Gå til innhold

fru jojo sin vekt-dagbok!!


Gjest Skal klare det!!
 Share

Anbefalte innlegg

Hei hei, i går da skrev til meg, ja da hadde jeg sovna allerede.I seng før halv ni. Håper jeg ikke i en alder av 80 år tenker at jeg bare har sovet og slanket meg hele livet...... Gikk greit å stå opp i dag da, selv om jeg sliter litt med å puste. Føler meg fjern og uvel, nesten som om jeg holder på å besvime. Hatt det slik lenge men må si at de siste mnd har vært fine. Derfor å kjipt å få dette tilbake nå, vet ikke helt hva det kommer av. Sikkert noe inni hodet....

 

Vekta var iallefall fin her i dag da. 63.3. Selv om det er halv kg mere enn før helga er den ihvertfall ikke over 64! Veldig stolt og fornøyd. Kanskje jeg klarer å nå 62.6 til jul alikevel? Skal være mulig om jeg er flink i helgene. Jeg går for atter en bra fredag ihvertfall.

 

Så flott mandagvekt! Kjempebra jobba. og enig med deg, hotellfrokost er det beste som finnes. Det du evt legger på deg i helga går jo av, du ser jo det på meg. Ok, må ga, ha en fin dag du også. PS føler meg forsatt fin:)

 

Klem Klem Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

..får så vondt av å se at du strever med formen..skulle så gjerne gjort noe så du fikk det bedre..!! det må da være NOE legen kan gjøre med dette? trøsteklem er på vei :)

 

i går spiste vi middag på kafe. god gammeldags kost,kjøtt og stappe. ikke den mest magre sorten,så veeeeldig spent på vekta i morges. for SALT var den,i massevis ;) men nei,da..71,9. og jeg pustet lettet ut! har helt panikk for å rase opp noen kilo!! er på vekta hver dag..og den kan ikke bare være bra,vet jeg?

 

i dag er det "fridag",men jammen ble ikke dagen fylt med foreldrekonferanser og andre møter,så der røyk den..og husarbeidet likeså. jaja..det må da komme bedre tider..? hehe,ikke at jeg tror det nå når det nærmer seg jul.. evig optimist som jeg er ;)

 

håper du hangler deg fint gjennom dagen!! får helt vondt av deg..klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for trøsteklemmen JoJo :) Kom meg gjennom dagen og tenker det samme om dagen i dag. Hadde ikke vekta vært samarbeidsvillig, ja da hadde det gått dunken. Føler at resultatene der hjelper så masse. I dag var den 63 og det er slett ikke værst på en onsdag. Søtsug Og lysten på noe usunt er nesten borte. Ikke har jeg veid annen mat enn frokost og lunsj. Spist et eller to knekkebrød til kvelds. Syns jeg fungerer bra nå. Men dette er kun pga av at vekta er stabil.

 

Var du på trening i går? Jeg virkelig beundrer at du fixer det både fysisk og tidsmessig. Stor prestasjon spør du meg. Tenk at du har fått så flotte resultater!!!! Du kommer til å nå under 70 til jul. Det må bli den beste og største motivasjonen for jul og nyttår. Ønsker deg an tipp topp dag, håper at alle avtaler gikk fint i går. Lurer på om jeg skal ha belønning med litt i glasset og opptak av bonderomantikk i kveld........

 

Klem Klem Klem.

 

PS bare vei deg hver dag, vi er nok mange der ute som gjør det samme B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

er det ikke rart hvordan denne vekta styrer humøret,eller påvirker..? er dagen litt tung fra starten,så hjelper det ikke akkurat på at vekta er kranglete..og er vekta fin så er humøret veeeeldig lett å få i god retning. i morges ble jeg overraska,for der sto 71,1 og jeg har ikke trent.. :( er ikke tid til det for tiden,er så skutt også så kveldene går med til kun å puste ut. zumbaen er over for denne sesongen og DET vil være et enormt tap. og en pusher for meg å ta meg selv i nakken og ut å gå.

