Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest .koriander

123To: Uff, hvordan går det med deg? Er du utskrevet fra sykehuset nå? Økning av medisin.. :( Ikke akkurat hva man vil høre (mht vekta), men du har virkelig klart deg bra i det siste - er det mulig at du klarer å fortsette i samme stim? Alle monner drar!

 

Collargol: Hvordan går det på din front?

 

letteresommer: Hyggelig at du er tilbake igjen! :) Og så bra helg du hadde, men mange gode valg! Det er sånn en livsstilsendring blir til! Man kan ikke takke ja til alt, alltid, det er det ingen normalvektige som gjør heller! :) Jeg har ikke gullmedlemskap, men har en app som jeg bruker hver dag: Shape-up. Du får ikke direkte scor, men skal fylle opp kravene med karb/fett/proteiner og kalorier hver dag. Den funker bra for meg (men har ikke prøvd gullmedlemskap)!

 

Her har det virkelig gått på tverke. Husker ikke i farta hva jeg veide forrige uke, men 63.8 i dag, som vil si 2 kg opp på 2 uker. Og det synes jeg var litt vel (skal jo i prinsippet ha 500 kalorier å gå på daglig og likevel holde vekten). Men, jaja. Deadlinen går ut i kveld, regner med at jeg klarer å holde meg til 1300 kcal i dag og fremover. Planlegger å øke lengden på treningsøktene sånn at jeg forbrenner litt ekstra der. Nå MÅ det gå nedover!

 

Ha en fin uke dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koriander: Nå tror jeg at jeg er på bedringens vei. Er tilbake fra sykehuset, og selv om jeg er ganske svak, så har jeg i hvert fall mindre smerter og kjenner meg litt kvikkere enn i går. Satser på at det går fremover nå. :) 69,6 kg på vekta nå, så har ikke akkurat rast ned mens jeg var på sykehuset. Og det er jeg selvfølgelig glad for, for sånn type nedgang er ikke så veldig sunt. Uansett, får håpe at helsa bedrer seg nå, og at jeg kan komme meg tilbake til en sunn livsstil snart! Stakkars, skal du bare ha 1300 kcal nå? Det er så liiiite... :(

 

Letteresommer: Nei, har ikke prøvd gullmedlemsskap, men bra at det funker for deg! Viktig å ha noe som motiverer over lengre tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt stillstans på vekta :P Men har hatt en uke som har vært dritt. Har slitt veldig med søtsug, men har vært hard. Har hatt et par sprekker, men det var liksom ikke halvparten av slik de har vært tidligere ;)

I tillegg så har jeg nesten ikke vært på do (som vanlig) så da ble det som det ble....

 

Kommer sterkere tilbake neste uke håper jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Forgive me Grete, for I have sinned....

 

 

Altså! Det er jo kjekt og fint å registrere alt man spiser i tre uker, men for min del kom det til et punkt da jeg tenkte at det HER! gidder jeg ikke å gjøre hver dag. Så nå har jeg hatt tre-fire dager hvor jeg har hatt litt slækk. Men jeg har hatt en knurrende dårlig samvittighet i bakhodet. Så jeg skal så absolutt registrere i dag og den kommende uka. Jeg måtte bare ha en liten pause. Merker at jeg i mye større grad tenker over ca. hvor mange kalorier det er i de ulike måltidene. Så noe har skjedd oppi hodet. Men jeg er ganske sikker på at de siste fire dagene ikke har vært "slanke"-dager. Menmen.

Måtte bare ha en liten break fra den registreringa, så er jeg på`n igjen nå.

 

Det skal sies at jeg ikke har hatt noen store utskeielser, men det ble en del rødvin i går kveld og et par øl på fredag. Og verdens minste godteripose i går. Så det meste er "bedre" enn slik det ville vært for bare et par måneder siden. Ingen tvil om det! Må bare back on track. Nå skal jeg holde meg unna godteri og alkohol fram til helga! Skal ha fest på fredag og gleder meg masse, så jeg skal jammen spare meg til da!

 

:)

 

Har dere prøvd noen Grete Roede-oppskrifter, type middagsretter? Noe å anbefale?

