Gå til innhold

Ned 13 kilo!


Gjest Marlena
 Share

Anbefalte innlegg

Så gøy med nedgang, alle sammen! Flott at du har gått ned selv om du har vært syk, Koriander! ;) Jeg har, som nevnt, også vært syk, men har gått ned 1,9 kg sist uke. Veldig gøy! Og vi fokuserer ikke på at det er en liiiiten smule usunt å gå ned så mye på "feil" måte. Nei, dette tar jeg imot med åpne armer. :rolleyes: Koriander, hvor mange kilo til du kan klippe håret? Hihih! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Du har helt supre resultater Collargol, må være deilig å se 75 tallet. Jeg gjør alt helt likt denne uken som forrige ukes rekorduke. Allikevel ser det ut som om vekten holder på å øke. Ikke godt å bli klok på dette her. Så lenge det er en uke litt opp og mye ned uken etter skal jeg ikke klage, men kunne tenkt meg en jevn nedgang slik som for deg og namnam f.eks :)) kroppen er et mysterium!

 

Nok en uke med -0,3 kg <_</> Og ytterligere 2,5 cm.

 

Dere andre har jo gått ned så masse! Kjenner jeg er litt misunnelig! Men sist jeg hadde den berømte tanta gikk jeg også ned kun 0,3, men uka etter ble det 1,3 så xxxx ;)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

123To: 1.9 kg er bare rått! Hahaha! Grattis :) Og helt enig at man må ta sånt i mot med åpne armer! NOE må man få igjen for å ha dårlig matlyst/miste alle smaksløkene! Jeg veide 71.8 i går, så det vil si at det er temmelig nøyaktig 1.9 kg igjen til jeg kan klippe håret! :P Håper ikke nedgangen blir dårligere enn 0.5 kg i uka i hvert fall, ellers er det jo eeeevigheter til jeg får klippet meg. Etter hvert kan det blir vanskelig å forklare folk hvorfor jeg ser ut som en dass på håret så lenge ;) Ble en motivasjonsboost for meg :)

 

Collargirl: Herregudadame! Du har jo mistet 2.5 cm! Det er masse! Vær fornøyd med det selv om det ikke er SÅ tydelig på vekta denne uka! Tror vekt kan gå litt i rykk og napp for noen, meg selv inkludert. Det er cm som teller :) Det er der man merker det på klær og lignende!

 

Ble feberfri i går kveld - endelig! Puh. Kom meg på morgenspinning i dag kl 7! Det var vel ikke det lureste jeg har gjort.. Hadde ikke akkurat noe energi å skryte av, men fikk rørt litt på skrotten i hvert fall. Er vel bedre enn ingenting :)

 

Ha en fin uke (det som er igjen av den..!)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke alle sammen er: gøy og inspirerende å lese.

123To: jeg gikk ned en kilo, men 0 cm denne uken. Kiloer er ikke alt :)

.koriander: hyggelig å høre at du har blitt bedre :)

 

Var på shopping i dag, GØY! Har gått ned to størrelser siden jeg startet vektreduksjonen. Veldig motiverende. Noen andre som kjenner at buksene sitter litt løsere og at skjorteknappene ikke lenger spriker så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Feirer i dag 50 dager uten å ha rørt chips, sjokolade, smågodt, boller, kaker eller brus. Feiringen blir markert med et klapp på skulderen og et spark i ræven til å fortsette krigen! :P/>/>

 

The fight is on!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitch: Gratulere så nasse med 50 dager uten snop og brus...det står mann i respekt av :D

Ser eg og du følger kvarandre temmeleg likt, eg som du har gjort og spist det samme som forrige uke...men snik veiingen min i dag viste en oppgang :P Hos meg kan det vere en logisk forklaring med at eg venter den berømmeleg tanta :P Så nå har eg vært ute på ein go skitur for å gå av meg litt fustrasjon ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Jeg har troen på at vi gjør noe riktig når vi ligger på et snitt på 0,9 og går ned i cm i tillegg - selv om noen uker gir litt oppgang eller stillstand. Snitt over tid er det som gir pekepinner og tålmodighet er en nødvendighet. Tanta gir en midlertidig oppgang ja, men for meg som mann har jeg slitt med en fullkornsdeig fra en ellers supersunn hjemmelaget pizza på søndag. Med en gang jeg fikk den i kroppen så begynte vekten å variere voldsomt og først idag er tingene slik jeg kjenner igjen. Skikkelig tungt fordøyelige greier og 300 gram har rundt 600 kcal selv om det er mye sunt innhold. Tips: STYR UNNA! Dette er også en tante! :P

 

Forventer å se 85 tallet imgn tidlig men er neimen ikke sikker. I tillegg har vi på fredag til lørdag en sjelden gang uten unger, så da blir det VM i å ta sunne valg.

