Gå til innhold

Kjærlighetskiloene..


Gjest anonym87
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Flott å se at dere holder ut her inne! Selv er jeg litt travel for tiden, og stikker innom og leser, men er ikke alltid like flink til å svare.....

 

Solskinnsbolla: Jeg skulle gjerne vært der du er nå! Jeg er ca 160-161 cm, (kanskje midt i mellom ;))og veier nå 66,7 kg.... På det meste var jeg 83,3!!! UFF!! Og det skal jeg ALDRI bli igjen! Målet er 63-64.... Jeg har kraftig benbygning, og er ganske "barmfager", så jeg passer ikke til å være for tynn! :)

 

Disse ukene fremover mot jul er hovedmålet å komme ned på 66 blank.... Og ikke misnt, holde det nen lunde til over jul!! Og SÅ, skal jeg ned de siste kiloene før sommeren :) Har som mål å ta det langsomt, med den erfaringen at det da varer lenger :)

 

Anonym: Bra at du er ferdig med eksamen, og kan slappe litt av med skolearbeid fremover! Jeg er veldig klar for full innsats fra januar, og slå gjerne følge med deg!! :)

 

Ha en flott dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Hei folkens B)

 

Dere er flinke begge to, i disse adventstider og med alt mulig annet som skjer så er det en bragd bare å klare å holde vekten noenlunde stabil. Tror det blir slagplanen til over jul ja.

Nå er jeg ganske fornøyd med å se vekta i dag tidlig, 62,8. Det betyr at jeg iallefall har gått litt ned de siste 6 ukene, men IKKE mye. Men med tanke på alt jeg faktisk har spist disse ukene, av både bursdagskaker og kjærestemiddager og et par skikkelige sjokoladesprekker (med noen dagers etterslep med godterispising fordi det alltid tar noen dager å komme over sånne sprekker dessverre, så er det helt greit!

 

Jeg prøver å få trent hver uke, og det er med stor sorg jeg må si at zumbaen har måttet vike nå i over to uker pga en samboer som har reist mer på jobb denne måneden enn de siste to årene tilsammen. Han hater det selv, og i dag kommer han hjem, og gleder seg selvfølgelig til å slappe av med meg og rødvin, sier han :blink: Så da får vi se da, klarer vel neppe å la være å sjenke et glass til meg selv.

MEN - det er 4 kilo til som skal bort, ikke 40, så jeg har ikke tenkt å være kjip der altså.. Selv om det også er viktig å tenke på at disse 4 kiloene også blir de vanskeligste. For det første sitter de godt, de siste kiloene. Og for det andre er det veldig lett å hoppe av og si til seg selv at nå er det bra nok, før man er i mål. Og jeg føler litt på det nå, er det noen grunn til å pushe det ned 4 kilo til liksom??

 

MEN - :P Jeg startet på 67,7 og derfor er 57,7 liksom et sånt mål jeg syns var "morsomt" om man kan kalle det det. Har kommet meg fra 92 kilo og ned til 59,9 tidligere, så vet jo hvordan det gjøres. Men hadde vært digg med en liten ekstra margin opp til 60 kilo slik at jeg kan klare å holde meg rett under selv om jeg lever et normalt hold vekten liv. Så 57,7 er liksom drømmetallet. Men om jeg er fornøyd med meg selv akkurat NÅ? JEPP det er jeg :lol::lol:

 

Prøver å gå/løpe tur med bikkja når det ikke er for kaldt, nå er det så kaldt at vi benytter oss av tredemølla både jeg og hunden, vet det høres teit ut men hun synes faktisk det er ok ;) En vorsteh har masse energi, og den må hun få ut hver dag! Ellers går det hardt ut over parketten, det har vi jo merket allerede....

 

Jeg er kanskje innom og skriver litt for sjelden, men når jeg først er her så går visst skravla...

 

Anonym - prøv å hold deg stabil du, vi kjører på etter jul :P Det blir kanskje mye ståing/gåing i apotekjobben, du får ta noen kneløft og spensthopp på bakrommet så blir det en treningsøkt :lol:

 

Linnis - jeg tror vi to er nokså like! Barmfager - check! Kraftig benbygning - check! Ellers er jeg fornøyd med livvidden min, er smal iallefall når jeg strekker kroppen og puster inn - hehe.. Sitter mer på rumpa og hoftene. Men vi er tross alt damer :)

 

Tror jeg tar en skål for det i kveld :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Kjekt å lese svarene her :) Får bare mer og mer respekt for dere, ettersom dere skriver..!

