Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest .koriander

Ja, Collargol, du har rett! Selv om det er tungt hjelper det ikke å drite i alt og la vekten fare oppover. Da blir man mindre tilfreds med seg selv, og så blir det en ond sirkel der man ikke er særlig fornøyd :unsure: Det er best å prøve å passe på. Men når det er for vanskelig å telle kcal så kan du jo forsøke å holde vekten? Om du har lagt deg et mål om ned ca 500 g i uka, betyr det at man kan spise ca 500 kcal mer per dag om man vil holde vekten. Det er jo en mulighet. Og hold deg helt unna flytende kcal (drikke), det metter ikke i det hele tatt. Enkel tommelfingerregel som kanskje kan hjelpe?

 

Kom innom når du føler at du orker og så kan jeg prøve å motivere deg :)

 

Jeg har vært syk et par dager (kom utover tirsdagen), men føler meg mye bedre nå. Ett døgn med feber, og så på bedringens vei :) Deilig at det gikk så fort, spesielt siden jeg kun spiste mariekjeks..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei Collargol! Hvordan har helgen gått?

 

Har har det gått ganske dårlig. Fikk tilbakefall med feber og har ligget rett ut hele helgen. Kjæresten ble også syk og var hos meg (hehe, vi bor ikke sammen og jeg merker jeg egentlig kunne tenkt meg å vært alene når begge var syke, men han trengte noen som kunne fortelle han at det var synd på han tror jeg :P ). Det har da gått ganske dårlig med maten. Begge var slitne og vi har barre karret oss bort på bensinstasjonen og kjøpt frossenpizza.. Ikke sunt, ikke optimalt, og ikke hva en syk kropp trenger. Men jeg har i underkant av 3 km å gå til butikken, og det orket rett og slett ingen av oss! Spent på vekta i morgen, men så lite samarbeidsvillig som den har vært i det siste vil det vel si opp en kg eller to.. :unsure:

 

For å være ærlig begynner jeg å bli lei av å ikke lykkes og vurderer type nutrilett eller lignende. Har aldri gått på det før. Hadde nok ikke holdt ut ett eneste måltid heller. Så jeg slår det fort fra meg igjen. Hadde bare vært veldig motiverende å fått en liten boost nedover.

 

Håper det går bra med deg, forholdene tatt i betratkning.

 

Om det er noen andre der ute som har lyst til å henge seg på, så er dere mer enn velkomne. Jeg har ca 5 kg igjen til målet mitt (tror jeg), og det går i snegletempo, så nye folk blir neppe alene her :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen gikk veldig bra helt til i går. Da var vi alle sammen på kino og jeg sprakk litt. Spiste litt godteri samt at vi spiste mat ute før vi reiste hjem :P

 

Men vekta viste i alle fall -0,7 kg så det er da noe. Nå er det bare å fortsette den gode tralten som jeg har hatt i uka også få til litt mere trening, så kanskje kiloene renner av, haha :P

 

Jeg har også hatt feber en dag, men tok en febernedsettende og reiste på jobb... Kjente at tempoet ikke var like høyt, men jeg var da i det minste på jobb :P

 

Her er det skikkelig høstvær med vanvittig vind og regn. Barnehagen er stengt så jeg må ta med unga en liten tur på jobben. Det er bare ca 1,5 times jobb jeg må gjøre i dag. Har noe ansvar som må tas utenom vanlig arbeidstid så...

 

Håper du føler deg mye bedre i dag koriander! Og skjønner at det er bedre å være alene når han også er syk ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Collargol og koriander! :)

 

ENDELIG er jeg tilbake fra bryllup og ferie! ;) Så stressende før bryllupet og på dagen, og så pang bare avslapping og MAT på hele bryllupsreisen. Utrolig herlig, men jeg gikk opp to kg, så klart.... Tror kanskje jeg er på tur ned igjen nå, for vekta viste 72,3 kg i morges.

 

Fikk skummet gjennom postene deres nå, og ser at du ikke har det noe særlig bra, Collargol. :( Utrolig trist å høre, og jeg skjønner godt at det har innvirkning på vekta. Det viktigste for deg nå må vel være å prøve å komme deg gjennom hverdagen, jeg kan ikke skjønne hvordan man skal klare å fokusere på vektnedgang når man har det vanskelig. :( Men kanskje det evt kan hjelpe deg å holde tankene på noe annet? Håper det går bedre med øynene dine i hvert fall?

