Gå til innhold

På'an igjen!


Gjest Krusmynte
 Share

Anbefalte innlegg

Kjipt med litt oppgang, men du er jo veldig nær målet ditt og da tar det jo gjerne litt lengre tid ;) hvis du har gangsperr når du veier deg kan ikke det resultere i at vekten ikke går så mye ned? Mener at jeg leste det ett sted..

Uansett så er jeg kjempe imponert over alle de resultatene du har, både med vekt, kosthold og ikke minst trening.. Bøyer meg i støvet for deg, hi hi.

Du må ha en super flott uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 878
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest StinePetrine

Kjedelig med oppgang, det er det alltid.

 

Jeg skjønner godt at treneren din ble forbauset over tallene dine, spesielt sammenlignet med matinntaket ditt! Du går jo nesten i null de dagene, hehe! Helt klart spennende å se på inBody-testen din, jeg er superspent på dine vegne!

 

Ha en flott resten-av-uken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Hoppla, og god mandag til alle der ute! Nei, jeg er egentlig ikke SÅ fresh en mandagsmorgen, jeg bare faker.... ;)

Dagens veiing viste 0,7 kg ned fra sist, og det er jeg veldig fornøyd med. 1,7 igjen til målet er nådd, og det er jaggu ikke mye! Hvis jeg klarer å beholde fokus de nærmeste ukene så har vi det forhåpentligvis i boks. :)

 

I dag er det siste PT-time før morgendagens kroppsmåling, og det blir sikkert rimelig hardt regner jeg med. PT er like spent som meg og hvis jeg ikke ser noen positive resultater blir jeg rett og slett litt sur... Er mer mentalt forberedt denne gangen på hvordan ting teoretisk kan gå, så jeg blir uansett ikke like skuffet som sist. Men - vi tar ikke sorgene på forskudd! Skal grave frem tidligere målinger i kveld og ha med meg, så har jeg noe å sammenligne med.

 

For øvrig er Mariusgenseren jeg har strikket for PT'en endelig ferdig, blir spennende å se i dag om den passer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

HVA?!?! Faker du mandagsmorgenhumøret?!? Jeg gir meg ende over, hehe. Jeg våknet av et bedritent mareritt, så da var den fine starten på uke ødelagt!

 

GRATULERER med -0,7! Herlighet som du er nærme nå!! Jeg er så spent og glad på dine vegne!

 

Og Marius-genser til PT-en, hihi. Det er ganske herlig! Jeg var med min kjære mor i garnbutikken på fredag, nettopp for å kjøpe inn garn til en Mariusgenser. Og da vi skulle beregne garnmengde sier dama som jobber der "Og hvilken størrelse er du? En Small eller Medium?" Gjett om jeg dånte litt, hehe! Men jeg kan virkelig ikke strikke, flere av førsteklassingene mine er flinkere enn meg, det er jeg helt sikker på!

 

Lykke til med PT-timen i dag, krysser fingrene for litt juling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dårlig med juling i dag, gitt - det var så mye folk at han måtte endre på planlagt program... Så fra og med neste uke skal vi prøve oss på torsdager i steden så vi ikke mister verdifull treningstid i å vente på apparater og sånt. For torsdager er mye roligere. Jeg kommer til å fortsette med mandagstrening på egenhånd, da er jeg jo litt mer fleksibel og kan tilpasse det jeg gjør litt til når ting er ledig. Så det blir forhåpentligvis bra. :)

 

Og - Mariusen satt som et skudd! Han har jo visst at den nærmet seg og alt det der, men han ble faktisk litt stum... Jeg strikket den i str small som også passet finfint til meg (den klassiske Mariusen) bortsett fra at jeg måtte hatt den pittelitt lengre. Den satt fint på ham også, til tross for at han er mye mer bredskuldret og muskuløs enn meg. Han lovet å ta bilde når han kom hjem og fikk på seg noen andre klær enn tights og shorts, og var kjempefornøyd. Til og med "Made by Tove"-merke i nakken og greier. Er litt stolt selv over at jeg fikk det til, er jo egentlig ingen heksekunst så lenge man kan strikke, men måtte ha hjelp av mamma til montering av ermer og sånt.

