Gå til innhold

Nytt år 2014 - nye muligheter


Gjest bronzee
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for gode ord. Ja det er nok helt riktig, jeg skal legge inn noe mer mat på tidlig ettermiddag å se om det hjelper:) Jeg hadde sunne alternativer som varme bær med litt vanliljesaus over, banan, mandarin, te, knekkebrød med mager smørost o.l også drakk jeg masse vann.

Ja jeg har sommerferie i bikini å se frem til, for en gangs skyld skal jeg kunne like å gå i bikini.........

Så flink du har vært, da er du skikkelig igang, det er bra:))

 

Har du prøvd oppskjært frukt og vaniljekesam. Smaker nydelig... Cottagecheese med bær, gulerot, agurk kålrot i strimler er godt å knaske på når man ser på tv. Kan evt ta litt kesam ved siden av...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Tulla69, veldig kjekt med flere som kan være med å holde pågang og mot oppe. Her skal vi dele oppturer og nedturer. Vi er nødt for å være litt strenge med oss selv for å oppnå resultat, prøv å bestem deg dagen før om du skal trene eller ei og gjør det du har bestemt deg for uansett om du er trøtt. Du vil føle deg bedre etterpå det garanterer jeg. Spennende å høre om hva du lærer på kurset, kjekt om du kan dele tips og råd med oss etterhvert. Lykke til.

 

Tusen takk bronzee, for hyggelig velkomst og kloke ord! Du har helt rett, det er lurt å bestemme seg senest dagen før. Jeg har gode erfaringer med det fra tidligere, og skal gjøre mitt beste. Men søvnmangel og jobbstress er og blir mine verste treningsfiender...

 

Jeg må jo også gratulere skautravern med imponerende første uke! -1,8 kg står det virkelig respekt av!

 

Kulseber, jeg er fascinert av at du strever med å nå 1600 kcal! Jeg har overhodet ingen problemer med det, og strever mer med å begrense meg...

 

Ellers har jeg gjort et morostunt på trimfronten, jeg har skaffet meg en rockering på 1,5 kg. Rocket til sammen rundt et kvarters tid i går og har hatt en kvartersøkt i dag også - de anbefaler å begynne gradvis. Jeg føler meg rimelig klønete, kunne ikke jeg rocke ganske bra en gang i tiden da??? :blink: Men det går jo gradvis bedre.

 

Planen er 15-30 min rocking hver dag uten annen trening, spinningen på kurset og noe mer som foreløpig er uspesifikt. Jeg tror jeg skal be om tips til lokale treningssteder på kurset, for det er vanskelig å komme seg ut på denne tiden av året.

 

Jeg veide meg i morges, og hjemmevekta stoppet som vanlig like i underkant av 74 kg. Er skikkelig spent på hvor brutal kursvekta blir! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk bronzee, for hyggelig velkomst og kloke ord! Du har helt rett, det er lurt å bestemme seg senest dagen før. Jeg har gode erfaringer med det fra tidligere, og skal gjøre mitt beste. Men søvnmangel og jobbstress er og blir mine verste treningsfiender...

 

Jeg må jo også gratulere skautravern med imponerende første uke! -1,8 kg står det virkelig respekt av!

 

Kulseber, jeg er fascinert av at du strever med å nå 1600 kcal! Jeg har overhodet ingen problemer med det, og strever mer med å begrense meg...

 

Ellers har jeg gjort et morostunt på trimfronten, jeg har skaffet meg en rockering på 1,5 kg. Rocket til sammen rundt et kvarters tid i går og har hatt en kvartersøkt i dag også - de anbefaler å begynne gradvis. Jeg føler meg rimelig klønete, kunne ikke jeg rocke ganske bra en gang i tiden da??? :blink:/>/> Men det går jo gradvis bedre.

 

Planen er 15-30 min rocking hver dag uten annen trening, spinningen på kurset og noe mer som foreløpig er uspesifikt. Jeg tror jeg skal be om tips til lokale treningssteder på kurset, for det er vanskelig å komme seg ut på denne tiden av året.