 

dagene flyr for tiden.liker det ikke så godt,for jeg mister kontakten med meg selv. i morgen er det fridag og den skal NYTES!!! så er det pakking og reise på hotell med mannen på fredag. det skal bli så godt!!! er virkelig ettertraktet og veldig trengt.

 

tror jammen jeg skal gjøre som deg å fylle glasset i kveld,se fim med gubben og slappe av :)

 

kos deg,skal tenke på deg og sende mange gode tanker!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei! Å miste kontakten med seg selv, for en utrolig god beskrivelse!!!! Jeg opplever det også slik, særlig når dagene og hele uka går så fort. Man bare er og gjør, helt av seg selv, uten å tenke eller å være tilstede..... Ikke bra. men vekta er bra!!! For oss begge!!! 63 blank i dag, 62.8 på andre forsøk. Men nå er det 63 som gjelder. Ble ikke helt etter planen i går. Halv kanelbolle og to pepperkaker. Dermed ikke noe i glasset. I kveld derimot skal det gå etter planen.

 

Ha en flott fridag, og ei deilig avslappende og romantisk helg. Klem Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

fine tall du har på vekta!! :) det er bare en drømm å se de for min del ;) da hadde jeg sett ut som ei fjøl,tror jeg. så tung var jeg da jeg gikk ut av grunnskolen :) tror jeg har tung benbygning,så de såkalte tallene sok skal være "normale"for meg blir helt sykt lave.

 

vekta viste 71,1 også i dag,så da kan jeg faktisk tro at det er sant! men frykter helga ødelegger en god del på den fronten,men det skal vel bli ei råd me å få tatt knekken på de ekstra grammene ;) håper jeg..

 

i dag har jeg soset bort hele formiddagen,eller soset og soset..jeg har sovet en lang dupp!! gud,det var himmelsk!!! så så mye fornuftig er enda ikke gjort,men det må bare skure og gå ;) satt brøddeig så NOE er da gjort..så denne pakkinga mi må jeg få lurt til snart..måtta bare innom her først ;)

 

tenkte du kjente deg igjen i beskrivelsen min ja..like som vi er ;) men nå,akkurat nå er jeg tilstede,og det er så viktig å få landet noen ganger i løpet av uka.

 

blir vel ikke å komme innom før over helga,tenker jeg,så ønsker deg ei god,rolig og gode-tanker-helg!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, det er lørdags morgen og jeg ser for meg at du har en deilig start på dagen! Hotell seng og hotell frokost. Og barnefri! Godt du har landet litt slik at du er mottagelig for absolutt ALT! Om det kommer på noe i helga, gram altså, tror og vet jeg at du kvitter deg med det fort. Kanskje du får en helgekilo eller helgegram.

 

Selv har jeg det ganske fint her jeg sitter med morgenkaffe, barna og katten, og barnetv som barnevakt. Rakk ikke å veie meg i det vi sto opp men tror vekta er grei. Spiste selvsagt taco og drakk litt vin i går men i passelig mengde. Mere enn jeg burde men dette ene måltidet i uka betyr så mye. Særlig nå når jeg jobber fult igjen. Det ble ikke noe nonstopihvertfall :)

 

Gleder meg til å høre om helgen din!!

 

Klem Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

hørtes ut som en deilig morgen,Linn!!! slike bør nytes!! ;)

høtellfrokost og restaurant-mat og øl i massevis...jeg føler meg som ei kule!! ;) det ble helt anti-Grete Roede,fordi det ble store og sjeldne måltider..jaja..slik er det på tur! men så godt å få slappet av,være kjærester etter en tøff periode (er fortsatt i den),barnefri og bare nyte.

gikk på vekta samme dag som vi dro og den viste 70,6 så jeg tenkte at det var fryktelig ille å ødelegge det fine tallet,men i morges viste den 71,3 så helt fryktelig ble det da ikke...om det ikke kommer snikende på noe utover uka.. men 0,6 ned siden forrige mandag,så strålende fornøyd!!!

 

kjapt innom bare,er ikke tid til skriverier på morgenen,men måtte si hei :)

 

ha en fin dag videre!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hei! Superhyggelig og jeg blir så glad!!! Du gjør meg glad :rolleyes: Vekta var ikke særlig glad, opp en kilo og vel så det. Tapas, burger på resaurant og ribbe i går! Vin alle dager. Hipp hurra. Men, skal nok få av en feig liten helgekilo skal du se.

