Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Alfa-Bettan

Hei på dere

 

Her på Vestlandet går det bra, kommer akkurat fra en god tur på 2 timer og 45 minutter.

Vært flink med maten, og har masse trimpoeng. Håper nedgang på vekten i morgen.

I helgen har jeg også vært flink kun spist en Daim på lørdag, 300 kcal. Gid det måtte vare. Det er jo helgene jeg synes er vanskelige.

 

Håper dere andre også er inne i en god periode.

 

Ja, det er fint her på Vestlandet, men det er det jo stort sett rundt om i hele Norge. I Volda har jeg aldri vært.

Er du fra rundt om Brummundal?

 

Grugleder meg til veiingen i morgen.

Snakkes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God morgen jenter :).

Vekta i dag viste 84,7kg,så en liten nedgang på 300gr,må vel si meg fornøyd

etter ei uke med bare en trimtur og en sykkeltur.Gleder meg til og ta fatt på ei uke

med mer trim og nå i helga blir det hotelltur,gleder meg til det :).

 

Jeg bor i nærheten av Elverum Alfa-Bettan,men har barnebarn i Brummundal.

 

Nå må jeg hoppe i dusjen,jobben venter,lykke :).

 

Gleder meg til og høre hvordan det har gått med dere,og Alfa-Bettan håper du får

uttelling etter ei uke med trim og gode valg.

Ønsker dere en fin onsdag :)

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen jenter.

 

Jeg har akkurat kommet meg på jobb.

All nedgang er flott nedgang, Suzzie, og når vi vet at vi ikke har trimmet nok, er jo 300 gram kjempebra.

 

Vekten viser i dag 87,7 = en nedgang på 1,8 kilo. Det er jo 9 dager siden sist jeg veiet meg siden jeg byttet veiedag.

Jeg er kjempefornøyd og det er kjekt når vi får uttelling for at vi har vært flink. :)/>

 

I morgen reiser jeg på hytten, gleder meg veldig.

 

Ha en fin dag og helg, alle sammen :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :).

 

Så fint og gå inn her og lese om det dere har klart sist uke,dere har vært kjempeflinke!!Kjempestolt kan dere være og det er jammen jeg også over det dere har fått til :).

Det smaker godt med gode resultater da innsatsen har vært på topp Alfa-Bettan,imponert over det du skriver om en god tur på nesten 3timer :).

 

Kjære Millamy34,blir glad da jeg leser at det stadig går bedre med deg,at du jobber med deg selv :).Sant som du skriver at ikke alle dager er like enkle,that`s life..

Jeg tenker ofte som så da jeg føler at ikke alt går som det skal:tenk på alt du får til istedet for det du ikke får til.Kan faktisk bli overrasket over seg selv slike ganger ;).

Forstår du synes det blir store svingniner på vekta,men tror og håper det jevner seg ut etter hvert.

Håper ryggen din bedrer seg Millamy34,kjedelig da den setter en stopper for trim og trenig.

 

Det går bedre med foten Millamy34,har nesten fått abstinenser denne uka da jeg ikke har fått trimmet slik jeg pleier.Men kjære vene det går seg til så ikke noe og klage over,skal nok ta det igjen til fulle ;).Ser fram til "debuten" i skogen,der er det tørt og fint nå,mange måneder og se fram til der :P.

 

I dag har jeg fornyet medlemskapet mitt i gull-klubben,tok like godt 6mndr,vel anvendte penger synes jeg.

 

Nå ser jeg virkelig fram til tur i helga,god mat,drikke,basseng og trimturer i skjønn forening.Skal kose meg,blir spennende og se hva slags valg jeg kommer til og ta,fasiten får jeg ved neste ukes veiing.

 

Nå kommer Ack Værmland på TV2,synes det er en artig serie :lol:

 

Ønsker dere begge ei kjempefin helg og uke :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God morgen :).

 

Ja nå er hverdagen her igjen,etter ei kjempefin helg på Savalen,koselig reisefølge,mye mat,kjempegod mat og godt drikke.

Et sted jeg kan anbefale på det varmeste,rommene var enkle,rene,og servicen var super med blide og trivelige folk :).

Jeg klarer ikke og begrense meg slike ganger,ikke det at jeg fråtser,men mer at det er gleden over og smake og nyte mat som ikke spises ofte.Blir en "dert" av ditt og en "dert" av datt,vet også at jeg har fylt opp bra med grønt på tallerkenen.Det jeg vet jeg har skeid ut skikkelig på er desserter og kaker og så blitt øl til mat og noen drinker.