 

:) Håper dere har en fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collargol og lettsommer, dere må ikke gi opp! Det kommer til å løsne igjen etter hvert. Søtsug er utrolig vanskelig å kontrollere til tider, og noen ganger tror jeg bare at man må la det stå til og gi seg selv lov til å ta en (helst tilmålt) mengde, og tenke at dette er ikke det sunneste og smarteste, men akkurat nå trenger jeg det. Lettsommer, skjønner godt at du blir lei av registrering... Jeg registrerer ikke lenger, orker bare ikke! Men det er jo et helt fantastisk verktøy, og jeg tror at hvis man ønsker å se litt raskere nedgang, så er det nesten alfa og omega å registrere. For min del er det i hvert fall veldig vanskelig å holde matinntaket tilstrekkelig nede hvis jeg ikke registrerer. Tipper det er derfor nedgangen har gått så innmari sakte. :D Men som du sier så begynner man etter hvert å bli mer bevisst på hva som gir mye kalorier og ikke, og man tar andre og bedre valg enn før. :)

 

Koriander, hvordan har det gått med deg denne uka? Håper du har fått sovet mer, og følt deg litt mindre stresset på jobben.

 

Jeg har merket en (saaakte) gradvis bedring i det siste, men er fortsatt stort sett sengeliggende. Utrolig kjedelig, men det er doctor's orders, så hva kan man gjøre? :) Håper allmenntilstanden bedrer seg denne uken, sånn at jeg kan være litt mer på bena. Vil jo helst tilbake til et normalt liv med trening (og slanking, lol!), jobb, venner og moro asap!

 

Fikk ikke veid meg i morges, jeg har vært våken store deler av natta, så det blir liksom litt feil å skulle måle morgenvekt når man har drukket vann og te i massevis rett før. :D Det får bli i morgen i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

123To: Du er så snill og omtenksom, helt utrolig. Du er veldig tapper, hadde jeg hatt det som deg hadde jeg nok gått på veggen og skremt alle rundt meg. Skjønner så godt at du vil ha en vanlig liv med overskudd til å gjøre helt vanlige ting. Håper fremgangen fortsetter fremover nå. Selv om det går utrolig sakte, er det jo bedre enn ingenting. Mager trøst, jeg vet..

 

Collargol: I blant sprekker man bare, enig med 123To der. Du får bare brette opp ermene og fortsette. Kanskje lurt med litt mer mat i slike perioder sånn at du ikke sprekker på søtsaker? Er man mett kjenner man ofte ikke søtsug. Evt søt frukt og sånt liggende som kan ta det verste.

 

 

letteresommer: registrering er daukjedelig, men utrolig viktig for nedgang! Dessverre. Om du venner deg til noen standardmåltider så slipper du evt. å registrere dem da.. Jeg registerer likevel alt. Greit å se at man får i seg karb/prot/Fett som man skal o.l.

 

Og takk for at du spurte 123To, ja, jobbstress er over for denne gang! Phu! Har tatt meg sammen, har nå gått ned 900 gram av de 2 kg jeg gikk opp.. Så frem og tilbake og like langt? Fortsetter i samme tralten. Har veldig lyst til å passe i de gamle buksene (så f***nna nærme), men det er ikke på død og liv altså. Er relativt fornøyd med meg selv, i hvert fall om det skal være så vanskelig som det føles ut som nå!

 

Ha en fin uke dere :)/>

 

Og letteresommer: nei, har ikke prøvd GR-middagene. Har levd en del på havregrøt i denne perioden (når jeg ikke er med kjæresten), velger litt kjedelige ting sånn at jeg ikke skal ha problemer med mengdene (liker best å spise MYE mat..). Ellers kalorifattig med MYE grønnsaker og fettfattig stæsj. Kyllingwok, f.eks. Salater med egg o.l. Jeg elsker grønnsaker, er heldig sånn sett :)/> Supper, lapskaus+++ Spørs vel hva du liker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dama har prøvd noen av oppskriftene på GR. MEN må si at generelt sett så er det ikke mye som faller i smak her i gården dessverre :P

Men jeg ser at jeg sliter stort sett hver dag med å få i meg nok fett jeg da :P Hva spiser dere for å få i dere nok av det?

