Gå til innhold

Nytt år! Nye muligheter!!


Gjest Trixi2
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Trixi2

Ja jeg har opplevd det tidliger også at folk har falt av. For å være helt ærlig er jeg en av de som har falt av på tidliger kurs fordi motivasjonen svikter, men ikke denne gangen nei. Jeg har aldri tidligere gått mer enn 1 kurs.¨

Så flott at du er på bena igjen og kan trimme litt igjen. Det med søtsug er alltid en utfordring. jeg sliter heldigvis ikke med den biten. så lenge jeg holder meg unna hvitt brød, sukkererstatninger og kaker går det bra.

Grønnsakene er noe jeg jobber med og, men jeg prøver å ha mye grønnsaker på skivene så da blir det jo litt der og

Ja, men å holde seg unna kaker når man er borte er jo veeeldig vanskelig..... Der sliter jeg...

Vi står på videre!! Noen nedturer blir det nok på meg, men da er det bare å ta seg selv i nakken og begynne på ny giv!! *Nå skal jeg ned, og ikke minst bli der!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 763
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ja, men å holde seg unna kaker når man er borte er jo veeeldig vanskelig..... Der sliter jeg...

Vi står på videre!! Noen nedturer blir det nok på meg, men da er det bare å ta seg selv i nakken og begynne på ny giv!! *Nå skal jeg ned, og ikke minst bli der!!!! :D

 

ja det har jeg full forståelse for. Det jeg sliter med er for mye vin på lørdagskvelden. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg nok gått mere ned men jeg velger å kose meg med det jeg har lyst på en gang i uka så da må jeg nok bare finne meg i det. Er veldig flink og standhaftig i uka. Jeg drikker kun vann, ingen usunne ting og jeg er en del på treningssenteret. Lørdagen for meg er min gulrot.

Jeg skal også ned samme hvor lang tid det tar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Hei hei!

I morgen starter jeg på mitt 2.kurs.

Har fått med meg ei venninne, det blir bra! :)

 

Totalt ned dette kurset er 4,4kg

Satser på -5kg dette kurset!

 

Ellers, så har denne uka vært en uke med mye aktivitet, men også med mye nei-mat.. :unsure:

Kjempebra med -4,4kg! Lykke til på nytt kurs! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

ja det har jeg full forståelse for. Det jeg sliter med er for mye vin på lørdagskvelden. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg nok gått mere ned men jeg velger å kose meg med det jeg har lyst på en gang i uka så da må jeg nok bare finne meg i det. Er veldig flink og standhaftig i uka. Jeg drikker kun vann, ingen usunne ting og jeg er en del på treningssenteret. Lørdagen for meg er min gulrot.

Jeg skal også ned samme hvor lang tid det tar.

Det er viktig å lære seg å kose seg litt, ellers er det jo bare tilbake til gamle vaner etter kurset.... Ting Tar Tid! Og vi gir oss ikke! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixi2

Veiedag i går, 98kg.. Iallefall ned siste uka, og jeg føler jeg er på rett spor!

Begynt på nytt kurs jeg også denne uka. Jeg blir kursdeltaker til jeg er ferdig, og hold vekten kurs etter det... Uansett hvor lang tid det tar!!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag i går, 98kg.. Iallefall ned siste uka, og jeg føler jeg er på rett spor!

Begynt på nytt kurs jeg også denne uka. Jeg blir kursdeltaker til jeg er ferdig, og hold vekten kurs etter det... Uansett hvor lang tid det tar!!! :rolleyes:

 

Velkommen i gjengen. Her blir det også kurs for alle penga. Jeg skal også gå på kurs til jeg er ferdig. Jeg har en tråd på ned 30-40 som jeg har hentet frem igjen. Greit å ha et eget sted også. Den heter nytt forsøk. Jeg rapportere også på tråden nytt kurs i mars. Kom innom der da vel.

Flott at du føler det går riktig vei. Jeg har veiedag mandager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest siljepia

ooh, i dag fikk jeg en stor sprekk..

Spiste masse sjokolademousse, og en god del lasagne til middag :unsure:

Ut å gå en laaang tur i morgen ja!!!

 

La det bli ukedag igjen..

 

Kanskje jeg skal oppdatere litt!

-0,9 sist onsdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ooh, i dag fikk jeg en stor sprekk..

Spiste masse sjokolademousse, og en god del lasagne til middag :unsure:

Ut å gå en laaang tur i morgen ja!!!

 

La det bli ukedag igjen..

 

Kanskje jeg skal oppdatere litt!

