Gå til innhold

Prøver igjen, 15kg skal bort


Gjest Pastill
 Share

Anbefalte innlegg

Og jeg var på vekta i dag. 200 gram opp :P/> Men var forberedt på værre så er forsåvidt fornøyd med det ;)/>

Og nå begynner formen å bli bedre så da håper jeg at treninga kommer på plass igjen!

 

Flink du som klarer å ta deg sammen "thumbs up"

 

Vel, de hadde ikke rett str igjen i favoritt buksa mi, så nå jobbes det egentlig litt for å komme i den. Men i dag fant mannen å eldste fram snop til filmen vi skulle se, ikke at det egentlig fristet men en bit er jammen nok til at det blir utskjeielse av dimensjoner. I morgen blir det såvisst trimmings igjen hvis det blir vær, må få tatt litt damagekontroll her. Jeg har tatt av 900g på den siste mnd så det går jammen sent, men er egentlig de siste ukene det begynte å tikke nedover så satser på at det går rette vei en stund til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

flinke dere er jenter :)

 

jeg henger her enda jeg å.

 

jeg har kommet meg på 66 kg, er vel fornøy etter -17 kg ned.

men alt er litt eller veldig tøft om dagen.

har hatt matvrak dager, spiser og spiser. å får vel straff snart. :(

har vel mistet litt motivasjonen, osv.

men prøver litt nå å motivere meg opp litt i gjenn nå.

 

har løpt halv maraton siden sist.

å skal løpe konkuranse til helgen, så må stå på mye fremover.

 

dette skal vi klare jenter :D:lol:B)

stå på , hold hode oppe, for vi hvet vi klarer.

jeg vill på 60 kg.

 

muskler bygges, å vi skal klare fine mål til jul. er noen med her ??:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinke dere er jenter :)/>

 

jeg henger her enda jeg å.

 

jeg har kommet meg på 66 kg, er vel fornøy etter -17 kg ned.

men alt er litt eller veldig tøft om dagen.

har hatt matvrak dager, spiser og spiser. å får vel straff snart. :(/>

har vel mistet litt motivasjonen, osv.

men prøver litt nå å motivere meg opp litt i gjenn nå.

 

har løpt halv maraton siden sist.

å skal løpe konkuranse til helgen, så må stå på mye fremover.

 

dette skal vi klare jenter :D/> :lol:/> B)/>

stå på , hold hode oppe, for vi hvet vi klarer.

jeg vill på 60 kg.

 

muskler bygges, å vi skal klare fine mål til jul. er noen med her ??:)/>

 

Hei så koselig at du vil bli med her:))

 

Har slitt litt selv med motivasjonen men er klar igjen nå, målet er 65kg til jul, det skal vel holde hardt men er jo viktig å ha et mål.

Dårlig planlagt å ta straight and shine akkurat nå, kan ikke trene eller bli våt i håret, godt det snart er torsdag da kan jeg begynne å leve igjen:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg har ikke fått veid meg den uka som var. Var på hyttetur og der er det ingen vekt ;) Men jeg kjenner at buksa strammer ennå mer, så vet at jeg har gått opp ivekt :(

 

Vurderer nå å melde meg på et nettkurs jeg nå. Tror jeg trenger hjelp til å komme igang igjen...

 

-17 kilo er veldig bra Mellom :) Gratulerer!

Pastill jeg tror du klarer å nå målet ditt jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, jeg har ikke fått veid meg den uka som var. Var på hyttetur og der er det ingen vekt ;)/> Men jeg kjenner at buksa strammer ennå mer, så vet at jeg har gått opp ivekt :(/>

 

Vurderer nå å melde meg på et nettkurs jeg nå. Tror jeg trenger hjelp til å komme igang igjen...

 

-17 kilo er veldig bra Mellom :)/> Gratulerer!

Pastill jeg tror du klarer å nå målet ditt jeg ;)/>

 

Jeg synes det var motiverende å gå på kurs, jeg har meldt meg på et til så jeg holder fokus litt til. Jeg har også gått opp i vekt siden vi hadde ferie sist uke og da blir det mat i hytt å dyne å ikke spesielt sunn alltid når vi skal spise ute.

