Gå til innhold

Gir jernet med nytt mot!


Gjest PolarErMinVenn
 Share

Anbefalte innlegg

Gikk fint i går, og så langt bra i dag også... Vekta i dag sa 65,2 og satser på at den fortsetter sin ferd nedover :)

 

Vært på skitur i dag. En veeeldig rolig tur, men likevel, aktivitet er aktivitet og slår sofasliting i støvlene. I morgen er det ikke meldt så bra vær, så da blir det husarbeid. Og klart en tur på styrketrening. Ikke fått trent styrke hele uke pga vond nakke/rygg, og er fortsatt ikke helt god. Skjønner ikke hva jeg gjør som greier å ligge så forkjært i løpet av en natt at det er vondt i en uke...!

 

Når er det du flakser til varmere strøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 345
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest PolarErMinVenn

Har kjøpt treningsboka ;) Det er et kurs som har med nåler og manipulasjon å gjøre. Men ble ikke så dårlig denne gangen som tidligere! Fikk meg faktisk en joggetur i dag og 30 min yoga etterpå :)

 

Reiser torsdag morgen fra Gardermoen :D <3

 

Du har vært skikkelig flink nå da :) Jeg har en slankekrig med en kollega og broren hennes, men jeg har allikevel lagt bort vekta, så en annen kollega har skrevet ned vekta, og skal gjøre det samme 1 juli :) de hadde fra 1 april da, jeg startet 10 april.

 

Håper nakken og ryggen blir bedre fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en bra helg. Den beste på veldig veldig lenge! Jeg har greid å passe inntaket og vært passe aktiv. I dag ble det halvannen time styrketrening også. Ryggen er ikke helt god, men det gikk greit likevel. Og ikke vondt i kneet da jeg tok knebøy. Fantastisk herlig!

 

Slankekrig er en fin motivasjon :) Greit å ha litt ekstra press på seg...

 

Jeg har ikke begynt å skrive i boken ennå, men skal begynne i morgen! Ser jeg har behov for det, for jeg glemmer ofte hvor mye vekt jeg har hatt på de ulike øvelsene. Og så skal jeg bruke den som en planlegger for når og hva jeg skal trene også. Tenker jeg også skal skrive opp kaloriunderskuddet pr dag. Greit å ha litt oversikt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Det ble trappeøkt i dag! Gruer meg til i morgen... of dagen etter.... Jogga opp og ned tilsammen 80 etg, altså opp 80 og ned 80.. men i puljer på 20, eller 4 opp, så ned, 5 ganger så en runde på bakken (veldig liten, bare som pause på 1min) så en ny sånn runde, 4 ganger.. hadde tenkt 5, men kneet begynte så vidt å protestere, ingen vits i trigge det nå ;)

 

Må faktisk si at fasongen min begynner å bli ganske fin (fult påkledd velogmerke), ikke ak en fin bikinikropp.. :P Men det får komme senere.. Noe skjer hvertfall med kroppen om det ikke skjer på vekta.

 

Det blir utskjeielse i morgen da.. Skal feire egen bursdag, så det blir hjemmelaget pizza og gulrotkake :)

 

Så bra at helgen endelig begynner å bli ok slankemessig også :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, om ikke annet så hadde jeg i alle fall stillstand på vekta og veide meg til 65,2 i dag. Godt å snart være under 65 igjen!

 

Du verden 80 ETG!!! Det hadde knærne mine kommet til å takle ekstremt dårlig, for ikke å snakke om kondisen! Du er helt rå!

 

Du må ikke være så kritisk til deg selv! Jeg er sikker på at du ser mye bedre ut i bikini enn du selv tror ;)

 

Jeg føler også at det skjer noe med kroppen min selv om vekta er så høy som den er. Jeg kjenner at jeg har fått mer muskler, og magen begynner å bli mindre. Synes også rumpa har begynt å endre seg... Så det ser ut som jeg kan få en riktig OK kroppsfasing når fettet forsvinner :D

 

Bursdag i morgen du, ja da er en utskeielse helt på sin plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Gratulerer med dagen,

gratulerer med dagen,

gratulerer med dagen,

gratuleueueuere,

gratulere med dagen,

gratulere med dagen,

gratulerer med dagen for du er suuuuuupeeeeer!!!