-0,9 sist onsdag :)

-0,9 er KJEMPEBRA!!!!!!!! Grattis!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg, helg, helg... noen ganger kunne jeg ønske det bare var hverdager... rett og slett pga alle fristelser..... ugh... :angry:

 

Jeg kjenner igjen den følelsen. Den er ikke noe særlig. Sjøl har jeg gitt meg selv lov å kose meg på lørdager men bare lørdager. for min del fungerer det veldig bra. Har hatt en tendens til å legge meg tidlig fredagskvelder for da går det fortere til lørdag. Det går jo saktere vektmessig i og med at jeg skeier ut lørdager, men "so what" jeg skal ha det bra mens jeg holder på for jeg har tenkt å holde på lenge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner igjen den følelsen. Den er ikke noe særlig. Sjøl har jeg gitt meg selv lov å kose meg på lørdager men bare lørdager. for min del fungerer det veldig bra. Har hatt en tendens til å legge meg tidlig fredagskvelder for da går det fortere til lørdag. Det går jo saktere vektmessig i og med at jeg skeier ut lørdager, men "so what" jeg skal ha det bra mens jeg holder på for jeg har tenkt å holde på lenge

Det er riktig innstilling med å kose seg litt.. Det er jo det som er feil, iallefall for meg, at man koser seg altfor mye.. og så kommer kg krypende, eller styrtende. Må lære oss å ta litt!! Og det tar tid! Jeg merker at smaker jeg så får jeg bare lyst på mere... men skal jeg ta meg tid til å lære å smake litt, eller skal jeg kutte ut alt...? med det siste så kommer vell kg på igjen etter hvert... Nei, det er ikke lett...

 

Du er kjempeflink Kikk! Og jeg er på vei...! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig innstilling med å kose seg litt.. Det er jo det som er feil, iallefall for meg, at man koser seg altfor mye.. og så kommer kg krypende, eller styrtende. Må lære oss å ta litt!! Og det tar tid! Jeg merker at smaker jeg så får jeg bare lyst på mere... men skal jeg ta meg tid til å lære å smake litt, eller skal jeg kutte ut alt...? med det siste så kommer vell kg på igjen etter hvert... Nei, det er ikke lett...

 

Du er kjempeflink Kikk! Og jeg er på vei...! :)

 

Gjett om jeg kjenner igjen det problemet. det går veldig sakte her i gården, men det er altså fordi jeg velger å kose meg lørdag. De andre dagene rører jeg ingenting

Du kan ikke kutte ut alt, da mister du fokus snart. Prøv slik som meg og kos deg bare på lørdag. Vet det er lettere sagt enn gjort. La deg bestemme over deg selv og ikke la det negative få overtaket

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om jeg kjenner igjen det problemet. det går veldig sakte her i gården, men det er altså fordi jeg velger å kose meg lørdag. De andre dagene rører jeg ingenting

Du kan ikke kutte ut alt, da mister du fokus snart. Prøv slik som meg og kos deg bare på lørdag. Vet det er lettere sagt enn gjort. La deg bestemme over deg selv og ikke la det negative få overtaket

Ja, jeg skal legge inn kosedag på lørdager og 1 glass vin fredager! Har skrevet handlelapp med kesam og grønnsaker samt dip-pulver.!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist nå... helgen gikk ganske bra, ikke så mye usundt som det kunne blitt, men altfor få måltider... sjærpings!!!

 

Var på vekta i dag, 98,6 kg... så nå er det full rulle og fullt fokus fremover! Jeg skal inn i bunaden!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist nå... helgen gikk ganske bra, ikke så mye usundt som det kunne blitt, men altfor få måltider... sjærpings!!!

 

Var på vekta i dag, 98,6 kg... så nå er det full rulle og fullt fokus fremover! Jeg skal inn i bunaden!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden sist nå... helgen gikk ganske bra, ikke så mye usundt som det kunne blitt, men altfor få måltider... sjærpings!!!

 

Var på vekta i dag, 98,6 kg... så nå er det full rulle og fullt fokus fremover! Jeg skal inn i bunaden!!!!! :D

 

Der var du jo. Jeg var redd du ar blitt borte. Jeg har også begynt å skjerpe meg med måltider. Spiser mer nå enn det jeg har gjort. Jeg har hoppet over kveldsen fordi jeg er liksom vokst opp med at man ikke skal spise om kvelden, men nå prøver jeg alikevel.

Litt pussig er det at vi veier akkurat like mye. Jeg var også 98,6kg i dag tidlig, men jeg føler ikke at den er ordentlig på plass før mandag da jeg har offisiell veiedag men moro alikevel. Hvor høy er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo. Jeg var redd du ar blitt borte. Jeg har også begynt å skjerpe meg med måltider. Spiser mer nå enn det jeg har gjort. Jeg har hoppet over kveldsen fordi jeg er liksom vokst opp med at man ikke skal spise om kvelden, men nå prøver jeg alikevel.

