Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Velkommen skal du være 123To !!! Selvfølgelig skal du være med oss, skal du vite :) Lykke til i Holland, mtp å holde seg unne de deep-fried- fristelsene!

 

Ja, det var motiverende med den snikveiinga, men det er nå resultatet på onsdagen som blir stående....får håpe det blir bra! :rolleyes:

Målet er jo 86, ett eller annet den 1.2 og den datoen nærmer seg jo med stormskritt! :blink:

 

Helga har gått fint, jeg har hoppet galant bukk over både vafler, pizza og sjokoladekake. Men det er ikke alltid at god innsats vises på vekta, og omvendt....vi får se!

 

Håper alle snuppene har hatt en fin helg, og at dere popper innom ila morgendagen! Heia, oss som skal ned 13 kilo ( eller mindre !! )

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest engeljenta28

Kjenner alt bare er frustrerende for tiden, gått opp 200 gram på en uke, var i bursdagsselskap i går, og spiste et kakestykke, veier meg liksom nesten hver dag, tror jeg virkelig bør slutte med det.

 

veide meg i går, 70,9, så skal jeg veie meg mandag om en uke, ikke før.

er så mye som skjer i livet mitt for tiden, mye tanker så i går i bursdagen fikk jeg antydning til urinveisinfeksjon, gikk på do 30 gang tror jeg, det var så vondt:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Hei,

 

Jeg blir bare nødt å melde meg på i dette forumet Marlena. Vi har slående like mål og utfordringer. Jeg reiser også på ferie ikke 23.6, men 22.6. I tillegg er jeg 174 høy og vil ned i 75 kg. Nå veier jeg 89 kg - er mann - det er vel største forskjellen på oss :P I dag har vært min første dag med Roede kost - og en score på 7,9. Morgendagen er planlagt og da med en score på 10,0. Lærerikt å prøve seg frem inne på registreringen til man finner ut hva som utgjør forskjellen!

 

Forskjellen for min del er jo å spise mye mer og oftere - (litt mindre middag vel og merke og IKKE droppe frokost, lunsj eller mellommåider)Har hatt 40 min rask gange i dag + 15 min moderat styrketrening med øvelser hjemme. Problemet mitt har trolig vært at jeg har sultet/pint meg for mye og så sprukket innimellom med altfor mye middag og kanskje for sent på dagen.

 

Fryktelig spent på hvordan dette skal gå. I tre uker før jeg tok mot til meg har jeg startet i det små med å øke aktivitet og kutte ut det jeg kaller de 5 Fy'ene. Brus, smågodt, chips, junkfood og alkohol. Dette har gått overraskende bra, men jeg har ikke fått veiet meg i denne perioden ettersom jeg gikk til innkjøp av en vekt - type avansert først i går :P Trodde jeg lå rundt 85 kg og fikk sjokk da den viste 89 kg. Har snikveiet meg litt gjennom dagen i dag i takt med roede spisingen - og ser urovekkende at vekten går oppover. Men man skal vel veie seg en gang i uken og gjerne om morgenen. Legger ikke for mye i at det svinger litt nå i starten, så lenge jeg følger opplegget. Men det hadde vært greit å høre hvordan din/deres erfaringer er med dette...?

 

En annen ting jeg har tatt tak i er å drikke nok vann. Som mann skal vannprosenten ligge rundt 60% har jeg hørt. Jeg hadde visst 49% og har nå "gunnet på" med 10-15 glass vann igjennom dagen.

 

Litt langt - er kortere i kommentaren til vanlig, men hadde mye på hjertet som ny i dette :D

 

Please share and help me! :D

 

 

 

Hei alle sammen!

 

Prøver meg her inne med en egen tråd, jeg!

 

Jeg har i dag begynt på Grete Roede kurs, drop in, der det bare er meg og kursleder en halvtime hver gang.

Jeg skal ned 13 kilo, og målet mitt er å klare det innen sommeren. Vi reiser på ferie 23.06, så der er datoen faktisk satt :)/>

 

Mitt mål er å veie 75 kilo, det passer godt til høyden min på 174.