 

Har dere hatt en fin helg? Jeg har vært på hytta på fjellet med min kjære. Med nød og neppe klarte vi å holde bilen på veien helt hjem - GLATT!!! Men hadde en fin hyttetur ellers :)

 

Jeg skal gjøre mitt beste for å holde vekta stabil nå framover og prøve å være mest mulig aktiv, muligens trene litt. Kjekt at dere er positive til å slå følge videre! Er ingen tvil om at her er det målbevisste damer som er i sving!

 

Ha en kjempefin uke, vi snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Nedgang er nedgang ;) Gratulerer, flink er du!

Nå går dagene og helgene litt om hverandre, og vanskelig å holde fokus. Det er rett og slett jul. Målet er måtehold!

Ellers tror jeg at jeg nå sier GOD JUL til dere, og ønsker dere en kjempekoselig jul og nyttårsfeiring! Vi skal litt hit og dit, og mye som skjer, så jeg tror ikke jeg kommer til å skrive så mye, jul er litt pc fri også ;-) Selv om dette bare er koselig altså, dere er kjempetrivelige slankebuddies ;)

Håper jeg ser dere her igjen etter nyttår!!!! Da lover jeg å komme tilbake iallefall :):)

 

GOOOOD JUUUL, ho ho ho B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :)

 

Linnis: Gratulerer med nedgang på -100g! Synes det er et flott resultat midt i desember :) Solskinnsbolla: Enig i at måtehold er et godt mål nå ;)

 

Vekta viste 67,2 i dag, dvs -0,8 kg. Det er jeg veldig fornøyd med ^_^ Omgangssyken er noe som går nå, og jeg tror jeg har fått en mild versjon av den med kvalme og lite matlyst. Så måtehold har det blitt de siste dagene uten at jeg har tenkt noe særlig over det :huh:

Men har vært ganske aktiv også den siste uka, pga mye snønedfall har jeg spasert til jobben. Og så er det jo mye gåing på jobb også. Lovende trend fram mot jul!! :) :)

 

Kommer sikkert til å stikke innom her i ny og ne fram til januar, så er bare å skrive på tråden hvis dere skulle få lyst :) Men vi snakkes i alle fall i januar :)

 

*God Jul*

post-21024-0-06627400-1355489667_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!!

 

Vet at det er mindre aktivitet her nå, med julestria og alt, men jeg stikker nå innom nå frem til jul hvertfall :)

 

Lurer jo på om dere har vært på vekta i dag?? Jeg har, og er bare SÅ glad! Ned 500g, og landet i dag på 66,1! Det vil si at jeg (nesten) har nådd delmål 1, som var 66 kg før jul!! :) HURRA!!

 

Så nå blir målet til januar å ikke gå for mye opp, men ha fokus på bevegelse og å ikke proppe seg hver dag ;)

 

Så håper jeg veien ikke blir for lang til hovedmålet i januar :)

 

Håpar alle har det flott, og at dere får en super førjulsuke!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Kjekt å høre at du har nådd målet ditt til jul, Linnis! Gratulerer, du er bare superflink !

 

2. juledag i dag.. Nyter denne tida med familien og kjæresten. I går spilte jeg fiolin i kirka. Det er tradisjon 1. Juledag at vi har stort kor og orkester med masse sang og musikk - det er helt fullt i kirka hvert eneste år. I dag har freden virkelig senket seg, skal bare slappe av og lese ei bok, kanskje.. :)

 

Må innrømme at førjulstida var noe spesiell. Har hatt en skikkelig runde med spysyken her :s ikke noe gøy. Heldigvis ble vi friske til julaften. I dag viste vekten 65,9! Så er fornøyd med å ha gått ned et godt kilo. Målet er 63 så enda litt å jobbe med i januar ;)

 

Ha en fredfull og fin romjul <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest anonym87

GODT NYTTÅR!!