 

Koriander, så kjedelig med sykdom... :( Man kan ikke tenke på å være sunn når man er syk, da er det viktigst å få i seg næring, og masse vann! :) Håper du blir bedre snart! Er du på jobb igjen, eller hjemme?

 

Beklager hvis jeg har oversett info fra dere, det var en del å lese gjennom nå, når jeg har vært borte en hel måned! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

 

Collargol: Gratulerer med strålende resultat! :) Håper kg bare smelter bort nå! ;)

 

123To: Velkommen tilbake :) Håper du hadde et fantastisk flott bryllup og en nydelig bryllupsreise/ferie :) 2 kg på en måned var da ikke verst, spesielt ikke når det er (ditt eget) bryllup! :) Du har ikke oversett noe info fra meg, jeg bare babler unyttig info ;)

 

Jeg er frisk igjen og forsøker så godt jeg kan! Vekten viste 63.3 i dag, ned 0.9 kg. Heldigvis beveger den seg NEDOVER. De siste ukene med økning har vært veldig rare. Håper kroppen samarbeider igjen nå.

 

Ha en fin-fin tirsdag dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det! :)

 

Så det er fortsatt bare oss tre som holder koken i forumet? Lurer på hvordan de andre har det! :)

 

Jeg skal begynne med trening igjen nå, etter en lengre periode uten noe fast. Gleder meg til å få begynt igjen, men jeg hangler litt for tiden, og er usikker på hvor mye jeg klarer. Får begynne i det små.

 

Collargol: Jeg prøver også å holde meg unna karbohydrater, og synes at magen har det bedre da. Men siden du sliter med forstoppelse, så er det kanskje viktig for deg å få i deg fiber fra andre kilder enn brød? Jeg bruker fiberhusk i mjølfrie knekkebrød, det skal visst være bra. :)

 

Håper dere får ei fin helg begge to! Vi skal på bytterunde/gavekortrunde - det blir kos! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

123To vi baker knekkebrød selv. Det er lavkarbo-oppskrift og består av bla fiberhusk og gresskarkjerner pluss andre fiber/frø. Disse gjør at magen min fungerer mye bedre! Da får jeg faktisk gått på do nesten hver dag :D

Jeg spiser av dette knekkebrødet hver dag og nesten ikke brød. Det funker som fjell ;)

 

I morgen skal vi i bursdag, da må jeg prøve å være flink altså!

Men jeg har ei venninne som har meldt seg på EasyLife nå. og det gir meg litt ekstra kikk til å være flink å gå ned i vekt selv.

Jeg gikk jo ned 18,5 kilo selv med EasyLife for 2 år siden så ;) Har dessverre lagt på meg ca 10 av disse, men vet jo at jeg kan klare det igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det på stedet hvil. Ingen endring siden forrige uke. Så da ser jeg hvor mye 2 kakestykker og en liten sjokolade gjør på vekta. For jeg snikveide meg på fredag og hadde da gått ned 600 gram... Var på bursdag på lørdag og spiste 2 kakestykker. Samt at jeg kjøpte meg en sjokolade som jeg spiste på kvelden.

I går løp/gikk jeg 3 km. Og vekta er opp på det den var forrige uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei jenter :)

 

Hva er "gå i hennes sko"? Har ikke hørt om det før! :) Collargol, skikkelig kjipt med stillstand! Kan liksom ikke skjønne at to kakestykker og en sjokolade kan ødelegge så mye, men det er vel den tanken vi må venne oss til da? Vi får være så glade det ikke er oppgang..

 

123To: Helt enig, bare begynn i det små med treningen. Ikke noen vits i å kaste seg utenfor kanten. Man merker om man orker mer eller ikke etter hvert! Det er bare viktig å starte litt (så framt formen tillater det), for man (i hvert fall jeg) blir fort litt lat og dvask uten noen trening, og så orker jeg liksom aldri starte og sofaen frister mer og mer - blir en ond sirkel! Var den som gjorde at jeg la på meg ifjor. Nå er treninga virkelig rutine og jeg har mer energi i hverdagen!