 

koriander du er jo veldig flink til å hente deg inn igjen da. Og det er jo slik det alltid vil være at man går litt opp og ned. Problemet er når man ikke henter seg inn igjen og bare fortsetter å gå opp :P

 

Så deilig at formen er på bedringens vei da 123To! Krysser fingrene for at bedringen fortsetter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaw, takk, koriander, det var veldig koselige ord! <3 Jeg er helt sikker på at du hadde klart det like bra som meg, det er det som er så finurlig med kroppen og livet, man må bare ta det man får og prøve å gjøre det beste ut av det. I går hadde jeg en fin ettermiddag, og gikk til og med en pitteliten tur med pappaen min - herlig! Så bra at jobbstress er over for denne gang, og fantastisk med 900 gram ned! Da holder du jo vekten - man må jo regne med at den svinger innenfor en viss margin til enhver tid. Og du er så heldig som har så fin BMI! *tommelopp* De buksene kommer du nok inn i igjen, og i mellomtiden veldig bra at du kjenner deg tilfreds med deg selv! Det er det viktigste!

 

Collargol, jeg har ikke vært så flink til å registrere matinntaket i det siste, så jeg vet ikke hvor mye fett jeg får i meg. Men jeg må innrømme at jeg tror jeg har et ganske høyt fettinntak. Jeg elsker nøtter, avokado, hvitost og rømme for eksempel, og har nok helt sikkert ikke problemer med å dekke fettbehovet... :/ Hvis du trenger mer fett, så er du heldig! :)

 

I natt har jeg sovet bedre, og fikk veid meg i morges. Vekta viste 69,8 kg, så 200 gram opp fra forrige uke. :) Håper jeg klarer å holde matinntaket jevnt, slik at jeg slipper så mye oppgang mens jeg er så mye i ro. I dag tror jeg at jeg endelig kan få klarsignal til å trappe ned litt på den ene medisinen også (kortison som gir matlyst)... Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Her har jeg gått opp igjen! Herreguuuud, jeg får jo absolutt ikke til det her. Men har vært på byLarm og drukket, så det er nok grunnen. Trist å se hvor lite over man kan spise før man spretter opp i vekt altså!

 

Collargol: Jeg tar det ikke så høytidelig at jeg får i meg nok av alt (fett/Karbo/proteiner), men usaltede og helst rå (ikke ristet) nøtter er en ypperlig kilde til flerumettet fett. Valnøtter og mandler er lette å få tak i uten noe kluss. Ellers avokado, fet fisk, kanskje litt olje på salaten? Hvor mye fett mangler du egentlig? Jeg sliter med proteiner, lever nok litt for mye på karbo. Men jeg føler meg rask og frisk.

 

Tenker på deg, 123To! Synes du har fortjet å være ferdig med motbakkene nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lettsommer

Hei!

 

Håper det går bra med dere! :)

 

Jeg har endelig fått veid meg etter å ha drevet med dette noen uker, og så til min glede at jeg ihvertfall har gått ned to kilo siden sist jeg veide meg på den samme vekta (ved juletider). Det skal også sies at det har glidd ut litt de siste par ukene, ikke har jeg trent, jeg har drukket og spist mer enn jeg burde. Men det var motiverende å se at jeg tross alt har gått ned litt - mitt første mål var å gå ned et par kilo, og nå kjenner jeg at jeg er klar for å begynne på de neste to.

 

Reiser på hyttetur nå, skal prøve å gå masse på ski og ikke stappe i meg masse godteri, bir bare grinete av det uansett.

Så blir det treningssenter igjen fra neste uke av. De neste to kiloene vil jeg først og fremst også konsentrere om å trene meg ned. Begynner igrunn å få maten på plass (så lenge jeg gidder å registrere, det har ALT å si), så nå er det på tide å få med treninga også :)

 

Dette ble bare kort fra meg, men håper det er bedre enn ingenting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjapp tur innom før jeg reiser på jobb....

Det var minus 200 gram på meg denne uka. Hadde virkelig håpet på mer, men, men... Det har også blitt 20,5 cm mindre av meg ;)

 

Nå har jeg vært på mølla i 30 min og kroppen jobber fortsatt for slutter ikke å svette ennå det er over 1 time siden jeg var ferdig trent :P

 

MEEEEEn neste uke håper jeg på et ordentlig hopp ned på vekta!