 

Kommer til å rapportere her inne jevnlig.

 

Hvis noen vil slenge seg med er det bare artig!

 

Here we go!

 

**********************

 

09.01: 89,2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ertertre

Hei alle sammen :D/>

Slenger meg på her, er akkurat blitt medlem så skjønner meg ikke på så mye:-) men mitt mål er å gå ned ca 13-15 kilo før jeg skal til syden i august sammen med en vennine:-) er 174 cm... målet mitt er å ikke føle meg ukonfortabel på stranden, og sydentur er jo en veldig god motivasjon. Håper jeg klarer å bli motivert av å lese det alle andre skriver :P/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Hei og velkommen fra en som er nøyaktig like fersk som deg! Du også samme høyde og omtrent samme mål ift nedgang inn mot sommer og ferie. La oss hjelpe hverandre i mål!

 

Skal bli en fryd å kaste t-skjorten til sommeren i varmere strøk og føle seg vel - og ikke som en bleikfeit nordboer som egentlig ligner mest på Guffen i Donald. :P

 

Min foreløpige erfaring er at det er viktig å leke seg litt på registreringen og finne det matinntaket som passer. Planlegge morgendagen. Da reduseres risikoen for at man hopper over noe av det man skal, eller hvis man trengte f.eks gullerøtter så hadde det jo vært greit å vite det når man alikevel suste forbi butikken :D

 

Føles litt rart å spise oftere og mer variert så langt, føler jo at det er mye. Samtidig kan jeg kjenne at det arbeides i magen. Forferdelig spent på vekten om en uke! Er jo så mange som sier at det fungerer å spise etter opplegget, så får nesten stole på det. Er vekten derimot gått opp neste søndag, da er det KATASTROF... :P

 

 

 

Hei alle sammen :D/>/>

Slenger meg på her, er akkurat blitt medlem så skjønner meg ikke på så mye:-) men mitt mål er å gå ned ca 13-15 kilo før jeg skal til syden i august sammen med en vennine:-) er 174 cm... målet mitt er å ikke føle meg ukonfortabel på stranden, og sydentur er jo en veldig god motivasjon. Håper jeg klarer å bli motivert av å lese det alle andre skriver :P/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye :) En fin gjeng som skal bli spreke og lekre til sommeren.

 

Mitch Bucannon, jeg veier 0,5 til 1,5 kg forskjell fra kveld til morgen og har likevel gått ned hver uke. Vei deg på morgenen og uten klær ;)

 

Veiedag for meg i dag, ned 0,8 kg fra forrige mandag. Namnam er glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

 

Grattis med flott vekttap namnam- du er jo helt rå! :rolleyes:

 

Velkommen til de to sist ankomne- dette blir bra! Sammen drar vi lasset mot sommeren!

 

Vekta mi er litt seig, den beveger seg ikke noe særlig nedover til tross for flinkis-helg. Jaja, her er det bare å skuffe på videre. Veiedag og kurs onsdag. Frist for vektmål, fredag.

 

Ha en fin dag!

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei alle sammen! Så hyggelig med flere nye :)

 

Jeg tråkket på vekta i dag og det var stillstand. Æsj. Forstår at jeg må kutte alvorlig ned på alkoholen, for dette gidder jeg ikke!

 

I dag skal vi ut med jobben og spise på et burgersted. Kjente jeg ble litt demotivert av det, men har sett litt på menyen nå og de lager kyllingburger med kyllingfilet. Om jeg da dropper tilbehør (pommes frittes må bestilles ved siden av) og halve burgerbrødet, så håper jeg det ikke blir så verst i antall kcal. Tenker å holde litt igjen på kcal i løpet av dagen også, sånn at jeg ikke går så veldig over. Jobben min er fullstendig stillesittende, så jeg så et sted her inne at jeg burde ligge på ca 1100-1400 kcal om dagen for å få nedgang. Det er litt lite, syns jeg, men det er vel en vanesak.