 

Ja, vekten har gått veldig bra ned denne uken og jeg er superhappy. Nå er jeg bare kjempespent på morgendagens måling, watch this space!!! :) Som minner meg på at jeg skal finne frem de forrige målingene og ta dem med.... Kryss alt dere eier og har!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Åå, har du ny kroppsmåling i morgen?! Weee, så spennende! Jeg skal krysse ALT jeg har :D

Enn at du bare er 1.7 fra mål, da... Herlighet, det ER så VANVITTIG bra, det!! Dæven steike så flink du har vært så lenge. Meget imponerende!

 

Så du er ferdig med Mariusen? Wow! Tipper han ble fornøyd, ja! Jeg er snart halvveis i babyteppet mitt.... haha, det går så tregt. Klarer ikke helt å strikke samtidig som jeg følger med på tv, heller. Så strikker mest når jeg ser på noe som det ikke er så farlig om jeg får med meg alt på. Med andre ord, det blir IKKE strikking hverken under Broen eller Homeland :P

 

Lykke lykke lykke til i morgen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Dersom jeg hadde klart det skulle jeg tilogmed krysset alle tærne for deg i morgen! Jeg elsker jo andres og egne inBody-skanninger, hehe. Synes det er så utrolig interessant!

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Joda, jeg satt og registrerte resultatene fra de forrige målingene mine på kroppsanalyse.no da en kollega kom og hadde noen spørsmål. De to minuttene ble til 45, og da måtte jeg løpe og glemte de forrige resultatene på pulten min!!! Men - siden jeg har registrert det på nett har jeg da noe å komme med, om ikke de helt store detaljene. Skriver inn tallene i dag, mai og desember 2012 i den rekkefølgen, og med endring i prosent:

 

Vekt: 88,1 - 92,4 - 103,9 = -15%

Muskelmasse kg: 33,3 - 33,0 - 36,3 = -8%

Kroppsfett kg: 27,9 - 32,6 - 38,6 = -28%

Midje/hoftemål: 0,89 - 0,9 - 0,94 = -5%

Visceralt fett: 81,5 - 95,3 - 0,94 = -35%

Hvilestoffskifte: 1670 - 1662 - 1781 = -6%

Helsescore: 77 - 71 - 73 = +5%

 

Eneste av disse som burde hatt et annet fortegn er muskelmassen som gikk ned fra første til andre gang, men nå har den gått litt opp igjen. Jeg tror beinstyrken er noen lunde samme som sist, så de 300 grammene må ha kommet i overkroppen - får sjekket detaljene der i morgen. Hvilestoffskiftet er det jo naturlig at går nedover siden jeg er blitt lettere, men har likevel gått opp pittelitt siden sist, og det skyldes nok den ørlille økningen i muskelmasse. Jeg har gått ned 4,4 kg i kroppsfett siden forrige måling, og det er jo superbra! Forrige gang hadde jeg gått ned mye mer, men da hadde jo mye av musklene forsvunnet. At muskelmassen har gått opp har også ført til at målvekten har gått opp siden sist, 1,1 kg hvis jeg ikke husker feil. Den første målvekten var jo på 84,9, men da med 3 kg mer muskler enn jeg har i dag. Jeg har uansett ikke endret noe på hvor mange kilo jeg vil veie, målet er fortsatt 85 kg, og så kan jeg stabilisere meg der mens jeg fortsatt jobber med å gjøre litt fett om til muskler. Og vekten på denne maskinen viser mer enn min morgenvekt, og det er morgenvekten hjemme jeg må bruke som mal siden det er den jeg har tilgjengelig.

