Gå til innhold

Ny start:-)


Gjest Suzzie
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 406
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gjest Alfa-Bettan

Hei og god kveld/natt :)

 

Her har det vært en hektisk uke, også forrige uke.

Flott at dere begge går ned, ble -300 gram på meg og, lik nedgang på oss alle.

Vekten viser 86,5

 

Skriver mer i morgen. Snakkes da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Halloen alle sammen

 

Nå er det jammen meg en ny langhelg. Masse helligdager og god tid for utskeielser. :)

Har blitt litt ekstra matinntak den siste tiden og at tiden til trening/tur er blitt mindre grunnet mye å gjøre med hus og hage, men sånn er det jo innimellom, og det vises i form av litt liten vektnedgang. Men som vi sier ned er ned.

 

Flott at du har fått trent litt igjen Millamy34. Så har du gått ned såpass at det sikkert ikke gjør noe at du veier maten hele tiden. Du vet vel sånn noenlunde hva du får i deg. Forstår jo det i henhold til barna dine. Du har jo vært kjempeflink.

 

Flott at du får B12 tilskudd Suzzie. Det merker du sikkert etterhvert. Ja det er dette med ting som må gjøres i huset av vedlikehold osv. Det går jo på bekostning av noe, som oftest treningen Suzzie.

Gratulerer med 2. plassen forresten. Det er jo kjempebra, du har vært veldig flink.

 

I dag reiser vi på hytten, der venter det også en del malearbeid på altanen, sånn småplukk. Håper det blir noenlunde vær så jeg får gjort det ferdig.

Vet ikke helt om vi får til noen fjellturer. Det er vel lit for mye småting som skal gjøres. Ser at når jeg er på hytten ser jeg at jeg fremdels har det letter å ty til sjokolade og kos enn når jeg er hjemme. :mellow:

Så på onsdag reiser jeg og minstejenten (hun er 14 år) til London. B)

Skal være der til lørdag. Så utfordringene står i kø. Så nedgangen neste uke blir vel heller dårlig. Men sånn er det jo innimellom. Vi må jo kose oss av og til, eller så holder vi vel ikke ut i det lange løp.

 

Håper dere alle får en fin pinsehelg. Så får dere gå ned noen gram for meg og. :)

 

Snakkes plutselig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei og vel overstått pinse :).

 

Så heldige dere er som skal på jentetur til London Alfa-Bettan,dere har virkelig

noe og se fram til.Vi var der sammen med et vennepar for noen år siden,kunne godt tenkt meg en tur tilbake.

Jeg støtter det du skriver om og kose seg Millamy34,viktig og kose seg,god mat er en viktig del av turen.Synes du skrev det så fint selv Alfa Bettan at vi må kose oss av og til ellers holder vi ikke i det lange løp,og det skal vi jo :).

 

Så koselig Millamy34 med frieri og bryllup etterhvert,gleder meg på deres vegne :wub:.Så fint det må være og ha ei søster,det har jeg bestandig ønsket meg,men kan jo som kjent ikke få alt en ønsker seg her i livet.

Jeg har vært heldig,har en bror som er 5 år eldre enn meg som ikke bor så langt

unna oss.

 

Jeg er veldig fornøyd med pinsen,begynte og male veggene i kjelleren med trappenedgangen for en uke siden,malt 2 strøk.Lørdag startet vi med pussing av kjellertrapp,har fått malt den i 2 strøk.Mye jobb,men du verden så fint det ble,veggene i valmuefrø og trappa ble eggehvit.

Opp og ned av gardintrapp har gitt litt gratis trim,eneste veien ut da jeg hadde malt meg ferdig ned trappa var ut gjennom kjellervinduet.Ved hjelp av

litt akrobatikk kom jeg meg ut,sprek ja ;).

 

Det jeg ikke kan skryte på meg er sunne matvalg og mye trim,blir ikke klok på meg selv,da det er røde dager på kalenderen,skjer det fortsatt noe rart i hodet mitt :blink:.

Har gått en times tid i dag det er det som har blitt av trim i pinsen,går dårlig med prosjekt jogging..