 

Jeg veide meg i morges, og hjemmevekta stoppet som vanlig like i underkant av 74 kg. Er skikkelig spent på hvor brutal kursvekta blir! :unsure:/>/>

 

Hei. Så flink du er som klarer 15 min på rockering. Jeg klarer knapt 5 runder jeg. Er skikkelig dårlig. Har vel egentlig gitt den opp. Men denne uka klarer jeg 10 trim poeng. Har 0,3 igjen til i morra...

 

Har vært på konsert i kveld, så i dag er kalorinivået sprengt.... Ble et par øl... Men man må vel få kose seg litt...

Fint å kunne ha noen å dele dette med. Venner blir litt lei av å høre på slanking....

God natt alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så flink du er som klarer 15 min på rockering. Jeg klarer knapt 5 runder jeg. Er skikkelig dårlig. Har vel egentlig gitt den opp. Men denne uka klarer jeg 10 trim poeng. Har 0,3 igjen til i morra...

 

Hehe, Kulseber, jeg klarer 15 minutter men ikke i ett strekk! På det beste tror jeg jeg har holdt rockeringen gående rundt et halvt minutt, ikke lenger. Har ikke tall på hvor mange ganger jeg setter ringen i gang på en slik 15-min økt. Men jeg kjøpte den fredag, så er fortsatt nybegynner!

 

Forresten, etter to 15-min økter i går er jeg nå skikkelig mørbanket rundt midjen, og det er to nydelige ildrøde (ikke engang blå) merker på hoftekammene. Merkelig at det er der blåmerkene kommer først, for jeg har ikke hatt ringen så mye rundt hoftene - det er jo kun på vei ned - men merkene trenger kanskje litt tid før de når gjennom alt fettet rundt magen... :rolleyes:

 

Jeg synes ellers du er veldig flink som klarer 10 trimpoeng! Jeg er milevis unna, og der må det gjøres en stor snuoperasjon. Nå har i det minste mannen og jeg gått halvannen time tur i rask gange i finværet, så jeg har bedre samvittighet enn vanlig akkurat i dag, i tillegg til å ha fått litt sårt tiltrengt lys. På sikt er planen langt mer kondiskrevende aktivitet, men jeg må nok starte gradvis.

 

Ellers har jeg heller ikke vært flink i går. Trodde ikke jeg hadde vært så ille egentlig, men jeg førte opp over 2200 kcal. Det er tydelig at jeg må ha ligget minst der på det jevne tidligere, så det er iallfall forbedringspotensiale! Og i morgen braker det løs på kurs. Vekta her hjemme i morges viste rundt 73.5 kg, men er veldig variabel og virker totalt upålitelig. Jeg håper jeg ikke får fullstendig sjokk på kursvekta i morgen kveld... Oppdatering kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla69, ja rokkeringen gjør underverk, jeg har rokket av de verste håndtakene på sidene.

 

Jeg har rokket 15 minutter hver dag i 5 år nå. Jeg kan stå i timevis hviss jeg vil :rolleyes: men det anbefales ikke av de som selger den.

 

Når jeg kjøpte den så øvde og øvde og øvde jeg, den falt ned hele tiden, jeg var helt svett og måtte dusje for hver øving. Det gikk vel 1 uke så satt den, deretter var det å øve inn d å svinge den fra andre siden, det tok også en uke å øve inn.

Det er viktig å øve inn begge veier ellers blir du stram og fin kun på den ene siden :rolleyes:

 

Kulseber ja det er klar du skal kunne kose deg på en lørdagskveld på konsert:) vi skal leve livet. Det er nettopp i slike anledninger vi må tillate oss selv å ikke tenke kcalorier, mens resten av ukene skal vi tenke på hva vi putter i oss.

 

Jeg startet dagen idag med 45 minutters intervall på tredemølle, jeg hadde masse energi og jogget mer enn jeg pleier, føltes deilig. Etterpå ble det styrke med vekter 15 min + mage/rygg øvelser.

Jeg har spist kontrollert og bra idag. Snikveiet meg i dag tidlig og så at vekten ikke hadde rikket på seg verken opp/ned. Men det er ikke veiedag før tirsdag så jeg kan enda håpe.