Har også vært en helg med mye dansing,en trimtur og en tur i bassenget,boblebad og bobleseng,herlig :).

Har ikke veid meg siden jeg kom hjem,venter til onsdag,går vekta oppover så gjør den det,kommer i mål selv om det blir en eler to uker senere enn planlagt og det skal jeg leve greit med :).

Fikk forresten komplimenter for klærne jeg kjøpte til turen,merker godt at jeg har blitt 5kg. lettere :).

 

Men nå nok om meg og mitt,så flink du er Millamy34,du har fått til to trimturer i helga,det er kjempebra!!Fint og kunne ta med eldstemann på tur,både liten og stor har godt av det,og gøy og gjøre noe sammen.

Glad for at det går riktig vei med deg,ting tar tid,men tid er vel det vi har mest av i livet.Vi kommer i mål før eller siden,gleder meg stort til den dagen da vi alle er der vi skal være :rolleyes:.

 

Vi var innom yngste dattera vår på vei hjem i går,hun hadde kjøpt VG for en tid tilbake.Der var det en artikkel om hvordan komme i løpeform på 6 uker,trening uke for uke,utvide tiden på rask gange og jogging ettersom ukene går.

15 juni skal vi jogge sammen 5km,med mann og svigersønn som heiagjeng,HJELP!! hva har jeg begitt meg ut på..Jeg SKAL klare det,første økta tar jeg i dag :blink:.

 

Vet ikke hva jeg skal foreslå ang ferietur,du har jo Bø Sommarland,dyreparken i Kristiansand og Hunderfossen,dette fenger sikker både den eldste og yngste.

I fjord var vi en tur på Orsa camping,der storkoste vi oss,med minigolf,bading,bowling og bjørnepark i nærheten.I år vet jeg at eldste dattera vår har tenkt seg nedover den svenske skjærgården med barna,vet ikke om det er

noe spesielt opplegg for den turen.Godt iblandt og bare ta ting som de kommer,bare nyte feriedager og det og være familie uten stress og mas B).

 

Nå håper jeg vi får høre fra deg igjen Vårlett,hvordan går det med deg?

Håper du har hatt en superhelg på hytta Alfa-Bettan,gleder meg til og høre fra deg.

 

Neste uke er det finale i slankekrigen,det blir dratt i gang en ny runde mot sommeren,jeg skal bli med på den også,gleder meg til og ta fatt på en ny runde der med blanke ark :).

 

Ønsker dere en fin dag og ei fin uke,skrives :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei :)

Så fint og lese det du skriver,glad du er på god vei tilbake med trim og sunne mat-valg,du er kjempeflink :).I dette gamet,som i alle andre,er det vanskelig med

motivasjonen til tider,ubeskrivelig følelse da ting går seg til og en igjen kommer på rett spor.

Du gir meg glede,motivasjon og stå-på-vilje,er deg stor takk skyldig :).

 

Det ble som forventet hardt og jogge,VG-programmet består av rolig gange,hurtig gange og jogging.Jogget ikke mer enn 2 min.,men jeg ble sliten,regner med at det

går seg raskt til.Forstår at du har problemer med ryggen da du løper på mølla,

jeg har selv kjent hofta og ryggen i dag,men håper dette bedrer seg for oss begge

ettersom vi blir lettere :).

 

Du klarer og bikke 7-tallet innen juni,det er jeg 100% sikker på,både dåp og

40-års lag,så koselig.Gleder meg til den dagen du forteller meg da du er der :)

 

I morgen er det onsdag,fridag og veiedag,gru-gleder meg,blir spennende,jeg heier på oss alle sammen :) .

 

Ha en fortsatt fin kveld :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen alle sammen

 

Så kjekt at du har kost deg masse i helgen Suzzie, at en koser seg litt ekstra nåt en har en sånn mulighet er jo nesten bare bra. En skal jo føle at en lever litt også, ikke bare nei, nei, nei hele tiden. Da holder det ikke tror jeg. Dette er jo noe vi skal leve med fremover. En utskeielse innimellom gjør ingen ting.