 

Parforhold er vanskelig, ihvertfall når det er barn i familien. Men pokker ikke rart det blir uenighet og krangling heller når det er stress og mas hver eneste dag. Burde burde og dårlig samvittighet for alt og alle.

 

Slott at dere har noen til å passe barna da! Her er det dårlig med barnevakt da vi begge er innflyttere i kommunen. Så, venter på at barna skal bli store nok slik at de kan være bare litt hjemme alene. Den tid kommer!!

 

Må henge i på en travel mandag... Vi skrives min venn ;)

 

 

ps må si du har fått god utteling på vekta! Så flott at kroppen tåler det så bra!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjo hei!

 

Er så vidt i live etter to vanskelige dager. Mye slit og strev om dagen men når onsdagen kommer er det litt lettere stemning og mindre trykk. Vekta var også mindre i dag fordi helgekiloen er borte. Bare 62.9 i dag. Tidligere var vekta på 63.3 når helgekiloen var borte så litt framgang har det jo vært. Egentlig fornøyd så lenge vekta er under 63.0. bare 100 gram å gå på her, men fornøyd lel. Nå gjleder det å holde seg her. 3-literen er tom og jeg har foreslått å vente med en ny til jul. Mannen min ler av meg da.

 

Håper uke er godt i gang for deg, uten for mye tanker rundt mat osv. Føler at vi begge har roet oss litt i forhold til mat og kropp.

 

Vi skrives kjære JoJo. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min venn!

Er bare kjapt innom for å se om du er her. Skjønner du er opptatt men vet du sender meg en tanke i ny og ne :rolleyes:

Ble en veeeeldig slitsom ettermiddag i går, to slitne barn også. Da er det dømt til å gå dårlig. Men! Alle har sovet i natt og det er jo slett ikke værst. Som belønning til meg selv i går, da barna var i seng ble det godteri- ikke så mye som jeg ville ha spist før. Så det erjo også en framgang. Veldig sliten om dagen men det erjo gjengs for alle med små eller store barn. Helg i morgen og taco står for tur. Gleder meg! Ellers føler jeg at det å jobbe fult er grusomt tungt men jeg bruker mindre tid og energi på å tenke på hva jeg ikke spiser, og spiser og burde burde. Det liker jeg. Vekta er fortsatt på 62.9. Veldig glad.

 

Ha en fin torsdag, hold ut med ALT du har å gjøre. tenker på deg.

 

Klem Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

HEI Å HÅ,KJÆRE VENN!! :) tiden flyver fra meg,så dette begynner å ligne på en ukes-oppdatering..ikke bra ;) men samtidig et godt tegn. tolker det dit,at tankene og fokuset ikke er så strevsomt ,men at det går litt av seg selv :) her er vekta bare snill,og jeg er livredd for å slappe av!!! viste 70,2 i morges,og det er 9,8 ned siden 29.juli!!!!! :) når jeg ser tallet er jeg veldig stolt av meg selv,men sliter veldig med å bli fornøyd. mulig jeg holder koken gående litt til ;) mannen i huset begynner å "klage" på at det er benete her og der,men jeg sier at det er grunnet at han kjenner når jeg ligger på siden,for da gjør jo tyngdekrafen noe med polstreringen ;) hehe,men tar det til meg tross alt.

 

ellers så står helga for tur,masse på tapeten,og ingen fare for kjedsomhet ;)

 

håper å bli mer skrivende i helga ;) he en god fredag med taco!! mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen min venn :)

Jeg bøyer meg i støvet for vektnedgangen din! Snakk om resultater! Dette er å lykkes på høyt plan eller hva? Knallbra. Og vet du, det er ikke vekta som er snill, det er DU alene som er målbevisst og tar riktige valg, dag etter dag. WOW :rolleyes:

 

Ja travle tider fram mot jul, selv om jeg selv ikke stresser så mye med det. Litt trist egentlig, finner ikke noe motivasjon for jula men kanskje litt snø vil hjelpe? Ellers er formen sånn passe, vekta opp en kg men det fixer jeg denne uka også. Ikke bekymret for det, syns jeg er inne i en god steam ang mat og kcal. Det hjelper å ikke veie og telle, i tillegg til travle dager. Friske barn også.

