Gå til innhold

Kjærlighetskiloene..


Gjest anonym87
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for oppmuntring anonym!! Nei det er ikke så langt igjen, men det er de siste par kiloene som er verst.... :huh:

 

GRATULERER med FLOTT nedgang til deg også!!! WOW!! Imponert jeg!! Har du gjort noe spesielt for å få det til?? Knall bra hvertfall, det skal du være veldig fornøyd med! Hvor mye har du igjen til målet nå da??

 

Nam, de pizzasnurrene så gode ut! Kanskje de kan testes til helgen :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

GRATULERER med FLOTT nedgang til deg også!!! WOW!! Imponert jeg!! Har du gjort noe spesielt for å få det til?? Knall bra hvertfall, det skal du være veldig fornøyd med! Hvor mye har du igjen til målet nå da??

 

 

Tusen takk! Er veldig glad at det har snudd. Jeg har begynt å registrere hva jeg spiser (ikke i helgen, ble ikke tid) og så prøver jeg å gå mye tur. Har igjen 4,4 til målet, så er et stykke igjen. Neste uke vil jeg se 66 tallet :)

 

Er sikker på at du greier de siste kiloene!! Masse lykke til, heier på deg!! :)

post-21024-0-50569700-1351681825_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Gratulerer med nedgang til dere begge, flinke jenter :D

Håper formen din blir bedre snart Linnis, er ikke rart en blir litt tung i huet om dagen, vinteren kom litt brått på (ja ja, var jo varslet noen dager i forveien da, men..).

 

Veide meg ikke i dag heller, men føler at det går rette veien igjen nå, er på rett spor. Helgen starta med rødvin og sjokolade, men jeg klarte å STOPPE I TIDE, tror jeg. Er noe med det! Etter en lang og slitsom uke så synes jeg man iblant må få lov til å slenge seg litt nedpå og kose seg. Selv om jeg også liker å kose meg med andre ting enn rødvin og godteri, jeg forstår jo at når man er i en prosess med å gå ned i vekt så kan man ikke unne seg det HVER gang man føler at man har vært flink... Vinninga går lett opp i spinninga...

 

Noe jeg har fått dilla på - og som jeg fikk mer lyst på enn sjokolade her forleden, er druer, appelsin i biter og blåbær, med vaniljekesam på. Slurpegodt!

 

Snakker om bursdag og fest, anonym - samboern min har også bursdag, på søndag. Vi skal ut og spise på SKIKKELIG restaurant på lørdag, fiskerestaurant. Blir sikkert en dessert. På søndag blir det familie på kaffe og kaker. Skal bake to helt nye kaker som bare ser sååå fantastisk gode ut!! Ostekake med hvit sjokolade og bringebær, og en kokoskake med lime.... Hmmmmmm.... Best de ikke blir FOR gode, kanskje :huh:

 

Skal prøve å komme innom litt oftere, jeg er med og har ikke tenkt å gi opp! De siste kiloene er definitivt vanskelige ja! Lett for å unnskylde seg med at nå er det bra nok.. Men tenk så deilig da - å kunne starte 1.januar 2013 med å SLIPPE å være en av mange som STARTER, slippe nyttårsforsetter som "ned 5-10 kilo til sommeren". Bruke våren til å bare finpusse og holde ved like den sunne og sportye utgaven av den selv. Noe å se fram til å tenke på, nå som vi går inn i en litt mørk og traurig tid!

 

Ser jeg babler som vanlig...

ZUMBA I KVELD :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å lese svarene dine, solskinnsbolla! Det blir spennende å få til fest + begrenset inntak, hoho. Tenker at jeg bare må bestemme meg for hvor mye jeg skal unne meg av godsaker på forhånd. Litt kos er lov! :) Ha en fantastisk uke!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo :)

 

Hvordan gikk det på festen i går anonym?? Ble det bra? :D

 

Jeg skal på fest i kveld, og er veldig spent på hva det gjør for vekta kommende uke... :unsure:

Har jo hatt en uke med forkjølelse og feber, og bare to treningsøkter.... Men så har de likevel vært knallharde økter da.... :) Spent på to uker med hotellopphold også, skal prøve å spise vanlig, og få trent mye.... Får ikke veid meg onsdag da, så veier meg fredag morgen når jeg er hjemme igjen...