 

Ønsker dere en fin uke så skrives vi etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg prøve litt til. Venter til i morra, var på corebar Fit i går og kjenner det godt i sidemusklene i dag.

Husker når jeg prøvde sist. Da stod jeg litt den ene dagen, og neste dag var det så vondt, at jeg måtte vente. Tror jeg får gjøre det litt innimellom. Blir fort litt mye trening også.

 

Har foresten satt meg et nytt mål. I Juni skal jeg løpe halv Birken. Og det på tid 1, 20.

Det er 10 min raskere enn jeg greide i fjor.. Så nå er det bare å legge seg i hardtreninga... ;)/>

Fint med et mål å trene i mot. Ellers blir det til tider litt hardt..

 

Lykke til med kurs og veiing i morra Tulla69.

Jeg er også spent på veiing i morra. Har ikke vært flink i helga, men jeg er litt slapp i helgene, og skikkelig streng i uka...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lækkernos

Hei alle sammen!

 

Da er vi klare for en ny uke regner jeg med:) Jeg veide meg i dag, -61,3 kg!!!! Meget fornøyd. Hadde ikke helt trodd det. Spiste en del i går, siste skiver etter midnatt, og i tillegg sjokolade. Er nok en del vann som har forsvunnet denne uken, så jeg hadde kanskje ikke lagt på meg så mye i julen likevel;) Planen er boot camp på treningsstudioet ikveld. Merker at jeg gleder meg til trening! Jeg har også en rockering her. Det er egentlig greit, men klarer ikke å gjøre det regelmessig. Vet det er bare å ta den frem, men blir for sjelden. Skal prøve å rocke hver dag frem til jeg reiser bort på fredag. Ny uke: Fortsette med trening, og begrense matinntak:)

 

Ønsker alle dere en fin uke! Hvert skritt teller, også de små:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar for en ny uke Lækkernos. Det var litt av en vekt nedgang på deg! Gratulerer så mye! Jeg veier meg på torsdager, men har jo tenkt litt på å endre til mandager. Ellers har det vært så som så i helga. Hadde ikke helt kontrollen da. Det ble nok noe mer en planen var, men nå er det mandag igjen, så vi får se framover. Ellers får jeg rørt masse på meg, så trimm poengene er det ikke vanskelig å nå.

 

Ser at også dere andre får brukt kroppen en del. Rockering har ikke jeg prøvd enda, men kanskje jeg går til innkjøp av en. Tenker rockringene som har litt vekt tar gått ja!!

 

Lykke til videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Da er første kurskveld unnagjort. Egentlig veldig oppmuntrende. Vekta stoppet på 74,7 kg, selvfølgelig ille men bedre enn forventet. Men det som virkelig var oppmuntrende var at det føltes herlig å spinne igjen, og det hadde jeg absolutt ikke ventet. Så nå blir det regelmessig spinning igjen! Får jeg til det blir det nok både form og slankere kropp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, og gratulerer Lækkernos og Kulseber med nedgang! Lækkernos, din var jo helt rå, men synes også Kulseber bør være veldig fornøyd! Kulseber, man skal vel måle hver uke, men du bestemmer jo selv!

 

Bronzee, jeg passer på å rocke begge veier, og det går lettere nå. Rocket ikke i går pga spinningen på kurs, men i dag skal jeg til pers igjen. Har noen saftige blåmerker, men det går nok over etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag for meg idag og som forventet har den ikke rikket på seg, en skikkelig HV-uke. Ny uke nye muligheter, denne helgen skal jeg ikke la meg friste. Treningen går som vanlig fint 4 timer pr. uke. Det er søtbehovet og trangen til å spise sjokolade som er min store utfordring.

 

Flotte nedgan Lækkernos, gratulere så mye, du er flink og godt igang.

Spennende å høre hvordan fremgangen blir for deg Tulla69 som går på kurs, så bra at du synes det var gøy å spinne:)

 

Kulseber jeg tror vi målte oss hver uke når vi gikk på kurs, men jeg måler ca 1 gang pr.mnd.