 

Ha en fin søndag, håper den blir fin og at uka som kommer ser bra ut.

 

Klem klem klem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

heisann!! :) her slites det også med motivasjon til juleforberedelsene..har nok allerede gitt opp på en måte,kjenner jeg. jaja..håper å orke NOE i allefall ;)

 

vektmessig går det så det griner..men er jeg fornøyd?? nå,nei.. så ett glimt av 69,9 i morges men da jeg skulle ta bilde for å dokumentere skuet kom det aldri tilbake ;) det rullet over med bokstaver og endte etter x antall forsøk med påstigning,på 70 komma noe.. jaja...jeg SÅ det i allefall!!!! ..men det som skuffer meg,er at jeg ikke hadde noen seiersfølelse!! og det synes jeg er sykt kjedelig. hadde trodd jeg skulle finne lykken ved 60-tallet,men det skjedde ikke ;) spørs om jeg må se det flere ganger før jeg kan tro på det.

 

godt å se du er i en god steam,også. det er liksom blitt en rutine,dette. og bare DET er en seier. ikke plages med tankene og hungersnød ;) hehe

 

ett glass vin i kveld,selv om det er mandag. jeg er ikke noe A4-menneske ;)

 

ønsker deg en god kveld,og mange gode tanker!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

70,2 i morges,så så lenge var Adam i paradis ;) men kommer vel på 60 igjenn..kjenner jeg råtner opp innvendig av å ikke få trent noe..sikkert derfor jeg ikke har "fortjent" noe vektnedgang,eller så er det at musklene forsvinner og de er jo tyngre enn fettet..? jaja..

 

skal på bytur med 2åringen i dag,og gruver kjenner jeg. blir svett av mindre ;) men noen ganger må de være med,så da så ;)alt gjort utover det opprinnelige ærendet er bonus i mine øyne.

 

håper du holder den gode koken fortsatt,ønsker deg en god og rolig dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære søte deg.

Du komer tilbake til paradis skal du se! Jeg er i samme situasjon som deg, så et bitte lite glimt av 62.5 i dag. Varte bare på den første veiingen men et nytt tall. Helt fantastisk syntes jeg og ble skikkelig glad. Glad nå også, selv om det har gått to timer og 5 salte mandler er inntatt.

 

Jeg måtte handle mat med en på 3.5 i går. Bytur? Du er jammen tøff!!! Det hadde aldri gått. Men så skal vi utrede for det ene og det andre også da. Og jeg som trodde at livet nå, etter at det har stått på pause i tre år, skulle starte gijen. Nei da, stadig bekymringer med barn......Når jeg blir gammel kommer jeg til å klamre meg til livet for å passe på de voksne barna....

 

Jeg er tom for vin og null voksensaft nå sist helg. Jøss sier jeg bare. Tenker ikke å kjøpe inn før jul. Får se da. Ikke noe A4 jeg heller skal du vite men tengte å prøve da. Vinen ble absolutt erstattet av godterier så noen vinning på vekta ble det ikke av det. Selv om vekta var fin i dag. Jeg spiser ikke så mye mandager og tirsdager pga av stress fra morgen til kveld.

 

Jeg har bestemt meg for å pynte til advent! Har tenke å bruke 1000 kroner til det. Syrinbusk-tre til trappa ute, adventsstjerne på fot til barnerom, ny adventsstjerne til stua og to lilla julestjerner. Bare jeg finner en ledig time til å handle da.....

 

Ønsker deg en fin fin onsdag, tenker på deg. Klem Linn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!

I dag har jeg handlet 8 julegaver på Vinmonopolet og tro det eller ei: jeg lot være å kjøpe vin. Kanskje det holder helt til jul? da blir jeg imponert altså. Desverre går det inn både litt nøtter og pepperkaker for tiden. Vanlig pålegg som hvitost, brunost og leverpostei. Ikke den magre sorten. men men, føler det er greit nå. Føler meg ganske normal i spisevanene nå. Måtte det vare lenge :)

 

Helg i morgen, så deilig!!

