Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest Alfa-Bettan

Halloen jenter

 

Så flinke dere er. :):)

Begge to med nedgang og du Millamy34 er jo helt super. Tenk nesten målet ditt, så fantastisk flink du er. :)

Du og Suzzie står på selv om du har masse annet å tenke på som er egentlig mye viktigere enn vekten vår. :(

Jeg har også hatt en mamma med Alzheimers, Suzzie så jeg vet hva du står oppi. Tenker på deg masse. Det er tøft. Tenk mye på hva dere har opplevd sammen til nå, det er viktig. Stå på.

 

Her er det litt nedgang også. Kommer ikke skikkelig i gang med trimmen og det ergrer meg veldig. Er nå 86 kilo nedgang 400 gram. Det er jo en begynnelse. 1,6 kilo til der jeg var før ferien.

 

Her er det nydelig vær i dag. Så i dag skal jeg prøve meg på en fjelltur med hunden. Det blir nok tøft for jeg tror kondisen er veldig dårlig.

 

Ha en fin helg begge to, tenker på dere.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

God morgen :)/>/>

Torsdag morgen og i dag har jeg fri,ser fram til besøk hos ei venninne senere i dag.Langt imellom vi ser hverandre,men alltid like koselig og treffes,vi har

alltid like mye og snakke om da vi treffes.

 

Så superflinke dere er,en fornøyelse og lese fra dere begge to :)/>/>.

Tenk Millamy34,at du har kommet så langt,så langt at du nesten er i mål,du store

allverden :)/>/>.

Det får ikke hjelpe om det "svir" i lommeboka,tenk så gøy og kjøpe seg nye klær,det har du virkelig fortjent Millamy34 :)/>/>.

 

Her går det ikke så bra,er nede i en bølgedal,prøver og kravle meg opp,men faller ned igjen :(/>/> Har ikke veid meg denne uka,behøver det heller ikke for og kjenne at det ikke har gått min vei.

Det grunnleggende ligger der,men kommer jeg over kaker eller godis,er gamle vaner der :blink:/>/>.

Dårlig samvittighet har jeg,har blitt god på det...

Vet alt om hva jeg skal og bør gjøre,men får det ikke til,HJELP!!!!

 

Dette ble ikke mye lystig lesestoff herfra,men håper og tror at jeg klarer og snu trenden,gode råd tas imot med takk :rolleyes:/>/>.

 

Hvordan går det med deg Alfa-Bettan?Håper at du har oppnådd gode resultater

denne uka :)/>/>.

 

Denne helga reiser vi på hyttetur,reiser etter jobb i morgen og blir til søndag.Ser at værprognosen er bra for helga så da blir det fjellvandring på lørdag :D/>/>.

 

Spent på og høre fra dere,ha en fin dag,helg og uke :)/>/>.

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Hjemme igjen etter ei super helg på fjellet med gode venner,lørdag ble det en topptur i kjempefint vær.Kjenner at denne helga har gjort godt for kropp og sjel :).

 

Så spennende med studiesamling,glad du har mulighet til dette,forstår at det er mye nye intrykk som skal fordøyes.

Har du overnattet på Hamar?

 

Kjempeflink er du som klarer og holde vekta de stabil,har skrevet det før og skriver det igjen:"du er kjempeflink" :) :) :).

 

Har lest de gode rådene du kommer med,takk skal du ha :).

Helga har heller ikke vært bra,alt for mye mat og godis,jeg skammer meg,ikke dette jeg vil.Fortsetter jeg slik er jeg snart der jeg var og det vil jeg jo

ikke :(

 

I morgen er det mandag,ei ny uke ligger foran oss,med nye muligheter :).

 

Ønsker dere ei fin uke,lykke til videre :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Mandag morgen,ny uke,nye muligheter,jeg er klar,klar til og ta fatt :).

Tar fatt videre mot vektmålet mitt,vil ta lengre tid enn planlagt,har "kastet"

bort nok tid nå på dårlige matvalg og lite trim :(.

 

Har hoppet over veiing,pga at bukser strammer igjen og jeg føler meg dårlig av for mye godis,noe så dumt :(.

Men hva skal man med dumheta hvis en aldri skal bruke den :D.

 

Ønsker dere en fin dag :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hei begge to

 

Kjekt å være være hjemmenfra noen dager og få litt nytt påfyll Millamy34. Du er kjempeflink og har stålkontroll på tingene. :)

 

Kjekt å høre at du storkoste deg på hyttenturen Suzzie. En kan leve litt på en sånn helg.

 

Ellers er det litt sånn med meg som det er med deg Suzzie. Nå har jeg ikke dine tilleggsproblemer, med syke foreldre osv. Da forstår jeg at du mister litt fokus.