 

Til tross for ekstra mye trening denne uken viste vekten opp 300 gram i dag - 63.6. Begynner å blir veldig irritert og lei, men det sier jeg jo hver uke. Må jo bare holde koken og forsøke å holde motet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter! :)

 

Tusen takk for motiverende ord, Koriander! Jeg SKAL ut av senga og på trening i løpet av denne uka... Men er ganske dårlig om dagen, så det er ikke så lett, merker jeg! Jeg fikk gått litt i går, så det er i alle fall bedre enn ingenting. :) Synes du er helt utrolig flink på treninga, og er imponert over at du klarer å holde det gående så jevnt! Du må ikke glemme at på tross av at du ikke har gått ned siden sist, så er du helt sikkert i uendelig mye bedre form nå, enn i fjor! I tillegg er du normalvektig, og sunn! Så en liten minioppgang er kanskje bare en del av den naturlige vektvariasjonen din. Vær stolt av deg selv! :)

 

Denne uka var det stillstand for meg på 72,3 kg, og det er jeg veldig fornøyd med. Har ikke gjort en innsats verken på trenings- eller matfronten, dessverre. :) Hadde vært gøy å nå delmålet mitt på 70 kg før jul, men da må jeg nok gjøre en litt bedre innsats. :D

 

Er det en skrittkonkurranse, Collargol? http://www.gaihennessko.no ? Hadde ikke hørt om det før jeg heller, men høres ut som en fin greie! Hehe, de knekkebrødene er gull, ja! Høres ganske like ut som mine, men jeg bruker i hovedsak solsikkefrø, linfrø, sesamfrø og havrekli, og så har jeg begynt å ta oppi et par spiseskjeer med jyttemel (teff) - da blir knekkebrødene ekstra gode! :) Bakte en batch på søndag, og må lage ny igjen til helga, det er så godt, og så metter de veldig bra også! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er en skrittkonkurranse :)

 

Jeg har jo lavt stoffskifte og er medisinert for det, men det er utrolig lite som skal til før kiloene kommer krypende og mye vanskeligere å få de av igjen :P Denne uka har jeg også vært kjempeflink, men hadde en kjempesprekk i går hvor jeg spiste både sjokolade, saltsild og potetgull :P

Hatt gjester i dag så spiste en liten skål med vaniljeis til dessert. SÅ da får vi se i morgen da.... Blir ikke helt sammenlignbart pga jeg må veie med 4,5 time tidligere enn normalt, men en indikasjon er det jo uansett.

 

Dere er jo kjempeflinke selv og skulle ønske at jeg fortsatt var godt nede på 70 tallet :/ Eller aller helst på 60-tallet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei flotte jenter! :)

 

123To: Har du fått gjort noe trening? Altså, jeg peser mye om at ALT er bedre enn INGENTING, men jeg er heldig og er frisk og trenger ikke ta hensyn til noen plager. Ikke la meg stresse deg/mase på deg når kroppen ikke er i form til å trene! Sett alltid kroppen først! Men det er viktig å skille på når kroppen virkelig behøver hvile og når man føler seg litt småslapp og egentlig har lyst til å ligge på sofaen.. Selv har jeg HVER dag lyst til å droppe treninga, men jeg gir meg ikke selv lov til det (men igjen, jeg har ingen plager). Jeg vet at når jeg har lyst til å droppe treninga er det latheten som prater - ikke kroppen som sårt trenger hvile :P

Man ønsker jo alltid nedgang, men stillstand er en god nummer to - og milevis bedre enn oppgang! Du veldig flink synes jeg :)

 

Collargol: Uff, så utrolig kjipt med sånne sprekker! Krysser fingrene for at det ikke gir det største utfallet på vekta, i og med at du var så flink tidligere i uka! Lavt stoffskifte har jeg ikke noe erfaring med. Har ei venninne som nylig ble diagnostisert med det, og hun sier at hun legger på seg av medisinen (?). Den gir visst økt apetitt som bivirkning! Skikkelig kjipt. Hun er tynn som ei flis og i min øyne gjør det ingen skade om hun går opp noen få kg (tror hun sa sist at hun veier nesten 50 kg og hun er nesten 1.70 høy), men skjønner jo at det er vemmelig for henne. Fryktelig surt når ting utenfor din egen kontroll har så stor innvirkning! Krysser fingrene for deg i morgen!

 

Jeg har veiedag i morgen. Er veldig spent! Ble dårlig kontroll på maten i helga, men har dyttet inn flere ekstra treningsøkter for å kompensere. Jeg lurer egentlig på om det kan være noe galt med mat-vekten min! Har en sånn billig en fra Ikea (rund, 80-ish kr). Kanskje den rett og slett veier matvarene til mindre enn hva de egentlig veier og at jeg dermed spiser mer enn jeg tror?!? Det er liksom det eneste jeg kan skjønne ut fra oppgangen i det site, jeg har ellers følt meg veldig flink, men opp går det! Tror jeg skal spandere på meg en ny vekt når lønninga kommer. Men hvor viktig er pris vs kvalitet der? Føler mange sånne dyre mat-vekter bare er dyre fordi de ser stilige ut? Og det trenger jeg ikke. Hm. Får søke litt på det, se om jeg lærer noe!

