Gå til innhold

Prøver igjen, 15kg skal bort


Gjest Pastill
 Share

Anbefalte innlegg

Kjenner jeg er spent på veiing til fredagene. Kan jeg klare å komme under 90 kg .. i helgen hadde jeg en gå tur alle dagene samt en skitur . Litt ekstra trening i forhold til normalen på mandag samt en gåtur på 1, 5 time i dag.

Matmessig går det veldig greit. Ble litt mere kcal i helgen men dette skyldes litt øl og vin. Men totalt sett ble gjenomsnittet på 1700 kcal så det er ikke helt ille.

Så har jeg funnet en ny te..søt chilli te .den er uten sukker men veldig søt grunnet alle krydrene i den. Kjøpt på helsekost.

Godt med en te til kvelds som smaker leeenge etter du har drukket opp.

Ha en flott uke vidre og stå på med gode sunne valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiippii ned hele 200 gram..MEN det bragte meg under undre streken og selv om jeg liker 70 tallet bedre så er 80 tallet bedre enn 90 tallet.

Har også gått inn 1 cm i midjen

Totalt sett har jeg nå gått ned 10 kg fra jeg var på det tyngste og det er jeg veldig fornøyd med. Nå håper jeg på det at når jeg nå har kommet under dette punktet vil det løsne for meg igjen.

Men da er første delmål passert og det blir en frisørtime som belønning :D

 

Håper det har gått bra for dere og ønsker dere en flott helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt rolig på denne tråden men jeg legger nå inn litt data her alikeevell.

 

Det ble 1,2 kg ned så nå er vekten 88,7. Godt å se at det løsner litt . ;)

 

Jeg er ikke like opptatt av vektnedgangen som tidligere...altså målet er å gå ned ivekt men det som er viktig for meg nå er å klare å spise 1600 kcal pr dag. For meg betyr det å lage rutiner som jeg kan ta med meg vidre og da bla fortsette med kveldsmat og nok frukt.

 

Ønsker alle en flott helg uten gotterisug B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...