 

Stod og pratet litt med PT etter målingen. Det er jo bare 5 mnd siden sist måling, hvorav 5 uker "forsvant" i ferie. Dvs jeg trente jo, men som jeg sa til ham at når jeg trener alene så klarer jeg ikke ta like hardt i som når jeg trener med ham - det har vel vært mer snakk om å vedlikeholde musklene enn å bygge dem større i den perioden. Så jeg tror at neste gang det blir måling er jeg absolutt i mål og er der jeg vil være. Både jeg og Viktor mener at målvekten som oppgis nok er litt lavt for meg, men den er jo basert på en fettprosent på 23, og det er jo ikke nødvendigvis noe mål i seg selv - jeg vil ned til 28 som er normalområdet (18-28). Jeg innbiller meg også at kroppen min trenger litt mer mat for å klare å bygge særlig med muskler, og det skal jeg jo snart øke på med når jeg skal stabilisere meg. Da kan vi også legge litt om på måten jeg trener på i det vi har gått for maks forbrenning frem til nå. Må finne meg et hold vekten kurs snart - kjenner at jeg trenger masse råd og tips i forhold til dette med mat, og det er jo heller ikke noe feil i å ta de siste kiloene når man går på det.

 

Tror forresten at jeg må lage meg noen mål med treningen utover å gå ned i vekt. For det er jeg jo snart ferdig med. :) Men sette med noen mål som går på selve treningen og oppnå noe. F.eks. løpe 5 km i ett, evt løpe x antall minutter i ett, kanskje finne meg en løype ute til våren og løpe den i ett, lage noe mål om progresjon på vekttreningen e.l. Hvis noen har noen gode ideer bring it on!

 

Så det var det. Selv om jeg skulle ønske enda litt mer muskelvekst så går det i riktig retning og jeg er alt i alt fornøyd med resultatene og har belønnet meg selv med en ny sports-BH og nye høstskoletter som jeg nok ikke får brukt på en stund siden det er meldt pissregn her ihvertfall så langt frem som langtidsvarselet går... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Wow, det må jeg si!! Tenk at hele vekttapet ditt siden sist er kun kroppsfett! At du ikke har mistet noe muskelmasse på denne tiden, det er utrolig bra :D Jeg regner med at du er kjempefornøyd selv?!

 

Som jeg vel skrev forrige gang du tok måling, så hadde jeg omtrent 20 kg vekttap mellom to av mine målinger for et par år siden. Av de 20 var fire kilo muskelmasse, og 16 fett. Han som målte meg den gangen, lurte på hva jeg hadde gjort - fordi det var veldig uvanlig å ha så lite tap av muskelmasse. Det er sikkert mange meninger om dette, altså - men jeg synes nå uansett det er rått at hele tapet ditt sidne sist er fett :D

 

...nå ble jeg jammen lysten på ny måling selv, må jeg si! Tror jeg har en eller to til gode på treningssenteret, så kanskje jeg skal ta en til vinteren. Etter at lillefrøkna er ute, men før jeg begynner å trene igjen! Og så ta neste om et års tid, når jeg forhåpentligvis er noe nørmere 2012-tallene mine ;)

 

Så du tenker på hold vekten nå? Spennende! Det gjør du lurt i. Begynn på kurs før du angrer, eller som jeg, før du begynner å tenke teite tanker om "bare to kilo til". Det skulle jeg aldri gjort. *etterpåklokskapen-lenge-leve* Jeg måtte avbryte mitt hv-kurs på grunn av graviditeten, så jeg har noen ganger til gode. Greit nok det. Men problemet var at jeg var langt fra stabilisert på ny vekt før jeg sluttet, og det har nok gjort sitt til at vektoppgangen nå har vært større enn nødvendig. Men jeg får lære av feilene, og gjøre det riktig neste gang ;):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Dette var spennende og motiverende lesing Kursmynte!! Økning i muskelmasse, snakk om stabilisering og sette seg nye treningsmål, bare positivt ladet ord det her! SportsBH-en og skoene synes jeg du fortjente som bare det! Knallbra jobbet! (Her ble det et avsnitt med mange !!) ;)

 

Ang. det å sette seg mål ift. trening. Jeg jogger ei runde med ei venninne om dagen, og som du sier, det å ha noe å trene mot er viktig. Selvfølgelig tenker jeg på trimmen som en måte å få vekten ned på, men også for å øke kondisjonen og musklene på. Jeg setter meg mål som å klare å løpe så og så mange minutter/kilometer, klare å holde en perfekt planke så og så lenge, knebøy med x antall kilo på stanga osv. Men det jeg også fokuserer på en ulike løp. Altså KK-mila, Kristinaløpet, Jentebølgen, iFormløpet og mange flere. Neste år er dette løp jeg vil delta i. For meg er det en stor motivasjon og. Men det beste av alt, det er et triathlon i nærheten som jeg har sykt lyst til å delta i. Tror nok ikke jeg får lov med rytmefeilen min, men dte er lov å håpe ;)