 

Jeg har klart å kutte en del på lunsj-kaloriene mine, men likevel holde meg nokså mett: Jeg bruker to brødskiver Bygg-brød (211kcal/100 gr) (2 skiver er mellom 65-75 gram), smører på tynt lag med magerost med kylling (som om det skulle vært smør) (under 10 gram), 2 skiver kyllingfilet-pålegg fra prior (22 kcal for begge) og fyller med grønn salat og agurk. Lager dette til en dobbeldekker. Føler meg veldig fornøyd, for dobbeldekkeren gjør at jeg føler jeg får masse mat, mens alt det grønne gjør matpakka frisk og smøreost+kyllingpålegg gir en del smak. Mye mindre kcal enn å bruke gulost eller egg som jeg har gjort før!

 

Phu! Dette ble langt! Jeg har vært bortreist på kurs i det siste og har derfor ikke rukket å komme innom (alt jeg har hatt på hjertet kom tydeligvis nå :P )

 

Melder inn for veiedag i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne sprekken min hadde nok ikke så mye å si, for denne damen har faktisk gått ned 900 gram :D

 

Jeg har ikke fått økt apetitt med medisinene. Men hun har ikke for høyt stoffskifte da? Har liksom aldri hørt at noen med lavt stoffskifte er så tynne eller har lagt på seg av å begynne på medisiner. Men det er sikkert individuelle greier på dette også :P

I kveld skal jeg på Zumba, så får vi se om jeg kommer meg på trening noen andre dager. Må opp kl 5 hver dag denne uka. Også skal jeg jobbe sent på lørdag så :P

 

Pris på vekta har sikkert noe å si, men tror at merke har mer betydning. Har du tenkt på at du kanskje bygger muskler? Husk at muskler veier mer enn fett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Grattis Collargol! KANONBRA! :D :D Hun har lavt stoffskifte, men hun ble brått dårlig og fikk flere autoimmune sykdommer på en gang, deriblant Hashimotos syndrom (?) og påfølgende lavt stoffskifte. Sier hun selv da. Kan jo være at de oppdaget det relativt raskt sånn at hun legger på seg nå som sykdommen er i gang og så tror hun det er pga medisinene? Jeg aner ikke, hun syns i hvert fall det er kjipt! :P Alt er bedre enn ingenting! Kos deg på zumba :) Jeg har fortsatt ikke prøvd det. Har sett noen på zumba-time gjennom vindu på senteret og syns det ser vanskelig ut (har aldri vært så god på å "shake my money maker" :P ), haha.

 

Takk for trøst, men er neppe muskelbygging, for midjemålet har også gått i ut i det siste. BLÆH! Her ble det nedgang på -100 gram. Haha, hele greia begynner å bli latterlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Girls! :)

 

71,9 kg på vekta i dag, dvs en liten nedgang siden forrige uke. Veldig glad for det. :)

 

Ingen trening, Koriander, så musklene svinner nok hen her i gården. Har fått gått litt turer da, sånn at jeg i hvert fall er litt i bevegelse, om ikke annet. Syk og hjemme fra jobb i dag, men forhåpentligvis er jeg bedre igjen i morgen! :) Du stresser meg ikke, det er bare hyggelig å få motivasjon og push fra andre! Jeg kjenner meg godt igjen i at sofaen roper på meg, hehe. Og noen ganger er det kjempevanskelig å forutsi om jeg blir helt slått ut etter trening, eller om det vil gi meg mer energi etterpå. Kan ikke noen bare fikse kroppen min, jeg vil være som før! :D Stakkars hun venninna di som har mange autoimmune sykdommer! Og til og med Hashimotos, det er jo ikke så vanlig... Men hvis hun veier bare 50 kg så kan det jo bare være fint for henne å legge på seg noen kilo, det er ikke kult å være veldig tynn hvis man går inn i en sykdomsperiode, for da har man ingenting å tære på... :/

 

Kjøkkenvekt har jeg ikke så mye erfaring med. Vi har en electrolux digitalvekt som jeg kjøpte på Elkjøp for sikkert ti år siden. Den fungerer, men jeg aner ikke om den er nøyaktig! :) Kanskje du bør google ja...