 

Tar utfordringen på strak arm! :)/>

 

Mitch: Gratulere så nasse med 50 dager uten snop og brus...det står mann i respekt av :D/>/>

Ser eg og du følger kvarandre temmeleg likt, eg som du har gjort og spist det samme som forrige uke...men snik veiingen min i dag viste en oppgang :P/>/> Hos meg kan det vere en logisk forklaring med at eg venter den berømmeleg tanta :P/>/> Så nå har eg vært ute på ein go skitur for å gå av meg litt fustrasjon ;)/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har troen på at vi gjør noe riktig når vi ligger på et snitt på 0,9 og går ned i cm i tillegg - selv om noen uker gir litt oppgang eller stillstand. Snitt over tid er det som gir pekepinner og tålmodighet er en nødvendighet. Tanta gir en midlertidig oppgang ja, men for meg som mann har jeg slitt med en fullkornsdeig fra en ellers supersunn hjemmelaget pizza på søndag. Med en gang jeg fikk den i kroppen så begynte vekten å variere voldsomt og først idag er tingene slik jeg kjenner igjen. Skikkelig tungt fordøyelige greier og 300 gram har rundt 600 kcal selv om det er mye sunt innhold. Tips: STYR UNNA! Dette er også en tante! :P/>

 

Forventer å se 85 tallet imgn tidlig men er neimen ikke sikker. I tillegg har vi på fredag til lørdag en sjelden gang uten unger, så da blir det VM i å ta sunne valg.

 

Tar utfordringen på strak arm! :)/>/>

 

Eg og håper innerleg på og se 65 tllet på søndag, men er nå redd det er litt for mye å be om akuratt nå...

Skulle til og skrive at her går igrunn matinntaket veldig greit, men teinkte meg litt om og har vel funne ut at eg dessverre får i meg litt for lite mat. Eg er dessverre ein av dei som heile tiden sier "jammen eg skal bare" ;) Og nå har eg nettopp begynt på en tablettkur som gjør at eg både får fort metthetsfølelse og blir kvalm av mat :P Nei får legge meg i selen og prøve på små og ofte måltider( sjølv om det er dette eg har prøvd på ei stund)tror det kan vere løysningen på at eg får i meg litt meir mat en nå ivertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

namnam: Shit! Så innmari kult med TO klesstørrelser :D Jeg har ikke merket det på klærne ennå, men gleeeeedeeer meg til jeg er der :D Er det ikke etter ca 5 kg man burde begynne å merke noe? :)

 

Mitch: Gratulerer med 50+ dager uten sukker! Nå har du vel ikke lyst på det lenger heller?

 

nette77: Nå vet ikke jeg hvor mye mindre mat det er snakk om for din del, men nøtter og avokado er en lettvint måte å få opp kcal-innholdet på! Evt en ekstra ss olje i panna når du steker mat o.l. Det er ikke noe gøy å true i seg mat når du ikke orker (pga tablettkuren), og i mitt hode tenker jeg at det da heller er bedre å spise litt mindre noen dager? Men nå sliter jeg med motsatt problem da, så det er lett for meg å si.

 

I går spiste jeg for mye. Æsj. Tror kroppen prøver å få i seg litt ekstra mat nå siden jeg ikke spiste noe særlig da jeg var syk, blir liksom litt ekstra sulten om dagen. Håper på en bedre dag i dag! Må være streng med meg selv og prøve å få tak i gulrøtter om sulten skulle gnage alt for mye! Er keen på å nå første delmål på 5 kg snaaaaart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!