 

Klem Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

hei!! er inne en kjapp tur. så fint å se at du har det bra :)/> vin har det blit på meg i det siste,og særlig i helgen..er på venninnebesøk og koser meg mye!! tenker at jeg skal klare å nyte det som er på en fornuftig måte og uten å gi meg så mye dårlig samvittighet. vekta viste 69,9 på fredag og tenker at jeg er på rett ti-tall,og vil holde meg der. så får vi se hvor mye jula "ødelegger"..men det er nok jeg som styrer handa,så det er bare å holde fokus og ikke ta helt av. trimming er et ukjent begrep,så her har jeg mye å gå på!!!!

 

kos deg i adventshelga,nyt hvor flink du er og hvor godt det er å ikke kveles av vonde tanker :)/> vi snakkes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei min venn :)

Tenk at det går så fint med oss begge nå for tiden!!! Det hadde jeg ikke trodd for noen måneder siden. Her ble det vin i går, jeg og mannen delte ei flaske til deilig tapas hjemme, og i tillegg var hele familien på restaurant og spiste middag tidligere på dagen. Og dette kommer du ikke til å tro altså: nå, på en søndags morgen, er helgekiloen bare en halv en!!! Kun 63.0. Det gir motivasjon til å holde meg i skinnet resten av denne søndagen.

 

Trim og trening? Aldri hørt om ;)

 

I dag skal jeg pynte til advent og faktisk så gleder jeg meg :)

 

Klem til deg. Kjempegrattis med et fantastisk tall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Halv helgekilo borte på vektas andre forsøk. Mye godterier for tiden, lett tilgjengelig overalt. Så, frokosten er byttet ut med godteri i to dager nå. Deilig! Jeg nyter å ikke være så streng! Ellers travelt om dagen, hjemme og på jobb men syns jeg fixer det!

 

Klem Linn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

heisann!!! :) virker som om du har det godt for tiden,Linn!! :) slappe litt av fra dette slanke-stresset,for det er jo det når alt av energi brukes på å skal være flink,spise sunt og gå ned i vekt. her har nok den helgekiloen kommet på min vekt..levde godt i helgen hos venninna mi,og har nok vært litt lite flink til å hanke meg inn siste dagene..så ett kilo mer enn det jeg hadde håpet,er tilfellet hos meg. men skal ikke la meg vippe av pinnen,må bare fortsette som før,og ikke falle for alle fristelsene som ligger og lurer i enhver krok ;)

 

ellers går det sakte og sikkert mot jul..ikke så veldig mye som bærer preg av det her,men adventsstjerna og staken er oppe,og to sorter kaker er i boks. skal ikke styre så mye med denne baskinga,har jeg tenkt,men sitter og samler nok psyke til å finne vaskebøtta..guuuud,motivasjon kom til meg!!!-her skal du motstand finne!! hater å vaske,og det er et vanvittig prosjekt på badet,hvor jeg hadde tenkt jeg skulle starte på..hurra... ;)

 

sovet en time på sofaen no..er lite søvn for tiden.mye vake på nettene og lite sammenheng i god søvn. ingen spesiell grunn,bare at jeg er sliten. samme suppen jeg har vært i. det er jammen hardt å slite,og livet er jammen ikke for pyser,sier jeg :)

 

i dag får jeg litt mer klarhet i jobbtilværelsen min,og jeg er veldig spent!! hadde vært lykke å få stilling fast,men har en fæl følelse på at det blir vikariat.. krysser alt jeg har i dag!!! kryss gjerne med meg ;)

 

ønsker deg en god dag,Linn,og nyt den gode flyten du er i!!!! det er deg veldig fortjent!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og god morgen min venn!

