Gå til innhold

Motivasjon!


Anbefalte innlegg

Gjest Ninjastar

Bare hyggelig :)

Helt strålende nydelig solskinn på Østlandet også, så jeg skal rydde i hagen og kanskje ta meg en tur på Plantasjen og handle potter og blomster til verandaen. Kanskje det blir varmt nok til en tekopp i sola etter hvert? God søndag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en helt utrolig herlig dag! :rolleyes: Startet med en 2 timers tur som ga 5,2 trimpoeng og over 1000 kcal forbrent!

Deretter var det litt planting av en Hortensia i en krukke, stemorsblomster i to hengekasser og en rhododendron måtte også på plass... Fikk også gjødslet gresstaket på huset mitt, kanskje ikke det aller lureste da det er meldt fint vær i flere dager, men i dag hadde jeg tid og lyst og det er viktig!! Alt utearbeid skal være lystbetont mener nå jeg ;)

Middagen var grillings ute og kanskje ikke de sunneste pølsene, men, men! Har også lagt i bikini på terassen og solt mitt meget bleke legeme...

God bedring til deg Asesha, håper du blir kvitt basseluskene kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Dette går bra, av og til må man prioritere familien! :rolleyes: I morgen på 1.mai skal jeg ha fri for første gang på mange,mange år. Jeg har begynt å jobbe på et dagsenter og da er det bare dagvakter, ingen kvelder, helger eller røde dager(helligdager). Det er ren luksus for meg som har jobbet turnus siden -98.

Har planer om mye utearbeid som å beise terassen osv. Håper å få lagt inn en lang tur også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en nydelig dag i Oslo! Orket å gå en rolig tur i dag, det var deilg. Kjenner jeg begynner å nli bedre :)

 

Veide meg i dag, 88,3. Det er -1,8 kilo! Jeg er så glad. Hurra!

 

Håper du har kost deg på fridagen, Ny vår!

 

Alltid hyggelig å få besøk av barna, Dette går bra!

 

Jeg får besøk av min datter 17.mai. Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Dette går bra med 0,8 ned! :) Så flinke dere har vært!!

 

Denne uken føler jeg har gått rett vest! Fikk mensen i dag, men har vært oppblåst i flere dager og ventet den hver dag....Og når jeg venter får jeg et godtesug! :( Men har et par dager på å ta meg inn igjen, så krysser fingrene! :unsure:

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for god støtte! :D Dagen i dag har gått fint, men du verden så mange som byr på godiser! Var på busstur med alle brukerne våre i finværet i dag, og en av kollegaene mine kjøpte is til alle! :huh: Jeg sa nei takk, og tenkte at her må jeg passe på! :P Hvis jeg tenker etter, så er det i grunnen mye "kos" i form av snop eller kaker osv. hele uken hvis en skal si ja takk til alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant, Dette går bra!!

I går kveld tenkte jeg over hva som gikk galt denne uken og kom fram til at lite drikke (vann) var en av årsakene. Da skolen min har flyttet langt vekk tar det 2 timer å kjøre hver vei. Tirsdagen ble det trøstespising fordi jeg ventet mensen og fordi jeg kvidde meg til den lange reisen dagen etter og føler det er ikke rett mot oss studenter å flytte skolen vår når vi i utgangspunktet har begynt på denne videreutdanningen fordi den ligger i passelig avstand fra heimen og passer inn i livene våre. Første gangen (forrige uke) drakk jeg som vanlig og måtte nesten be om tissepause på veien. B)På onsdag drakk jeg lite både før og mens jeg var på skolen for å unngå dette. I går da vi var på busstur i flere timer med kun et utedo å gå på (valgte å la være!), drakk jeg også lite, bare litt på tilbakeveien.

 

Så det er mye følelser ute og går. Når ting butter i mot er det lett å skli utfor, men nå er jeg klar for å få en flott neste uke igjen. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble 300 g ned og det får jeg si meg godt fornøyd med! ;) 2 cm ble det også, så jeg tenker og håper denne uken bare var en liten avstikker....