 

Herlighet, du e så nære. Keep up the good work, dette er helt rått imponerende, motiverende og morsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Tusen takk for hyggelige ord, Ninjastar og Stinepetrine! Alltid koselig med positive tilbakemeldinger, og så gir det en ekstra motivasjon at folk jeg ikke kjenner som annet enn på nick her inne virker genuint glad på mine vegne. Som jeg jo også blir på andres vegne selv. Internett er en rar greie.... :)

 

Er nå på jobb og har alle målingene foran meg. Alle kurver peker nå i riktig retning, og den lille økningen i muskelmasse jeg har hatt er kommet i overkropp - litt i armer og litt i selve kroppen. At all nedgangen jeg har hatt fra forrige måling er rent fett er jeg superhappy med! For det er jo ikke å stikke under en stol at når man lever på 1500-1600 kalorier for dagen og forbrenner mellom 1000 og 1200 bare på en trening så er det ikke mye igjen for musklene å vokse på. Så jeg innbiller meg at når jeg øker litt mer på matmessig på stabilisering og ikke lengre går på så sinnsykt underskudd vil forhåpentligvis muskelveksten bli bedre. Og det er jo det å finne den riktige balansen der jeg trenger hjelp til, ergo hold vekten...

 

Mitt første målet med treningen var å få kontroll på nakke/skulderproblematikken min. Og bank i bordet, jeg har ikke vært på behandling siden juli... Vektnedgang var faktisk nr. 2 på listen. Å komme i bedre form var en "bivirkning" av alt det andre, men nå er det altså på tide å lage seg mål der og... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Det nærmer seg helg med storskritt, og dæven det skal bli godt! Synes ukene går styggfort om dagene, det er liksom helg igjen omtrent i det uken har begynt! Men så går jo helgene tilsvarende fort, og det kunne de godt latt være å gjøre synes jeg. ;)

 

Jeg er litt småforkjølet om dagene - egentlig bare tett i nesen og ekstra trøtt. Var usikker på om jeg skulle trene i går, men dro nå avgårde med tanken at det er jo bedre å trene litt enn å ikke trene, og vi får bare ta ting som det kommer. Og det er ikke første gangen en sånn trening har gått lekende lett! Begynte oppvarming med jogging og kjente at jeg kunne ha fortsatt en stund til men slang meg av møllen for å bruke den ene stangen da den ble ledig. Av og til er det litt lang kø på de to stengene de har, så da må man svi mens jernet er varmt.... :) Kjørte fire forskjellige øvelser der og det gikk veldig greit, tok deretter noen skulderøvelser som kjentes ganske tunge til tross for at jeg hadde 1 kg mindre påmanualen enn sist, og gikk deretter ned og brukte noen apparater til litt diverse. Måtte sette opp vekten med 5 kg på alle tre! Jeg ble jo så overrasket over hvor lett ting kjentes at jeg svevde jo omtrent på en rosa sky da jeg skulle hjem. *ler* Moralen er tydeligvis at når jeg ikke har så høye forhåpninger og forventninger til meg selv går alt så mye enklere! Den psyken altså....

 

Helgen står som sagt for døren, og utfordringen denne helgen blir bursdagsselskap i morgen. Sist gikk det fryktelig dårlig! *ler* Jeg mener - parkere en svær, saftig sjokoladekake rett foran meg og tro at den skal få stå i fred? Not likely. Snakk om dårlig viljestyrke altså! Så denne gangen må jeg passe på å flytte enten meg eller sjokoladekaken så den ikke blir stående og rope "spiiiiis meeeeeeg" hele kvelden. Og så skal jeg sørge for å spise en skikkelig middag like før avgang så jeg ihvertfall ikke kan bruke sult som unnskyldning. ;) Kjenner jeg meg selv eller? *ler*

 

God helg, folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Hvordan gikk bursdagen? Og har formen din blitt noe bedre?