 

God helg til dere alle!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Festen gikk helt strålende!! :)

 

Høres ut så det skjer mye spennende for tiden, guri to uker med hotellopphold! Det går nok bra med spising, du er vel så godt inni det nå :)

 

Forventer ikke store nedgangen denne uken, utfordring å holde seg når det er fest! Selv om det hadde vært fantastisk å sett 66-tallet.. :) Får se på onsdag, fremdeles 2 dager igjen til veiing :D Blir spennende på fredag å høre hvordan hvordan det har gått med deg :)

 

Ha en flott uke alle sammen!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Det går nedover! -0,4 JEIJ! :lol:

 

Hvordan går det med dere? Blir spennende å høre hvordan veiingen gikk på fredag Linnis :)

 

Ellers har et mildt drag av eksamenspanikk inntatt lesesalen på universitetet, men merker jeg nyter denne tiden likevel :) 2,5 uker til den første eksamen! I helgen reiser jeg til Bergen for å besøke noen venner, gleder meg! Så er det bare å flette inn gode kostholdsvaner innimellom alt som skjer, for jeg skal holde kursen stødig nedover helt til jeg har oppnådd trivselsvekt!!! Yep.

 

Ha en KANON onsdag!!!!! Og så snakkes vi :D

post-21024-0-08197400-1352274620_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Grattis med nedgang, det er gøy!! Dere er jo så flinke alle sammen! Jeg har som vanlig ikke veid meg, og er litt usikker nå, pga litt variable dager. Men fokuset og motivasjonen er igrunn på topp, så jeg fortsetter å fokusere på de dagene som blir helt etter planen, også prøver jeg å komme raskt over de små tingene som ikke blir helt bra. Samboern har hatt bursdag, og jeg syns det er for gæli å ikke kose seg med kake og vin. We salute life!

 

Neste uke tror jeg virkelig jeg må dra fram vekta, og bare prøve å se hva den viser! Må prøve å komme meg mer nedover før jul. Nå er det litt mye som skjer, reunionfest på lørdag og diverse julebord, men må prøve å tenke at det ikke må skli ut mer enn akkurat de dagene. Også tror jeg at jeg må øke treningsmengden mer, mer ut å løpe.... i novembermørket :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er skikkelig flink solskinnsbolla!! Heier på deg!! ;) Du skal vel kanskje på zumba i kveld? Er bare de aller tøffeste som våger å ta på joggeskoene i novembermørket :D

 

PS. Muse med mamamamammmamaMadness er utrolig kul å gå/løpe til!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo damer!! :)

 

Flott nedgang anonym!! Og solskinnsbolla, jeg føler med deg, og syns du er flink! :) Så håper jeg du tørr å ta frem vekta snart, tror det kan motivere like mye som det kan skremme?? ;)

 

Jeg veide meg ikke på fredag, men veier meg på fredag som kommer ;) Men jeg har til nå tatt sunne valg, trent både i går tidlig og i dag tidlig :) Så jeg håper på litt nedgang på fredag! Hotelltilværelsen går greit, men jeg savner de hjemme, og knekkebørd og rutiner.... ;)

 

Kos dere på jogging, zumba eller hva det måtte være, og ha en flott kveld! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

God heeelg!!

 

Ja, neste uke skal jeg veie meg, åkke som B)

Imorgen skal jeg på reunion, 15 år siden vi var russ... Hjelpes meg, vet egentlig ikke om reunions er kult eller ikke :blink: Jeg skal ha et bittelite vorspiel og tenkte å lage lasagne. Vi må jo ha litt mat i magen før en sånn stor kveld :P Planen blir å drikke rolig og ikke bli for full, og ikke prate så mye om karriere og suksess og sånne kjedelige greier, men heller klemme masse og prate om gamle gode skoledager :lol:

Søndag er det farsdag, og det blir vel en kake da tenker jeg. Sånn går no dagan.....

De neste to ukene helgene er det null utfordringer, da kjører jeg på for fullt!! Veier meg onsdag til uka, og da blir det rapport her <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra innstilling solskinnsbolla!! :)

 

Jeg var på vekta i dag tidlig, og hadde gått ned 0,2.... Så det var jo nedgang da! :) Ikke så misfornøyd, selv om det gjerne skulle vært mer.... :)

 

Gøy med reunion vel.... Kanskje.... :) Ikke alltid, men det kan være det :) Håper du koser deg hvertfall!!

 

Her blir det en stille og rolig helg, med mye familietid etter en uke på reise. Og så blir det jo farting igjen neste uke, så da er det godt med en rolig helg :)

 

Ønsker dere en flott helg og en god farsdag (med begrensede mengder med kake... :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så flott med -0,2 linnis!! Gratulerer :)

Håper du koste deg på reunion solslinnsbolla :)

 

Skal innrømme at jeg snek meg på vekten i dagtidlig, og som jeg mistenkte, er jeg på stedet hvil denne uka. Jeg ser at jeg må justere tidsfristene mine litt.