Veldig kjekt at du fikk sånn skryt for klærene og 5 kilo vises nok ganske bra. :)/>

Så flott at du har satt deg et mål med joggingen. Det er beintøft til å begynne med. Gleder meg til å høre fortsettelsen. Jeg begynte å jogge litt i forrige uke. Jogget tilsammen ca 5- 9 minutter i løpet av en 30 minutters tur og hadde sånn gangsperr dagene etterpå at jeg nesten ikke kunne gå. ;)/> Lykke til videre med joggingen.

 

Så flott Millamy34 med nedgangen. :)/> 1 kilo er jo kjempebra. Det er litt slitsomt å ligge å vake på de samme tallene uten at det skjer noe. Så det er flott at du har vært tålmodig og tilslutt så kommer jo resultatet.

Så flink du har vært med joggingen Millamy34. Jeg kan ikke se for meg å løpe 30 minutter i strekk. Det er vel som du sier, vi må bare bite tennene sammen.

Jeg har stor tro på at du greier å bikke ned til 7-tallet ganske snart.

 

Jeg var litt sen ut av sengen i dag og litt uvant med onsdagsveiing så jeg glemte å veie meg i dag. Skal gå på vekten i morgen.

 

Jeg hadde en flott helg på hytten. Vi feiret en bursdag, så det ble litt kake på meg og litt utskeielser, men fikk gått noen gode turer på fjellet. Jeg venter meg ikke noe stor nedgang på vekten. :mellow:/>

Jeg fikk kun gått en 45 minutters tur på mandag. Vi skal male huset så jeg har måtte delta i forberedelser der. Det er jo alltid en del plikter en har. Vi har litt å gjøre med huset/vinduer (males) og terasse, men men sånn er livet.

Håper på litt mer turer i løpet av uken.

 

Kommer innom igjen med resultatet i morgen.

Håper det har gått bra på vekten med dere andre.

Ha en fin dag videre, snakkes :)/>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei jenter :)/>.

Så positive dere er,håpet at tråden skulle bli slik da jeg startet med den og det har den jammen blitt :)/>.

 

Gratulerer Millamy34 med 1kg ned,gleder meg med deg,jeg blir bare så glad,du er kjempeflink.Tenk nå har du bare 1,3kg igjen så er du under 80 kg,og du har all grunn til og være fornøyd med deg selv :)/>.

 

Koselig og lese at du har hatt ei fin helg på hytta Alfa-Bettan,gleder meg til og lese vekt-resultatet ditt i morgen :)/>.

 

Jeg har gått ned 300gram,ikke så mye,men tror dette er den vektnedgangen jeg har vært mest fornøyd siden jeg startet opp igjen nå.Håpet på nedgang,men ei helg på hotell kunne jo fort ha gitt utslag andre veien.

 

I dag har jeg vært på besøk hos ei venninne og hos mine foreldre,da jeg kom hjem har jeg malt noen vegger på et toalett som vi driver og gjør i stand i kjelleren.

Som du skriver Alfa-Bettan,det følger noen plikter med det og ha eget hus,vi

vurderer også beising av hus nå i vår,får ta en bestemmelse snart for greit og bli ferdig med før sommeren setter inn for fullt B)/>.

 

Etter middag er det klart for ny økt med jogging,skal bilte tenna sammen og tenke på dere :rolleyes:

 

Nå må jeg starte med middagen,ha en fin ettermiddag og kveld.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Nå sitter jeg nydusjet,etter ei svett trimøkt,jogget 2min,så 1min,jogget mellom 2 lyktestolper og til slutt mellom 3 lyktestolper,rask gange mellom hver jogging.Da jeg kom inn igjen tok jeg 15 min styrke på armene,veldig godt og veldig fornøyd :wub:.

 

Jeg har blitt kvitt sperren om at jeg ikke klarer og jogge,mye rare tanker en har :D.Gleder meg faktisk til konkurransen 15.juni,tungt blir det,men jeg skal klare det.

Måtte bare dele denne hverdagsgleden med dere :rolleyes:

 

Har dere hatt en fin dag?

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen

 

Var på vekten i dag, og den viste usle 200 gram i minus = 87,5 kilo.

Er nok bursdagen på hytten som ødela litt ja. Hadde håpet på mer nedgang. Vi ønsker vel alle innerst inne at vi hadde våknet en morgen ferdig slanket. :P

Det er bare å fortsette de gode taktene så minsker vel vekten sakte, men sikkert.