 

Lykke til med trim,vekt,mål og mat alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja, og gratulerer Lækkernos og Kulseber med nedgang! Lækkernos, din var jo helt rå, men synes også Kulseber bør være veldig fornøyd! Kulseber, man skal vel måle hver uke, men du bestemmer jo selv!

 

Bronzee, jeg passer på å rocke begge veier, og det går lettere nå. Rocket ikke i går pga spinningen på kurs, men i dag skal jeg til pers igjen. Har noen saftige blåmerker, men det går nok over etter hvert.

 

Hei, hvordan lager du en slik kjekk mål-linje som du har laget deg, den var inspirerende:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hvordan lager du en slik kjekk mål-linje som du har laget deg, den var inspirerende:))

 

Hei bronzee! Du bare går inn på www.TickerFactory.com og følger anvisningene. Jeg har selv lært den av andre her på forumet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei bronzee! Du bare går inn på www.TickerFactory.com og følger anvisningene. Jeg har selv lært den av andre her på forumet :)/>

 

Takk, så spennende ut, men litt avansert? Må du laste ned noe, lager du den for så å klippe og lime den inn her eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, så spennende ut, men litt avansert? Må du laste ned noe, lager du den for så å klippe og lime den inn her eller?

 

Ikke så veldig avansert. Du lager den og klipper og limer inn i signaturen etter oppskrift, og så kan du laste ned en app for Android/Iphone (jeg gjorde det i kveld) hvor du enkelt kan legge inn nye registreringer, så blir signaturen automatisk oppdatert.

 

Må forresten nevne at jeg rocket i 20 minutter igjen i kveld. Jeg må le, nå går rockingen uten problemer begge veier og det er jo gøy, men da blir det også overtydelig at jeg mangler coremuskler. Etter at jeg hadde rocket sammenhengende i drøye tre minutter var jeg nødt til å skifte retning, da hang ikke kroppen med lenger. Etterpå måtte jeg gå ned til tominuttersintervaller. Men det var ikke vondt i kveld, så det er bare å fortsette med friskt mot, selv om jeg tror jeg skal begrense meg til de dagene jeg ikke trener spinning e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

da var det endelig veiedag for meg, og dommen ble 400 g ned til 66,3. Kan jo ikke akkurat si at jeg er stråååålende fornøyd med det, men jeg vet jo heldigvis hvem sin feil det er at det ikke er mer. Er visst min det.... :P Litt for mange "lørdager" denne gang. Det er helgen som er vanskelig synes jeg, ukedagene går greit. Men når 3 av uken 7 dager blir lørdager er det ikke rart det ikke går ned så mye. Så jeg skjønner jo at jeg egentlig burde være fornøyd.

Skal på styrketrening i kveld, det gleder jeg meg til. Fikk nettopp satt opp nytt program av pt'en min, og det er jeg veldig fornøyd med! :) Lite brukt av "faste apparater", mye flere øvelser hvor jeg må bruke kjernemuskulatur til å stabilisere med.

Ha en fin uke videre. Jeg er ikke like flink til å skrive ofte som dere, men jeg er nå her likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen76 gratulere med fin nedgang, syns du skal være fornøyd, all nedgang er bra og 400 er flott syns jeg. Jeg kjenner meg veldig igjen i det du skriver, er flink i ukedagene mens helgene er vanskelige.

 

Tulla69 så flink du er med rokkeringen, ja det gjør godt på "sideflesket" og det gjør ikke vondt mer når du har blitt herdet. Jeg ga opp den kjekke målepælen, fikk det ikke til, får se siden.

 

Nå baker jeg grove rundstykker, er veldig matlei for tiden derfor leter jeg meg frem til noe som kan mette godt og smake bra, gleder meg til de er ferdige. Kjøpe meg nye knekkebrød idag kr.29 for kun 10 stk (hjemmebakte) de var fantastisk gode. Tenker å knaske på de utover kvelden når søtbehovet melder seg.

