Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

Inne igjen fra en drøy times trimtur,hadde nesten glemt hvordan det kjennes ut og

bli varm og svett ;).

Sitter her nå med en veldig god følelse av og være i gang igjen :P.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Alfa-Bettan

God morgen

 

Deilig å komme igang igjen etter sommeren Suzzie, kjempegod følelse en sitter igjen med når en har fått tatt seg ut litt. Du er flink.

 

Da har jeg vært på vekten :blink: 86,2, det er opp 1,8 kilo fra før sommeren, da veide jeg 84,4. Litt surt da, vi har vi kjempet for å gå ned disse grammene, men men vi skal jo kose oss litt innimellom også. Ikke bare tenke kalorier. Vi kommer vel kanskje lenger med det i lengden.

Det er bare å ta skikkelig tak og få vekke igjen sommerkiloene, og så er første (lille) delmål å komme ned i den vekten jeg var før sommeren. Det andre lille målet er ned i 82,6 kilo da får jeg en BMI på 29,9, dvs fra fedme :angry: til overvektig.

Så er neste delmål 79,9 kilo, altså under 80 kilo. Det er 6,3 kilo. Skulle sette meg en dato....

Hva tenker dere er realistisk? Har dere noen mål og tidsrammer denne høsten.

Skulle vi sette oss noen mål sammen?

 

Ha en fin dag begge to.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Javisst er det viktig og kose seg iblandt Alfa-Bettan,bare kose seg og nyte livet :).

Jeg har også satt meg delmål,første er og komme under 80kg,andre er 77,5kg.Håper og veie ca.75kg. i mnd.skifte nov./des.

Dit er det ca 15 uker,en nedgang på 0,5kg pr.uke synes jeg er realistisk,noen uker går vi ned mer og noen uker mindre,greit og sette et snitt :).

 

Synes du dette høres greit ut?

 

Greit og sette oss noen mål sammen :).

 

Håper det står bra til med deg Millamy34,god helg til dere begge to :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

 

Veide meg i går,gått opp 1kg. denne uka,nå er jeg alldeles ute og kjører :angry:.

Har like stor tro hver morgen om at nå skal trenden snus,men like skuffet hver dag da jeg kryper til sengs at dagen har ikke vært slik den burde matmessig.

Kommer heller ikke i gang med trim slik jeg ønsker,blitt en tur denne uka :unsure:.

 

Er vel bare og brette opp ermene og prøve på en god uke slik ukene stort sett har vært siden mars.

Status nå er en vekt på 83,8kg,minus 6,1kg siden jeg staret i mars.Surt med de 2kiloene som har kommet på igjen :(.

 

Hvordan har det gått med dere jenter?

Håper det går bedre med dere for tiden enn det gjør med meg,gleder meg til og høre fra dere :).

 

Klem fra meg :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Halloen jenter

 

Kjipt med et kilo opp, Suzzie. :(

 

Skulle tro det var meg du skrev om Suzzie, jeg sliter også med å komme helt igang igjen etter ferien. Det med trimmen er det verste.

Føler jeg er flink noen dager, så plutselig detter jeg litt utpå igjen. :angry:

Det føles litt tungt nå, men som du sier Suzzie, er det bare å brette opp armene og bli like flink slik vi var før ferien.

 

Målsetningen din høres bra ut, Suzzie, vi er jo ganske nære i vekt og noenlunde lik målsetting.

Vi har planlagt et venne/familie helg (kun for voksne) det blir kanskje allerede i midten av oktober. Tror jeg skal sette meg et mål om å komme under 80 kilo til da. Det er 8 uker. Kanskje det er litt mye med 6 kilo på 8 uker. Får prøve så får jeg se hva jeg klarer. Hiver du deg på Suzzie?

Vi skal nå klare dette Suzzie, vi får stå på. :)

 

I helgen skal jeg i bryllup til en nevø i Fredrikstad. Jeg skal holde takk for maten tale, så det blir litt spennende.

Jeg var å prøvde utallige kjoler i forrige uke. Bannet jeg fælt over de kiloene jeg hadde lagt på meg i ferien kan du tro, der jeg stod å svettet i prøveromme. :blink:

Det blir fly lørdag morgen og tilbake søndag. Hadde litt hjemme på program så det blir litt knapt, men jeg gleder meg.