Hvordan gikk det med jobbsituasjonen? Håper det gikk din vei, det hadde vært så hyggelig å høre. Godt med alt som er på plass, å vite hva man har å forholde seg til, ja det trenger jeg. men du har bakt to sorter til jul? Så bra Jojo Jo! her skal det meste kjøpes inn, kanskje ikke fra Rimi men kjøpt julebakst blir det. Selv om jeg føler meg fit for fight om dagen så er jeg slett ikke så sterk lel. Minstebarnet sliter med mye for tiden og det tar mye krefter. Ja, dette vil du ikke tro altså, men det styrer matlysten min og den er bånn i bøtta. kan du tro det???? Konstant nervøs og engstelig og det låser seg i halsen. I tillegg har vi ikke vin i hus heller. Myyyyyyyye godterier blir det da, og det ødelegger lysten på mat. Nå skjønner jeg barna som ikke spiser middag om de har fått noe søtt på forhånd. Lærepenge.

 

I dag var vekta 62.3, etterfulgt av 62.1. Dette betyr at målet mitt er nådd. Jeg er kjempeglad! Dette hadde jeg aldri trodd. Men jaggu har jeg vært standhaftig også, helt siden 2.april. Så nå har jeg bestemt at alt under 63.1 er ok. Men vet jo at i helga kommer kiloen på plass. Taco i kveld og bursdagsfeiring i morgen. Men, trenger ikke å ta helt av. Samme gjelder jula.

 

Ha en fin lørdag, klem Linn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

hei igjen!! :) så vondt å høre at minstemann sliter..og da sliter også mor og far..det er energitappende når barna har utfordringer,det vet jeg masse om!! håper dere har god støtte i hverandre,så det ikke er bare du som tar børa.

 

vekta di er jo strålende!! du har all grunn til å være fornøyd med deg selv!! ;) standhaftig og tolmodig og ikke gitt opp når motgangene har vært der!! flott!!!!!!

 

her står vekta på 70,6 og det er i allefall et kilo mer enn ønsket...selvsagt vil jeg mer ned ;) hehe ..har ikke vært "flink" i det siste,dvs fulgt rutinene slavisk,men så er det jo noe vanskelig i disse førjuls.og selskapstider. vært på julebord i helga samt mye baking og besøk pluss pluss.

er nok litt for streng med meg selv ved å si jeg ikke er flink,vet det..må ta meg på tak,for tallet i selg selv er strålende ;) dumme hodet!!!! er så mye for tiden,mange bekymringer som tapper,så det hpoe seg for opp. jobbmessig blke det som "fryktet",men er i allefall ikke skuvd ut i kulden..så fast vikar en stund,så får vi se om det er økonomi til mere..håper og ønsker,men kjenner jeg slites av dette. vil så absolutt være der,så derfor tar jeg til takke med dette,

 

nei,nå må jeg løfte rompa,få ut unger i kulda og dra på jobb. ny dag,nye utfordringer..ser litt mørkt på tilværelsen nå,men håper det snur snart!!

 

god klem til deg,min venn,så snakkes vi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skal klare det!!

hvordan står det til i Linn-huset for tiden? her er det full rulle med baking av gjærbakst og forberedelse til middag. "fridag",må vite ;) tenker jeg kollapser på soffaen i kveld..også ;) gubben kommanderte med dit her en kveld og spurte HVOR mye rødvin jeg skulle ha! hehe,mannen vet å se mine behov noen ganger :) i går brast jeg i gråt av slitsomhet,så hu og hei,det går unna i disse adventstider... men det er deilig å få gjort unna litt,selv om jeg ikke tenker å vaske så mye..får se om det blir en god velvask neste uke.

 

så var det denne vekta da...som jeg hater og elsker annenhver dag ;) i går stod den høyt i kurs,for da viste den 69,8!!! og det er 100gr mindre ennn jeg har sett denne runden..men i morges var det opp på 70,3..jaja..den vil nok sjonglere litt,men jeg kunne gjerne latt værte å gå på den en dag eller to innimellom,det hadde ikke skadet. matmessig er det utfordringer i bøtter og spann. kaker og bakst og alskens. rakker ned på meg selv,det er det værste,for EGENTLIG kunne jeg vært mye værre i forhold til å pakke innpå.

så,kjøttsuppe med masse grønnsaker i dag!!

 

håper på å høre fra deg i denne travle tiden,det er alltid noe jeg ser fram til!! ønsker deg masse godt for dagen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...