Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Nå er jeg spent på veiing i morgen! MEN må jo bare innse at mine mattekunnskaper er elendige... Trodde jeg hadde gått ned 5,2 kg i januar, men det er fullstendig løgn... eller feilregning... Begynte på 103 i januar og 1 februar veide jeg 98,8... = 4,2 kg.. Håper jeg kommer under 98 i morgen, for da blir det 5 kg!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå er jeg spent på veiing i morgen! MEN må jo bare innse at mine mattekunnskaper er elendige... Trodde jeg hadde gått ned 5,2 kg i januar, men det er fullstendig løgn... eller feilregning... Begynte på 103 i januar og 1 februar veide jeg 98,8... = 4,2 kg.. Håper jeg kommer under 98 i morgen, for da blir det 5 kg!! :D

 

Jeg ser at vi har gått ned det samme. Ønsker deg lykke til i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :-)

 

- o.5 kg ja.ja :P

 

16 tp :P

kiloene sitter som lim!

Gratulerer! Tenk, du har mistet en hel smørpakke på 500 gram!! Man er gjerne utålmodig, men 500 gram er bra!! 16 trimpoeng er jo kjempebra!! Nå er du i full fart på vei nedover!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-600! :huh:

Ble litt skuffet i dag... håpet på iallefall 800 gram ned, men 600 er jo bra det! Har blitt 4 cm mindre i midja!!! Det er jo bra, for der har det ikke gått så fort.. x fingrene for stadig fremgang her så jeg kan trene litt mere!

 

Ha en flott dag alle sammen og lykke til! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjenn :-)

 

vi har nu gått ned og ikke opp ;) det er jo bra....

Har invitert to av søstrene mine m fam på middag i dag -salt lapskaus :) sliter litt med dessert ,har veldig lyst på varm eplekake med vaniljekesam :rolleyes: har tid å lage den, MEN burde lage smoodie ...skal skal ikke ...

Det er jo lenge til onsdagsveiing ....hmmmm :huh:

Det er sånn man ikke går ned i vekt ..æ dri...i det.Hjelp nu går æ til kjøkkenet hi,hi .

låve mæ sjøl at æ skal springe på tredemølla når de er gått...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-600! :huh:

Ble litt skuffet i dag... håpet på iallefall 800 gram ned, men 600 er jo bra det! Har blitt 4 cm mindre i midja!!! Det er jo bra, for der har det ikke gått så fort.. x fingrene for stadig fremgang her så jeg kan trene litt mere!

 

Ha en flott dag alle sammen og lykke til! B)

Du har jo vært kjempeflink :D

4cm e mye -superbra.flink ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjenn :-)

 

vi har nu gått ned og ikke opp ;) det er jo bra....

Har invitert to av søstrene mine m fam på middag i dag -salt lapskaus :) sliter litt med dessert ,har veldig lyst på varm eplekake med vaniljekesam :rolleyes: har tid å lage den, MEN burde lage smoodie ...skal skal ikke ...

Det er jo lenge til onsdagsveiing ....hmmmm :huh:

Det er sånn man ikke går ned i vekt ..æ dri...i det.Hjelp nu går æ til kjøkkenet hi,hi .

låve mæ sjøl at æ skal springe på tredemølla når de er gått...

Ja alt vi går ned er jo bra, men det kunne gått fortere! Eplekake eller smoodie?? Har du vært på tredemølla??????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :P

 

æ va flink :-)ingen eplekake :P og ingen tredemølle : :mellow:

 

Nu skal æ ikke skryt på mæ nå selvdisiplin,hadde sett feil på kl. så æ fikk ikke tid til å lage eplekake-heldigvis!

ikke tid til trening heller,besøket er nettopp gått ;) koselig var det.

 

 

 

har sett på lillyhammer - flira masse -synes det er grei underholdning.

 

god natt med god samvittighet:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :P

 

æ va flink :-)ingen eplekake :P og ingen tredemølle : :mellow:

 

Nu skal æ ikke skryt på mæ nå selvdisiplin,hadde sett feil på kl. så æ fikk ikke tid til å lage eplekake-heldigvis!

ikke tid til trening heller,besøket er nettopp gått ;) koselig var det.

 

 

 

har sett på lillyhammer - flira masse -synes det er grei underholdning.

 

god natt med god samvittighet:-)

 

Kjempebra du ikke hadde tid til å bake! Veldig, veldig godt å legge seg med god samvittighet!! Lillyhammer er fin måte å trimme magemusklene på, he he!!

Ny dag og nye muligheter!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuu fredag :-)

 

hyttehelg og masse sne,det lave ned! yippiii :-)

 

Måler i dag er vask av 1 barne rom og ei ungdomsbule :-(

 

Må ta det som treningsøkt -føttene og ryggen er ikke god i dag!

av erfaring går jeg ikke ned i vekt uten høy puls så jeg håper det gir seg snart!

 

God fredag alle :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuu fredag :-)

 

hyttehelg og masse sne,det lave ned! yippiii :-)

 

Måler i dag er vask av 1 barne rom og ei ungdomsbule :-(

 

Må ta det som treningsøkt -føttene og ryggen er ikke god i dag!

av erfaring går jeg ikke ned i vekt uten høy puls så jeg håper det gir seg snart!

 

God fredag alle :-)

Regner med du fikk noen trimpoeng for vaskinga! Satser på at du snart er oppe i høy puls!!! jeg holder på å forberede til barne- og voksen bursdag som skal holdes i morgen. Elsker å bake og pynte...må bare være bevisst på hva jeg putter inn i munnen. Skal kose meg litt i morgen!!