Når jeg kommer i gang med treningen tror jeg at jeg må kjøpe meg en bok å notere i, samtidig som jeg fører nøye mål og vekt. Vet jeg kan gjøre det her men ikke alltid det passer å sitte med maskinen å trykke, tenker at jeg kan føre inn her etterhvert evn en dag i uke kanskje.

 

Men forumet skal jeg bruke flittig altså, godt å ha dere i bakhånd, det motiverer også masse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje lettere å være litt på forumet, for der er det flere med samme problem.

å løsninger som vi alle skal i gjennom, osv.

hjemme får jeg INGEN hjelp eller medlidenhet eller støtte.

dette er noe som gjør at alt er utrolig tøft.

der potetgull, å sjokolade boller står fremme, nesten hele tiden.

 

mens jeg teller alt jeg putter i munnen.

trener så snørr å tårer renner :)

 

lurer på hvor mange ganger jeg har stått på do å gåtet mine tårer pga dette.

da er det lettere å være her, som folk skjønner litt mere. å hvet hvor tøft det er.

så jeg kjemper videre her med mine tårer og glede .

å har desverre ikke rå nå til kurs. men håper veldig på min sterke viljestyrke kommer å slår vekk alle 5-6 kg som skal av før jul.

 

he he vi står på jenter dette skal vi klare :) å det gjør vi:

ønsker alle en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er kanskje lettere å være litt på forumet, for der er det flere med samme problem.

å løsninger som vi alle skal i gjennom, osv.

hjemme får jeg INGEN hjelp eller medlidenhet eller støtte.

dette er noe som gjør at alt er utrolig tøft.

der potetgull, å sjokolade boller står fremme, nesten hele tiden.

 

mens jeg teller alt jeg putter i munnen.

trener så snørr å tårer renner :)/>

 

lurer på hvor mange ganger jeg har stått på do å gåtet mine tårer pga dette.

da er det lettere å være her, som folk skjønner litt mere. å hvet hvor tøft det er.

så jeg kjemper videre her med mine tårer og glede .

å har desverre ikke rå nå til kurs. men håper veldig på min sterke viljestyrke kommer å slår vekk alle 5-6 kg som skal av før jul.

 

he he vi står på jenter dette skal vi klare :)/> å det gjør vi:

ønsker alle en fin dag videre.

 

 

Ser absolutt den Mellom, men jeg tenker litt at man skal vel ikke leve resten av livet uten snop.? Selv om tankegangen min akkurat nå er at det må begrenses og helst unngås en stund. Planen for oktober er null snop, bortsett fra selskaper men det må passes på da også.

 

Kom meg faktisk på tur i dag, rett i underkant av 1 time men tur er tur. I morgen er planen å komme seg på trening kl9, etter litt pushing fra kurslederen min, det er hun som har treningen så jeg nesten ikke noe valg der. Deilig å starte dagen med trening så må absolutt klare å komme meg avsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi dette var værre en jeg trodde!!!! Hadde søren meg kommet over på 80-tallet :(/> NÅ er det SLUTT!!!!!

Må melde meg på et internettkurs jeg tror jeg slik at jeg har noen som drar meg i øra.... Ikke det jeg hadde tenkte å bruke penger på, men må nok bite i det sure eplet :angry:/>

 

Kjipern, men du skal se at det forsvinner fort igjen.

 

Har hatt en så der helg, ikke spist nok å sto over lørdagssnopet i går til fordel for kakefest i dag. HAr nok godt opp i vekt uansett men må jo leve litt av og til. Er dessverre ikke lenge til neste bursdag så får prøve å holde ut på snop fronten litt til.

 

Nå er det straks tid for å være 14 dager alene med ungene igjen, så da gjelder det å holde ut på matfronten. Er flink på sunne middager for tiden men ikke så mye annet dessverre, blir mye fort, lett og galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser du Collargol har meny 1 med 1300 kcal.

 

jeg er på meny 3 1800 kcal

dette er anderledes pga aktivitets nivå vi er på ikke sant ??

jeg er jo sulten hele tiden jeg da.

skulle ha meldt meg på ett kurs i gjenn, men har ikke penger nå.

så må prøve å være flink.

 

jeg ble utrolig deppa i helgen etter løpet jeg var på.

det gikk kjempe dårlig, så nå tror jeg det blir ekstra mye hartrening fremmover.

nå skal jeg ikke på noen løp på en stund, så nå er det å gi gjærnet frem til april.