 

Jeg er her jeg altså! Takk for etterlysning, Mitch! :)

 

Du verden så flinke dere er alle sammen, her ligger dere GODT an til ned 13 innen sommeren altså! Namnam, du er jo en racer, har du noen tips?

 

Selv er jeg i gang igjen, og jeg satser på å trene stort sett hver dag fremover. Det var det jeg gjorde da jeg hadde så fin nedgang sist...

 

Ha en fin dag, skal prøve å komme innom litt oftere!Jeg SKAL i mål til sommeren!

 

Marlena

 

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du fremdeles henger med, Marlena. Jeg har egentlig ikke noen tips. For mange år siden gikk jeg ned 17 kg. Den gangen gikk jeg ned saktere enn det jeg gjør nå. Jeg var enormt nøye på å skrive ned det jeg spiste og gikk aldri, aldri over 1300 kalorier. Det irriterte meg noe innmari at andre på kurset gikk ned fortere samtidig som de snakket om at de kunne skeie ut. Denne gangen har jeg vært litt mer avslappet til det hele. Jeg spiser mer innimellom (les: i går bestilte vi take-away pizza og jeg spiste nesten halvparten)og mindre andre ganger. Koser meg med dessert og snop når jeg har lyst på, men er alltid bevist på mengde. Vet jeg at det blir utskeielse på kvelden, så spiser jeg mindre i løpet av dagen. Tror absolutt ikke dette er noe ideal og vil heller ikke anbefale det. Vet bare at det fungerer for meg nå. Jeg tror det viktigste er at man finner en metode som passer for seg selv og som man kan forsette med etter at slankinga er over :) Det er heller ikke noe mål for meg å gå ned så fort som mulig, om det skulle ta en måned eller tre ekstra så skal jeg likevel nå og vedlikeholde målet til slutt. Men ja, utrolig deilig å merke det på klærne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Koriander: Nei, faktisk så har jeg ikke noe sug etter søtsaker i det hele tatt. Er veldig overrasket over det. Tror det har med at jeg er nøye med fordelingen på proteiner, karbohydrater og fett fra de tilmålte ca 1900 kcal per dag jeg følger. Det jeg merker er at hvis jeg får for lite karbohydrater så blir jeg energiløs, trett og slapp.

 

Største utfordringen er å gå fra å spise det man vil når man vil uten å tenke, til å ta sunne valg, planlegge og holde seg til planen. Så i den grad jeg kjenner noe sug, så er det kanskje mer til å være fri og gjøre som jeg vil, enn til div søtsaker.

 

Uansett, det er bare å "be strong". Det er jo den tankegangen med å spise hva man vil når man vil uten å tenke, som har fått på disse ekstra kiloene.

 

Var litt morsomt i går da; min søster skulle komme og hente min datter for passing, har ikke sett henne siden jul. Min søster skvatt skikkelig i blikket når hun så meg og sa: "jøye meg så godt du ser ut, du har jo gått enormt mye ned har du ikke?" :D :D :D

 

2,8 kg er en ting - men de 23 cm begynner nok å vise godt! Sånne ting er sååå gøy og motiverende.

 

namnam: Shit! Så innmari kult med TO klesstørrelser :D/> Jeg har ikke merket det på klærne ennå, men gleeeeedeeer meg til jeg er der :D/> Er det ikke etter ca 5 kg man burde begynne å merke noe? :)/>

 

Mitch: Gratulerer med 50+ dager uten sukker! Nå har du vel ikke lyst på det lenger heller?

 

nette77: Nå vet ikke jeg hvor mye mindre mat det er snakk om for din del, men nøtter og avokado er en lettvint måte å få opp kcal-innholdet på! Evt en ekstra ss olje i panna når du steker mat o.l. Det er ikke noe gøy å true i seg mat når du ikke orker (pga tablettkuren), og i mitt hode tenker jeg at det da heller er bedre å spise litt mindre noen dager? Men nå sliter jeg med motsatt problem da, så det er lett for meg å si.

 

I går spiste jeg for mye. Æsj. Tror kroppen prøver å få i seg litt ekstra mat nå siden jeg ikke spiste noe særlig da jeg var syk, blir liksom litt ekstra sulten om dagen. Håper på en bedre dag i dag! Må være streng med meg selv og prøve å få tak i gulrøtter om sulten skulle gnage alt for mye! Er keen på å nå første delmål på 5 kg snaaaaart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Mitch: Ja, jøss! 23 cm synes tydelig, ingen tvil!