Men jenter,i morgen begynner den første dagen i resten av mitt liv,gleder meg til hverdagen,med trim og sunne matvalg.Nå blir det fullt fokus framover til ferien,ikke mer enn 8 uker til 20.juli.

Da reiser vi ei uke til Madeira,gleder meg stort til det,mye fine blomster og fotturer ei hel uke B).

 

Har dere planene klare for ferien?

 

I helga har vi sådd frø,håper vi kan spise egenproduserte gulerøtter og sukkererter etterhvert :P.Har dandert alt i egensnekra kasser,lagt fiberduk over så de skal ha det lunt og godt,ikke dumt,haglet faktisk i dag.

 

Ønsker dere en fortsatt fin kveld.

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei :)

 

Bare innom for og ønske dere god tur til London Alfa-Bettan,kos deg og nyt :).

I morgen er det allerede veiedag igjen,du verden hvor tiden flyr,ikke de store

forhåpninger ang vektnedgang i morgen,men vi får se.

Har tatt en alvorsprat med meg selv,fullt fokus framover nå til ferien,prøve og klare en nedgang mellom 0,5kg-1,0kg pr. uke.

Lykke til i morgen,heier på oss :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen jenter

En kjapp tur innom før jeg reiser. Takk for lykkeønskninger i forbindelse med turen til London. Gleder oss.

 

Krysser fingrene for dere i dag.

 

Ned 500 gram på meg = 86 kilo.

 

Ha en fin uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei jenter :)

 

Jammen er vi flinke,både når det gjelder vekt og tanker rundt det som har med vekt og gjøre.Kloke ord du deler med oss Millamy34,at det faktisk er greit og gå

i 0 ei uke.Hverdager er jo de det er flest av og som kjent så er det ikke det vi legger på oss mellom jul og nyttår som teller,men det vi legger på oss mellom nyttår og jul ;).

Synes du har kommet veldig,veldig langt i tankene dine Millamy34,og vær du sikker,til uka er 7 tallet i boks for deg.

 

Andre uka på rad vi går ned likt i vekt Alfa-Bettan,for min del har det gått mye bedre enn forventet.Håper dere har det fint på tur og koser dere,vel fortjent :).

 

I dag har jeg fri,besøkt ei venninne og nå skal jeg vaske litt her før jeg begynner med middagen.Skal jobbe fredag og lørdag,søndag får i besøk av barn og barnebarn,da har vi planlagt en topptur,gleder oss til det :).

 

Ser ut som sommeren skal komme for fullt til uka,stor enighet om dette både hos lokale og "proffe" værmeldere.Kjenner savn etter det og kunne sitte ute og ikke

minst det og finne fram lettere klær,lykke :rolleyes:.

 

Så er det bare og ta fatt på ei ny sunn uke,og samme hvordan jeg snur og vender

på det,så hadde det smakt med 1kg.ned ved neste veiing.

Ønsker dere ei strålende uke :).

 

Skrives.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

For en alle tiders avslutning på dagen,komme inn her og lese det du har skrevet,

Millamy34,jeg er så glad på dine vegne,tenk så mye positivt og det bare i løpet

av en dag :D.

 

Skulle vært artig og være flue på veggen din i dag tidlig og fått overvære dans

og jubelrus.Tenk hvor flink du har vært,og det bare i løpet av noen få mndr.Jeg er bare så stolt og glad over det du har oppnådd,tenk og få ta del i det.

Om det er et stykke igjen til målet ditt,så er du i hvertfall 13kg nærmere :).

 

Gratulerer med plass for vidreutdanning til høsten,jeg klarer vel knapt og fatte

omfanget av den jobben det medfører.En ting er jeg sikker på og det er at du kommer til og klare det,positivt med nye impulser.

Tanken har streifet meg noen ganger allerede,at det hadde vært koselig en gang og

kunne treffes.Vi finner sikkert en mulighet for det til høsten,du blir jo så og si i nærmiljøet.