 

 

Klem fra meg :)/>

â¤â¤â¤ðŸ‘ðŸ‘ðŸ‘tuuuuuusen takk!!!!! :D :D Ikke hatt nett, på mobil i Tyrkia nå, dyrt. Vær flink så skal heg d samme!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg var flink. Syntes det gikk nokså bra i forrige uke, og har moderert meg i helgen. Men gikk likevel opp 1,2 kg siden forrige mandag. Jeg føler ikke at det er fortjent i det hele tatt. Stillstand kunne jeg godtatt, men OPP...

 

Jaja, det betyr bare at jeg må ta noen grep. Nå skal jeg inn i bunaden igjen til 17. mai, så det er bare å kjøre på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

65,8 i dag. Littegrann bedre enn i går.

 

Jeg har tenkt og grublet på hvorfor jeg sliter sånn med å gå ned i vekt. Så kom jeg på hva jeg gjorde annerledes da jeg faktisk gikk ned i vekt. Da er det vel bare å sette i gang med de tiltakene som skal til for å greie dette her. Startet i går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervalløkt nr to i dag. På mandag tok jeg en økt på romaskin med 3 min oppvarming 15 sek maks og 30 sek aktiv pause 10 intervaller og var ferdig etter ca 10 minutt. En veldig passelig økt. Så var det dagens økt med 3 min oppvarming og 2 min med 1 min aktiv pause seks ganger. Det blir 21 minutter... Satte meg på roapparatet med stor optimisme, men etter det fjerde intervallet var jeg helt kake i armene, så måtte ta de resterende to ontervallene på ellipsemaskinen...

 

Så styrkeøkt etterpå. Tror du det var noen suksess eller? Haha, det gikk så dårlig som det bare kunne gå. Greide ikke gjennomføre programmet, og jeg greide ikke så tunge vekter som til vanlig. Man lærer så lenge man lever... Neste gang,å jeg prøve om det funker å kjøre intervalløkten etter styrketreninga...

 

Håper du har det fint, og at du nyter sola :) Her er det ikke mye sol... Men vått og grått... Likevel er jeg fornøyd med at det endelig begynner å bli antydning til vår og det ikke lenger må måkes og brøytes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Jeg koser meg masse i sola ;) Det regna 3 av de 4 første dagene, men det gjorde ingen ting. Nå har vi hatt strålende sol. Og i går, etter en uke, slo det om, ble over 30 grader og litt for varmt :P men med litt bevegelse i lufta går det bra! JEg har vært tålig flink syns jeg! Har trent masse!!! Og spist masse da.. men holder meg til vann, ibgen brus, dessert til middagen, men bare en, og ikke hver dag ;) spiser masse grønn slat og gulerøtter, og stort sett bare kylling, oen ganger med saus, andre ganger ikke. piser bare grovt brød, har et par morninger tatt nugatti på en da men..

 

Har hatt 3 økter på over 1t, og to økter på 20 min, i tillegg til at vi alle kveld utenom en har dansa i 1,5t i discoen !! fornøyd med innsatsen ja ;) slapper av også altså! Litt hvertfall ;)

 

Flink med treninga da! Begynt med intervalltrening jeg også.. dvs en gang mens jeg har vært her nede... Er du like flink med maten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra!! Jeg er veldig imponert! Super innsats ;)

 

Her går det også bra. Jeg har hatt en god uke så langt med både trim og kosthold. Jeg har holdt meg til et passelig inntak, og jeg har ikke skeiet ut til tross for flere fristelser. Har planer om en styrkeøkt og en intervalløkt i løpet av helgen. Og ellers være i aktivitet.

 

Jeg skal i bunaden til 17.mai. Var ca 63 kg i fjor, og var 65,2 i går. Så det burde la seg gjøre tenker jeg.

 

Kos deg videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ingen trening i helgen. Ble distrahert av besøk, og når besøket var over var jeg slapp, sliten og trett, og orket ingenting.

 

Men jeg tar det igjen, så det er jo ikke krise ;)

 

Veide 64,9 i dag, greit fornøyd med det, og har ca 1,9 kg og ta av til 17. mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Det ble gåtur med litt jogging på flata i morrest. Har vært helt nydelig vær her i dag! MAt har vært ok, blir litt potetgull i kveld siden jeg vist skal feires litt her oppe. Men skal holde inntaket nede!