 

Marlena: Fint at du kommer innom i blant :) Og JA! Aktivitet er tingen! Sammen med et bra kosthold, selvsagt!

 

Har dere satt dere noen delmål, folkens? Jeg satt akkurat og planla noen!

 

Delmål 1: 69.9 kg - totalt tap: 5.2 (og lov til å gå til frisøren :D :D )

Delmål 2: 67 kg - normal bmi :) Hurra!

Hovedmål: 64 kg. Er nok litt høyere enn hva jeg kanskje burde veie med mine 164 cm, men har bestemt meg for å være fornøyd med det. Jeg har en stillesittende hverdag nå (arbeidsmessig), og det er vanskelig å holde seg så mye lavere enn 64 kg. Riktignok lurer jeg på om det kan være lurt å gå et par kg ekstra ned først, sånn at man har "noe å gå på" når man skal stabilisere seg? Jeg får tenke på det der.

 

Det var deilig med delmål. Nå er det to kg til delmål 1 - deretter 3 kg til delmål 2 og deretter 3 kg til hovedmålet. Virket veldig overkommelig når jeg delte det opp sånn! Og dette skal jeg klare :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy, mitch. Cm er tingen :)

 

Ser ut til at jeg går på en real smell denne uken. Startet bra, men så var det pizza på onsdag og klarte heller ikke å si nei til muffins på jobb i dag. I kveld er det først middagsselskap og deretter bytur. Skal skjerpe meg skikkelig lørdag og søndag, så håper jeg at vekta ikke er alt for ille på mandag. Æsj, den muffinsen var ikke verdt det. Men gjort er gjort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Mine delmål er:

 

1: 84,9 kg - ingen belønning, skulle bare mangle

2: 79,9 kg - nye løpesko og nytt treningstøy/nye kule klær

3: 74,9 kg - før 22. juni - ferie til sør amerika med fresh feeling :)/>

 

4: Finne idealvekten - hva føles bra

5: Redusere/stabilisere fett% og vekt - øke muskelmasse

 

Namnam: vet det - pizzadeigen er fæææl. Kjenner den i flere dager - men hadde jeg hatt en like lang og stabil rekke med ned som deg er det nesten greit å teste ut litt hva som slår negativt ut og hvor mye en tåler. De utskeielsene du har hatt denne uken har nå jaggu vært fortjent!

 

Ikke sikkert det gir så store utslag på vekten på mandag. Når man har holdt på en stund, så vil kroppen tåle en god del før det har noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Liten statusrapport forran morgendagens veiing:

 

Tro det eller ei så er jeg nok en gang blitt syk. Ikke så gale denne gangen som halsbetennelsen for to uker siden, men forkjølet med hosting og feber som kommer og går. Det har derfor ikke blitt så mye aktivitet som planlagt og kcal inntaket har vært litt lavere enn planlagt også.

 

Selv om jeg ikke var helt i form benyttet vi barnefri i går og det ble ut for å spise og så kino. Veldig fornøyd med at vi valgte thaimat med masse grønnsaker og at jeg som kinosnop valgte et fruktbeger og en flaske vann med god smak ;)/>/>/>/> etter kinoen ville konemor ha en drink under fire øyne før vi dro hjem og jeg tenkte at jeg fikk bestille EN øl. Det ble med den ene 0,4 l ølen og jeg drakk bare 0,3 l av den. Hehe.

 

Snikturer på vekten tidligere denne uken tyder på at dette blir en ganske stillstand uke mtp vekt. Isåfall antar jeg at det snart bli betydelig ned igjen for jeg har vært like flink denne uken som andre uker med store resultater.

 

Nå er det sport, gull og ski vm for alle penga!

 

Tvi tvi ;)/>/>/>/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snikveide meg i dag tidlig. Da viste vekta -1,5 kg, men så er det jo slik at jeg registrerer kveldsvekt da :P SÅ det spørs om ikke det blir store nedgangen denne uken heller...