 

Har kurs etter jobb både tirsdag og onsdag, så rekker ikke treningssenteret før på torsdag. Har lånt 30 days shred av ei venninne. Tok en runde i går, og håper på å i det minste få gjort denne på dager jeg ikke kommer meg til studioet. Fikk opp pulsen, det burde jo være godt for noe :)

 

Mitch Bucannon: Man går opp i vekt i løpet av dagen fordi en drikker og spiser, og dette veier jo faktisk noe. Om du veier deg, drikker 1 liter vann og så veier deg igjen så vil du se at du har økt med 1 kg. Dette er jo ikke fett, kan mer sees på som om du har en ryggsekk med bagasje. Det blir i prinsippet samme når du veier deg, men om morgenen uten klær, før du har spist og etter dobesøk gir den mest riktige verdien. Det viktigste er vel å ha de samme forutsetningene ved hver veiedag. Da vil man se trenden i nedgangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Kanon Namnam, med slike flotte resultater blir du jo snart birdy-birdy namnam - danser som en sommerfugl, stikker som en bie ;)

 

Beroligende å høre at vekten din også varierer 0,5 til 1,5 kg ila dagen. Har satt søndag som måledag og da blir det i Evas drakt ja. Har til og med klippet meg, for å ta noen ekstra gram ... høhøøø :P

 

Følger godt med på cm målene også - skal bli spennende - og deler alle opp og nedturer med dere.

 

Et spørsmål: Jeg går raskt 30-40 min 6 ganger i uken og har 3-4 styrkeøkter hjemme med øvelser i uken. Trener ikke mer enn dette per tid. Ifølge registreringen har jeg et daglig kaloribehov på 2650 kalorier og i hvile 1750 ca. Jeg har da fått anbefalt meny 3 med inntak av 1900 kalorier. Er 174 og veide 89 kr i går ved måling. Høres meny 3 ut som det riktige, eller bør jeg vurdere meny 2? Tanker?

 

Hilsen Mitch, - "some people stay in the darkness - afraid to step into the light. Don't you woooorry - it's gonna be alright" ;)

 

 

 

 

 

Velkommen alle nye :)/> En fin gjeng som skal bli spreke og lekre til sommeren.

 

Mitch Bucannon, jeg veier 0,5 til 1,5 kg forskjell fra kveld til morgen og har likevel gått ned hver uke. Vei deg på morgenen og uten klær ;)/>

 

Veiedag for meg i dag, ned 0,8 kg fra forrige mandag. Namnam er glad :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Tusentakk for alle beroligende svar og tips ifbm mine startnerver :D

 

Tips: Har blitt utrolig motivert av å se på Biggest Looser de siste ukene på TV. For de som kjenner på at de sliter med motivasjonen - ta gjerne en titt. Går tirsdager om kvelden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanon Namnam, med slike flotte resultater blir du jo snart birdy-birdy namnam - danser som en sommerfugl, stikker som en bie ;)/>

 

Beroligende å høre at vekten din også varierer 0,5 til 1,5 kg ila dagen. Har satt søndag som måledag og da blir det i Evas drakt ja. Har til og med klippet meg, for å ta noen ekstra gram ... høhøøø :P/>

 

Følger godt med på cm målene også - skal bli spennende - og deler alle opp og nedturer med dere.

 

Et spørsmål: Jeg går raskt 30-40 min 6 ganger i uken og har 3-4 styrkeøkter hjemme med øvelser i uken. Trener ikke mer enn dette per tid. Ifølge registreringen har jeg et daglig kaloribehov på 2650 kalorier og i hvile 1750 ca. Jeg har da fått anbefalt meny 3 med inntak av 1900 kalorier. Er 174 og veide 89 kr i går ved måling. Høres meny 3 ut som det riktige, eller bør jeg vurdere meny 2? Tanker?