 

300 gram Suzzie er jo kjempebra, du har jo vært på hotell også.

Kjempeflott at du har blitt kvitt joggesperren. Kjempeflott jobbet i går kveld med joggingen. Det går nok kjempebra den 15. juni. :)

 

Ellers fikk jeg meg en god tur i går kveld.

 

Ha en fin dag alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God søndag morgen :).

Våknet i dag til regnvær,men nå ser det ut til at solen er på vei,sovet lenge og

koser oss med morgenkaffen,lykke :).

 

Forstår deg godt Alfa-Bettan at du er litt skuffet over 200gram ned,men det er ned,ikke opp,du skal se at du blir belønnet med bra nedgang til uka :).

Ja,tenk om vi hadde våknet en dag ferdig slanket,det hadde vært greier det!!!

Vi får tenke positivt,bra det ikke går SÅ fort nedover med oss,lettere og holde seg "der" da :P.

 

I går hadde vi en fin utedag hjemme,puslet i hagen,og fikk ut det siste av hagemøbler.Vi har gartneri i nærheten,så måtte også innom der og kjøpe noen sommergeorginer.Koselig og få de på plass på bordet,jeg elsker blomster,frøene jeg satte i påsken har blitt til fine planter,de koser seg i drivhuset :).

 

Skulle være superflink med mat og trim denne uka,noe jeg ikke helt har fått til.Synes det har gått litt "tråere" de siste dagene,får prøve og ta meg sammen,det er jo også finale i slankekrigen på onsdag.Rart at en ikke i slike tilfeller klarer og sette alle kluter til :angry:.

 

Hvordan har det gått med dere de siste dagene?

Håper du sender noen ord Vårlett,hadde vært fint og høre fra deg :)

 

Nå har regnet gitt seg her,så nå får jeg på med joggeskoa,prøve og mane fram

viljen til siste joggetrening denne uka,går fort mot 15. juni :blink:.

 

Ønsker dere alle en fin søndag,skrives :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God søndag herifra også.

 

Det er herlig å kose seg ute og få puslet litt i hagen, Suzzie. Det er en flott årtid vi har nå. Det er bare å nyte den. Det er så kjekt at det er mye lysere om kveldene. Akkurat som en føler at ikke dagen går så innmari fort. :)

 

Denne helgen har jeg vært flink. Det begynte på fredag, på jobben var det flere flotte kaker og sjokolade. Jeg smakte ikke noe, hadde bestemt meg for at "kosen" ville jeg ha hjemme. Det er ikke på jobben hungeren etter noe godt er. Det er helst om kveldene. Fikk også gått en god tur, 2 timer med hunden. Spiste hjemmelaget pizza, men rørte ikke noe snop.

 

På lørdag var jeg tur med hunden på fjellet i 3 timer. Det er ganske bratt oppover, så jeg fikk kjørt meg skikkelig. Spiste en Daim som lørdagssnop.

 

Så jeg håper Suzzie på et godt resultat i uken.

Lykke til med joggingen videre. Som du sa det er bare å bite tenna sammen. :D

Jeg har også fått jogget litt i uken, men slettens ikke mye.

 

Ha en fin søndag alle sammen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God morgen :)

Så flink du har vært Alfa-Bettan,stor respekt for det du fikk til i helgen,tenk og klare og la vær og spise kake,kjempeflink er du :).

 

Litt av noen trimturer du har,men skjønner godt at det fort blir noen timer,fjellet er herlig,heldige dere som har hytte og reise til.

 

Jeg hadde en kjempebra dag i går etter ei heller dårlig helg matmessig,hadde også planer om trim etter jobb i går.Ble ikke noe av,ingen unnskyldning,men det regnet

ganske bra.Vet at det blir en tur i kveld etter jobb,ser ut til at det blir lettere vær i dag :).

 

I morgen er det onsdag og tid for veiing igjen,tida flyr avgårde,heier på oss!!!

I morgen er det finale i slankekrigen,starter opp igjen i morgen med 10 nye uker,sommerslankekrigen.Gleder meg til og ta fatt på den,da de 10 ukenen har gått er det sommerferie B).

 

Har dere funnet ut hva dere skal i sommer Millamy34?

 

Ønsker dere alle en fin dag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

God morgen :)

Vektnedgang på 400gr denne uka,rusler sakte,men sikkert nedover.

Hvordan har det gått med dere andre?