 

Collargol, grattis med nedgang, du er råflink! :) Hvordan gikk det på zumba, Zumba-queen? :D Lavt stoffskifte må være skikkelig kjedelig, altså. Er du mye slapp og trøtt, eller føler du at du får effekt av medisinene? Jeg ligger visstnok også i grenseland på verdiene mine, men de vil helst ikke medisinere foreløpig - jeg har forsåvidt nok tabletter å ta fra før, så det er jeg veldig glad for. :)

 

Alltid så koselig å lese denne tråden, selv om det for tiden bare er vi tre som holder koken. Håper dere får ei fin uke, med sunn mat, gode økter og gøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den sykdomen har jeg aldri hørt om..., men googlet det nå da og det høres ikke bra ut. Men håper hun blir bedre snart og som 123To sa så er det nok kanskje greit å gå opp litt ;)/>/> Men skjønner jo at hun synes det er kjipt dersom hun trives med den vekta.

 

Forresten gratulerer med nedgang til dere begge :)/>/>

 

Jeg var på Zumba og koste meg jeg ;)/>/> Det er ikke så vanskelig faktisk, og dessuten så gjør det ikke noe om du ikke får til alt, bare å bevege seg og ha det morro :D/>/>

 

I dag har jeg jobbet 1,5 time uten pause, måtte bare hive i meg litt mat når jeg kjente at jeg var så sulten at jeg ble litt småsvimmel :P/>/> Og jeg vet at på torsdag blir det omtrent likedan :P/>/> Hadde tenkt meg på Fitwalk nybegynner i morgen, men får se det litt an om jeg orker faktisk :P/>/> Når man begynner kl 6 hver dag så blir man ganske sliten :P/>/> OG det kjennes ut som om jeg har fått betennelse i det ene håndleddet :P/>/> Tett i nesen, dotter i øra og vondt i halsen har jeg også, men jeg kan ikke la det hindre meg :huh:/>/>

Så får vi se at jeg blir sengeliggende neste uke da kanskje, haha, hadde vært bra typisk....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Haha, var ikke meningen at dere skulle bli bekymret for venninnen min altså :) Men hyggelig av dere :) Hun har det mye bedre med medisiner, men hun liker ikke at hun legger på seg da. Som jeg sa, i mine øyne gjør det jo ingenting, men hun liker det ikke selv. Skjønner det er kjedelig når ingen av klærne passer og du er superflink med mat&trening og likevel så går man opp. Eller man er alltid sulten. Regner med at det stabiliserer seg etter hvert. Hun er også inne hos legen ofte for å regulere medisiner. Hadde heller ikke hørt om sykdommen før, men trodde bare at det var et sånt vanskelig fagterm man heller bruker noe annet for. Akkurat som om man sier kyssesyke og ikke mononukleose, trodde jeg man sa lav forbrenning og ikke hashimotos (er fortsatt ikke sikker på at det er sånn det skrives :P ). Men da er det sikkert flere varianter!

 

123To: Musklene forsvinner nok ikke så mye, du må jo ha en del for å holde kroppen i gang og kunne bevege seg, kan ikke få mindre muskler enn det! Selv syns jeg det har blitt så masete dette muskel/sterk-styret som er så i vinden nå. Alle skal jo se ut som om de er bodybuildere. Og det er alltid en feil og riktig måte å trene på, samme for alle. KJøper ikke helt den. Tror alle må finne det som passer for seg. JO enklere jo bedre synes jeg! Kosthold er uansett det viktigste når man skal ned i vekt, legg treninga på hylla til de dagene du tror du orker det! :)

 

Collargol: Haha, regner med at det ikke skal stå 1,5 timer uten pause, men en del mer? :) Hørtes ut som en slitsom dag uansett, når du blir svimmel pga lavt blodsukker! :( Ikke bra! Hva er Fitwalk? Høres veldig bra ut :D Håper du blir bedre og ikke blir syk nå! Og at betennelsen gir seg! Det har jeg ikke noe erfaring med, men kan vel komme av at du gjør en irriterende ting for leddet om og om igjen? Noen venner av meg har fått senebetennelse av å strikke for mye og å spille for mye playstation, haha. Da måtte de slutte med det en stund.

 

Denne uka står kjæresten for maten! Det betydde enchiladas på mandag (med dessert..) og pizza i går. Haha, jeg SLITER! Er vanskelig å spise seg mett på oste-inferno. Jaja, jeg prøver å kompensere ved å spise litt mindre tidligere på dagen (eller mer type skyr og gulrøtter, mindre brød og pålegg). Time will tell..