 

På vekta i Tyrkia gikk jeg ned fra 78,8 til 77,7 fra lørdagen første uka til avreisedagen, men gikk visst opp mye uka før.. Hjemme veier jeg 79,0. Tror ikke jeg har lagt på 1,3 kg på to døgn, så er nok bare vektene som viser forskjellig, dvs at jeg har nok vært over 80 mens jeg nå har vært borte :blink:

 

Er bare en ting å gjøre! Ta skikkelig tak, ville nok og holde fokus!! ingen unnskyldninger fremover, ingen dager som blir værre enn andre heller så, skal i bryllup 29 juni så da skal jeg jo unne meg litt ;) Slankekrigen jeg er med på (med et søskenpar her oppe) varer frem til 1 juli. Jeg må spise mye mer mat, men kutte helt ut altsom vi var så flinke til i fjor, SKAL gjøre det samme nå! Skal egentlig ha en operasjon kommende fredag, men ser vanskelig ut med tanke på flystreik.. Kroppen er sliten nå så trenger en treningspause. Da er det bre å gå maaaaaaange turer! Og kick boxinga da frem til operasjon hvertfall :)

 

Nå kommer det vel et par folk hit snart, så bør logge ut :P

 

Håper denne helgen går like fint for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

uff ikke bra.. vet ikke hva jeg skal si.. noe gikk galt her i helgen, mn er faktisk ikke sikker på hva.. veide meg i dag, opp 0,6 siden lørdag, tror mye av d kom fra i går da, spiste aaaaaltfor seint, og litt potetgull sånn helt før legetid..

 

godisstopp e eneste som fungerer, og vet at jeg fint klarer det, så må bare gjøre det da.

 

Håper bedre dger kommer! SNART!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en god treningsøkt i kveld. Humøret litt bedre :) Jeg sliter litt med motivasjonen. Ikke det at jeg ikke vil, men jeg har mistet troen på meg selv. Jeg tror ikke jeg greier å slanke meg <_< Jeg får jo ikke til noen ting her... Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre med meg selv... Jeg prøver også å ikke synes synd på meg selv. Jeg føler meg en smule veldig patetisk... Vet jo egentlig hva jeg må gjøre, men jeg greier ikke gjennomføre... Holder fokuset kun en kort stund, så går det skeis igjen...

 

Men jeg gir aldri opp, for da vet jeg hva som skjer... Bedre å kjempe å kjempe, og ikke komme noen vei, enn å gi opp og ese utover til dobbel - trippel - firedobbel osv str...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

 

Da er det full godtestopp her igjen etter to dager med litt avsporing!

 

Jeg er ikke deppa lenger. Jeg er bare sint! Og det føles mye mye bedre!! Nå skal jeg f*** ta meg ta de der forbaskede kiloene og kvitte meg med dem en gang for alle! Det er INGEN NÅDE!!

 

Jeg sliter en del med søtsug. Så nå skal jeg starte med kromtilskudd. Jeg vet jo at det har hjulpet før, så det er i alle fall verd forsøket.

 

Jeg skal trappe opp treninga, og unngå den forbaskede sofaen!

 

Så har jeg massevis av prosjekter hjemme å ta tak i. Opprydding, noe oppussingsarbeid, og få kvittet meg med skrot og rot som har samlet seg opp gjennom mange mange år! Og jeg vet jo at å ha sånt rot og kaos i livet sitt gjør at det blir kaos i hodet også!

 

Jeg har ca to måneder til sommerferien, og relativt god til på meg å gjøre noe med vekta, men da må jeg starte i dag! Så jeg gjør det :)

 

Er du med???

 

Nå med nytt motto:

No pain - no gain!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Okay!! Im in!! INGEN UNNSKYLDNINGER!!! Hverken tantebesøk, ulykker, operasjon eller noe som helt! Vi unne meg en is eller annen dessert (jordbær med krem/fløte) 17 mai, og som sagt kake i bryllup 29 juni!

 

Hvitvin kan jeg også drikke i de bursdagene jeg skal i, men da ingen potetgull, nøtter/annet godt annet enn hvitvinen!

 

Jeg skal også ha oppryddning. Men 1 juli skal jeg gå gjennom alt av klær, det jeg da ikke passer: for stort eller for lite, SKAL bort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det vært fire dager med kaos nå. Jeg har omtrent ikke hatt baken i nærheten av sofaen. Men kostholdet har jeg ikke greid å holde helt i sjakk.

 

Veide meg inn på 65 blank i dag. Jeg jobber med en liten slagplan. Jeg må prøve å få lagt inn mer aktivitet i hverdagen. Men det blir vel ikke mangel på det nå når jeg skal gå i gang med hjemmeprosjektene...