 

Hilsen Mitch, - "some people stay in the darkness - afraid to step into the light. Don't you woooorry - it's gonna be alright" ;)/>

 

1900 kalorier høres riktig ut, i alle fall de dagene du trener. Du er mann (som du sikkert er klar over) og vil forbrenne mer enn oss kvinner. Du kan jo prøve 1900 kalorier nå først, og justere det opp eller ned i forhold til hvordan du føler deg og hvor mye du går ned i vekt. Skjønner at du er ivrig etter å komme i gang, men tror du har godt av å trene litt pusteteknikk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Liten rapport fra dag 2:

 

Etter å ha lagt om kostholdet fikk jeg litt problemer med å sovne natt til mandag. Magen jobbet og jeg hadde energi føltes det som.

 

Jeg våknet i morges med en enorm energi og fikk en aktiv og opplagt start på dagen. Var også mer opplagt utover dagen enn normalt.

 

På ettermiddagen ble jeg litt rar i hodet. Vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men en blanding av trøtt, småfrysing og forvirret. Valgte å ignorere det og holdt meg til planen.

 

Nå er det straks middag og jeg er i rute til matscore på 10,0, har hatt 40 min med powerwalk + 15 min styrketrening med øvelser hjemme. Sniktur på vekten nå i ettermiddag viste 89,1 kg. Det er lovende ettersom det er midt på dagen etter frokost, lunsj, mellommåltid og rikelig med vann!

 

You're going down boy ;)*pust pust* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, da var veiedagen kommet.... Vekta viste 76,6 kg. Resultatet var egentlig ikke sånn kjempefornøyelig, fordi jeg har også snikveid meg, nemlig! Og før helga veide jeg en kilo mindre enn nå i dag! Her må jeg bite tennene sammen og ikke bli demotivert merker jeg... :) Er det normalt å samle mye vann i kroppen e.l. (les: legge på seg!!) rett før mensen? Sorry, Mitch B, for tmi!! ;) BTW, jeg har ikke gomsa usunne ting i helga! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Sorry for hva? :))) tmi?? ikke sikker på om jeg skjønner hva tmi betyr ... hehe. Ny her...:P

 

 

Off, da var veiedagen kommet.... Vekta viste 76,6 kg. Resultatet var egentlig ikke sånn kjempefornøyelig, fordi jeg har også snikveid meg, nemlig! Og før helga veide jeg en kilo mindre enn nå i dag! Her må jeg bite tennene sammen og ikke bli demotivert merker jeg... :)/> Er det normalt å samle mye vann i kroppen e.l. (les: legge på seg!!) rett før mensen? Sorry, Mitch B, for tmi!! ;)/> BTW, jeg har ikke gomsa usunne ting i helga! ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TMI= too much information! :D

Kan jo hende at det til tider blir litt mye dameprat her inne, men det holder du nok ut! :P

 

Ellers- what to do? Det som så ut til å være et så fin-fint vekttap her på fredag, kommer til å munne ut i omtrent stillstand på veiedagen i morgen. Arrrgh!! Jeg som så gjerne vil se 86-tallet innen fredag! Gah!

Det er vel bare å fortsette, har vært litt sløv med skriving, men jeg har ikke oversteget kalori-budsjettet mitt. Men får skrive litt igjen fra i dag da...

 

Ellers, her laver snøfillene ned. Jeg skal kose meg med en god bok, og så kommer ungene tidlig hjem fra skolen i dag, da skal vi kose oss. Eldstemann blir 10 år i dag ( hurra- hurra! ) og han får velge middag.

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Grattis med jebøøørsdag til guttungen! 10 år er jo rund dag og greier. Det er stort. Hadde akkurat en som ble 11 i desember - koselig.

 

TMI tåler jeg. Har alltid drømt om å være flue på veggen på damevorspiel hehehehe...pluss bode med to jenter i studietiden, så don't worry, jeg er herdet.

 

Morgenvekten min i dag var opp 1 kg! Graps! Men samtidig var jeg gått inn 2 cm i livet... Får se på veiedagen søndag, regner med at hva som skjer ila uken ikke er så viktig - bare kroppen som justerer seg. Blir sykt skuffet om jeg er gått opp på søndag. Har holdt meg til maksimalt sunnt kosthold og null utskeielser + gjør treningen min.