 

Mål:

5. des: 65 kg

 

Kan være at jeg er fornøyd med 65 kg. Det kommer jeg tilbake til :)

Ønsker dere en fortsatt fin uke, og stå på!

 

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Er flere som står på stedet hvil... Ikke så rart, med en del dager som ikke har vært helt i Roede stil, for å si det sånn. Veide meg i dag, og vekta viste 63,5. Det som er litt skummelt er at nå har jeg kommet dit at jeg føler meg helt ok, og da er det LETT å si at nei da er det ikke så farlig med de siste kiloene. Også er det enda lettere å igjen gå opp de kiloene som startet hele prosessen. Så jeg MÅ fortsette å jobbe!!! Prøver å si det til meg selv, og dere må også sparke meg i rompa hvis jeg ramler av...

 

Hadde vært fint å se 62 tallet neste onsdag! Det er målet for denne perioden.

 

Og forresten så var reunionen kjempebra! Det ble en morsom og fin kveld, alle så penere ut enn for 15 år siden B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! Gleder meg til vi skal ha reunion, neste år er det 10 år siden vi gikk ut av ungdomsskolen...! :huh:

 

I går var jeg ute å jogget i regnvær, og det var helt nydelig! Er fint å kjenne at jeg begynner å komme i form igjen. Nå skal det nevnes at jeg ble forbiløpt av ei dame - merket at jeg speedet litt opp og la meg i dragsuget. Konkurranseinstinktet er det ikke noe å si på ;) Kjenner også at kroppen er litt fastere enn når jeg startet! :) Er relativt høy (175) så heldigvis er ikke de ekstra kiloene så veldig synlige, er nok mest meg selv som merker det. Jeg kunne sagt at jeg føler meg vel slik jeg er nå, men jeg vet at jeg trives bedre med <65. Vi vil vel alle være den beste utgaven av oss selv! ;) Så nå må vi bare holde fokuset oppe, gjøre de små grepene som vi kan så godt, så når vi målene våre!!! ^_^

post-21024-0-88874000-1353000740_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med dere? Er spent på veiing på onsdag. Har blitt en del utskeielser som vanlig, men håper at det går rette veien likevel :) Ha en fin mandagskveld! Her regner og blåser det fælt :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen!

 

Beklager at jeg har vert her lite i det siste.... Mye som skjer for tida.... :blink:

 

Hvordan har det gått med dere i dag?? Jeg har (etter 0,9 opp forrige uke) gått ned 1,2 denne uka, og er back on track!! :D 0,9 igjen til 66 kilo, som va målet til jul.... Så skal jeg ennå mer ned etter jul tenker jeg... :)

 

Spent på å høre fra dere! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Gratulerer så mye Linnis, du er virkelig flink! :)

Jeg er inne i en veldig stressende tid med eksamen. Ikke vektnedgang denne uken heller. Tror jeg må fokusere på studiene mine først og fremst nå, og så skal jeg fortsette etter jul. Kjekt å dele erfaringer med dere her på "kjærlighetskiloene" - tråden :)

 

Lykke til videre!

Kristine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Gratulerer Linnis! Du jobber for oss alle her inne nå, tror jeg.. Har ikke engang turt å veie meg denne uka. Skuffet over meg selv nå altså. Det er liksom noe som skjer oppi huet mitt når jeg nærmer meg mål. Enda jeg vet hvor digg jeg føler meg når jeg er skikkelig i gang, så klarer jeg ikke å dra meg inn igjen etter en periode med mye kosekos. Og nå er det så nærme jul, og helgene framover er stappa av julepølse og sjokolade, og mye skåling. Hadde egentlig muligheten nå et par uker, til å kjøre masse trening og sunn mat, men så sklir det ut pga forandring i rutinene, sykt barn og alle sånne dårlige unnskyldninger. Så nå står det vel mest på å HOLDE VEKTEN fram til jul, ikke se ut som en stappa julegris på julaften.

 

Jeg har nå en mulighet til å være superflink i helga, og veie meg på onsdag, og veier jeg da under 63,5 så skal jeg være fornøyd! Eller så kan jeg gjøre som jeg har gjort i deg siste, senke meg ned i sofaen med ei rødvinsflaske og lage kaloribombemiddager og i tillegg forsyne meg av kinderegga til jenta mi. Jeg vet jo hva jeg helst vil, men jeg vet også hvor lett og deilig det er å skli ut, AKKURAT DA iallefall... Etterpå føles det jo ikke så deilig.