Ellers har jeg økt matmengden om ettermiddagen slik at jeg ikke skal bli så søtsugen om kvelden, ja det funker det.

 

Likevel snikveide meg idag på en ikke veiedag og vekten står HELT STILT, kanksje den har hengt seg opp:))))) eller kanskje jeg har hengt meg opp??? Håper det løsner etter hvert. Uansett jeg gjør mitt meste, trener og spiser sundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krepsen 76, jeg synes det var et fint resultat! 400 gr. er 400 gr. ned. Det går i riktig retning, og det er det viktigste. Kroppen våres er ikke en robott. Rådet fra ekspertene er jo å ta det med ro nedover.

 

Jeg har bestemt meg for å endre veie dagen min til mandag. Har også snik veid meg-litt nedover har det gått, men ikke mye. Kjøpte meg forresten en kullsyre maskin i dag. Gleder meg til å prøve den. Har ingen erfaring med dette, men ekspeditøren sa jeg kunne blande i smaker etter som jeg ønsket. Skal forsøke med litt Funn ligt senere.

 

Fortsatt lykke til videre alle sammen:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med nedgang Krepsen76! Så flott at pila peker nedover selv om du har hatt for mange lørdager... ;)

 

Og Bronzee, så godt at du opplever at jevn spising minker søtsuget! Søtsug er slitsomt. Men hva gikk galt når du prøvde å lage en ticker? Når det gjelder vektstillstand, er det jo en grunn til at vi ikke anbefales å snikveie - det tar litt tid å få forandringer, så når en veier for ofte risikerer en å bli lurt av naturlige svingninger - vi har jo variabelt med vann i kroppen, f.eks. Hvis du spiser riktig og trener går det helt sikkert riktig vei :)

 

Skautravern, moro med flere som har veiedag mandag. Jeg synes det er en fin dag, for da er det lettere å holde seg litt i tømmene i helgen. Du kan vel neppe regne med like stor nedgang neste uke, du som gikk ned så masse sist! Hvis det fortsetter slik risikerer du å miste muskelmasse vel så mye som fett, og det vil vi vel ikke?

 

Jeg er trøtt i dag, sov for lite i natt. I går natt også, så i går var jeg passiv og lot rockering og alt annet hvile. I dag tvang det seg på litt trim etter jobb, da vi har en stor gårdsplass med masse snø. Vet ikke helt hvordan jeg skal registrere en times snømåking, så landet på rask gange, det kan iallfall ikke være for mye. Registreres må det, når jeg føler meg så flink!

 

Men jeg er stiv i nakke og skuldre nå, og håper at litt rocking vil løse opp i det - senere i kveld! Ellers har jeg nå (litt i seneste laget) funnet ut hva som er anbefalingene når en begynner med rockering, og ser at jeg har startet litt aktivt, for å si det mildt... Kanskje ikke så rart jeg har vært støl og sliten. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Tulla 69. Jeg gjorde det samme i dag. Var ute å måkte i 1, 5 time i dag. Registrerte det som rask gange i en time. Angret litt på at jeg ikke tok på pulsklokka. Da hadde jeg fått bedre måling. Kjenner i allefall på kroppen at jeg har brukt den godt i dag...

 

Krepsen76: er enig med deg å at det er tungt å holde motivasjonen oppe i helga.

Må innrømme at jeg tar litt fri i helga. Mulig det er dumt, men om jeg skal klare å få inn et godt kosthold, må jeg kose meg litt. Skrive det meste, men om vi lager en deilig middag, så orker jeg ikke veiing. Tenke heller på det resten av uka.

Jeg vil nok gå saktere ned, men lettere å holde motivasjonen oppe...

 

Lykke til med helg alle sammen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på om det er plass til meg her også? Jeg har vært til og fra her inne i noen år, men har visst ikke tittet innom siden i fjor sommer. Vekta nå er ikke mer enn den var da, men jeg har et brennende ønske om å gå ned 5 kilo slik at garderoben min passer igjen. Og ikke minst bunaden.

 

Jeg er 46 år, 166 høy, og vekta viste 70,8 på onsdag som er min veiedag.