 

*morgensukk*

 

TMI= too much information! :D/>

Kan jo hende at det til tider blir litt mye dameprat her inne, men det holder du nok ut! :P/>

 

Ellers- what to do? Det som så ut til å være et så fin-fint vekttap her på fredag, kommer til å munne ut i omtrent stillstand på veiedagen i morgen. Arrrgh!! Jeg som så gjerne vil se 86-tallet innen fredag! Gah!

Det er vel bare å fortsette, har vært litt sløv med skriving, men jeg har ikke oversteget kalori-budsjettet mitt. Men får skrive litt igjen fra i dag da...

 

Ellers, her laver snøfillene ned. Jeg skal kose meg med en god bok, og så kommer ungene tidlig hjem fra skolen i dag, da skal vi kose oss. Eldstemann blir 10 år i dag ( hurra- hurra! ) og han får velge middag.

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gratulasjonen, 10 år er en stor dag ja :D Og så gøy at du har en elleveåring, herlig alder!

 

Sånn ellers, snikveiing i hytt og pine kan gi magesår og grått hår. Jeg er desverre nesten avhengig, men har lært meg å tåle de store svingningene ( som jo tross alt er normale) uten å frike helt ut. Fortsett med de gode vanene dine, så vil resultatene komme. Garantert.

 

Marlena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhuuuu stikker nesa mi nett innom før eg skal springe avgårde for å ta en spinning økt.

Var på vekta i går og etter ei uke på GR så viste den -1,1kg :), er fornøygd med det. Ellers synes eg fortsatt det er litt pes med all denne spisingen, og får ikkje i meg antall kalorier eg skal. Men ser alikevell at det er STOR forbedring fra før og det går sakte men sikkert opp. Ønsker alle en riktig fin tirsdagskveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Gratulerer! Blir like glad hver gang jeg hører noen som har hatt en flott uke. Fin motivasjon med slike resultater. Den kan brukes til "å sutte på karamellen" istedet for å kjøpe godteri :)))

 

Hilsen,

M.B

 

Juhuuuu stikker nesa mi nett innom før eg skal springe avgårde for å ta en spinning økt.

Var på vekta i går og etter ei uke på GR så viste den -1,1kg :)/>, er fornøygd med det. Ellers synes eg fortsatt det er litt pes med all denne spisingen, og får ikkje i meg antall kalorier eg skal. Men ser alikevell at det er STOR forbedring fra før og det går sakte men sikkert opp. Ønsker alle en riktig fin tirsdagskveld :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia folkens!

 

Så flott at det stadig popper opp nye motiverte folk i gruppa :)

 

I dag hadde jeg ikke så store forhåpninger om voldsomt til nedgang, men jammen meg viste den -0,9 kg :D

I tillegg er det ytterligere 3 cm bort ;)

 

Jeg går jo på kurs og veier meg jo da på kvelden... Men så lenge man veier seg til nogelunde samme tidspunkt så er det det som teller ;)

 

Gikk forresten til og fra kurset i kveld. Det er drøye 5 km med nesten bare nedover til kurset, men desto tyngre med nesten bare oppover hjem igjen :P Og side de er så flinke til å brøyte fortauene - NOT - så ble jeg jammen meg skikkelig svett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nyvår2013

Hei :)

Nå har jeg vært på en ukes ferie, og er kommet hjem igjen :) føler at det har gått bra på ferie, men jeg brukte opp alle frimerkene fort, og muligens et par ekstra på lørdag... Men nå er hverdagen tilbake! Og det er egentlig veldig godt :) jeg fikk ikke veid meg på tirsdag som er veiedagen, men gikk opp på vekta i dag, og er fornøyd :D ned et halvt kilo! Nå er det bare å stå på hvis målet er å se 88 tallet denne uken :blink:

 

15.01: 91.0 kg

22.01: 89.5 kg

30.01: 89.0 kg

 

Synes dere er kjempeflinke!! Velkommen til alle nye ;)

 

Ha en kjempefin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei!

