Gå til innhold

Prøver igjen, 15kg skal bort


Gjest Pastill
 Share

Anbefalte innlegg

Æsj. da var det 700g opp, utrolig kjipt men har ikke hatt tiden til å trent skikkelig så er bare min egen feil. Var på trening i dag da, vi har en bolk med styrke innbakt i kurset + at det er ca 30 min med aerobic etterpå så da får jeg ca 1 times trening. Himla greit å bare få det gjort mens jeg er ute av hus likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Oi det er lenge siden jeg har vært her inne.... Men jeg holder koken faktisk. Sliter med at vekta står stille altså :/ Men jeg har minsket 5 cm. MEN jeg vil så inderlig under 80 kg!!!!!

 

Skal prøver å bli flinkere til å komme innom her ;)/>

 

 

Juhuu der var du jo:)) Jeg jobber også på men er så flink å skrive i akkurat denne tråden når jeg er "alene". Har slitt med endel oppgang men håper det løser seg litt nå, vært flink med trening de siste ukene hvertfall:))

Har ikke målt på en stund for det gjør jeg bare en gang i mnd men føler nok at buksene sitter litt bedre + har en jakke som snart må prøves.

Cm teller jo egentlig mer enn kg i mine øyne da, hold koken så minsker du fort 5 cm til:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, sant at cm teller, men det hjelper så lite når man har såååå mange kilo for mye :P

Men det har vært mye stress i forhold til skolen nå så kan være en årsak til at vekta ikke rikker seg. Jeg har jo funnet ut at jeg faktisk forbrenner ganske så bra når jeg trener.

Denne Garminklokka er gull assa :D

Ser at når jeg hadde en fryktelig tung økt på tredemølla i går, og jeg tenkte at jeg ikke hadde fått tatt i i det hele tatt, så hadde jeg faktisk forbrent 588 kcal på 40 min!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet akkurat hva du mener, men du må klamre deg til det positive å tenke at når cm forsvinner så kommer kiloene også til å forsvinne.

 

Så bra at du fikk så god uttelling på tredemølla, jeg har pulsklokke men på den forbrenner unaturlig mye, lett 1000kcal på en time. Jeg har veldig lav hvilepuls så det kan selvsagt ha noe å si. Grugleder meg til veiedag i morgen, har ikke vært flink men tallet forrige uke var unatulig høyt så blir rimelig sur om jeg ikke har gått ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også her enda, selv om det går dårlig.

 

mistet motivasjonen og gleden og lyst . ja det meste.

men håper på å komme littt tilbake i gjenn.

opp 200 g på meg.

nå er det intens trening og fokus på maten.

 

prøver å unne meg frimerker nå, men jeg må passe meg å jeg ikke slår sprekker der.

 

ellers syntes jeg dere er utrolig flinke som klarer det så bra her. stå på dette kan vi klare jenter :):D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått opp 600 gram sist uke :(/> Gir opp jeg assa... Har vært så flink til å trene og holdt fokus på maten, men alikavell går det ikke ned.... Minus 2 cm da, men kjenner at jeg ikke klarer å motivere meg selv på det :(/> Så har gått på noen skikkelig smeller et par dager nå :P/>

 

Hva trener du? Kanskje du har fått litt muskler? Det veier jo mer enn fett, synes ikke du skal gi deg riktig enda, hold fokus et par uker og fokuser på cm, jeg vet du klarer det.

 

Kjekt å se deg her igjen mellom, vi skal nå målet sammen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Collargol ikke bekymre deg, det kan være at du har gått ned i cm da :)

 

 

Men om det er noen trøst, har jeg også godt opp. :angry: :angry:

ikke mye, men denne uka og forje har jeg trent mye og spist nøye.

 

jeg trener nesten hver dag nå.

men føler ikke at det hjelper på hverken kg eller kondisen :(

oppgitt nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 200g denne uka, er egentlig fornøyd for her har fristelsene stått i kø, og jeg har slettes ikke vært så flink som jeg bør. Men til helga skal jeg og noen kamerater av mannen fikse opp soverommet vårt så da håper jeg at jeg får brukt litt av kroppen.

 

Synes det blir vanskelig nå som det nærmer seg jul, jeg ELSKER julemat, og det er jo så stappet med kalorier, grrr. Men tenker at det er ikke det man spiser mellom jul og nyttår det handler om, men det man spiser mellom nyttår og jul hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen meg var jeg gått litt ned faktisk... 500 gram :D

Cm viste -1. Så da må jeg faktisk si meg veldig fornøyd med det assa!