 

Hvordan går det med dere i det nye året? :)

 

Måling på onsdag: 65,9 kg

 

Jeg har satt meg et mål om å delta i Siddisløpet den 27. april i år (8,2 km). Har vært med i fjor og forifjor og kom i mål på 40:26 og 40:25. I år vil jeg klare under 40 min.. :)

 

For å klare dette skal jeg ha som mål å ha 2 løpeøkter og 1 styrkeøkt hver uke. Og så skal jeg ha tydelig skille mellom hverdagskosthold og helgekos. Jepp, med dette håper jeg å komme i god form i løpet av noen måneder! :)

 

Go helg til alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Godt nyttår til deg også!! :)

 

Flott at du har satt deg et sånt mål!! Det står det respekt av! Jeg er i gang med ny giv etter en jul med mye god mat, men også med trening heldigvis! :) Gikk opp 1,6 i jula, men ved snikveiing i dag hadde jeg tatt av 0,9 allerede, så nå er det bare å ta sats! :)

 

Blir gøy å følge deg mot løpet anonym, heier på deg!! :)

 

Ha en fin fredag, og en god helg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Kan jeg få bli med i denne tråden?

 

Begynner på roedekurs express på onsdag,og gleder meg til å bli kvitt de 3-4 kiloene som har sneket seg på... Jeg er ikke stor,men det er mer snakk om trivsel for min del...så jeg har som mål og til slutt ende på 66-67kg.Muligens mer etterhvert,tiden vil vise :)

 

Så flinke dere er alle sammen. Blir spennende å følge med dere :)

 

Sammen er vi sterke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper att det er oki att eg og sleng meg med ??

Er i allefall 6 kg fra ønsket vekt. Var veldig flink ei stund men etter ei litt laaaaang julefeiring som blei feiret med snop og store utskeielser både før og etter, så eg da på høg tid å ta seg inn att B)/>

Var på vekta i dag , og grøss og gru !! :(/> :blink:/> :o/>

Så nå er eg såååå klar for å kvitta meg med litt !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Velkommen til sessan og Lizz36! Klart dere kan bli med! Veldig kjekt!

Vi har veiedag på onsdager, men dere må gjerne veie en annen dag om det passer bedre :)

 

Kjekt med flere i samme båt! Lykke til med oppstarten, dette skal vi klare alle sammen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Godt Nytt År!!! :lol:

Nå er jeg back in business! Og veldig fint at flere er med!

 

Går ikke inn på jula - kort fortalt overflod av mat og godteri og drikke..

 

veide meg i dag, viste 64,3. Det er ikke så ille, trodde den ville vise 2 kilo mer! Men helt ny vekt, så kan hende denne er "snillere" ;)

 

Uansett, skal ned 6-7 kilo. Før påske?? Jaaada B)

 

Vet det er litt strengt, men sambo og jeg har avtalt sjokolade og potetgullstopp frem til sommeren. Blir spennende å se hvem som klarer det, eller om begge klarer det :rolleyes:

 

Veier meg igjen på onsdag, kanskje det har gått både opp og ned til des, nå spiser jeg sunnere men mer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Kult at du og samboeren din har blitt enige om å kutte sjokolade og chips, solskinnsbolla! :D Er jo mye annet godt som en kan kose seg med. Mango for eksempel - elsker det! Nå skal det nevnes at mango har høyt kalori innhold.. Hvis du liker granateple kan jeg anbefale yoghurt naturell og granateplekjerner sammen. Nydelig som dessert synes jeg :) Eller knus en kjeks og ha en lett yoghurt over og frukt/bær på toppen, blåbær f.eks.

 

Har i grunnen vært flink i det siste, men i dag kom søtsuget brått og uventet og det resulterte i at det ble en utskeielse med snop i dag. Akk. Men i morgen skal jeg være sunn og til og med trene styrke! Lurer på hva vekten vil vise på onsdag :mellow:

 

God natt, ha en super tirsdag :D

  • Dårlig innlegg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

:o <- meg.

 

 

Måling: 66,8 dvs 0,9 opp.... Hæ? Jaja, begynner å registrere litt igjen jeg.. Og fortsetter med treningen :) Håper målingen går bedre for dere!

 

Ha en god dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Ikke alltid så lett å forstå seg på denne vekta, anonym87 :mellow:

Men uansett er det bare en ting å gjøre - bevise hvem som er den staeste av dere! Gi den en skikkelig trøkk neste onsdag og se hvem vinner B);-) En god grunn til å jobbe litt ekstra med registrering denne uka!