 

De typene treningsøkter du forteller om gir så mye ekstra glede, når jeg har de går jeg med et stolt smil rundt munnen resten av dagen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Bursdagen gikk veldig greit, den ble nemlig avlyst grunnet sykdom i heimen der den skulle være. :) Bare en forkjølelse så ingen ting farlig, men av og til er det greit å slippe de ekstra utfordringene. Har spist to tynne stykker sjokoladekake og et veldig lite stykke eplekake på kaffe hos besteforeldre i dag, men tror ikke jeg ligger noe over dagsinntaket av den grunn. Har ikke regnet på det egentlig.

 

Formen min er bedre, dvs jeg var ganske tett i nesen i morges men nå er den relativt OK. Det blir trening som vanlig i morgen, men da uten PT - vi har byttet dag til torsdag fordi da er det litt roligere på senteret enn mandager. Kommer likevel til å trene mandager for å få mine to økter i uken, men da kan jeg tilpasse rekkefølgen jeg gjør ting etter om det er kø på apparater eller ikke, det er litt vanskeligere når det er time. Den skal jo være mest mulig effektiv tross alt. Er veldig spent på torsdagens time - har sendt alle måleresultatene mine til PT så han skulle se på det til neste gang, og jeg mistenker at han kanskje kommer til å legge om treningen litt nå siden jeg er så nærme målet. Vi får vente og se. :)

 

Nei, nå blir det slutten på Alt for Norge her i heimen, håper alle har hatt en strålende helg og får en fin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Dagens vekt stod bom stille i dag. Skulle selvsagt helst sett at den gikk litt nedover, men er egentlig fornøyd. Jeg skrev ikke noe forrige uke, noe som har vist seg å være veldig viktig for resultatene mine i det siste. Men ny uke og nye muligheter - dagens planlagte inntak er allerede sirlig notert her inne, og håper på å få til en god treningsøkt med masse forbrenning i dag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Nei, det er dessverre slik for mange, at det går tregere med nedgang når man nærmer seg mål. Det var i hvert fall slik for meg. Det mest frustrerende er egentlig hvor små marginene er i denne fasen, det å innse hvor lite som skal til før en relativt flink uke ikke gir resultater i det hele tatt.

Men så lenge man vet det, og ikke lar seg knekke av de trege ukene, så er det bare å bite tenna sammen og stå på. Og du er jo fullt inneforstått med alt dette, så da er det jo bare å stå på i en ny uke. Heier deg frem helt til målstreken :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest StinePetrine

Registrering er alfa og omega for meg! Registrerer og veier hver dag, synes det er veldig kjekt å vite hva jeg får i meg sånn helt nøyaktig =)

 

Ha en fin uke videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Synes tiden går så sinnsykt fort om dagene! Dvs dagene går til dels relativt sent, men ukene bare fyker avgårde. Er jo knapt blitt mandag før det er fredag igjen! Ikke at det gjør noe sånn egentlig, bortsett fra at jeg antagelig snart bør begynne å tenke på julegaver, og bare tanken på at jeg bør begynne å tenke på det gjør meg jo nesten litt kvalm....

 

Matmessig har det gått bra så langt denne uken. Klokket inn på 1439 kalorier mandag (det er uten proteinshaken etter trening), 1522 tirsdag, 1531 onsdag og har foreløpig registrert 861 i dag (tre brødmåltider + litt frukt og melk). Når jeg tenker meg om kan jeg jo likegodt registrere resten av dagens inntak også siden jeg vet hva jeg skal ha til middag og resten av frukt/melkerasjonen. :)

På mandagens trening forbrant jeg 936 kalorier, og det er jo ganske bra synes jeg. Har hatt enkelte dager jeg har forbrent mye mer, men da har jeg gjerne løpt intervaller og sånt. I dag er det trening igjen, da med PT.

Pulsklokke er egentlig morsomt. Siden jeg tok den i bruk 25. august har jeg trent 40 timer og 25 minutter på 22 økter, og forbrent 21430 kalorier! Litt i underkant av 1000 kalorier per økt altså. Men å påstå at jeg klarer å optimalisere treningen ved å bruke den ville være å lyge, foreløpig bruker jeg den bare. Så får resten komme etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

vil bare gi meg til kjenne og si at det du har gjort er imponerende. Syns det er til stor inspirasjon.