 

Stå på alle sammen, vi skal da klare det til slutt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Collargol: 20,5 cm er jo dødsbra! Gratulerer :D Kult at du får økt forbrenning så lenge etter treninga :D :D

 

Letteresommer: Hvordan gikk hytteturen?

 

Jeg forsov meg i dag og rakk ikke å veie meg! Ble invitert på 5-retters på restaurant (m/vin) på lørdag, så tviler på nedgang. Skal prøve å få veid meg ila uken (sover mye hos kjæresten som ikke har vekt om dagen), hvis ikke blir det neste uke.

 

Deilig at sola er her! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg som endelig var på bedringens vei ser ut til å bli verre igjen. Så i heimen her er det omgangssjuken på omgang :P Bare så utrolig synd at jeg må presse meg på jobben :( Begynner ikke før kl 14 i dag da så får prøve å komme litt til hektene innen den tid.

 

Hvordan går det med deg 123To, er formen din bedre nå? Håper at mildere vær gjør at du har det bedre!

 

koriander en femretters hørtes veldig deilig ut! Trenger ikke å bety oppgang da, kommer vel an på hvor store rettene var kanskje? ;)

 

lettsommer: 2 kilo er jo bra da :) Det gir deg kanskje motivasjon til å komme på rett kjøl igjen?

 

Selv har jeg spist veldig lite pga kvalmen og magevondtet. Det som har kommet inn i munnen har vel da blitt litt mariekjeks, knekkebrød osv. Samt cola, DET er søtt og ekkelt det!!! Men de sier at det er det som funker best så.... Men er uansett spent på vekta på mandag kjenner jeg. Veier meg på kvelden denne gangen så det blir jo kanskje ikke så galt i forhold til resultatet. For da vil jeg jo ha en hel dags mat og drikke i kroppen :P Jaja, det blir uansett spennende å se.

 

Håper dere alle sammen får en super helg! Her skal det jobbes på lørdag også så helgen blir kort for min del (jobber annenhver lørdag).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

Litt deppa koriander her :( Vekta og midjemålet går oppover (64,2 og 79 cm), til tross for mer og mer trening. Innser nå at jeg må venne meg til å være mere sulten! Det går jo over til slutt! Når man er sulten forbrenner man fett! Må sette meg ned en dag og lage en liten "spiseplan" for ulike dager og følge den til punkt-og-prikke. Om jeg blir sulten "før tiden" får jeg kanskje ta trappene opp til 10. etasje for å få tankene over på noe annet?

 

Mye å gjøre denne uka og reiser på konferanse neste uke. Men håper jeg får til en sånn spiseplan ila helga, evt etter jeg er hjemme fra konferansen!

 

Collargol: hvordan gikk det med deg på veiedagen? Sykdom betyr jo ofte at man raser ned i vekt! Håper du er bedre nå! Grunnen til at de anbefaler cola er bare for at mange synes det er lett å drikke og inneholder sukker man trenger når man ikke spiser eller holder på væske! Saft eller annen brus med sukker gjøre samme nytta! Farris er også bra, inneholder salter, viktig om man er dehydrert! Så mariekjeks + farris er superdupert, f.eks. Du kan slippe unna cola, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

Jeg snublet over en matblogg som ser veldig bra ut! Hun som har den er ernæringsfysiologistudent, så hun har god peil på hva som er sunt. Og i tillegg ser det ut til at hun kjører en litt "billig" stil (prismessig, studentvennlig). Veldig flink til å komme med alternative ingredienser, veldig for "bruk hva du har".

 

Ikke direkte slankemat, men vegetaroppskriftene ser kalorifattige ut, i hvert fall ved første øyekast. Det er de jeg har sett mest på, men har ikke finstudert eller regnet veldig på det.

 

Kanskje dere kan få noen bra tips/inspirasjon dere også?

 

http://happyfoodstories.blogspot.no/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen jenter!

