Gå til innhold

Prøver igjen, 15kg skal bort


Gjest Pastill
 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg vært 30 min på tredemølla. Gikk greit, men nå kjenner jeg at tåa har begynt å dunke litt :P/> Jaja, jeg må jo bare prøve så jeg kommer igang igjen med denne treningen!

Så bra at du har klart å holde deg unna godteri i helga da Pastill :D/>

 

Ja, er skikkelig godt fornøyd med det, men ble 2 lussekatter i dag da. Ungene har gått lucia med koret i dag, pleier og være kveldsmat men i dag var det kun lussekatter, men satser på at jeg har vært såpass flink at det ikke gjør noe.

Av og til ønsker jeg meg tredemølle men kjenner meg såpass at den hadde ikke blitt brukt i lengden likevel, håper jeg får lurt mannen til å kjøpe slynge etterhvert til meg..

  • Bra innlegg! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastill og collargol dere er flinke. :)

 

å jeg har en glederlig nyhet til dere.

husker dere avtalen jeg hadde, ingen godt før ny året.

hos meg har det ramlet av - 1,1 kg er fornøyd.

men det er bare å holde hode over vann og fortsette slik da. :)

 

vi får snakkes om noen dager i gjenn jenter, mye å gjøre her :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pastill og collargol dere er flinke. :)/>

 

å jeg har en glederlig nyhet til dere.

husker dere avtalen jeg hadde, ingen godt før ny året.

hos meg har det ramlet av - 1,1 kg er fornøyd.

men det er bare å holde hode over vann og fortsette slik da. :)/>

 

vi får snakkes om noen dager i gjenn jenter, mye å gjøre her :D/>

 

Er det ikke lettere nå som du har vært uten snop en stund? Jeg synes det, men skal ikke være uten snop i jula, da skal jeg kose meg også skal jeg være uten snop i januar heller. Da skal jeg forhåpentligvis rydde et rom også så da får jeg sikkert vært litt aktiv også. Her er det nok søvnen som spiller meg et puss for tiden, sliter med å sovne på kveldene og da pleier vekta henge igjen, det er litt surt men får ikke gjort så mye med det, pleier å gå over om en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har man veid seg og det gikk strålende, hele 1.6kg er borte og vekta viste 68,0kg. Synes egentlig jeg fortjente det etter denne uka, nå gjelder det bare bare å fortsette den gode stimen frem mot jul. Og prøve å ikke bruke jula som unnskyldning for å trøkke i seg godis mellom jul og nyttår, det er nemlig et aldri lite problem for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Godt nyttår!!! 2015 er vårt år, nå skal vi jobbe mot målene vårene og backe hverandre opp i harde tider og sammen skal vi klare dette.

Velkommen til oss nissemora.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på vekta gitt og det var som jeg regnet med ikke bra :P

Men nå har jeg et utgangspunkt for 2015 og dersom jeg skal klare å komme i mål må det bare full skjerpings til!

 

80,6 kg skal bli til 65 kg etterhvert.

Til 17 mai skal jeg inn i bunaden. Den må nok uansett justeres på for kroppen har endret form etter at jeg har fått mine barn, men planen er at jeg skal ha gått ned så jeg veier max 70 kg før den tid. Da må jeg gå ned i snitt ca 600 gram. Da bruker jeg 18 uker før jeg er der. Dvs. at jeg kun har 2 uker på å få sydd om bunaden min.... Det var kanskje litt knapt :P Jaja, jeg får se om jeg ikke må litt i ketose underveis så jeg får litt bedre tid til omsying av bunaden min....

I tillegg skal jeg for første gang i mitt liv løpe en halvmarathon i mai..... så da bør jeg også veie en god del mindre enn nå slik at jeg har best mulig utgangspunkt! Og siden det er en del som har fått vite at jeg skal løpe da, kan jeg ikke trekke meg :P

Fra uke 5 er det opptrening til dette. Fytti det går fort!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig veiedag i dag, men plutselig hadde jeg ikke tid til å veie meg. Mellomste forlangte å få spise frokost i bhg så når man da står i morgenkåpe og hun enda i pysjen og det 15 min igjen av frokosten så må det gå unna. Vi rakk det med et nødskrik.

Har vært på kronesalg på obs i dag, kjøpte inn potetskruer til ungene, det er lurt fordi de spiser opp en pose sammen og da slipper jeg å spise rester når de har lagt seg. Så da er chips problemet ute av verden, kjøpte også melkrull til de som de også kan dele så slipper vi smågodt rester også.