 

Jeg har også en pulsklokke som for det meste blir brukt, men jeg legger ikke opp treningen etter den...ennå. Regner med det kommer ut på nyåret, når jeg er blitt vant til å trene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Tenk at jeg har trent to dager i uken i ett helt år. 1 ÅR!!!! Jeg, som alltid har hatet å trene og som aldri har drevet med noe form for idrett i hele mitt liv. Jeg som bare har klart å trene noen uker for så å bli syk fordi jeg har tatt for hardt i, og deretter falt av lasset igjen. Jeg som hadde som nyttårsforsett å ikke lengre være støttemedlem på det lokale treningssenteret for noen år siden og derfor meldte meg ut. Ett år! Og det har blitt feiret med en saftig beinøkt og litt over 1200 forbrente kalorier. Nå sitter jeg med beina på bordet litt og ser på boksen mens jeg venter på vaskemaskinen. Og om ikke så lenge blir det middag, i dag står det fisk på menyen - sånn torsk med pestosmør som man hiver rett i ovnen fra Findus med byggris og grønnsaker. Og snart er det helg, og da skal jeg på konsert med mitt nye favorittband Biffy Clyro (ok, det er fortsatt ingen som kan matche Metallica på favorittlisten, men gøy å "oppdage" noe nytt!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ninjastar

Skal du på Biffy Clyro-konserten? Så gøy - vi var i en bryllupsfest i Bergen tidligere i høst, og gaven fra oss var billetter til valgfritt arrangement i byen. Vi listet opp noen forslag, og hadde Biffy med på lista fordi vi gjerne ville se de selv. Men det ble dessverre aldri noe av... Men litt gøy at vi sånn teoretisk kunne vært på samme konsert når vi bor på hver vår kant :)

 

Og forresten, gratulerer som treningsperson! Det tar jo som kjent litt tid å etablere nye vaner som varer, men etter et helt år, tror jeg du trygt kan kalle deg "reformert! :D Bra jobba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Krusmynte

Jeg er sur. SKITSUR!!! På kroppen min. Og på vekten, ikke minst... Hvorfor? Fordi jeg har gått opp et halvkilo denne uken!!! Og jeg kan ikke fatte og forstå hvorfor. Kostholdet har vært bra, alt er registrert. Med unntak av ca 15 gram nøtter og proteinshaken min, sistnevnte pleier jeg ikke registrere fordi det skal komme i tillegg og sistnevnte glemte jeg men var uansett godt innenfor anbefalt kalorimengde den dagen. Det er greit at jeg har kort vei igjen, og jeg kan akseptere at jeg kanskje står i ro, men OPP? Det er så lite fortjent at jeg kan ikke få sagt det en gang!

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre annet enn å gå på med krummet nakke. Kan ikke gi meg nå! Treningsopplegget er endret litt, skal prøve å få to rene styrkeøkter og en ren cardio denne uken, håper at kanskje det kan hjelpe litt. For etter et år med to ganger i uken er vel kanskje kroppen blitt litt vant til akkurat det opplegget. Skal prøve ut november og så får vi ta status deretter. *sukker tungt*

 

Ellers er jeg trøtt i dag, var på konsert i går kveld og kom hjem rundt midnatt. Var i seng litt over halv ett, men hva hjelper det når man er så kald at man ikke får sove? Det ble enstemmig vedtatt at jeg skulle sove en time lengre i dag, og det var deilig. Det som ikke var så deilig var den sinnsykt fulle bussen i morges, men pytt - konserten var likevel så bra at det er verd både å være trøtt og disse irriterende skoleungene som må okkupere et dobbeltsete hver for stakkars, de har jo så stor skolesekk... *ler* Kommer til å forlate jobben til vanlig tid for å trene også som vanlig. Er spent på hvordan det blir å bare varme opp et par minutter, trene litt styrke og så gå igjen. Blir en ny opplevelse for meg som alltid har hatt minst 20 min kardio både før og etter styrken som betyr ganske lange økter totalt sett. Men det går nok helst greit! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...