 

Min store utfordring er søtsaker. Jeg er glad i å lage sunn og spennende mat, men når middagen er inntatt kaster søtsuget seg over meg. Gjerne rett etter middag, selv om jeg egentlig er mett. Jeg føler at jeg er sånn noenlunde avsukret nå (likte det uttrykket!), men velger likevel noen søte alternativer på kvelden. Kveldsen blir ofte Wasa sport+ knekkebrød med en god haug cottage cheese med jordbærsyltetøy på (ofte så mye som 3 stk. for ellers blir jeg så sulten om natta). I tillegg tyr jeg til lett sjokoladedrikk fra Freia eller Toro som jeg putter en ekstra sukett i for søtsmakens skyld. Det er min redning.

 

Nå har jeg visst allerede opptatt litt mye plass her...håper dere vil ha meg med. Vi har jo hilst på hverandre før, noen av oss... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg lurer på om det er plass til meg her også? Jeg har vært til og fra her inne i noen år, men har visst ikke tittet innom siden i fjor sommer. Vekta nå er ikke mer enn den var da, men jeg har et brennende ønske om å gå ned 5 kilo slik at garderoben min passer igjen. Og ikke minst bunaden.

 

Jeg er 46 år, 166 høy, og vekta viste 70,8 på onsdag som er min veiedag.

 

Min store utfordring er søtsaker. Jeg er glad i å lage sunn og spennende mat, men når middagen er inntatt kaster søtsuget seg over meg. Gjerne rett etter middag, selv om jeg egentlig er mett. Jeg føler at jeg er sånn noenlunde avsukret nå (likte det uttrykket!), men velger likevel noen søte alternativer på kvelden. Kveldsen blir ofte Wasa sport+ knekkebrød med en god haug cottage cheese med jordbærsyltetøy på (ofte så mye som 3 stk. for ellers blir jeg så sulten om natta). I tillegg tyr jeg til lett sjokoladedrikk fra Freia eller Toro som jeg putter en ekstra sukett i for søtsmakens skyld. Det er min redning.

 

Nå har jeg visst allerede opptatt litt mye plass her...håper dere vil ha meg med. Vi har jo hilst på hverandre før, noen av oss... :-)

 

 

Velkommen Giraffe, veldig kjekt at du vil være med. Ja det søtsuget er det flere av oss som kjenner på, og jammen ikke lett å blir kvitt. Sammen skal vi nok komme i mål og klare å kontrollere søtsuget. Ja avsukringen er igang:))

Ha en fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her sitter en passelig utmattet og rød i toppen tulle som har vært på spinning. En full time denne gangen, mandag var det kortere.

Det kan bare gå oppover med formen... :blink:

 

Etterpå har jeg kost meg med sushi, og kommer til å ha god samvittighet foran TV'en i kveld kjenner jeg.

 

Kulseber, jeg registrerte rask gange på hele måkeøkta jeg, ikke bare 2/3 av den slik du gjorde. Følte meg sliten nok til at det virket rimelig! Tror sikkert du også "fortjener" full uttelling... ;)

 

Så hyggelig at du blir med giraffe! Søtt er godt... dessverre. Var stolt av meg selv på jobben fordi jeg klarte å bare ta et ørlite stykke brownie til fredagskaffen. Likevel har jeg nok brukt tre kosemerker på det. Det får bli grønnsaker i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hadde samme økta med måking, og hadde på meg pulsklokka i dag. Ble jammen 491 kalorier det. Omregnet til trimpoeng er det 2,5 poeng. Faktisk det samme som en heftig time Piloxing.. Litt fornøyd med to sånne økter på rad...

 

Har kommet opp på et mere levelig nivå på mat nivå. Fikk tips av en kursleder at jeg kunne gå ned på 1500 kalorier, og heller spise litt mere når jeg trener. Deilig å ikke være stappmett hele tiden. I dag har jeg klart 9,2 dagspoeng. Første gang jeg er så høyt. Blir værre i morra, for da skal jeg på fest. Redd det blir noen ekstra kalorier da.. ;(

 

Får ta det igjen til uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...