 

Håper det går bra med deg Millamy34, håper du fortsatt er like flink og får meg og Suzzie inn på et godt spor igjen.

 

Vekten min var 86,4 opp 200 gram.

 

God helg til begge to.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere :)

 

Så utrolig koselig og lese brev fra dere begge to,oppmuntrende,positive ord som jeg "sluker" :).

Klart vi ikke skal gi oss jenter,vi skal kjempe sammen til vi er i mål alle 3 :).

 

Håper du fant deg en fin kjole til bryllupet Alfa-Bettan og at du koser deg i kveld.Bryllup er vel noe av det koseligste som kan feires,å finne kjærligheten er stort :wub:.

 

Så koselig at du har tatt deg tid til og skrive noen ord Millamy34,har full forståelse for at du har travle dager.

Jeg synes du skal være veldig fornøyd med vekt-resultatet ditt,du har vært kjempeflink :).

 

Jeg hiver meg på Alfa-Bettan,under 80kg til midten av oktober høres ut som et

fornuftig mål,er jo sevfølgelig lov og håpe på mer ;).

Jeg tenker som deg Millamy34,på mandag er det ny uke,nye muligheter og det skal

gripes :rolleyes:.

 

I morgen skal vi ta med mine foreldre på tur,vi skal besøke tanta mi på Årnes,får også hilse på mine kusiner med fam.,ikke så ofte vi sees så det blir

stas :).

 

Nå har jeg jobbet 2 helger på rad,gleder meg til ei litt roligere uke med fri neste helg.Det passer jo bra,da startskuddet går mandag for videre jobbing med livstilsendringen :).Jeg ønsker oss lykke til!!

 

Ønsker dere begge en koselig lørdagskveld :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Håper og tror at ryggen din er på bedringens vei Millamy34,kjenner hvor vondt jeg

får av deg.Ting og tang blir lett håpløse da ikke ryggen spiller helt på lag,glad

du synes den er bedre i dag.

Fornuftig og ta det med ro i forhold til trening og ikke har en så mange valg heller.

Sant som du skriver at det ikke er så mye en får utrette på 2 dager,men synes du har klart kjempemye,du har jo klart og snu fokus :).

Synes du skal være kjempefornøyd med vekta de,300gr. ned er bra,du er kjempeflink :).

 

Her har det gått over all forventning,vekta i dag viste 83,1kg,ned 700gram :D.

Har ikke fått til så mye trim,men er mye flinkere med maten enn jeg har vært på lenge.Kjenner at jeg også har klart og snu fokus,tommel opp :).

 

Spent på og høre fra deg Alfa-Bettan,hvordan du hadde det i bryllup og hvordan det har gått med deg denne uka :).

 

I dag har jeg fri,dagen skal brukes til vask og vinduspuss,skal overraske mannen i mitt liv med røkt svinekam til middag,det er han veldig glad i :wub:.

 

Skal bli flinkere selv til og skrive noen ord til dere,lettere og holde fokus

på den måten.

 

God bedring Millamy34.

 

Ønsker dere begge en strålende uke :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Fredag morgen,sola skinner og jeg har helgefri :).

Tar meg en times trimtur,greit og få det unna fra morgenen av.

Håper ryggen din har blitt bedre Millamy34 og at du har det bra Alfa-Bettan :).

God helg begge to :).

Klem fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hei begge to :)

 

Jeg har ikke glemt dere :) Det er så kjekt å komme inn her å lese hvor flinke dere er. Det får meg til å yte litt ekstra også.

