Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er jeg lite fornøyd med meg selv.... Jeg har så utrolig liten viljestyrke.... Att det går ann. Jeg klarer ikke å motstå fristelser for tiden.. I går tok jeg 3! boller med krem, hadde vært mer enn nok med 1.. Lørdag ble det 3 retters middag med sjokoladefondant.. Ikveld bursdag, hvor jeg må¨smake på alt..

 

I morgen satser jeg på en god og sunn dag! :rolleyes:

 

Huff, det er tungt når det kommer slike dager! Også føler man seg så dårlig etter man har tappet i seg (ihverfall jeg!)

Håper du finner motivasjonen igjen :) Hver dag er en ny dag!

 

Huff, jeg selv gruer meg litt til veiingen i morgen, Hele denne uken har jeg nesten ikke veid og registrert mat. Men har spist regelmessig og ikke for mye (håer jeg!). Krysser fingrene for at jeg ikke har gått opp ihverfall! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Huff, det er tungt når det kommer slike dager! Også føler man seg så dårlig etter man har tappet i seg (ihverfall jeg!)

Håper du finner motivasjonen igjen :) Hver dag er en ny dag!

 

Huff, jeg selv gruer meg litt til veiingen i morgen, Hele denne uken har jeg nesten ikke veid og registrert mat. Men har spist regelmessig og ikke for mye (håer jeg!). Krysser fingrene for at jeg ikke har gått opp ihverfall! :unsure:

Takk for support, Siljepia! Jeg er såå søtsugen... og skjønner ikke mitt beste med å la være å smake... ofte baller det på seg.. desverre. Er flink til å gå tur og spiser ganske ofte og lite, MEN så kommer det disse utskeielsene.. hmm. Ikke bra!

 

Lykke til med veiinga! Ja du har rett; Hver dag er en ny dag!!!! La oss gripe den!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, opp 700 gram :angry:

 

Men jeg har mistet noen cm...det er bra :D Ble 11 trimpoeng forrige uke!

 

Jeg kan bli flinkere med å drikke mere vann, mere grønnsaker og måltidsmønsteret...

Har ikke fått pumpet opp ballen ennå, men det skal bli en av de kommende dagene!

 

Hvordan går det med dere andre???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 600g! Storfornøyd!

 

Aner ikke hvor mange TP jeg hadde, men 9-10 kanksje :)

Målet for denne uken er å få i meg mye mer vannog registrere det jeg spiser.. (meeen, jeg syns det er så tungvint..)

 

Idag skal vi på resturant! Håper det ikke blir for mye og mektig mat. :rolleyes:

 

Trixi2: Skjerpings!! :P Neida, men 11 TP, det er jo kjempebra!!

Å inn flere cm er jo også fantastisk. Ingen kan se hvor mye du veier, det er centimeterene folk ser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 600g! Storfornøyd!

 

Aner ikke hvor mange TP jeg hadde, men 9-10 kanksje :)

Målet for denne uken er å få i meg mye mer vannog registrere det jeg spiser.. (meeen, jeg syns det er så tungvint..)

 

Idag skal vi på resturant! Håper det ikke blir for mye og mektig mat. :rolleyes:

 

Trixi2: Skjerpings!! :P Neida, men 11 TP, det er jo kjempebra!!

Å inn flere cm er jo også fantastisk. Ingen kan se hvor mye du veier, det er centimeterene folk ser ;)

600 gram er veldig bra! Gratulerer!!

Spiste ute 3 middager og 2 kaffebesøk forrige uke... Men det er som du sier, full skjerpings!!! Og det er sant at folk ser meg og ikke vekta, men jeg veier jo alt for mye, så det er bare å stå på. Ser ut som det er en sydentur i det fjerne, og det hadd ejo vært kjekt å ikke måtte hjemme seg.... jeg vil sole meg i bikini og bade uten å føle meg som en flodhest! Ha en toppers dag! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, tok den litt ut på resurant i går da, dessert og greier! Men gikk en god tur etterpå :)

Å i dag var jeg på barseltreff, der ble jeg servert kakao og boller.