Gratulerer til alle sammen med så bra nedgang, dere er jo kjempeflinke :)

 

Føler jeg har kommet meg inn i en bra rutine selv mhp maten, og har stått over flere fristelser :) Hurra! Mengde-problemet har jeg løst ved å spise mat jeg ikke syns er særlig god, for da gidder jeg heller ikke spise så mye, haha! Nå går det i vollkornbrot til lunsj, det er kompakt og 1 skive metter mye. Og ikke er det spesielt godt :P

 

Treninga går greit. Denne uka har det vært mye å gjøre og rakk ikke treningsstudioet mandag eller tirdag, men fikk kjørt en runde med 30 day shred i går kveld. Glad jeg lånte den dvd-en, uten den hadde jeg nok ikke gjort noe. I dag kom jeg meg på morgenspinning, og timene for torsdag og fredag er allerede booket! Satser på at resten av uka går like bra og på nedgang på mandag!

 

Stay strong, peeps!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Grattis med nedgang tross ferie nyvår- det er jo veldig bra jobba! :)

 

Koriander; det hørtes da veldig kjipt ut å spise mat du ikke liker...? Skjønner at det løser mengdeproblemet, men er vel ikke særlig staselig på sikt. På kurset lærer vi om matglede- vi skal lære oss å nyte god og sunn mat, i normale mengder. Men jeg ser at det kan hjelpe i en liten periode da :P

 

Ellers, kursdag og ned stusselige 300 gram. Det skal holde hardt å klare å se 86-tallet innen 1.2 med den farta jeg holder gitt. :blink:

Men jeg stå på videre. Skal bort i helga, og får lage meg en slagplan for matinntaket.

 

Marlena

 

**************

 

09.01: 89,2

16.01: 88,8

23.01: 87,9

30.01: 87,6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere,

 

Nyvår: Flott med nedgang tross ferie! *misunnelig*

Koriander: Vollkornbrot metter veldig bra ja, og er ikke så sykt godt! Jeg pleier å kjøpe rugbrød helgrovt på Meny som er veldig godt og kompakt og metter godt. Det er litt mer kalorier i det, men det er veldig mettende og godt, så da føler jeg meg litt sunn. Du burde prøve det i stedet, du blir mett selv om det er godt - promise!

Marlena: Jeg krysser fingrene for deg! Håper du klarer det! :) God tur i helga da! Det er nok veldig lurt å tenke gjennom på forhånd hvilke fristelser man kommer til å stå overfor, ja.

 

Jeg FØLER meg slankere i dag, men vekta viser det samme. Deilig uansett da, men lurer på om det er fordi jeg har droppa strømpebuksa under jeansen... LOL! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

HAHAHA...den lo jeg godt av! Utolig bra beskrivelse a hvordan man går og føler seg og kjenner etter. Har det skjedd noe? Det må skje noe...det BØR ha skjedd noe, det føles da slik ELLER eeeer det strømbepuksen? :P

 

Sinnsykt bra! :D

 

Hei dere,

 

Nyvår: Flott med nedgang tross ferie! *misunnelig*

Koriander: Vollkornbrot metter veldig bra ja, og er ikke så sykt godt! Jeg pleier å kjøpe rugbrød helgrovt på Meny som er veldig godt og kompakt og metter godt. Det er litt mer kalorier i det, men det er veldig mettende og godt, så da føler jeg meg litt sunn. Du burde prøve det i stedet, du blir mett selv om det er godt - promise!

Marlena: Jeg krysser fingrene for deg! Håper du klarer det! :)/> God tur i helga da! Det er nok veldig lurt å tenke gjennom på forhånd hvilke fristelser man kommer til å stå overfor, ja.

 

Jeg FØLER meg slankere i dag, men vekta viser det samme. Deilig uansett da, men lurer på om det er fordi jeg har droppa strømpebuksa under jeansen... LOL! :D/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...