 

Ha en toppers helg, alle ihop! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :P

 

ja,mer kake og mer lørdagsgodt :unsure: kan enda ikke trene ordentlig bena og ryggen streike :angry:

får som regel motivasjon av å trene - spent på resultatet av denne uka :huh:

Tror jammen det ble for mye kake i helga jeg.... er ikke så spent på vekta i morgen.... ugh... :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi! Jeg har gått ned 400 gram!!! Det hadde jeg ikke trodd pga all kake jeg har spist i helga.. Veier nå 97,8 kg, så jeg har gått ned 10 kg fra april 2011! -5,2kg fra januar!! Ukas mål er å skrive og veie, og ikke spise noe usunt.. Sist uke fikk jeg 11 trimpoeng, så formen er heldigvis mye bedre!! Det er jeg veldig glad for!

 

NB! Husk;

-veie og registrere alt som skal inn i min munn

-vann, vann og atter vann!!

-masse grønt

-trene det jeg kan! skal få prøvd mi B) n "nye" treningsdvd som ikke er åpnet ennå før uka er omme!

Jo flinkere jeg er, jo fortere når jeg målet!!!!

 

Hvordan går det med dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :P

Har gått ned 200 gr :huh:

må finne på en annen måte å trimme på føttene og ryggen streiker enda :angry:

 

trixy :-10kg :P:P gratulerer! du er kjempeflink -nye mål -det er bra :P hjelper meg å :-)

hvordan treningsvideo har du kjøpt ? er den bra ?

 

 

Ny uke nye muligheter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :P

Har gått ned 200 gr :huh:

må finne på en annen måte å trimme på føttene og ryggen streiker enda :angry:

 

trixy : du er kjempeflink -nye mål -det er bra :P hjelper meg å :-)

hvordan treningsvideo har du kjøpt ? er den bra ?

 

 

Ny uke nye muligheter:-)

Heisann! 200 er jo bra når du ikke kan trene som normalt! Bedre litt ned enn opp!! Håper du kommer på bena fort, er så utrolig kiiipt å gå sånn.. Jeg er heldigvis bedre så jeg kan gå litt. Men alt av husarbeid kan jeg ikke gjøre. Så da går jeg småturer når jeg kan!

 

Kjøpte Nordic fitnessball her på GR. Har ikke tatt av plasten ennå, og må pumpe opp ballen først!! Har hatt pause noen år med balltrening... er spent på den dvd'en, er ikke så mye jeg kan trene om jeg skal unngå å bli verre.. så forsiktige skritt..!

 

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag :-)

i dag skal jeg på personalfest ;)

det blir ei utfordring og kjempeartig gleder meg

 

Har aldrig trent med fitness ball ,tror det er effektivt :-)lykke til :P

 

God helg alle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fredag :-)

i dag skal jeg på personalfest ;)

det blir ei utfordring og kjempeartig gleder meg

 

Har aldrig trent med fitness ball ,tror det er effektivt :-)lykke til :P

,

God helg alle ;)

 

Kos deg på fest!!! Utfordringer blir det, men sånn er det hele livet og det er en læringsprosess! Ikke hver dag du er på fest..

 

 

Har trent mye på ball før, men er litt spent på dvd'en! Målet for helga er iallefall å få pumpet opp ballen! Den har vært uten luft i kanskje 4 år... Håper den er tett og funker!!

 

Ha en toppers helg!!

 

Hvordan går det egentlig med alle dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! (Tullsjura her! Det ble noe feil, så måtte bytte nick..) Her går det bare bra :)

Sist uke gikk jeg ned 0,8kg, det er jeg kjempefornøyd med, men fikk ikke trent noe serlig da.

 

Så målet for denne uken er å få flere TP, å klare å registrere mer mat (sist uke tok jeg bare på øyemål) og drikke mer vann.

 

Ellers, så spiste jeg taco i går, å da klarte jeg jo ikke å holde meg unna lefsene.. Så ble nokk litt for mange kalorier på meg ja :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! (Tullsjura her! Det ble noe feil, så måtte bytte nick..) Her går det bare bra :)

Sist uke gikk jeg ned 0,8kg, det er jeg kjempefornøyd med, men fikk ikke trent noe serlig da.

 

Så målet for denne uken er å få flere TP, å klare å registrere mer mat (sist uke tok jeg bare på øyemål) og drikke mer vann.

 

Ellers, så spiste jeg taco i går, å da klarte jeg jo ikke å holde meg unna lefsene.. Så ble nokk litt for mange kalorier på meg ja :rolleyes:

Hei! Godt å se deg igjen!! minus 800 er veldig bra! Hvor mye har du gått ned totalt nå??

Lykke til med registrering og trening! er noe som funker iallefall når du går ned 800..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Godt å se deg igjen!! minus 800 er veldig bra! Hvor mye har du gått ned totalt nå??

Lykke til med registrering og trening! er noe som funker iallefall når du går ned 800..!!

 

Siden 11.jan har jeg gått ned 3,3kg!

Så håper det fortsetter slik !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg lite fornøyd med meg selv.... Jeg har så utrolig liten viljestyrke.... Att det går ann. Jeg klarer ikke å motstå fristelser for tiden.. I går tok jeg 3! boller med krem, hadde vært mer enn nok med 1.. Lørdag ble det 3 retters middag med sjokoladefondant.. Ikveld bursdag, hvor jeg må¨smake på alt..

 

I morgen satser jeg på en god og sunn dag! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...