Så får prøve å gå meg en god tur i dag også :P

I kveld skal vi på hyttetur, så skal prøve å komme meg ut på ski og i masse aktivitet. Å satse på at maten blir høvelig sunn. :rolleyes:

 

God helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoho, tok den litt ut på resurant i går da, dessert og greier! Men gikk en god tur etterpå :)

Å i dag var jeg på barseltreff, der ble jeg servert kakao og boller.

Så får prøve å gå meg en god tur i dag også :P

I kveld skal vi på hyttetur, så skal prøve å komme meg ut på ski og i masse aktivitet. Å satse på at maten blir høvelig sunn. :rolleyes:

 

God helg!! :)

Ja prøvelser blir det alltid.. Jeg er ikke flink til å takke nei..

Kos deg på hyttetur!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke og nye muligheter!!!

Har ikke vært flink i det siste... og det innrømmer jeg gjerne... man kan iallefall se det på vekta.. ugh.. Jeg begynte så bra, men nå har jeg vært "på kjøret" når det gjelder sukker... ikke bra... og jeg hater det!!! Akkurat som kroppen får en rus... men samtidig kjenner jeg at det ikke er bra..

 

MEN nå skal jeg registrere alt jeg putter i meg fremover. Vann går bra, men må jobbe med lite og ofte.. sist uke fikk jeg 11 trimpoeng, det er bra!

 

Dessuten har jeg fått pumpet opp ballen min, (det var litt styrketrening for armene!), og prøvd DVD'en Nordic Fitnessball! Ikke alt jeg kan gjøre nå, men satser på at jeg kan øke etterhvert! Iallefall har jeg mye å hente på balanse, stabilitet og utholdenhet! Satser på at jeg skal gjøre programmet hver dag fremover.

 

Ha en topp dag og uke folkens! :D

Hvordan i all verden går det med deg????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa! ny uke!

Huff, har slurvet masse(!) denne uken. Har spist kaker 2 ganger, å to dager uten middag. Men har ikke spist godterier da (bank i bordet!!)

Å en del usunn middag (nachos, toro gryteretter etc.)

 

I går var jeg på kino, der spsiste jeg en boks med noe chips (fullkornchips), det ble sikkert mer enn nokk kcal.

 

Ellers, så har jeg vært flink å gå tur om dagene, men har ikke vært flink å registrere mat og drikke vann.

Så det blir spennende å se hva vekta viser på onsdag når jeg skal på kurs! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa! ny uke!

Huff, har slurvet masse(!) denne uken. Har spist kaker 2 ganger, å to dager uten middag. Men har ikke spist godterier da (bank i bordet!!)

Å en del usunn middag (nachos, toro gryteretter etc.)

 

I går var jeg på kino, der spsiste jeg en boks med noe chips (fullkornchips), det ble sikkert mer enn nokk kcal.

 

Ellers, så har jeg vært flink å gå tur om dagene, men har ikke vært flink å registrere mat og drikke vann.

Så det blir spennende å se hva vekta viser på onsdag når jeg skal på kurs! :unsure:

Ja,ja.. sånn er livet! Mange fristelser, og ikke lett å la vær.. Men vi fokuserer på alt det positive, Siljepia!! Ha en fin-fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Egentlig veie- og måledag i dag, men jeg glemte det helt. Så i morgen! Passer egentlig bra da jeg har hatt en tulleuke når det gjelder mat og inntak. Da har jeg også dagen i dag på å rette opp! Jeg er fryktelig søtsugen, tenkte akkurat på at jeg skulle endevende hus og garasje for å se om det fantes noe som begynner på sjoko...og ender på ..lade... MEN jeg tok en appelsin!! Det var bra, men det var på hengende håret. Tror jeg må inn her hver gang monsteret tar meg!

 

Hvordan går det med dere andre??? B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag!

