett i syden så jeg kan fortelle hvordan det går

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Ja det gjør vi. Skal 14 dager til syden i juli, så da får jeg ikke veid men ellers kan i ha en forpliktende avtale. Det går vel an å låne nett i syden så jeg kan fortelle hvordan det går

Ja dette ordner vi!! Og om det er noen dager uten nett så må vi bare inn så fort vi kan få det til!!! Dette klarer vi!! MEN før vi kommer til sommer og ferie skal vi gå ned det vi klarer!! Tenk så mye bedre klæra og bikinien vil sitte!! Gleder meg!! B):):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Nå er jeg igang igjen. Målte og skrev matdagbok i går! Og er i gang i dag!

 

Veide meg i går og da var det 97,4 kg.. Håper at motivasjonen varer så jeg kan kommer på 96 tallet neste uke.. Skal i konfirmasjon i helga så fristelsene blir nok store!! Heldigvis får jeg ikke kaker med hjem!!

 

Ha en toppers dag alle sammen!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg igang igjen. Målte og skrev matdagbok i går! Og er i gang i dag!

 

Veide meg i går og da var det 97,4 kg.. Håper at motivasjonen varer så jeg kan kommer på 96 tallet neste uke.. Skal i konfirmasjon i helga så fristelsene blir nok store!! Heldigvis får jeg ikke kaker med hjem!!

 

Ha en toppers dag alle sammen!! :D

 

Jeg er ikke langt unna med mine 96,8. Vi får stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei, lenge siden jeg har skrevet hær da!

Er mest aktiv inne på "ned 10-20kilo"

Jeg har til nå tatt av meg 9,2kg, har ca 10igjen.

Har tiltider litt dårlig motivasjoen, men det går nedover, sakte men sikkert. Har hatt mitt siste Grete Roedekurs før sommeren, så nå holder jeg på alene. Så nå skal jeg prøve å være litt mer aktiv inne på disse sidene, tror jeg trenger å ha noen som følger med meg.

 

7.juni skal jeg i et møte med en plastiskkirurg, ang. bukplastikken som legen min har "meldt meg på" :P Så det blir spennende. Håper på positivt svar ifra han. Så kanskje jeg får innvelget bukplastikk i løpet av neste år! Gleder meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...