 

I kveld har vi vært i Brummundal og sett eldste barnebarnet spille fotballkamp,

laget hans tapte med 1 mål.Han syntes det var godt og komme i dusjen etter en

kald og regnfull time på banen.

 

Nei nå er det kvelden her,begynner kl. 7 i morgen,har ansvar for og låse opp i morgen tidlig.

 

God natt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hei og hå

 

Her kommer et livstegn fra meg.

 

Millamy34, så kjekt at du skal i bryllup. Da er jo noe å strekke seg etter, være veldig flink nå da, så kan du kjøpe deg noe stilig så du ser helt smashing ut. :)

Nedgang på O er jo bedre enn opp i vekt. Det er jo sånn av og til at sånn er det bare, mange helligdager har det jo vært, og da må en bare være fornøyd med det.

Men det var jo kjempekjekt for deg og å gå på vekten og se 79-tallet. JIPPI :)

Så kom du jo inn på videreutdanningen også. Mange kjekke nyheter Millamy34. Det blir som du sier, et tøft år, men det greier du helt sikkert. Så koselig med babybesøk.

 

Gratulerer Suzzie med vektnedgang på 0,5 kilo, måtte det bare vare. :)

Dere har vært flink å få gjort mye i hjemmet.

Håper dere får masse grønnsaker, veldig kjekt med egenproduksjon.

Tenker dere gleder dere til ferien på Madeira. Det blir jo kjempekjekt. I alle fall varmt og godt. Her er det jammen meg ikke noen sommertemperaturer ned i 5-7 grader og oppover. Helt håpløst.

 

Vi hadde en flott tur til London, der var nå temperaturen på opp mot 20 grader. Herlig.

Det ble mye shopping, masse gåing, god mat og drikke. En skikkelig jentetur.

Vi hadde både manikyr og pedikyr, det var helt herlig etter en lang dag med gåing. Nå håper jeg vekten er snill med meg på onsdag. Er nå litt redd for at jeg har gått opp litt da. Får være kjempeflink disse dagene, og håpe at jeg får reparert litt.

 

Ellers går jeg og tenker litt på om jeg skal være helt sjokolade-, chips-, kake-, kjektsfri fram til ferien. Jeg kommer jo ikke til å lide noen nød og tjener nok noen kalorier på det i løpet av den perioden. Eneste jeg tenkte at jeg kunne kjøpe inn noen Easy is (tror det er det de heter - veldig lite kalorier i en ispinne) så jeg kunne kose meg innimellom.

Har dere tenkt på det? Noen som vil være med?

 

Håper det går bra med dere jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei :)

Ingen grunn til og hoppe i taket her,ikke et gram opp,men heller ikke et gram ned :angry:.Vært ei uke som jeg i utgangspunktet hadde stor tro på,men slik ble det ikke.Har falt litt tilbake på gamle synder,spiste sjokolade og potetgull flere dager i denne uka som har gått.

I går kastet jeg resten i søpla,tenkte at nok er nok,sa til meg selv at nå får du ta deg sammen,full skjerpings!!!

Har sett det før at da noen kg har blitt borte,så er det lett og "falle" utpå igjen,men jeg SKAL ikke i den samme fella nå.

Fra i dag har jeg startet opp igjen med registrering av hver minste ting som blir

puttet i munnen.Føler at jeg er på "bedringens" vei.

Har heller ikke vært noe flink med trim denne uka,men har bestemt at i kveld skal jeg ut og gå en times tid :).

Dette ble ikke mye lystbetont lesestoff for dere,men slik har vi det alle i perioder,ting går tyngre,men håp i hengende snøre :).

 

Fint og lese at du har kost deg på tur Alfa-Bettan og fått kjent litt på vår-

sola.I dag var det godt og se sola igjen,men vinden henger fortsatt i,ser ut til at det kan bli bedre fra i morgen av.Været får vi ikke gjort så mye med,men sommeren går så alt for fort,og det er jo den vi lengter til hver eneste vinter,til lyset,sol og varme.

Gleder meg til og høre hvordan det har gått med veiingen din i dag Alfa-Bettan

kanskje det er du som har gått ned mest denne uka,til tross for at du har vært på tur ;).