 

Ned litt på meg i dag, 64,1. Men fortsatt 0,6 over der jeg var før jul. Tross alt bra det med tanke på alt jeg har putta i meg. Godt å komme igang igjen, men fortsatt bare på tredje dagen siden sukker/junk/alko/fettkutt, så humøret er litt dårlig og litt vondt i hodet. ABSTINENSER kalles det visst :blink: Tipper det blir bedre hvis jeg er standhaftig noen dager til. Klarer man å holde på en uke eller to så kommer iallefall jeg inn i en nesten euforisk rus over å føle at både veien til mål og selve målet er oppnåelig.

 

Dessuten føler jeg at når jeg er skikkelig igang med trening og sunt kosthold så kjennes det mye deiligere når man først unner seg et glass vin en fredagskveld - for det synes jeg at man kan innimellom jeg da. Men det smaker ikke like godt hvis det blir for ofte og "lettvint", på slutten av jula ble det i meste laget og gleden uteble faktisk, ble bare dvask og uggen og magen romla og kroppen ble slapp (ikke bare av rødvin altså, men alt det andre som også "hører julen til").

 

Nei, nå får vi bli kvitt disse siste kiloene folkens! Vi har ikke så innmari mange for mye noen av oss, men vi forstår vel hverandre godt allikevel, og har man et mål så må man jo passere målstreken, ikke gi seg rett før! For min egen del har jeg slanka bort elefanten, men halen gjenstår. 6,4 kilo til skal bort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hehe, du er kul solskinnsbolla!! :lol: Og så gøy at du gikk ned!! Gratulerer, du er superflink!! Bare å fortsette i samme gode steamen ;)

 

Spent på hvordan det gikk med dere andre? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var første kursdag i går. Ble lagt på 1300kcal i og med det er et expresskurs.

 

Og dag1 hat gått fint :) Er så innstilt på dette her nå,at hverken sjokolade eller kake frister....enda :P

 

Stay strong!!

 

Veier meg onsdager,så det blir spennende å se :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 min RASK gåtur de siste 3 dagene og litt styrketrening i tillegg idag :rolleyes: Hvordan går det med dere jenter?

 

Klarte å holde meg unna godteri i går,gikk overreskende bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym87

Hei!

 

Så flink du er sessan!! Blir inspirert :) :)

Her går det veldig bra, men vi har jo kost oss med god mat i helga. Prøver å justere på mengdene. Skal ut å løpe nå snart, nydelig vintervær i dag :)

 

Stå på, blir spennende på onsdag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnis78

Hallo!

 

Imponert over dere alle her inne, og ikke minst syns jeg det er kjekt at det er aktivitet her!! :) BRA!

 

solskinnsbolla, det er helt sant, de siste kiloene og stabiliseringa er verst! Lo godt da jeg leste om elefanten, du får sagt det du! :)

 

Sessan, kjempebra jobba! Du får nok resultat på onsdag skal du se!

 

Jeg har hatt en aktiv helg, med mye trim, men desverre også mye mat.... Er redd vekta står stille eller i værste fall har gått opp siden forrige uke men vi får se.

 

Ønsker alle en flott mandag! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solskinnsbolla

Bra jobba, Linnis og dere andre superflinke!! Jeg har vært så RÆVA dårlig, stressa, kjei og lei de siste par ukene at nå har jeg fått ut fingeren og meldt meg på kurs!

 

Så Sessan, nå er vi to :-) Jeg "kan" jo dette, gått på mer enn et kurs tidligere, men jeg må ha noen til å dytte meg OVER målstreken. Nå er det plutselig 7 kilo som skal bort - igjen. Jeg fikser fint halvparten, men så sklir jeg helt ut av løypa og går opp igjen.

 

Veide meg i dag, nesten 65 kg igjen, der var jeg jo for flere mnd siden også. Hva med å bli ferdig, solskinnsbolla - SKJERPINGS!

 

Så selv om kurs er dyrt, så blir det 7 uker med beinhard jobbing, kurset starter mandag 21.jan og er ferdig til bursdagen min. Da blir det nye klær i bursdagsgave B)B)B)

 

Nå er det slutt, kanke bruke 20 kosemerker HVER dag vettu (og hadde det enda vært bare det). Nå blir det hardt regime en stund, så får jeg heller justere til et normalt "levelig" kosthold (LES: Sunt men mulig å unne seg noe godt på lørdager) til våren. Nå blir det ikke kos i helgene heller! Faen heller! (Sorry) :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...