Nå må jeg hoppe i dusjen,jobben kaller.

Ha en fin dag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen alle sammen

 

Flott at nedgangen fortsetter Suzzie.

 

Har har vekten gått ned med 700 gram, og det er nå bra.

 

I forhold til trening/aktivitet og mat burde nedgangen kanskje ha vært mer, men jeg har opplevd det før at når jeg har vært "veldig, veldig kjempeflink" så går det litt tregere med vekten. Kanskje jeg burde spist litt mer siden jeg har regnet ut kalorimengden min etter 10 trimpoeng. Men, men vi lærer så lenge vi lever. Ned er ned.

 

Ellers er det langfri på meg nå. Det skal blir deilig.

Ha en fin veiedag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei og god lørdagskveld :)

Så flinke dere har vært begge to,700gram ned er kjempebra,gratulerer :).

Merkelig med vektresulater Alfa-Bettan,både positivt og negativt,ikke lett og bli

klok på.

 

Forstår godt at du har mye og henge fingrene i Millamy34,tråden er her,bestandig koselig og lese det du skriver,men stress ikke.

Bra du får til trening selv om ikke ryggen er helt ok,vi er laget for og være i

bevegelse,kjedelig da den ikke vil samarbeide.

 

Jeg har bare jogget en kveld denne uka,mye jobbing og ekstra travelt på jobb i forbindelse med 17.mai,hatt jobbehelg nå,merker at jeg ikke er 20år lenger ;).

Blodprøvene jeg tok viste at jeg hadde B12 mangel,skal ha 5 injeksjoner til uka.

Dattera mi har gitt opp prosjektet vårt,men jeg skal konkurrere mot meg selv 15.juni.

Ei venninne spurte om jeg hadde lyst til og bli med og trene i trinn i en hoppbakke,jeg tar utfordringen på strak arm :unsure:.

 

Klart du skal ta til deg komplimentene du får,tenk 13kg ned i vekt,det er jo ikke noe annet enn positivt Millamy34 :).

Jeg har selv fått tre koselige tilbakmeldinger denne uka,jeg takker og sier jeg holder på med livstilsendring.

 

Babydrømmen vant slankekrigen,vel fortjent,det er hun som har dratt det hele i gang,hun er gull verdt.Jeg kom på 2.plass,jeg er superfornøyd med det.

Så artig at du har meldt deg på slankekrigen sommer Alfa-Bettan,lykke til :).

 

I morgen er det 17.mai,gleder meg til og se barnebarn gå i tog,være sammen med dem,kose oss med is,brus,pølse og kake :).

 

Ønsker dere begge en fin 17.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei :)

 

Ble samme vektnedgang på oss denne uka Millamy34,jeg hadde ikke forventet noe mer,takknemlig for at jeg ikke har lagt på meg :).

Ble en fin 17.mai,spiste stort sett det jeg hadde lyst og godt var det.

Det ble igjen kake,jeg sprakk skikkelig mandag,spiste resten av kaka,noe så dumt :unsure:.Trøsta må være at dette er første sprekken jeg har hatt på en hverdag siden jeg begynte med livstilsendring i begynnelsen av mars.

 

Så lurt av deg og bestille time hos legen,få tatt en ordentlig sjekk på deg selv,

håper at blodtrykket stabiliserer seg raskt.

Jeg merker ikke noen virkning av B12 injeksjonene enda,men må kanskje gå noen dager.

 

Det har bare blitt en trimtur på meg i uka som har gått,noe jeg skal forbedre

betraktelig denne uka.Jeg begynte og male gangen nede i fargen,Valmuefrø,det

blir så fint.Ivrig som jeg er så har dette gått på bekostning av trim.

 

Ikke så greit Millamy34 og godta seg selv og kroppen sin,blir jo aldri slik

det en gang var...

Jeg ser selv hvordan det er stelt med meg og mitt,i en alder av 54år,så tenker

jeg først og fremst helse ved vektnedgang.Mannen i mitt liv er glad i meg slik jeg er,men ingen hvilepute av den grunn,jeg vil være aktiv,nekter og la min kropp forfalle.

 

Nå har middagen sunket såpass at jeg kan finne fram joggeskoa,ta en tur ut i solskinnet B)

 

Hvordan har det gått med deg Alfa-Bettan?Husk og meld vekt i slankekrigen.

 

Ønsker dere ei fin uke med sunde,gode valg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...