Veide meg på vekta hjemme, noe som jeg kanskje ikke skulle ha gjort. For vet jo ikke om den viser det samme som vekta på kurset, men gjør den det, så har vekta stått stille denne uken..

Men, frykter for at den har gått opp etpar100g ja..

Så, ifra i dag blir det full skjerpings!!

 

Meen, lurer på en ting. Nå er det 9mnd siden jeg fikk unge, å for 5dager siden kom mensen tilbake, kan slike ting ha noe med vekta å gjøre? eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i dag!

Veide meg på vekta hjemme, noe som jeg kanskje ikke skulle ha gjort. For vet jo ikke om den viser det samme som vekta på kurset, men gjør den det, så har vekta stått stille denne uken..

Men, frykter for at den har gått opp etpar100g ja..

Så, ifra i dag blir det full skjerpings!!

 

Meen, lurer på en ting. Nå er det 9mnd siden jeg fikk unge, å for 5dager siden kom mensen tilbake, kan slike ting ha noe med vekta å gjøre? eller?

Ja! Noen går opp inntil flere kg, kroppen samler vann.... Men som regel er de ti forkant av mensen og de første dagene.. Lurt å veie hjemme på samme tidspunkt 2 dager på rad for å se....

Lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! Noen går opp inntil flere kg, kroppen samler vann.... Men som regel er de ti forkant av mensen og de første dagene.. Lurt å veie hjemme på samme tidspunkt 2 dager på rad for å se....

Lykke til!! :D

 

Takk! Phu! Det gikk overaskende bra! -500g :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Veide meg i dag, det var ett sørgelig syn... Har begynt å tenke sunne vaner igjen, ofte, lite og mye vann! treninga går ganske greit. Går turer og har begynt med trening på ball. Må være veldig forsiktig da jeg ble verre etter første økt... små museskritt..

 

Hver dag er en ny dag! Og dermed nye muligheter!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Mandag! B)

Egentlig en bra dag, helt nye muligheter!! Og de skal jeg gripe nå. Kun sunn mat, og mye grønt! Og registrering!!!! Viktig, viktig!! Vet det kommer en bursdag denne uka, men jeg skal kun ta ett lite stk kake.

 

Er ellers flink til å bevege meg det jeg klarer! Har begynt med trening på ball, men må være forsiktig så jeg ikke blir værre... målet er å gjennomføre balltreninga x1 pr dag. Er noen dager siden sist nå... :(

 

Ha en topp uke alle sammen!! Gi gjerne skrift fra deg du som er innom tråden!

Hvordan går det med dere andre som har vært her??

Kikk?? Lenge siden sist nå..

KS1970?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mandag! B)

Egentlig en bra dag, helt nye muligheter!! Og de skal jeg gripe nå. Kun sunn mat, og mye grønt! Og registrering!!!! Viktig, viktig!! Vet det kommer en bursdag denne uka, men jeg skal kun ta ett lite stk kake.

 

Er ellers flink til å bevege meg det jeg klarer! Har begynt med trening på ball, men må være forsiktig så jeg ikke blir værre... målet er å gjennomføre balltreninga x1 pr dag. Er noen dager siden sist nå... :(

 

Ha en topp uke alle sammen!! Gi gjerne skrift fra deg du som er innom tråden!

Hvordan går det med dere andre som har vært her??

Kikk?? Lenge siden sist nå..

KS1970?

 

Hei

 

I dag starter jeg på kurs nr 2. det ble 5,2 i forrige kurs og jeg håper på 5 kg denne gangen. Blir spennende med nye folk. Vi er tre stykker som går videre fra kurs 1. Det går bra med treningen synes jeg. Er på treningssenteret 5 ganger i uka.

Jeg var plaget med vondt i ryggen og benet, men det er blitt borte. har kun litt vondt i skulderen men jeg håper det blir bedre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Hei

 

I dag starter jeg på kurs nr 2. det ble 5,2 i forrige kurs og jeg håper på 5 kg denne gangen. Blir spennende med nye folk. Vi er tre stykker som går videre fra kurs 1. Det går bra med treningen synes jeg. Er på treningssenteret 5 ganger i uka.