Kjempebra med 700 gram ned Suzzie, du er kjempeflink. Så kjekt å høre at ryggen er bedre Millamy34, og at du er superflink ellers og. Herlig. :D

 

Hos meg er vekten stabil, har begynt å få rett fokus på maten, men er ikke kommet helt igang med trimmen. Men har hatt noen veldig travle uker etter ferien, så det visste jeg at det skulle bli vanskelig, det med trimmen. Så jeg håper når trimmen kommer skikkelig igang, det har jeg lagt opp til denne uken, så begynner vekten å bevege seg igjen. Det skal bli godt å få alt på plass. :)

 

Vi har forresten begynt med Adams matkasse hjemme, vi var blitt så kjedelig i matveien at vi trengt noen nye ideer. Jeg ser at middagene der ligger på alt fra 450 kcal til 650 kcal, den med mest kalorier er kun 1 gang i uken. Vi har bestilt 5 middager i uken. Vi får som oftest 2 middager med fisk, veldig bra, kylling 1 dag, pasta og svin. Så får vi mye gode grønnsaker til. Så kan vi avbestille når vi vil, ha pauser osv. Vi har hatt 1 uke, så får vi se videre hvordan vi liker det.

 

I dag etter jobb, skal jeg prøve å få med mannen og hunden i huset på en god fjelltur. :)

 

Jeg har bestemt meg for at på onsdag skal jeg ikke ha noen forventninger til å gå ned, håper kun at vekten ikke har økt, men at det nå fremover kun skal gå nedover.

Ha en fin dag jenter. Vi snakkes.

Jeg skal bli flinkere til å komme innom og kommentere. Jeg blir så glad hver gang jeg ser dere har skrevet noe nytt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så glad på dine vegne Millamy34,at ryggen bedrer seg dag for dag,har tenkt mye

på deg om dagen.Glad du har skrevet noen ord om hvordan ståa er :).

Veldig bra og gå på ulendt underlag,så håper vi at du snart kan ta fatt på ei

real treningsøkt,lykke til videre :).

 

Så koselig og høre fra deg igjen Alfa-Bettan,slik vil det være i blandt,travle tider og ikke så god tid til alt en ønsker og gjøre.

Så bra du har fått tilbake riktig fokus på mat,da kommer nok trimmen etterhvert :).

Så spennende med Adams matkasse,har sett reklamen på TV,gleder meg til og høre hvordan det går framover :).

 

I dag har jeg registrert inn mat og trim,klarte 10 i score på mat,etter jobb tok

jeg en times trimtur :).

Har bestemt meg for det samme som deg Alfa-Bettan at heretter skal vekta kun gå nedover ;).

Du ga meg ekstra inspirasjon Millamy34 med setningen om snart og tippe 7 tallet,takk skal du ha :D.

 

Lykke til på onsdag begge to :).

Ha en fortsatt fin kveld og ei fin uke :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hallo

 

Håper dere begge har en bra uke.

 

Ser du er begynt å registrere alt du spiser og trener Suzzie, det er nok sikkert veldig lurt. Det har jeg gjort før med veldig god effekt. Du blir veldig obs på hva du spiser. 10 i score da, du blir veldig skjerpet på å greie det. Kjempesmart Suzzie, jeg henger meg på fra mandag av.

 

WOOOOW Millamy34 tenk ned 1,5 kilo ned :):):) HURRA

Du har jammen vært flink, med ryggproblemer og det hele. Håper ryggen har gitt seg nå. God bedring iallefall.

Spennende å melde seg på Dytt.no, jeg har vært med en gang før med jobben min.

Jeg har jo sånn pulsklokke, så jeg følger med at jeg prøver å komme meg over 10.000 skritt daglig, hvis ikke det er moe spesielt.

 

Matkassen fra Adam er helt greie. Det som er kjekt er nye ideer, jeg hadde aldri valgt de sammensetningen selv. Noe er veldig godt, noe er sånn passe, men sånn er det jo med den maten vi finner på selv også. Ikke alt smaker like fantastisk hver dag. Så det er helt greit. Så får vi i oss sunn mat og grønnsaker i riktig mengde.

 

Ellers går det litt trått med meg. Vekten er stabil på 86 tallet, litt demotiverende, føler jeg ikke klarer å ta det siste steget til at det blir bra. :angry: Neste uke har jeg meldt meg på 1 times spinning. Vi har et idrettslag på jobben og nå har de fått spinningssykler og så har de kommet igang med spinningtimer til de som er medlem. Så med litt ekstra aktivitet får jeg håpe det kommer litt resultater neste uke. 60 minutter spinning den dagen og med noen litt gode turer i tillegg håper jeg det går rett vei.

 

Gleder meg over fremgangen deres.