Nå er jeg klar for en lengre tur i skogen. Har bare fått trimmet 3 ganger, og har virkelig sett fram til helgen med muligheter for å ta inn gode poeng! :P

Det blir mye lesing av fagstoff (som er fryktelig tungt, men interessant!)så jeg vet at trimmen kommer i andre rekke da skolearbeidet kommer først. Derfor gleder jeg meg til helgene!! :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det ble 300 g ned og det får jeg si meg godt fornøyd med! ;) 2 cm ble det også, så jeg tenker og håper denne uken bare var en liten avstikker....

Nå er jeg klar for en lengre tur i skogen. Har bare fått trimmet 3 ganger, og har virkelig sett fram til helgen med muligheter for å ta inn gode poeng! :P

Det blir mye lesing av fagstoff (som er fryktelig tungt, men interessant!)så jeg vet at trimmen kommer i andre rekke da skolearbeidet kommer først. Derfor gleder jeg meg til helgene!! :)

 

Hmmm, hvorfor kommer ikke den nye registrerte vekten og midjecm. opp her når det står at den er lagret....??

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert Ny vår, 300 gr ned er bra, og flere cm i tillegg :D

 

Du må prøve flere ganger med den nye teksten med kg og cm, så får du det til. Sånt er ikke min sterke side. Jeg prøvde i flere uker for å få fram bildet som viser kg og rest, men gav opp, for bare teksten til linken kom fram, ikke bildet. Men så kom sønnen på besøk, og to tastetrykk så var det på plass :D

 

Ha en flott lørdag, med mat og trim. Forstår godt at du må prioritere i uka. :)

 

Vi står på videre, for i mål skal vi :P

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! :P

Har fått 3,4 trimpoeng for turen og da begynte det med hagl (5/5!!) og endte med solskinn!

Takk for tipset, Dette går bra. Jeg også syntes du har en slik flott linje, men jeg vet ikke om jeg klarer å finne den så jeg får vel holde meg til GR sin som ikke funker....

 

Nå skjønte jeg det, må inn på profilen min og endre signatur osv... :)

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du tenker på figuren som viser resultat, så går du til tickerfactory.com, du ser det over figuren. Der kan du velge utseende på linja og figur, reg. kg og cm. Så langt klarte jeg på egenhånd. Men etter til og fra forsøk i flere uker, uten å klare å få figuren fram her, så kom sønnen på besøk og fikk det til med et par tastetrykk. Du henter en kode inne på tickerfactory. Men mine datakunnskaper er ikke så mye å rope hurra for med akkurat slike ting :D

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg "tvunget" meg selv til å sove litt lengre! :o Hele uken er jeg tidlig oppe, så når helgen kommer våkner jeg like tidlig. Om lørdagen liker jeg å stå opp for jeg har så mange tanker om alt jeg vil gjøre.... I dag tenkte jeg å gå en tur, men utsetter det til i kveld fordi jeg og minsten skal på kino kl.13.00

 

Ser på fettprosenten på vekten min at trening er godt for å få den ned. Ser den har gått ned med 0,5 % fra i går. Samtidig føler jeg at jeg har knekket koden på lørdagsgodtet :P Før kunne jeg kjøpe en 200g sjokolade som jeg satte til livs i løpet av kvelden, men nå kjøper jeg en melkerull eller noe i den dur, og det holder ;)

 

Ingen kinosnop på meg i dag, fordi da begynner det å ligne forrige uke med litt knask her og der...

 

Ha en flott dag, her ligger haglet på terassen!!

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kinoen med min sønn, kom min mann og hentet oss og sa vi skulle ut og spise. Det ble på en tapas restaurant som serverte 12(!!) retters :rolleyes: Aner ikke hvor mange kcalorier, men dette skjer sjeldent!! Tapas er jo småretter og det var fantastisk godt; blåskjell,fiskespyd, kyllingspyd osv. Så i dag dropper jeg skrivingen.... :lol:

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...