 

Jeg var også så sikker at du kom til og klare 7 tallet denne uka Millamy34,men slik ble det altså ikke.Forstår godt at du synes det er kjedelig,men du har da iallefall klart og gå ned 100gr :)

Jeg tror nok som deg Millamy 34 at vekta stopper opp i perioder,om det er slik vi er laget,eller om vi ubevisst slapper litt av da vi går ned noen kilo,ikke vet jeg.

Jammen har du mye og glede deg til framover,koselig med sosialt samvær og det at familien samles setter man mer og mer pris på etter som åra går :).

 

Jeg har stor respekt Alfa-Bettan for ditt prosjekt med søtstopp fram til ferien.Jeg skulle så gjerne blitt med deg på det,men vet at jeg ikke kommer til

og klare det.Ønsker deg lykke til og gleder meg til og høre hvordan du synes det går framover.

 

I dag har jeg hatt fri fra jobb,har brukt dagen til maling av vindusposter og lister,trenger litt fornyelse etter noen år.

 

Ønsker dere alle en fortsatt fin onsdag :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Stolt av meg selv,akkurat kommet inn etter en times trimtur,matvalgene i dag har

vært gode og sunne.Kveldsmaten blir gresk yoghurt med nøtter og honning og en kopp kaffe.

Nå skal jeg støvsuge og vaske gulv før jeg setter meg og ser nyheter og Ack Værmland.Litt selvskryt,men,men,håper dere bærer dere over med meg :unsure:.

 

Håper dere har hatt en fin dag :) .

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Hei jenter

 

Å neida, det er nok ikke jeg som står for vektnedgangen nei.

Veiet meg når jeg kom hjem lørdag morgen, og vekten viste da ca i 13 tiden en vektøkning på 300 gram.

Jeg jublet og tenkt at dette går vegen. Har vært veldig flink i matveien disse dagene etter jeg kom hjem, og tror du ikke vekten stoppet på 86,6 kilo en OPPGANG på 600 gram. Tror jeg dåner :blink: .

 

Flott at dere begge biter tennene sammen og fortsett fordi om det føles at det går litt trått av og til. Det er vel veien å gå.

Fordi om ikke alt er like positiv hele tiden må vi ta med det og, Suzzi. Livet er jo ikke en dans på roser. Det går jo opp og ned her i livet. Så litt svingninger har jo vi alle, og av og til må vi få lov å være misfornøyd.

 

Stå på videre jenter, jeg gleder meg til å komme under 85 kilo, mitt neste delmål.

Kos dere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Suzzie

Hei jenter :)

Hvordan går det med dere?

Her går det greit om dagen,utskeielser i helgen,men tar meg inn igjen på ukedagene.Livstilsendringen har "satt" seg føler jeg,god følelse :).

Har også blitt 3 trimturer denne uka,tar den fjerde etter jobb i dag,det er mye

bedre enn det har vært på en stund :lol:.

 

Regner med at det går for fullt hos deg nå Millamy34,med innspurt før feriestart.

Godt og tenke på at du har en lang og god ferie foran deg,sommerdagene er her nå så nå får vi glede oss over det.

 

Bestemte du deg for søtstopp fram til ferien Alfa-Bettan?spent på og høre hva du bestemte deg for og hvordan det går.

 

I morgen er det veiedag igjen,alt en uke siden sist :blink:.

Ønsker dere begge en fin dag og lykke til i morgen,heier på oss :).

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Her ble det jammen en god morgen,vektnedgang på 0,7kg JIPPI!!!

Veldig fornøyd med resultatet :).

Hvordan har det gått med dere jenter?spent på og høre fra dere :P

 

Jobb i dag,fri i morgen,jobb fredag og lørdag,så er det helg,gleder meg til begge

deler :)

 

Ha en fin dag,klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

God morgen jenter :)

 

Flott nedgang Suzzie, det er herlig når en føler en lykkes.

Du har vært superflink.