Jeg får det ikke til for tiden. Vekten vandrer opp ned på 86 tallet og jeg kommer ikke derifra. Føler jeg ikke greier å sitte inn det siste giret. Føler med litt oppgitt og har lyst til å gi opp. I helgen har jeg trøstespist. :angry:

 

Forrige helg var jeg på 2 fjellturer (2 timers hver gang), så har jeg attpåtil vært 2 ganger på spinning (1 time hver gang), men allikevel mangler jeg motivasjon til å få til begge deler, altså mat og trim samtidig. Er inne i en veldig dårlig perioder kjenner jeg.

 

Har lest igjennom rådene du kommer med Millamy 34, skal lese de flere ganger og se om jeg greier å ta det til meg. Som du sier sitter det i hue.

 

Håper du vi skal greie å få det til sammen Suzzie, det er som du sier; Ny uke og nye muligheter.

Krysser fingre og alt vi kan krysse så får vi håpe at vi kan finne frem villdyret i oss og fortsette den gode trenden vi hadde før sommerferien.

 

Klem fra meg, og beklager at det var lite positivt fra meg i dag. :mellow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Så fint og høre fra deg Alfa-Bettan,måtte bare innom som kjappest og skrive noen ord :).

 

Ja nå er vi begge i samme båt,har selv vært inne på tanken om og gi opp,men nei det skal ikke du og heller ikke jeg.Vi skal stå sammen i dette,hjelpe hverandre

over den kneika vi opplever nå,sikkert lurt og registrere maten du spiser.Følte meg selv litt dum da jeg spurte dere om gode råd,for jeg vet jo mye om hva

som skal til for og gå ned i vekt.

 

I dag har jeg hatt en veldig fin dag,har gått greit med maten og gått en tur på

45 minutter,glad for det jeg har fått til :).Kanskje villdyret begynner og våkne til liv ;).

 

Glad for støtten du gir oss Millamy34,tusen hjertelig takk :).

 

I blandt så er det ikke alltid like positivt det som skjer i denne prosessen her,men ingen grunn til og beklage det Alfa-Bettan.

Men skal jeg være helt ærlig så har jeg selv tenkt tanken,da det ikke har

vært noe positivt herfra.Har skrevet som ting er,det er jo derfor vi er her

for hverandre for og dele både det positive og det som ikke er så positivt.

 

Så håper jeg på en bra uke for oss alle 3,vi krysser det vi har,masse lykke til :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen herlige jenter :)/>/>

 

Så kjekt å høre fra dere. Dette var virkelig en vitamininnsprøytning. :D/>/>

 

Ja Suzzie vi skal greie det! Vi skal aldri gi opp!

Vi vet jo at det kommer sånne perioder som dette, og jeg kan med hånden på hjertet si at hadde det ikke vært for at dere var her inne, så hadde det ikke gått så bra. Men dere er her og det er helt suverent, da er det et håp i det fjerne.

Vi skal greie det Suzzie og takk for god støtte.

 

Ja, du har jo vært innom en sånn periode selv, Millamy34, så du vet jo hva det går i.

Tusen takk for oppmuntrende ord Millamy34, og tusen takk for initiativet til konkurransen mot oss selv. Jeg er med!!! Herlig :D/>/> Du er helt super.

Nå er jeg kjempegiret, dette skal vi få til.

 

I forrige uke, har meg og mannen i huset bestilt oss en kjærestetur til København. Vi reiser torsdag 1. oktober og kommer igjen søndag.

Jeg er med i konkurransen, men jeg denne helgen kommer jeg til å kose meg med det jeg har lyst på av mat og drikke. Da får jeg være flink før jeg reiser og etterpå.

Trimmen skal jeg få til og så får jeg håpe det med maten kommer. Jeg registrerte alt jeg spiste i går og da kom jeg opp i 1900 kcal, og jeg skal ha ca 1600, så her ligger nok noe hvorfor ikke vekten rikker seg. Her må jeg justere matinntaket litt.

 

Nok en gang jenter. TUSEN TAKK :D/>/>

 

Ha en strålende dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære dere :)

Nå ble jeg glad nå,glad av og lese det dere har skrevet :).

Så spennende med konkurranse,jeg blir med :).

Kjennes på samme måte nå som da jeg ble med på slankekrigen,konkuranseinstinktet våkner til liv.Nå blir det kamp mot meg selv,på slankekrigen var vi mange som kjempet mot hverandre.Det ble ingen høstrunde av slankekrigen,veldig synd :(.

 

Så koselig med kjærestetur Alfa-Bettan :wub:.

Det er kjempeviktig og finne på ting sammen,klart du skal kose deg på en slik tur :).