Litt pussig er det at vi veier akkurat like mye. Jeg var også 98,6kg i dag tidlig, men jeg føler ikke at den er ordentlig på plass før mandag da jeg har offisiell veiedag men moro alikevel. Hvor høy er du?

Å nei du, her blir jeg i lange tider Kikk! Du blir ikke kvitt meg så lett, men det hender nok at jeg detter litt "av" innimellom og ikke får skrevet så mye her inne... Sist jeg begynte på GR spist ejeg aldri mellommåltider fordi je gikke var sulten, og fordi jeg "sparte" kalorier til noe usundt om kvelden... Der er jeg ikke nå, prøver å få spist lite og ofte. Det går som oftest bra i ukedagene... rart det der!

 

Jegveide det samme i dag, så her må jeg skjerpe meg! Leste at Enklere liv har fått ny badevekt hvor man første veiing registrerer vekt, og ved hver veiing får beskjed om hvor mye opp elelr ned! Kan være noe for dem som blir litt opphengt av vekta??!!

Tenkt at vi er like akkurat nå! Jeg er 173 cm høy. Du da? Veldig grov bygd, så 80-82 kg er ok for meg. Men det er fremdeles langt dit... MEN JEG ER PÅ VEI!!!!!!!!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei du, her blir jeg i lange tider Kikk! Du blir ikke kvitt meg så lett, men det hender nok at jeg detter litt "av" innimellom og ikke får skrevet så mye her inne... Sist jeg begynte på GR spist ejeg aldri mellommåltider fordi je gikke var sulten, og fordi jeg "sparte" kalorier til noe usundt om kvelden... Der er jeg ikke nå, prøver å få spist lite og ofte. Det går som oftest bra i ukedagene... rart det der!

 

Jegveide det samme i dag, så her må jeg skjerpe meg! Leste at Enklere liv har fått ny badevekt hvor man første veiing registrerer vekt, og ved hver veiing får beskjed om hvor mye opp elelr ned! Kan være noe for dem som blir litt opphengt av vekta??!!

Tenkt at vi er like akkurat nå! Jeg er 173 cm høy. Du da? Veldig grov bygd, så 80-82 kg er ok for meg. Men det er fremdeles langt dit... MEN JEG ER PÅ VEI!!!!!!!!!! :D

 

Den vekta hørtes interessant ut. Den må jeg sjekke ut. Tror det blir i morgen. <jeg er 168 høy og kraftig bygd. Min idielle vekt er rundt 75 tenker jeg. Jeg skal dra på storsenteret og dra innom enklere liv. Nå blir jeg ivrig merker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den vekta hørtes interessant ut. Den må jeg sjekke ut. Tror det blir i morgen. <jeg er 168 høy og kraftig bygd. Min idielle vekt er rundt 75 tenker jeg. Jeg skal dra på storsenteret og dra innom enklere liv. Nå blir jeg ivrig merker jeg

enklere liv annonserer på fB at det er fri frakt for alt som bestilles før amndag morgen. Så om man ikke kan "Løpe og kjøpe" kan man bestille på nett og få hjem i postkassa!!

 

Jeg skulle nok ha veid mindre enn 80 i følge BMI og GR... men jeg vet at rundt 80-82 var en "god" vekt for meg før, så da er det målet!!!

 

Fortell hva det blir med den vekta, Kikk! B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enklere liv annonserer på fB at det er fri frakt for alt som bestilles før amndag morgen. Så om man ikke kan "Løpe og kjøpe" kan man bestille på nett og få hjem i postkassa!!

 

Jeg skulle nok ha veid mindre enn 80 i følge BMI og GR... men jeg vet at rundt 80-82 var en "god" vekt for meg før, så da er det målet!!!

 

Fortell hva det blir med den vekta, Kikk! B)

 

jeg har vært å kjøpt vekta. Blir spennende å prøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvde den idag men vet ikke om jeg fikk til. Får se hva som skjer neste gang jeg tråkker på den. Jeg er så dum når det gjelder nye ting.

Spennende!!!!

 

Ha en fin vårdag alle sammen!!! B):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallois folkens! Ny uke og nye muligheter!

 

Forrige uke ble det 74000 skritt på meg og 15 trimpoeng! Det er bra! Men jeg skrev bare opp maten 2 dager... det er altfor dårlig.... Full skjerpings! Jeg må også fokusere på lite og ofte samt vann og vann!!! Og kutte ut alt med sukker..

Harde bud, men jeg må få vekk sokkerhungeren...

 

Hvordan går det med dere andre??? Jeg setter stor pris på innlegg her, av både "gamle" og nye!! Nå er det mest Kikk og jeg, vil gjerne ha med flere!!!! Da er det sååå spennende og komme inn og se om det er postet noe nytt innlegg!!

 

Ha en flott dag folkens!! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...