 

Får prøve å hoppe på vekta i morgen, da skal jeg også trene litt tenkte jeg også må jeg rydde utsiden, det er visst meldt storm her så er greit å få inn det som kan blåse rundt å gjør skade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, slenger med meg på denne tråden jeg. Jeg er mormor i midten av 40 årene

Driver å går ned sakte men sikkert men så ble det en ufrivillig pause i fjor pga sykdom men nå er jeg klar igjen. Vekten er nå -0,5 siden jeg tok en pause.

Det største problemet mitt er å spise nok samt redusere litt på vin/øl inntaket i helgene. Ikke at det er så mye men nok til å nulle ut nedgangen på uka og dette kommer også av for lite kalorier totalt sett.

Så her må det skrives og skrives :-)

 

Vekt i dag 91 kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg vært skikkelig forkjølt hele uka og hoster på meg hodepine hver dag. Hatt feber også, men den virker til å ha gitt seg nå i det minste. SÅ noen trening har det ikke blitt. Hatt nok med å komme meg gjennom dagene faktisk. I tillegg så klarer jeg ikke å holde meg unna dette godteriet da :( Blir skikkelig irritert på meg selv! Men det er bursdag i helgen også håper jeg på at jeg klarer å ta meg sammen igjen slik at jeg kan se at vekta går nedover igjen snart...

 

Stå på alle dere flink damer her inne :) Bht og nissemora dere har jo hatt veldig fine nedganger på vekta den siste uka (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen. Så bra Nissemora med nedgang. fint når man får det til å fungere.

jeg har gått ned o,8 denne uken og det må jeg se meg fornøyd med. ser fram til å være ferdig med 90 tallet.

 

Håper formen din er bedre nå collargol . det er noen langdryge forkjølelser som går for tiden.

det er ikke lett dette med å holde seg unna. jeg synes det går mye bedre om jeg ikke tar den første biten. Nå har jeg ikke problemer med søt og gotteskåla kan stå framme uten at jeg rører den MEN potetgull og salte ting...ustoppelig selv om jeg ikke synes det er godt heller. <_<

 

i helga er planen å få til en lang skitur så håper været holder seg

Ha en fin helg :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det 100 gram ned men 1,5 cm i midjen :huh:

Jeg lurer på om 90 kg er et platåkg for meg.. gikk greit ned hit men her stoppet det sist også . Gjorde et lite byks opp og så var det på han igjen. Men nå er jeg flink og skriver ned det jeg spiser så vil det nok bli etterhvert.

 

Ellers har jeg vært flink til å få til 3 treningsøkter i uken og har nå begynt å måle flere plasser på kroppen. Tenkte jeg kunne ta disse målene hver 14 dag for å se endring.

 

For tiden er mitt snavletriks å spise eple. De må være friske og krispi ikke for søte eller for sure .

 

Ha en flott og sporty helg B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er. Jeg må innrømme at her har jeg slitt veldig. Men nå er jeg helt frisk og nå begynner treningsprogrammet som jeg skal følge frem til halvarathon i mai.... Så da får jeg bare håpe at formen holder og at ikke leggen begynner å krangle for mye. Jeg ser at jeg må ned i vekt for at leggen skal fungere uten masse vondter, så det er faktisk en veldig motivasjon.

Har jo veiedag i morgen så er spent på å se åssen vekta er da. Håper sååååå inderlig at jeg skal klare å komme meg under 80 kg, krysser fingrene.

 

Bht, jeg har trua på at neste gang viser vekta 80 tallet for deg ;)

 

Og nissemora, du har jo gått jevnt ned. Og neste veiing gjør du kanskje et ekstra byks siden du ikke gikk ned noe sist?

 

Pastill hvordan går det med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvmaraton er et bra mål collargol. Håper anklene vil holde både til trening fram til mai og til gjenomføring. Xx for at du er ferdig med 80 tallet nå...det er jo sååå ute :rolleyes: hahaha

 

Her ble det litt mere kcal en planlagt i går men ikke over hvilemålet eller hva det heter..samt at vi gikk en kveldstur før maten på nesten 4 km i dag ble det en skitur på nesten 1 time og 1,5 min planke (høres mere ut enn 90 sek)

Så får vi se om søndagen bringer noen aktiviteter med seg.

God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...