 

I morgen er det onsdag og veiedag,gruer meg til det,men tar det som kommer etter fråtsing og lite trim.Veide meg ikke forrige uke,så eneste jeg har og gå

ut fra er bukser som har blitt strammere :(.

Og i morgen er dagen med stor D,da begynner konkurransen,jeg gleder meg :).

I morgen har jeg fri,har time hos fastlege kl.8.20,tannlege kl.10 og jeg skal være med mamma til lege kl.12.30,så dagen kommer til og gå raskt :).

 

Ha en fin kveld jenter,så gleder jeg meg til og lese fra dere i morgen :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen begge to.

 

Her har vekten bikket 87.1 kilo, og der stopper oppgangen. :D/>

 

Var på en god fjelltur i går 1,45 timer, 45 minutter rett oppover og det kjentes. Herregud hvor dårlig kondisjon. Er jo helt flau. Det er masse som må gå rett vei nå ser jeg, men jeg skal klare det.

 

Fikk regulert maten i går, var på 1605 kcal. Tror det er bra å registrere

 

Det er bra vi har han flink sjef da, Millamy34. :)/>

 

Da er det bare å finne "villdyret" og sette i gang arbeidet.

 

Ha en flott dag begge to. :)/> :)/>

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Her viste vekta 84,4kg i dag,så jammen bra konkurransen har startet :).

All ære til deg Millamy34 for et så kreativt forslag,-2kg på 3 uker skal vi klare :rolleyes:.

Villdyret og konkurranseistinktet har våknet for fullt,og en ting er sikkert jeg

skal ikke skuffe "sjefen" min ;).

Dagen i dag har vært veldig positiv,var hos legen og målte blodtrykket,det var kjempefint,slapp og begynne med tabletter.

Har også vært hos tannlegen og jeg hadde null hull,herlig følelse :D.

 

Nå blir det litt husarbeide her og etterpå skal jeg ta en trimtur.

 

Lykke til med ei ny uke begge to :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hei

,

I dag har jeg vært på 1 times tur. Ikke gått det kjappeste jeg greier, var på 2 timers fjelltur i går, men i et tempo sånn at jeg i hvertfall ble varm og litt økning i pulsen, men ikke mye.

 

Matmessig har det også vært en OK dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enusiastiske dere er jenter,dette lover bra :).

Så flink du er til og trimme Alfa-Bettan og du har klart og regulert maten til ca 1600 kcal,kjempebra jobba :).

 

Og duda Millamy34 som har begynt og registrere mat igjen,kjempeflink du også :).

 

Det ble ingen trimtur på meg i går,men jeg skal ta det igjen til fulle i helga,så vær sikker sjefen det blir ikke noe problem og klare trim-måla pr uke :rolleyes:.

Følelsen min i går var god ja,burde nesten feiret litt ;).

 

Etter endt dag på jobb i morgen har jeg fri i 3 dager,sola er på vei,gleder meg B).

 

God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Halloen jenter

 

Så var vi kommet til søndag allerede. :mellow:

 

Her har jeg vært flink å gå på tur. På fredag 1,15 timer og lørdag 1,35 timer. Lørdag var vi på fjellet og det er flott.

Matveien har det fredag og lørdag ikke gått så bra. Har nok spist mer enn hva jeg burde. :(

 

Det blir nok en tur i dag også.

Ha en fin søndag begge to.

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Her er det også litt for stort matinntak :(.

Trimmet 1 time lørdag,fjelltur på 6 timer i går og vært ute og gått en time rask

gange i kveld :).

Så får vi bare håpe det gir et greit resultat på onsdag :).

 

Håper dere har det bra :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hei

 

Så flott Suzzie. 6 timers fjelltur da.... Herlig :)

 

Jeg har vært ute og gått i 1,30 timer i går og i dag har jeg hatt 60 minutters spinning på jobb. Så det er ingenting i veien med treningen vår.

Er litt usikker med tanke på helgens inntak. Den som venter får se.

 

Har du høstferie Millamy34?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så fint med ferie Millamy34,vel forjent :).Ja nå er det virkelig fint i fjellet,nydelige farger :).

 

Beklager og måtte meddele dere en vektoppgang på 0,5kg denne uka :angry:.

Føler at jeg har lyst til og gi opp alt,ikke er jeg noen god motivator for dere

heller.

Skal prøve og ta meg sammen denne uka,håpe på et bedre resultat neste onsdag.

 

Håper det går bedre for dere i disse konkurranse tider enn det gjør for meg :).

 

Hvordan har det gått med deg Alfa-Bettan?Ikke noe og utsette på trimiveren din :).Fortsatt god ferie Millamy34,kos deg :).

 

Ønsker dere begge en fin torsdag og lykke til videre :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...