Men så har jeg i går satt igang med nasi frem til jul. Nå skal kroppen i ketose slik at jeg kommer meg inn i juleklærne mine. Vil ikke kjøpe meg noe nytt nå :blink:

Har hatt med sønnen min på julegavehandling i dag så nå er jeg faktisk nesten helt i mål!!!! DET er deilig det. Mangler bare svigerinne og svoger som jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal kjøpe til... Også må jeg kjøpe gavekort når jeg kommer hjem til mine før jul til nevøene mine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra collargol, godt jobbet.

Her er jeg hvertfall ikke i rute til onsdag, det er helt sikkert.

Kompisene til mannen min har vært her i helga å hjulpet meg med å pusset opp det som skal bli soverommet til meg og mannen. Han ble nettopp 40 så dette blir suprise for han når han kommer hjem fra jobb. Men det har resultert i masse jobbing og altfor lite spising og soving + at når det har vært spising så blir det selvsagt tpe gatekjøkken for det er jo ikke tid til å lage mat må jo jobbe. Men aktivtetsnivået skal jeg ikke klage på, ut og inn, sage, legge gulv osv.

I dag skal jeg prøve å få ryddet litt + at onkelen min forhåpentligvis kommer å lister for meg... Da mangler jeg bare kontakter å litt smådill før jeg kan begynne å sortere klær inn i klesskapet. Så må resten av huset også få seg en vask så blir det forhåpentligvis jul her også tilslutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble vel en veldig deilig overraskelse for mannen din det tenker jeg! Og vel verdt gatekjøkkenmaten ;)

 

Her er det null fokus å vasking og rydding. Jeg begynner med hjemmeeksamen i morgen og den skal leveres på fredag..... Så er det bare å begynne å lese til neste eksamen som er fredagen etter. Da er det juleferie og 1 uke igjen til vi reiser til mine foreldre. Så i helgen har jeg hengt opp adventsgardiner og julegardiner samt litt julestjerner. Adventslystestaken også. Og siden vi skal være borte i 1 uke så blir det kunstig juletre i år ;)

Kjenner det er ganske godt å slippe å stresse og tenke på å ordne til jul i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Her er det null fokus å vasking og rydding. Jeg begynner med hjemmeeksamen i morgen og den skal leveres på fredag..... Så er det bare å begynne å lese til neste eksamen som er fredagen etter. Da er det juleferie og 1 uke igjen til vi reiser til mine foreldre. Så i helgen har jeg hengt opp adventsgardiner og julegardiner samt litt julestjerner. Adventslystestaken også. Og siden vi skal være borte i 1 uke så blir det kunstig juletre i år ;)/>

Kjenner det er ganske godt å slippe å stresse og tenke på å ordne til jul i år!

 

Vi skal feire jul hjemme hos oss, så her er det nødt til å bli jul:)) Misunner deg ikke eksamenstresset, selv om jeg skulle ønske jeg hadde både hode og helse til å ta mere utdanning. Kanskje en gang senere når ungene blir litt større, har en mann som jobber så masse så det er ikke så lett å prioritere seg selv da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere er utrolig flink pastill og collargol. :rolleyes:

skulle ønske det var meg.

 

jeg var så flink så lenge, men så nå gråter jeg mine sørgmodige tårer og at dette går ikke bra.

la meg på gulvet på bade i dag å gråt, å gråt.

vill egentlig bare gi opp, men samtidig er det noe som kjemper inni meg.

om at jeg skal fortsette,jeg vill ikke dit jeg var.

 

åååå :(:blink: :blink:

sorry det ble litt sutrette innlegg fra meg her i dag, men nå må jeg gjøre noe, for dette kan jeg ikke fotsette med. sukk....

 

beklager utbruddet hos i meg, men er ingen andre som skjønner meg :)

eller som jeg kan prate med om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her inne er det lov til å sutre Mellom ;) VI er jo her for å oppmuntre, trøste og feire sammen :rolleyes:

 

Hvordan går det med vekta da? Og husk at dersom man kommer litt utpå en periode så går det an å hente seg inn igjen.