 

Så blir det jo noen treningsøkter også innimellom. Det må til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Tante er på besøk og jeg angrer stort på notatet over ;) Smerter fra n annen verden også.. Gått en liten tur i dag da, men ellers lite trening om dagen..

 

Er ganske langt nede, men det skal nok gå oppover igjen, håper vekta går ned samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er rart med det hvordan motet svinger fra dag til dag...

 

Jeg er ikke heeelt på topp jeg heller... Men vi skal greie dette her! Bare overlev tantebesøket du, så blir det fullt kjør etterpå ;) Det blir kjempebra!!

 

Jeg har faktisk jogget i dag!!! For første gang på over ett år tror jeg.... Kan ikke huske at jeg har jogget siden det smalt i kneet før påske i fjor...

 

Jeg skulle egentlig bare ut å gå, men så var bare lysten der, så ble en liten joggetur. Det gikk over all forventning. Jogget 5 km med 7,87 i snittfart, uten at jeg fikk vondt i kneet. Herlig!

 

Jeg er litt imponert over meg selv, for trodde kondisen var så håpløs at jogging over 200 meter var utelukket. Kunne jogget lenger og, men hadde ikke tid. Så en god dag sånn sett :)

 

Det som ikke var riktig så bra var kakeinntaket på kaffebesøket. Men nå blir det kromtilskudd og full stopp på sukkerinntaket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Du har vært så flink! :D

 

Jeg er laaaant nede nå.. Men det går over snart tror jeg.. Håper jeg! Slitsomt det her, men men, blir bedre!

 

Ble en liten økt i dag, prøvd meg på pil og bue, det var en katastrofe! Først satt enden av pila fast når jeg skjøyt, så skulle ejg bytte til liks, grunnet synet, men da datt hele strengen av, så fikk vi bytta så den satt fast, skutt 3 piler, ja da datt den lille flikken som pila skal ligge i av.. Skulle visst ikke få prøvd det skikkelig i dag :P Prøver på nytt en annen dag!

 

Går ellers ok

 

Skal sende deg en mail å forklare litt jeg, eller PM ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ble en 6,5t fjelltur etter jobb 16.mai, det ble egentlig litt for langt, for knærne mine tålte ikke siste nedstigningen i det hele tatt. Ingen jogging en stund fremover nå. Har vært litt sløv med sånne skikkelig harde styrke/treningsøkter etter jeg kom hjem fra ferie, tror jeg trente litt for hardt der nede faktisk. I tillegg har det vært mye styr ang den operasjonen grunnet flystreiken, mye frem og tilbake og det tapper fryktelig med energi! Men går turer hver dag, noen korte, noen lengre. Tar armhevninger og trener litt innimellom på hangups. Det er hvertfall bedre enn ingen ting, selv om det er et stykke til nivået jeg pleier å ligge på.

 

Har hatt en skikkelig fyllehelg, og med MGP fest hos meg på lørdagen ligger det en god del ikke så sunn mat, potetgull og sjokolade igjen her, men jeg har klart å holde meg unna, og det har gått helt fint også, ikke en evigstorkamp som man føler man til slutt taper uansett. Er nå ganske dehydrert selv om det ble myyyye vann i hele går. Men vekta viser litt for sor nedgang til at jeg egentlig er fornøyd, for vet at det kommer på igjen endel når veskebalansen er i orden igjen, men jeg er på rett vei :D Har masse brus her også faktsk Men det er ikke last for meg ;)

 

Håper det går bedre hos deg igjen også, som du sa, nå er det ingen flere fristelser i den nærmeste tid ;)

 

Åh, 17.mai, det et stykke med pavlova, og 3 sjokoladebiter (ruter av melkesjokolade) og noen glass vin, men ellers holdt jeg meg helt i skinnet :DOg det kakestykket bl vi engie om vi skullle unne oss alle sammen etter fjellturen dagen før ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PolarErMinVenn

Ble fjelltur i dag også! :D Kan nesten kalle det "topptur", hvertfall i området her ;) Vi gikk jo til toppen! Og bra stigning ja! Og det aller mest fantastiske var jo at kneet mitt holdt ned igjen! Nå ble det litt aking da, så slapp å gå hele veien, gosh kor artig!! Hihi

 

Så ble det grilling etterpå. Biff, løk og potet på bålet for min del. Jeg MÅ bare klare å holde meg skikkelig i skinnet nå, jeg vil virkelig ned de kg, få opp humøret og selvtilliten å bli attraktiv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...