Gå til innhold

Motivasjonstråd for Oktober!


Anbefalte innlegg

Ble en god utskeielse på lørdag her også + litt kakespising søndag. Så vekta har gått opp 600g siden forrige mandag. Det er allikevel en god del mindre enn vekta viste på fredag, snodige greier det der. Skulle til å skrive at denne uka blir det skjerping, men jeg har allerede spist sjokolade på jobb i dag. Florerer av snop på jobben min, grrrr.... De fleste gangene greier jeg å stå over, men i dag bare ropa sjokoladen på meg.... Så planen nå er bedre vaner fra i morgen. 3 kg til mål, og det burde jeg greie før jul....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg vaker........ tredje uka med samme vekt. Men med utdrikningslag for venninne forrige helg(hemningene og begrensningene lagt igjen hjemme) og med jobbstart i ny jobb forrige mandag får jeg vel heller være fornøyd. Er jo snart i mål, men med mindre det løsner grovt neste mandag så blir det nok ikke i oktober. Men mitt reviderte mål i oktober er å få treningen til å stemme med ny rutine! Hurra1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Jeg har IKKE vært flink i det siste, og det er derfor det har vært så stille fra denne fronten.... Jeg hadde jo ikke lyst til å sitte og skrive her inne når jeg var flau over meg selv :blink:

 

Det ble både pizza og kaker i løpet av uka som gikk, og veldig lite trening.

 

...derfor skjønte jeg ingenting da jeg veide meg idag, og LIKEVEL hadde gått ned 800 gram!!! Kan ikke forstå at det kan være noen annen grunn enn at lillegutten min har tatt litt ekstra i når han har ammet i løpet av siste uka, siden jeg har spist så mye godsaker ;)

 

Jeg nådde altså ikke delmålet denne uka, men nå føler jeg meg ganske trygg på at jeg vil nå det neste mandag - hvis jeg bare kan holde meg selv i skinnet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, hurra for Frøken Klee og Sunnyside :)

 

Hos meg går det litt trått for tiden. Sliter med søtsug og manglende treningslyst. Men skal da greie å få lurt med kroppen på treningssenteret allikevel. Tror jeg trenger å få litt varme i kroppen, frossen som jeg er. Håper leddene blir litt mindre vonde også da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til Sunnyside, med strålende resultat! :D

 

Her står det mer eller mindre bom stille om dagen. Fikk en forkjølelse kastet på meg denne uka og sliter med sår hals, leddsmerter, snørr i mengdevis og bomulls-hode... :( Måtte avlyse all trening og sitter litt på gjerdet og venter på at det verste skal rase fra seg.

 

Målet om å veie 60-og-noe til 1/11 er nok rimelig utopisk. Men jeg skal nok greie å veie mindre enn 63,4 i alle fall, som jeg veide 1/10 og som var utgangspunktet mitt for denne tråden.

 

Satser på at kroppen friskner til iløpet av de nærmeste dagene og at jeg kan få skvist inn litt jogging igjen før oktober måned renner ut i sanden.

 

Men har uansett bestemt meg for å flytte over til Holde Vekten-forumet når denne måneden er over. Jeg er uansett innenfor vektbeltet som er målet og tar opp kampen om de siste par pirkekiloene der inne. Har en følelse av at de kan ta laaaaaang tid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange flinke her, ser jeg :) Selv føler jeg meg ikke så flink, men jeg klarte målet mitt den siste uka, om å gå ned fra 68,8. Gikk ned 300 g (som ikke er så mye), så nå er jeg lettere enn jeg har vært på 6 år :D Håper jeg klarer å holde koken denne uka også. Trener mindre på grunn av snøfall og sånn, men kom meg ut på en liten joggetur i går kveld. Slitsomt! Er ikke så motiverende å gå ut på kvelden når det er så mørkt heller, men skal snart trekke innendørs på et varmt og godt treningssenter.

 

Hadde voldsomt sukkersug på søndag og mandag, og momset i meg godteriet til 5-åringen etter at hun hadde lagt seg. Men nå er det bedre igjen. Spiser frukt og mørk sjokolade, og det holder det verste suget i sjakk. I morgen er det kakedag på jobb, men jeg må passe resepsjonen, så da blir det i alle fall ikke fråtsing på meg, selv om de andre pleier å ta av et stykke eller to som jeg kan spise etterpå.

 

Siste helg i oktober står for døra. Kanskje det er dagene for en ekstra innsats?

 

Ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Her var det skikkelig godt å sove en time ekstra i natt :) Har hatt skikkelig etegilde i noen dager nå, vært så mye kos på jobb osv. Og har vært lei av registrering her inne, så har hatt pause en uke. Men nå er det påan igjen, skal registrere til jeg er i mål, det må jeg bare!

 

Men nøyaktig hvor mål blir er jeg usikker på om dagen. Føler meg veldig i mål mtp klær og slikt, men kunne ønske litt mindre mage. Men den kommer seg nok med trening videre...så jeg er sånn delvis i mål, har jeg funnet ut. Om jeg skal helt ned på 60 blank er jeg mer usikker på. Tror vi heller får se hva vekta viser 22/12, da har jeg holdt på i 8 mnd nøyaktig. Det får være mål tenker jeg :) Så jobber jeg så godt jeg kan fram til da!

 

Ha en fortsatt riktig god helg, dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste veiing i oktober for min del. Ned 100 gram i dag, så da blir det sammenlagt 400 gram ned hele måneden. Målet var 2 kg, så jeg kan vel trygt si at jeg ikke har nådd målet mitt helt. Men etter at jeg har ligget og vaket opp mot 70 kg hele året, skal jeg vel være fornøyd med å nærme meg 68 kg. Gir ikke opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Klee

Tvi tvi på holde vekten forumet, Bijou!!!!

 

Jeg har en lang vei igjen før jeg er der selv. MEN jeg har nådd første delmål ihvertfall, så nå er det mindre enn 5 kg igjen til jul! Og akkurat 1 kg igjen til jeg har gått ned totalt 20 kg siden fødselen.... Milepæl, altså, håper å greie den på max 2 uker.

 

Nå skal treningen skikkelig igang igjen, har vært stille på den fronten i det siste pga antibiotika.

 

Idag står joggeintervaller på programmet. Skal få overhalt kondisjonen litt da, tenker jeg....

 

Takk for laget nå i oktober, alle sammen! Fortsetter vi med ny tråd for november?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg gjør opp status i morgen jeg, på månedens siste dag. Men så langt ser det ikke lystig ut, så tror nok ikke det blir mange grammene ned. Men da er da er det bare å brette opp armene og gjøre en bedre innsats i november. ;)

 

Gratulerer til dere som har gått ned, mye eller lite, ned er ned ;) Lykke til på hold vekten Bijou.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det, folkens! Og takk for følget! :)

 

Da stempler jeg inn en siste gang her og rapporterer om 62,2 kilo. Igjen... He he! Men det er i alle fall ned fra den 1/10. Da veide jeg 63,4 kg.

 

Så 1,2 kg ned i denne tråden.

 

Og ned totalt 20 kg i min egen tråd, som jeg avrunder idag. Lykke til videre til dere andre, uansett hvor mange kilo dere har igjen! You can do it! :)

 

Og hadde vært veldig koselig å treffe flere av dere inne på Holde Vekten-forumet etterhvert!

 

Ha en fantastisk fin november! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...