 

Jeg har levert hjemmeeksamen og "feirer" det med en tå som mest sannsynlig er brekt :'( Skikkelig hoven og vond er den.... Så det var den treninga den neste uka vil jeg tro.... Kroppen er i ketose da, så vekta vil uansett gå nedover :huh:

Jeg har jo faktisk lagt på meg 7 kilo siden jeg begynte på skolen i august, så har virkelig en jobb å gjøre.... Derfor ketose nå slik at jeg skal komme meg inn i juleklærne mine :P

 

I helgen hadde jeg tenkt å ta fri fra lesing til neste eksamen og fokusere på trening og å være sosial med unga og mann... Men vi får se åssen det blir nå da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 2,2 Collargol kjempe bra :)

håper tåa er bedre.

 

Her har jeg inngått en avtale hos en jente jeg trener med,

godte stopp til ny året. ingen ting skal spises.

å om jeg skjeier ut, er det straff, i går hadde jeg spist to peppekaker hjerter.

da hadde vi bakke inntervaller, på 10 drag.

det ble 2 runder strafferunder på meg. he he. fikk som fortjent ;)

 

så her er det bare å stå på , ellers går det feil vei, det vill vi ikke. ellers ganske flink med maten, sliter litt med å være sulten hele tiden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så smart å inngå en slik avtale da Mellom :) Da blir det kanskje mindre fristende og sprekke også ;) Og når man først gjør det så må man brenne ekstra kalorier...

 

Her er tåa litt bedre, men fortsatt så vondt at det er kun den gåinga som er nødvendig som blir foretatt...

 

Ellers er jeg vanvittig fysen på det meste i dag :P Får bare prøve å holde ut 1 uke til med ketose så skal jeg kose meg LITT i jula :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Juhu, eksamene er over og jeg har juleferie :D

Tåa er fortsatt ikke bra, så trening blir det ikke :P Har gått til og fra toget i dag og kjenner det veldig godt i tåa nå :P VIL AT DEN SKAL VÆRE BRA NÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!

 

Jaja, jeg får vel bare ta tiden til hjelp.

 

Hvordan går det med dere da jenter? Har dere veid dere noe i det siste? Jeg har veiedag i morgen, håper på et knakendes bra resultat siden jeg fortsatt er i ketose.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overstått eksamen collargol:))

 

Jeg har ikke hatt så mye tid i siste, må rydde endel etter oppussingen min så dagene går mye til det da.

Jeg var på på siste veiing i dag, og jammen var det omtrentlig 1kg ned og jeg så 69 tallet...

Kry som bare det, jeg som har bakt å smakt og alle ting, men det har nok hjulpet å kutte godt ned på brusinntaket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med overstått eksamen collargol:))

 

Jeg har ikke hatt så mye tid i siste, må rydde endel etter oppussingen min så dagene går mye til det da.

Jeg var på på siste veiing i dag, og jammen var det omtrentlig 1kg ned og jeg så 69 tallet...

Kry som bare det, jeg som har bakt å smakt og alle ting, men det har nok hjulpet å kutte godt ned på brusinntaket.

 

Så flink du har vært, skal se all denne oppussingen har hatt mye å si ;) Og jeg misunner deg som ser 69 tallet!

 

Selv hadde jeg gått ned 1,7 kg og minsket ytterligere 4,5 cm. Og dette til tross for at jeg ikke har fått trent og at jeg ikke har vært på do i de siste dagene :P

 

Nå er planen at jeg skal klare å holde ut denne ketosen til tirsdag. Da er håpet at jeg skal klare å holde meg unna alt for mye kos gjennom jula før jeg hopper på an ny ketosekur på nyåret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært, skal se all denne oppussingen har hatt mye å si ;)/> Og jeg misunner deg som ser 69 tallet!

 

Selv hadde jeg gått ned 1,7 kg og minsket ytterligere 4,5 cm. Og dette til tross for at jeg ikke har fått trent og at jeg ikke har vært på do i de siste dagene :P/>

 

Nå er planen at jeg skal klare å holde ut denne ketosen til tirsdag. Da er håpet at jeg skal klare å holde meg unna alt for mye kos gjennom jula før jeg hopper på an ny ketosekur på nyåret ;)/>

 

 

1.7kg, wow, men vet jo av erfaring at om man holder seg i ketose så går man fort ned, tok selv 5kg på 3 uker en gang. Men lavkarbo passet ikke meg så holdt ikke ut i lengden, håper jeg kommer meg enda litt mer ned før jul, målet er å ikke gå opp altfor mye i jula... Hvertfall holdt meg godtefri så langt denne helga, hadde litt cola på mcdonalds i dag men drakk langt fra opp alt så det får være godkjent. Hoppet over bolle på veien hjem å spiste heller et knekkebrød med makrell i tomat når jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...