Jeg var plaget med vondt i ryggen og benet, men det er blitt borte. har kun litt vondt i skulderen men jeg håper det blir bedre også.

Oj, så flink du er!!! 5,2 kg er kjempebra!! Gratulerer!!! Så flott at noen av vondtene har blitt bort! Ingenting bedre enn det. Du er kjempeflink som er på trening 5 ganger i uka! Lykke til på nytt kurs, håper du kommer innom her og forteller hvordan det går! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, så flink du er!!! 5,2 kg er kjempebra!! Gratulerer!!! Så flott at noen av vondtene har blitt bort! Ingenting bedre enn det. Du er kjempeflink som er på trening 5 ganger i uka! Lykke til på nytt kurs, håper du kommer innom her og forteller hvordan det går! :D

 

Det var veldig greit med oppstarten av nytt kurs ihvertfall. Det var 13 stykker på kurset. Håper ingen detter av denne gangen. Sist kurs forsvant halvparten og det er litt demotiverenes. En kurskveld var det bare jeg som møtte opp. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Er det bra med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Det var veldig greit med oppstarten av nytt kurs ihvertfall. Det var 13 stykker på kurset. Håper ingen detter av denne gangen. Sist kurs forsvant halvparten og det er litt demotiverenes. En kurskveld var det bare jeg som møtte opp. Jeg gleder meg til fortsettelsen.

Er det bra med deg?

Jøss, er det så mange som faller av på kurs??? På mitt kurs er det alltid en eller annen som ikke kommer innimellom, evt er på ferie, men tror ikke det er mere enn max 1-2 som faller av...

 

Jeg er heligvis mere på bena igjen, går turer og begynt såvidt å trene litt med ball. det jeg har slitt med er søtsug.. MEN jobber med det, fokus på små og ofte måltider, vann ++ . Har gått bra i går og i dag. jeg må bli flinkere til grønnsaker....

Satser på negang fremover!!! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

Hei hei!

I morgen starter jeg på mitt 2.kurs.

Har fått med meg ei venninne, det blir bra! :)

 

Totalt ned dette kurset er 4,4kg

Satser på -5kg dette kurset!

 

Ellers, så har denne uka vært en uke med mye aktivitet, men også med mye nei-mat.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

I morgen starter jeg på mitt 2.kurs.

Har fått med meg ei venninne, det blir bra! :)

 

Totalt ned dette kurset er 4,4kg

Satser på -5kg dette kurset!

 

Ellers, så har denne uka vært en uke med mye aktivitet, men også med mye nei-mat.. :unsure:

 

Jeg er også en av de som har startet kurs denne uka. Mitt mål er også 5kg. vi er flere som starter denne uka så vi rapporterer på marstråden. Håper vi ser deg der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, er det så mange som faller av på kurs??? På mitt kurs er det alltid en eller annen som ikke kommer innimellom, evt er på ferie, men tror ikke det er mere enn max 1-2 som faller av...

 

Jeg er heligvis mere på bena igjen, går turer og begynt såvidt å trene litt med ball. det jeg har slitt med er søtsug.. MEN jobber med det, fokus på små og ofte måltider, vann ++ . Har gått bra i går og i dag. jeg må bli flinkere til grønnsaker....

Satser på negang fremover!!! B)

 

Ja jeg har opplevd det tidliger også at folk har falt av. For å være helt ærlig er jeg en av de som har falt av på tidliger kurs fordi motivasjonen svikter, men ikke denne gangen nei. Jeg har aldri tidligere gått mer enn 1 kurs.¨

Så flott at du er på bena igjen og kan trimme litt igjen. Det med søtsug er alltid en utfordring. jeg sliter heldigvis ikke med den biten. så lenge jeg holder meg unna hvitt brød, sukkererstatninger og kaker går det bra.

Grønnsakene er noe jeg jobber med og, men jeg prøver å ha mye grønnsaker på skivene så da blir det jo litt der og

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...