 

MEN jeg vet at mye av det skyldes at jeg ikke klarer å komme meg igang med treningen :angry:

 

Så nå skal jeg faktisk sette meg mål for hvor mye jeg skal trene neste uke! Jeg SKAL trene minimum 3 ganger! Jeg har også en veldig aktiv jobb med 8000 - 17000 skritt på en dag faktisk... Skal også jobbe 6 dager den uken som kommer så, jeg tror ikke jeg skal ha mål om å trene flere dager enn jeg har sagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Søndag og tid for resultater igjen:

 

Vekten er nå 85,1 kg - ned fra 86,2 forrige uke - altså minus 1,1 kg denne uken. :) Juhuuu!! Etter en treg start pga fullkornsdeig er altså resultatene kommet mot slutten av uken. Veldig glad og positivt overrasket.

 

Når det gjelder totalmål på cm er jeg nå 521 cm, ned 5 cm siste uke fra 526 cm. Fett% er redusert, bmi er redusert og vannprosent er økt Ahh for en deilig start på dagen :)

 

Grunnet litt hoste denne uken og feber som er kommet og gått har jeg ikke fått gjort mer enn halvparten av kondisjonsøktene og det er blitt kun to styrkeøkter denne uken. Noen av disse dagene har både aktivitetsnivå og kcal inntak vært litt lavere enn ellers, men jeg er ikke sånn kjempesyk - bare 85% maskin liksom.

 

Collargol: Du er jo veldig flink å få gått mye gjennom arbeid da. Der scorer du stort! Det er ganske enkelt å få lagt inn 2-3 styrkeøkter i uken a 15 min - kan gjøres på badet hjemme når du har tid også. Lås døren, ta på noe musikk du liker og bruk de 15 min på deg selv med diverse øvelser - fortrinnsvis store muskelgrupper, moderat tyngde, høy intensitet. Da er det ikke så mye tiltak å komme i gang. Make it your world! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i dag har jeg for første gang denne vintern gått på ski :D/> Det var et jævlig slit, med attglatte ski :P/> Men det ble da ca 4,5 km, bedre enn ingenting B)/>

Ikke dumt tips det Mitch ;)/> Jeg får faktisk litt gratis styrketrening på jobben også. Jobber i dagligvarebutikk så det blir mange tunge løft i løpet av uka... Man blir faktisk svett når man er på jobb :P/>

 

MEN det er klart jeg må komme igang hjemme også. Den største utfordringen er at selv om jeg har fri på kvelden så kommer jeg meg ingen vei alikavell siden min mann ofte jobber motsatt av meg. Og når man har 2 små barn er det ikke bare å stikke av ;)/>

Og man blir faktisk lei av å trene til et program hjemme i stua også! SÅ derfor MÅ jeg bli flinkere til å planlegge treningen min!

 

Skulle ønske jeg hadde den samme driven som flere av dere her inne, men vet at bare jeg kommer over den terskelen så går det jo så mye bedre! OG jeg har jo den treningscampen i april som ligger i bakhuet. DEN gleder jeg meg helt sykt til! 1 uke i Tyrkia sammen med ei vennine hvor vi skal nyte sola og få tid til å trene uten å tenke på jobb og familie ;)/>

Det blir faktisk første gangen jeg er så lenge borte fra mine 2 små. Kommer helt sikkert til å savne de fryktelig, men da blir det desto mere stas når jeg kommer hjem igjen!

 

Når det kommer til delmål så vet jeg sannelig ikke jeg.... Jeg hadde jo et håp om å være max 69,9 kg innen jeg reiser til Tyrkia da... Men med det tempoet jeg har hatt hittil så spørs det :P/>

 

Hehe, jeg har jo tenkt helt feil på hvor lenge det er til jeg reiser! Vi er jo bare i februar ennå, så da skal jeg jo faktisk ha en reell sjanse til å klare mitt første delmål på under 70 kg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0,4 kg fra forrige uke. Ikke veldig mye, men er strålende fornøyd med at det i det hele tatt går nedover :) Neste uke håper jeg å kunne se 73-tallet.