Ha en fin ukeslutt begge to, håper vekten peker nedover for deg og Suzzie.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Wow Millamy34,hvilket resultat du har klart sist uke,jeg er SÅÅÅ imponert,gratulerer!!!! :P.

Resultatet er så fortjent,du er kjempeflink :).Glad i hele meg på dine vegne :).

Så godt og lese at ryggen din blir bedre og bedre for hver dag som går :).

 

Her har det ikke skjedd noe med vekta siden forrige onsdag,håpet på en liten nedgang,men nei :unsure:.

Vet at jeg har vært flinkere med maten enn på lenge,men ikke så mye trim som jeg hadde tenkt.Har snudd tankegangen litt i forhold til trim,behøver jo ikke være en

times tur hver gang.En halv times rask gange 3 til 5 ganger i uker er det som er anbefalt for og være fysisk aktiv.En halv time er jo bedre enn ingen ting,en time

er bedre enn en halv en,så her er det jammen mange muligheter ;).

Skal til legen igjen onsdag 24.sept,sjekk av blodtrykket,er det ikke bra da,blir jeg satt på medisiner,noe jeg håper å unngå.

Har lyst til og komme under 80kg til den 24. da har jeg klart 10kg.siden jeg startet i mars.Slett ikke et håpløst mål,3kg på 3 uker bør jeg klare,men kjenner

nesten jeg blir litt stresset ved tanken :unsure:.

 

Hvordan går det med deg Alfa-Bettan?

 

I dag har jeg fri,skal besøke mamma og pappa,de trenger hjelp til diverse ting,godt og ha de i nærheten :).

 

Glad jeg har dere begge to her inne,ha en fin dag :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde sendt mitt "brev" så jeg at du hadde skrevet Alfa-Bettan,fint og lese fra deg :).

Kjenner meg igjen i det du skriver,demotiverende at det ikke går nedover :(.

Jeg er sikker på en ting at resultatet ditt vil komme neste uke etter spinning og

gode trimturer :).

Denne uka er vi så heldig og få ta del i nedgangen din Millamy34 :).

 

Nå skal jeg ta turen til mine foreldre :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så glad jeg blir av og lese det du skriver Millamy34,føler energien spruter av deg :)."Eget" uterom er jo supert,så bra dere er flinke til og bruke det,gjør godt for sjel og sinn :).

 

Så er det onsdag og ny veiedag,her går det trått,ned 300gr :(.

Livet mitt er inne i en annerledes, ny fase,med foreldre som trenger mye hjelp.

Mamma har fått konstatert alzheimer sykdom og pappa er også til utredning,han

falt i sommer,slo hodet, og etter det "ser" han personer i sitt eget hus,personer

som ikke eksisterer.

Hjemmesykepeleien blir koblet inn etter hvert,enn så lenge hjelper jeg med,dosetter,handling,tilrettelegging med middagsmat og legebesøk.

 

Merker at det blir mindre tid til meg selv oppi dette,ikke like mange trimturer og like gode matvalg,fasitten ligger nok her,på treg vektnedgang.

Jeg er kjempeglad for at jeg har de i nærheten og at jeg kan hjelpe dem slik jeg har mulighet til :).

 

I dag har jeg fri,sola skinner og det er en utrolig fin morgen :).

Skal en tur til mamma og pappa i dag,men joggeskoa skal på i løpet av dagen,gleder meg til det :).

 

Neste helg er vi bedt med på hyttetur til Trysil,med et vennepar av oss,det gleder vi oss til.Da skal vær få være vær,ut på tur aldri sur...

 

Ha en fin dag begge to,gleder meg til og høre fra dere,håper på gode resultater

for dere :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld :)

Gratulerer Millamy34!!!! :) :) :).

Så gøy og lese om resulatene dine,tenk at du klarte nedgang denne uka også,du er

kjempeflink,jeg bøyer meg i hatten :lol:

Kjenner din motivasjon og gode energier strømme helt hit,du gjør meg så glad :).

 

Har akkurat kommet inn igjen etter en trimtur,jammen var det godt :).

 

Godt at minsten er i form igjen,lykke til med lesingen :).

 

Hvordan går det med deg Alfa-Bettan?

 

God kveld begge to,klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...