 

om jeg er litt små sulten eller har spist, å fremdeles er sulten, hender det at jeg tar en agutk å deler den opp i biter, spiser den.

agurk er nesten ikke kcal i å metter litt da, eller drikker farris ved siden av slik at da virker det litt mettende.

ønsker alle en flott mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg meldt meg inn som gullmedlem.... også har jeg bestilt meg et aktivitetsbånd.... SÅ nå er det slutt på denne vektoppgangen!!!!

Så da skal jeg leve på meny 1 med 1300 kcal om dagen :)/>

 

Spennende, jeg har også sett på det båndet men har ikke råd enda, du må gjerne dele erfaring når du har prøvd det litt.

I dag er det stort sett husarbeid på programmet, snek meg unna min for å skrive litt her. Det er meldt sol og jeg ligger langt etter med klesvasken så hper det stemmer så jeg kommer med ajour for i morgen reiser mannen og da er greit å rene klær et par dager til jeg kommer inn i alenemor tilværelsen, tar alltid noen dager å komme inn i rutinen der. Har "tanta" på besøk denne uka så er bare fornøyd hvis jeg ikke går så himla langt opp på vekta, utrolig hvor mye vann som samler seg i kroppen, føler meg nesten høygravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arrrgggg!!!!!

 

opp 1kg. :angry::blink::mellow:<_<:o

søren klype.

 

nå er det virkelig full skjerpings på alt.

ingen snop ingen søtsaker ever. ikke før jeg har nodd målet mitt.

søren så utrolig vanskelig. hjelllllpppp !!!!!

nesten på gråten her jeg nå.

 

ååå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arrrgggg!!!!!

 

opp 1kg. :angry:/> :blink:/> :mellow:/> <_</> :o/>

søren klype.

 

nå er det virkelig full skjerpings på alt.

ingen snop ingen søtsaker ever. ikke før jeg har nodd målet mitt.

søren så utrolig vanskelig. hjelllllpppp !!!!!

nesten på gråten her jeg nå.

 

ååå...

 

Den kg forsvinner fort igjen skal du se, jeg har godt ned litt men har vært for dårlig til å registrere vekt så er usikker på hvor mye. Men jeg sier bare ENDELIG for har stått mye i stampe for tiden.

I dag er siste kursdag men har jo meldt meg på nytt kurs igjen så er bare å forsette i samme stil som nå.

Jeg prøver også å slutte med snop å tenker at om jeg går amok en gang er bedre enn å spise litt hver lørdag, har ofte høye tanker men ikke alltid like lett å få det til. Nå skal jeg hvertfall ut å gå så satser jeg på at vekta til kurslederen er like snill som den pleier å være i ettermiddag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sikker på at den kiloen din forsvinner på null komma niks igjen ;)

 

I dag er første dagen denne uka jeg IKKE har spist sjokolade :P Tragisk, men sant.... I dag kom Garminen min i posten, så da er det bare å kjøre på ;)

Jeg har ikke betalt noe for den faktisk ;) Bestilte den for Trumfpoengen mine :D

 

Skal komme med erfaringene mine etterhvert jeg når jeg har fått brukt den litt :) Det er jo med et pulsbelte så man får registrert pulsen også når man trener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fantastisk, jeg har også trumfpoeng men får ikke tilgang på dem så vurderer å få meg nytt kort.

 

Hatt en rimelig aktiv dag i dag, spaserte opp til mamma en tur skulle fikse noe på dataen, satt på henne ned til butikken for skulle kjøpe noe som var litt stort så var greit å sette det i hennes bil. Tok med meg resten og spaserte hjemover, hjalp eldste jenta og vennina hennnes med lekser før vi spiste og jeg skulle bytte unger med svigers. Mellomste skulle i selskap men jeg var på Gr-kurs/trening, bare å dure avsted å henne etterpå for å liste meg hjem så ikke minsten skulle se meg hoppe i dusjen og videre på foreldemøte i bhg. Var litt godt å sette seg i sofaen i kveld.