 

Jeg er fortsatt ikke bra da. Omgangssjuken ble avløst av en jævlig hoste :P Men den virker å være på retrett nå heldigvis. Vært mye syk i vinter, men håper at det er mange år til neste gang jeg får en slik periode igjen :P

 

GR-konsulenten var syk sist jeg skulle veie meg, så fikk ikke veid meg hos henne, men hjemme hadde jeg gått ned 1 kilo. Men den tar jeg med en klype salt siden jeg hadde 1uke bak meg uten nesten noe som helst mat :P Nå har jeg jo så absolutt fått igjen matlysten, men det har blitt kun 2 økter på tredemølla også så regner vel egentlig med at den 1 kiloen er tilbake igjen :P

 

Har ikke fått avtalt noen ny veiedag med henne så vet ikke når det blir neste gang.

 

Hvordan går det med resten av gjengen da? Det har vært fryktelig stille her inne et par uke nå ;)

 

Koriander: ikke gi opp, du klarer dette vettu ;) Skulle så inderlig gjerne vært på det tallet du er på!!! Det begynner det å bli mange år siden! I stedet driver jeg og vaker rett under 80 :(

Jaja, vi får bare brette opp armene og stå på!

 

123To åssen går det med deg? Er formen fortsatt på rett kjør? Og hvor fornøyd er du med loopen din nå?

 

Vi skal forresten prøve "godt levert" denne uka. GR middagsmat 3 dager denne uka så får vi se om det er noe vi ønsker å fortsette med. Blir spennende å se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Gjest .koriander

Hei!

Nå er jeg hjemme fra seminar, men vekta har gått tom for batteri (?) mens jeg er borte, så har ikke fått veid meg! Midjemålet har derimot gått OPP OPP OPP, og det lover ikke bra! Huff og huff!

 

Jobber med å sette opp en måltidsplan, eventuelt får jeg gå tilbake til registereringa fra da det gikk så bra med meg vektmessig. Har fått trent masse på seminar, heldigvis.

 

Collargol: Håper formen er bedre nå? Trasig å være syk så lenge, er så utmattende.. Og er du fornøyd med godtlevert? HØres deilig ut å få varer og middagsforslag på døra (og kcalvennlig da! :) ). Men er kanskje ganske dyrt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koriander så deilig at det er slutt på seminar for nå da ;) Enklere å spise sunt når man ikke er på farten ;) Blir spennende å se hvordan vekta er når du får i nye batterier i vekta di da!

 

Jeg er fortsatt ikke helt fri for forkjølselsen, men er heldigvis mye bedre!

 

MEN jeg må bare innrømme at matmessig har det gått skikkelig rævva!!!! Tror nok jeg må ta meg i nakkeskinnet og begynner å registrere igjen ja. -3,5 kilo tilsammen er jo en vits :P

 

Det koster litt med Godt levert, men jeg synes uansett at det er verdt det. Veldig gode råvarer. Men vi bytter fra GreteRoede menyen til orginalmenyen vi, synes det er en del stusselig mat på den GR-menyen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Collargol, så uheldig du er med sykdom nå da! ÆSJ! Hvordan ligger du an i forhold til joggemålet så langt? 30 km til tross sykdom er jo dødsbra!! :D Har all tro på at du klarer det!

 

Her er det helt texas om dagen, derfor er jeg så fraværende.. Har ikke rukket innom butikk for å kjøpe batteri til vekt heller - det stresser meg litt! Har tross alt gått jevnt oppover i det siste.. Registreringa har blitt litt halvslapp også, spist møtemat og da blir det fort antagelser for kalorier, veit jo ikke om det stemmer, så da blir det litt teit med registeringa.

 

Prøver så godt jeg kan, har lyst til å komme meg ned til så nær 59/60-grensa som mulig!

 

God bedring, Collargol! NÅ håper jeg du holder deg frisk en stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei koriander. Må si jeg har følt meg litt ensom her inne i det siste ja :P

Formen er bedre igjen heldigvis. Men jeg har noe jævlig hodepine om dagen. Har vært veldig travle og stressende dager på jobb så musklene er stive som fy....