 

Collargol: Treningscamp i Tyrkia høres utrolig deilig ut. Når går reisen? Det er ikke så lett å få til trening med barn i huset, nei. Men har du barnefri på morgenen da? Synes det er utrolig deilig å starte dagen med litt trim, men det krever jo litt å komme seg opp av senga da :)

 

Mitch: fantastisk nedgang! Du har stått utrolig godt på og det viser seg på skalaen :)Grattis! Kipt at du har blitt syk igjen, pøs på med vitaminer og god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøyer meg i støvet for alle dere med vektnedgang, dere er såååå flinke :D

 

Her startet dagen trasigt, eg blir så deprimert når eg synes sjølv eg har vært så flink med både trening og maten også viser vekta oppgang nok ein gang :P Jada eg veit egentleg problemet sjølv, den berømmeleg tanta har kommet og da kunne eg like godt å la vere og gå på vekta. Den viste i dag 0,5g opp :P

 

Ønsker ellers alle ein riktig fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mitch Bucannon

Synes alle her er kjempeflinke jeg. Rask hoderegning viser at samtlige av oss ligger mellom 0,5-1,0 kg ned i uken i snitt. Det er jo akkurat slik vi hadde drømt om før vi startet her. Fort gjort å tro at 0,2-0,5 ned eller til og med opp en uke er tregt, MEN det er snittet som teller. 0,5 ned i snitt per uke gir -26 kg på et år det, eller 13 kg på et halvår, som er ca målet for de fleste her inne :)/> Det er jo da helt fantastisk å ligge på en slik fart! Vi har jo brukt mange år på å legge på oss disse ekstra kiloene og det er utrolig gøy å ha funnet en resept som fungerer og skrur tiden tilbake iløpet av et halvt år.

 

Jeg er tilbake i 95% form igjen og har tatt rådet ditt namnam. Har fyllt på med vitaminer. Skal bli deilig å få overskuddet tilbake igjen.

 

Nette: Jeg tror du får kanon resultater til uken igjen. Bare fortsett å vær flink. Forrige gang jeg gikk opp 0,5 gikk jeg ned 2,0 uken etter. Bare fortsett akkurat som du gjør og tenk snitt.

 

Jeg synes ellers at denne tråden utmerker seg i form av særs positive, flinke, målrettede, motiverende deltakere - så takk skal dere ha alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .koriander

Hei alle sammen!

 

Veiedag på meg og ned 700 g :) Er SKIKKELIG fornøyd, for jeg gikk på en helvetes smell i helga. Når alkoholen går inn går vettet ut. Skulle "bare" ta 2-3 øl, og så ble det søren meg EN HEL FLASKE VIN i tillegg og enda en øl. Klokken 03.15 satt jeg og BÆLMET den siste ølen for å få i meg alt før det stengte.. Går det an å være så dum? Vel.. Håper jeg kan lære neste gang, men jeg blir lett brisen og er litt redd for å miste kontrollen på det der.

 

I tillegg har jeg målt meg i dag, og siden startdato har jeg gått inn 4 cm i midjen og 5 cm rundt magen (rett under navlen). Moro :) Var fristende å holde pusten må jeg si, men alle målene skal jo tas på utpust, så jeg fikk det til :P

 

Collargol: Jeg skjønner det ikke er lett å få til treningen med to små i huset og foreldre som jobber turnus! Men jeg fikk et tips for en tid tilbake om noe som heter livegym.no. Det er treningsstudio via nettet (koster 50 kr i måneden, tror jeg), hvor du kan "følge" gruppetimer over nettet. Har aldri prøvd det, for jeg har et ekstremt billig studio hvor jeg trener fra før, men har hørt mange småbarnsforeldre skryte av det. Øktene ligger på rundt 20 min, så det kan kanskje være overkommelig etter leggetid eller lignende for de små? Jeg har ikke barn, så jeg skal være forsiktig med å uttale meg for mye om hva som er greit eller ikke :P

 

Namnam og Mitch: gratulerer med nedgang :) Deilig å se at det går nedover. Og bra du føler deg bedre igjen, Mitch!

 

Og Nette: syns virkelig ikke du skal irritere deg over vekta om du pleier å gå opp når du får det månedlige. Det er bare unødvendig bekymring. Har du vært flink så VIL det vises på vekta. Kanskje du også hadde litt "uflaks" med veiedagen denne uka? Skal ikke akkurat store saltinntaket før det blir en forskjell, f.eks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...