 

Jeg har jammen meg gått med 1 kilo = 85,6 kilo. Er veldig fornøyd. B) Er ikke lenge igjen til første delmål.

Jeg har siden jeg kom hjem fra London ikke rørt sjokolade eller noen annet søtt. Jeg kjøpt inn 5 stk Easy is En is er 85 kalorier. Jeg har i løpet av 1 og en halv uke spist 2 slik is. Det er jeg veldig fornøyd med.

 

Krysser fingrene for deg også Millamy34.

 

Ha en fin dag videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og gratulerer til dere begge to med supre resultater,2,3kg har vi klart tilsammen denne uka,kjempebra rett og slett :).

Jeg kjenner også at motivasjonen er på topp da det går bra for dere,positivt med felleskapet vi har her på tråden.

Så flink du er Alfa-Bettan som klarer og stå imot søtsaker,jeg har stor respekt for det du får til.

 

Så koselig med komplimenter Millamy34,vel fortjent,slik kjennes langt inni hjerterota.Du har vært kjempeflink,gleder meg med deg over det du har fått til

:).

Du har nådd en milepel Millamy34 og du har snart nådd delmålet ditt Alfa-Bettan,smiler her jeg sitter og gleder meg med dere.

 

Jeg gleder meg til jeg også ser 7 tallet,er jo ikke så langt dit heller,bare 2,5kg.En annen ting jeg synes er positivt er at jeg nå på 14 uker som gull-medlem i GR,har klart og gå ned like mye som jeg gikk ned på 2 Grete Roede kurs.Takk skal dere ha jenter for støtte og oppmuntring,jeg er dere stor takk skyldig :).

 

Her går det bra om dagen,i morgen har jeg fri og da skal ei venninne av meg og jeg besøke svigerdattera og barnebarnet hennes,Julie.Jeg har kjøpt kjole,shorts og t-skjorte til Julie,kos med en slik dag,ser også ut til at det blir sol i morgen B).

 

Så kjedelig med blodtrykket ditt Millamy34,skjønner godt at du er skuffet over resultatet,er jo som du sier,vi slår et slag for helsa vår.

Jeg er glad for at du kontaktet lege og at du er under oppfølging,så håper vi på det beste med 24t måleren,skal krysse fingrene for deg.

 

I kveld tok jeg en times tur i skogen,du verden så fint det var,gikk så jeg ble skikkelig svett.

Nå begynner siste episode av Ack Værmland,ønsker dere en fortsatt fin kveld og uke :)

 

Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alfa-Bettan

Halloen jenter

 

Ja, det var en flott uke sist Suzzi, skulle ønske det var sånn hver uke!!!!

Jeg har gått ned 300 gram denne uken, det samme som deg. Det var nå ikke mye du hadde gått opp Millamy34, det var jo mye bedre enn det du hadde trodd, bra du er fornøyd med det. :) Du er jo fortsatt på 7-tallet, hurra....

 

Jeg drakk litt alkohol i helgen, og det vises vel litt på resultatet, men, men sånn er det og ned er ned.

 

Du er fortsatt kjempeflink med turene dine Suzzi. Stå på videre så nærmer det seg 7- tallet for din del også. Det er jo herlig.

 

Trist med blodtrykket ditt Millamy34, men bra du oppsøkte lege og er i trygge hender. Bra du skal ha ferie snart så du får slappet av litt.

 

Jeg ser fram til å kommer ned på 84 tallet. Så er neste mål 7 tallet for min del også.

Hvor mye mer skal dere ned i vekt?

 

I heimen er vi travelt opptatt med en sommerfest vi skal ha på lørdag og det går utover trimmingen. Det er jo litt forbrenning i husvask o.l. da, men det gjør ikke det store utslaget. Så på lørdag blir vi ca 30 festglade mennesker hjemme hos oss, eller ute da, så vi krysser fingrene for litt bedre vær.

På menyen er det skalldyr, og det er jo positivt, men det følger jo litt alkohol med også da. Får danse så bare det, det er jo bra.

 

Ha en flott uke og helg begge to og stå på videre så kommer vi vel en gang i havn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...