 

Jeg er forresten ferdig med kurs nå så fra nå av blir det hjemmevekt på morgenen som gjelder. Da kommer det til å bli et skikkelig hopp vektmessig på torsdag ;) Dessuten så har jeg faktisk hivd meg på en runde meg bare EasyLife kosterstattere for å komme meg litt fortere ned i vekt. Synes det har gått så vanvittig sakte med vektnedgangen til tross for at jeg har vært flink med maten (stort sett). Så da tar jeg noen uker med dette for å få igang motivasjonen som har dalt veldig :P

 

Når det kommer til joggemålet mitt denne mnd står det dårlig til :P Har kun tatt 8 km så langt :P

I morgen skal jeg doble det da ;) Men det skal nok holde hardt å klare målet mitt ser jeg :P Kommer an på hvordan det blir på påskefjellet til uka tenker eg :P Først skal jeg jobbet et par dager til uka også da.

 

Jeg tror nok at vekta ikke er så ille som du tror koriander. Jeg har i alle fall erfart tidligere at når jeg har trodd at det skulle gå skikkelig skeis så har jeg blitt positivt overraska ;) Og jeg er sikker på at du klarer å komme deg ned til den 60/50 tallsgrensa lett som bare det når du går inn for det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg veid meg og vekta stoppet på 74,2 kg :D STORFORNØYD. For på vekta mi her hjemme så er det faktisk 2,7 kg ned denne uka ;)

EeasyLife funker assa ;)

 

Når det kommer til målet mitt så er jeg foreløpig ikke halvveis engang til å klare det.... Har gjennomført 18,5 km til nå. Ble liksom en skikkelig strek i regninga at jeg skulle bli såpass mye syk denne mnd også :P MEN jeg skal iallefall OVER 30km!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Collargol: Oioioi! 2,7 kg! Det var mye! EasyLife, hva er det igjen? Pulver? Sånt pleier jo å funke, latterlig lite kalorier, så creds til deg for at du klarer det! Og det er lov å gjøre om på treningsmålene når du blir syk da. Ikke kjør deg fast i "skulle egentlig". Du har en god forklaring på hvorfor du må justere målet! :)

 

Hoppa på en spontantur til syden i påska! Utrolig deilig, er på vei hjemover nå. Har ladet batteriene og har ikke registert, men vi har gått og gått. Har ikke tatt taxi/buss for noe, utenom til/fra flyplassen. Håper det bøter på for noen solskinnsøl :)

 

skal få kjøpt batteri i løpet av uka og veid meg snart (gulp), skal forsøke å komme mer jevnlig innom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collargol: Oioioi! 2,7 kg! Det var mye! EasyLife, hva er det igjen? Pulver? Sånt pleier jo å funke, latterlig lite kalorier, så creds til deg for at du klarer det! Og det er lov å gjøre om på treningsmålene når du blir syk da. Ikke kjør deg fast i "skulle egentlig". Du har en god forklaring på hvorfor du må justere målet! :)/>

 

Hoppa på en spontantur til syden i påska! Utrolig deilig, er på vei hjemover nå. Har ladet batteriene og har ikke registert, men vi har gått og gått. Har ikke tatt taxi/buss for noe, utenom til/fra flyplassen. Håper det bøter på for noen solskinnsøl :)/>

 

skal få kjøpt batteri i løpet av uka og veid meg snart (gulp), skal forsøke å komme mer jevnlig innom :)/>

 

EasyLife er slik pulver med veldig lite kalorier ja. Påsketuren klarte jeg ikke å holde meg 100% til dette. Spiste middag 2 dager samt litt potetgull/popcorn. Så denne uken ble det derfor ned 900 gram. Er fornøyd med det også jeg altså ;)

Nå sitter jeg og lurer litt på søndagen. For vi skal i barnedåp og jeg kjenner at jeg ikke har lyst til å shake der og vise til alle at jeg er ordentlig på slankern :P Men som jeg sa til gubben så ser jeg det an den dagen. Kommer jo veldig an på hva som blir servert der også så...

 

Har du fått kjøpt batteri til vekta, eller utsetter du det? ;) Like greit å hoppe i det og bli klar over hvordan ståa er kanskje?

 

Forresten så mangler jeg nå 700 meter på 30 km denne mnd. Så jeg ser at jeg ikke klarer å komme opp i 50 denne mnd nei :P Men jeg skal prøve å se om ikke jeg kan klare 40!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...