 

PSYKOLOOOOG - Hypnotisør - hvasomhelst - gi meg STYRKE :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S for Sunne matvaner

T for Tålmodighet

Y for Yte

R for Resultater

K for Konsekventhet

E for Effekt

 

 

1/3 eksamener gjennomført i dag - juhu! Må skryte over det man kan :P/> God helg alle sammen!! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på dere!!

 

Ja nå har jeg gått på en kjempe smell.... I helga har jeg spist og drukket og kosa meg som bare d! Uff, er SÅ urolig for veiinga på onsdag.... Vurderte faktisk å faste en dag eller to, men har ikke disiplin nok til det.... <_</>

 

Hvordan har helga deres vært? Jeg må si jeg kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver Solskinnsbolla! Sånn har jeg det i perioder også! Og nå har jeg hatt en sånn helg.... Men i dag bretter jeg opp ermene og prøver å redde stumpene av vekta før onsdag.... :P/>

 

Håper det går fint med eksamensjobbinga Kristine! Heier på deg! :)

 

Ha en fin mandag alle sammen! :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

 

Er det noen her? Hvordan har det gått med dere på veiinga?? Jeg gikk som frykta opp 0,6 denne uka... <_< Men har vært kjempe streng etter det, så jeg håper på bedre resultat neste uke! Nå kommer jo helga da, så jeg håper jeg klarer å fortsette å være like standhaftig også da! :unsure:

 

Ønsker alle en super helg!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Er her, er her! :o

Men det er unektelig litt mange ting som skjer for tida, dagene går fort! Skulle ha rapportert på onsdag men gikk ikke på vekta. De siste dagene har jeg vært flink og skjerpa meg, men i morgen er det ny feiring på byen med middag og show. Søndag er det familiesammenkomst. Ikke lett å holde kontroll på kaloriene i disse førjulstider.

Jeg har tenkt å få til en treningsøkt både lørdag og søndag, og kjøre hardt til uka. Det har liksom vært planen mange ganger i det siste, også sklir det lett ut i helgene og tar meg ikke inn igjen før tirsdag/onsdag....

Ja ja, vi er da iallefall her inne og har trening og sunt kosthold godt i bakhodet - og gjennomfører jo mye, det er ikke bare i tankene det skjer!

Jeg lover å veie meg en dag til uka, nå er det godt og vel to uker siden jeg veide meg, da stoppa digitalnåla på 63,5. Hadde vært såååå deilig å se 62 tallet, men realistisk sett så skal jeg være fornøyd hvis den fortsatt viser 63,5.

 

Hvor høye er dere i forhold til vekta? Jeg er 1,59 ånhalv - men med rett holdning så er jeg 1,60 :P Altså ingen høy gudinne, men med alderen har jeg blitt mer avslappet til akkurat det. Finnes mange kule sko med høye hæler B) Men sånn i forhold til vekta så er jeg nå akkurat i grenseland til normalvektig/lett overvektig. jeg vil gjerne slutte å være i det grenselandet, jeg vil være helt normalvektig. Men ingen sylfide, jeg synes litt frodige former er kjempefint og ser sunt og sporty ut. Heldigvis så ser det ut som en del av verden har begynt å forstå dette, ser ut som idealene er i endring, det er bra!

 

Ha en toppers helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!!! :) :)

 

Takk for sist, kjekt å se at det er litt aktivitet her selv om jeg har vært opptatt i det siste. Men nå har jeg hatt alle eksamenene og det har gått kjempefint - juleferie <3 <3 <3

Dvs skal jobbe fullt på apotek fra 10. til 22. des., men det er bare koselig! Og så er det jo snø her på sørvestlandet, elsker det! Håper dere også nyter denne fine, travle tiden :)

 

Ellers sneik jeg meg på vekta i dag, hoho, og jeg ser at jeg er på 68 tallet nå. Men som sagt, det er ikke krise, men er litt usikker på hva jeg skal sette meg som mål nå disse ukene fram mot jul.. Er det muligens mest fornuftig å konsentrere seg om å holde vekta, og kanskje gå miniskritt nedover, og så fortsette trenden med full innsats i januar? hm, er usikker. Hva syns dere? Syns dere er så flinke, og jeg blir så inspirert av dere. Jeg har jo ikke familie og ta vare på i tillegg til meg selv, så all respekt til dere!!! :)

 

Varm hilsen fra meg ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...