Er spent på kroppen i morgen, trodde jeg skulle på aerobic men var vikar så vi fikk step istedefor. Gubba for en time, fikk iallefall trent det er nå helt sikkert. Hadde godt ned 600g fra forrige uke så få vel si meg happy med det. Neste uke er det nytt kurs og nye muligheter, har et vagt mål i hodet men er nokså sikker på at det ikke lar seg gjøre så må nok justere det litt. Men er litt mer inni det nå så håper på et bedre resultat denne ganga i forhold til dette kurset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så flink du har vært da Pastill! Fortsetter du i den tralten så skal du se at kiloene raser av fremover ;)/>

Og skjønner godt at du syntes det var godt å sette seg ned ja ;)/>

 

Men når du logger deg inne på Flust så kommer vel trumfpoengene dine automatisk tror jeg...

 

 

Erfaringsmessig så går jeg bare ikke ned i vekt, trente 4-5 ganger i uka i nesten 6 mnd tror jeg gikk ned 2kg. Utrolig kjipt men fikk andre gevinster helt til bekkenet mitt ikke ville trene mere + at jeg ble gravid og fikk ikke lov av legen til å trene.

Jeg får nok ikke til den tralten hele tiden men får gjøre så godt man kan. I dag er det litt husarbeid på programmet, utrolig kjedelig men har begynt å tenke at jeg er heldig som faktisk har et hus å vaske og klær som må brettes sammen så blir det straks litt mer motiverende:)

Jeg mangler det som skal til for å logge meg inn på flust ser du, ellers hadde det ikke vært noe stress.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, var var 300 gram ned denne uka :P/> Veide meg i går da.... For jeg har vært på fest i går. Ble ei hel flaske rødvin i går :P/> Men jeg fikk dansa masse og satser på at det ble forbrent en del kcal da ;)/>

Vil vise seg neste lørdag det :P/>

 

Hihi, en god grunn til å holde seg borte fra alkoholen, neida;) Jeg tåler bare ingenting å blir så sykt dårlig, var på fest forrige lørdag og drakk ca 1l vann hihi...

 

Du har jo endel dager å komme deg videre ned på da så satser på bra resultat til lørdagen:))

 

Vi har hatt pizza både i dag og i går så har en liten jobb å gjøre jeg også de neste dagene, nesten så jeg håper på en lang rute i morgen når jeg skal gå for TV-aksjonen. Skjeiet ut med en bueno i går, følte det kom på 3kg bare der så må prøve å la være med det der. Selv om jeg vet at det blir umulig å klare seg uten snop resten av livet så må jo heller lære å begrense meg på sikt men vil prøve å unngå snop en periode mens jeg prøver å gå ned i vekt, vet jo at desember blir tøff, men jul er jul tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg at de ekstra kaloriene jeg tok på vinen på fredag er bort :P Jeg var med unga på Lekeland og klatret og sto i en god stund i går. Og når vi kom hjem tok jeg ei kort økt på mølla. I dag har jeg trent Zumba i 1 time her på stua og ble gjennomvåt :P

 

Gjenstår 2 økter til denne uka, så da håper jeg på litt mer minus på vekta lørdag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå håper jeg at de ekstra kaloriene jeg tok på vinen på fredag er bort :P/> Jeg var med unga på Lekeland og klatret og sto i en god stund i går. Og når vi kom hjem tok jeg ei kort økt på mølla. I dag har jeg trent Zumba i 1 time her på stua og ble gjennomvåt :P/>

 

Gjenstår 2 økter til denne uka, så da håper jeg på litt mer minus på vekta lørdag ;)/>

 

Så flink du er, satser på at alle vin kcal er borte da. Jeg håper å få til økter onsdag, torsdag og fredag.

Har ikke vært så flink denne uka, vært litt hektisk så blitt mye bestillingspizza:( Så får trene litt ekstra disse dagene.. Begynner på nytt kurs på onsdag så håper jeg får litt bedre gang på det denne ganga når jeg er litt mere inni ting og tang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøss og gru, i morgen er det veiedag, har ikke vært flink denne uka, eller den begynte godt men har ikke vært flink de siste dagene.

Men jeg er klar igjen, vet torsdag blir tøff for da skal vi avsted igjen. Jentungen bestemmer meny og da blir det stort sett mc Donalds, så nå håper jeg det blir lenge til vi skal til noen form for doktor igjen.

Men i morgen har jeg fått barnevakt så da blir det nytt kurs og trening etterpå, greit å få slå det sammen sånn ikke alltid så lett å dra seg ut på trening når man har 3 unger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...