 

I dag skal jeg på et kurs som tar for seg balanse, styrke og smidighet! Spent! Er veldig stiv i ryggen om dagen, stå tror det kan komme godt med!

 

Ha en fin dag, dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg har lagt på meg mye, tenker at jeg nå må begynne å skjerpe meg, men vet ikke helt om jeg orker. Sniker meg slukøret inn på forumet igjen og hva ser jeg; "ned 13 kilo!" helt øverst i trådene. Jeg ble oppriktig glad for å se at det fremdeles er liv i tråden og at dere flinke damer holder ut!! Jeg kjenner at motivasjonen kommer strømmende på :)

 

Jeg er flink til å gå opp, flink til å gå ned, flink til å gå opp.... ja - så nå må jeg være flink til å gå ned igjen. Jeg ser at jeg i det siste innlegget mitt veide rett under 70 kg. Jeg gikk ned til 68 kg etter det, men nå er jeg fader meg godt over 75 kg igjen. Jeg skjønner ikke at jeg lar det skje - gang på gang. Nå må jeg snu fort som bare det. Jeg må gjøre noe annerledes denne gangen, men vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal gjøre det. Trodde jeg var på rett kjøl og at jeg skulle klare å holde vektreduksjonen. Jeg har noe å lære av dere som ikke gir opp! - hvordan holder dere ut?

 

Dere får oppdatering om vekt i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at jeg har lagt på meg mye, tenker at jeg nå må begynne å skjerpe meg, men vet ikke helt om jeg orker. Sniker meg slukøret inn på forumet igjen og hva ser jeg; "ned 13 kilo!" helt øverst i trådene. Jeg ble oppriktig glad for å se at det fremdeles er liv i tråden og at dere flinke damer holder ut!! Jeg kjenner at motivasjonen kommer strømmende på :)/>

 

Jeg er flink til å gå opp, flink til å gå ned, flink til å gå opp.... ja - så nå må jeg være flink til å gå ned igjen. Jeg ser at jeg i det siste innlegget mitt veide rett under 70 kg. Jeg gikk ned til 68 kg etter det, men nå er jeg fader meg godt over 75 kg igjen. Jeg skjønner ikke at jeg lar det skje - gang på gang. Nå må jeg snu fort som bare det. Jeg må gjøre noe annerledes denne gangen, men vet helt ærlig ikke hvordan jeg skal gjøre det. Trodde jeg var på rett kjøl og at jeg skulle klare å holde vektreduksjonen. Jeg har noe å lære av dere som ikke gir opp! - hvordan holder dere ut?

 

Dere får oppdatering om vekt i morgen!

 

Men da er du flink til å ta tak igjen også da ;) Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det var nok 11,5 time uten pause ;) En del mer enn det jeg skrev i går ja ;)

Det er jo greit å gjøre det slik da koriander, at du "sparer" på kcal når du vet at det blir litt ekstra til lunsj.

Fitwalk er manuell tredemølle som holdes igang med at vi går. Ganske så slitsomt ;) Men det dropper jeg i dag kjenner jeg. Er så sliten at det er ikke verdt det. Da blir jeg garantert i verre form igjen. Får ta det igjen til uka.

 

Så koselig å høre fra deg igjen namnam :) Vi holder koken, men jeg er jo faktisk over det jeg var når jeg startet den gangen her inne :P Vi får bare kjøre på og satse på at vi når målet vårt og klarer å holde oss der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg forsøkt å skumme igjennom innleggene deres og det var myyye, hehe. Jeg har vært borte alt for lenge fra dere herlige damer. Ser at dere fortsatt er flinke til å motivere hverandre og å holde humoren og humøret oppe.

 

Jeg veide meg i dag og da sto vekta på 75, 0 kg. Det var mindre enn jeg trodde og lurer på om det kan ha noe med at jeg sto opp så seint? Vel, uansett er det godt å føle at jeg er tilbake igjen. Håper jeg tar en skikkelig jafs til neste uke - hadde vært godt med en pangstart og ofte er det jo mye vann og slikt som skal bort første uken.

 

Snakkes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var det veiedag igjen da. Ned 0,5 kilo. Er jo forsåvidt fornøyd med det, men hadde så inderlig lyst til å se 78-tallet.... Jaja, det får bli neste uke det da ;) Eller kanskje jeg skal satse på å hoppe over 78 tallet ;)

OG uansett så har jo denne uka bare vært herk :P Med masse jobbing!!!! Var jo også bare 1 trening denne uken så.

 

Åssen har det gått med dere andre jenter denne uken da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...