Gå til innhold

Bijou's Sommerplan 2015


Anbefalte innlegg

Ligger i senga nå, sliten etter en hard styrkeøkt i kveld. Jeg må le litt av av meg selv, jeg er rett og slett så ustabil når det gjelder maten. Var liksom i siget igjen, for så å sprekke nok en gang. Det er jo et mønster dette, 4-6 dager flink, og total sprekk i 2-3 dager.Eneste som er stabilt er vel vekta og treninga.

Vekta har ikke gått slik den skulle i november, og jeg er langt unna 62 tallet nå. Veide inn på 63,5 i dag.... aarrrgh, jeg blir så lei!!!

Inni hodet mitt har jeg en tanke om at det er jo styrketreninga som gjør at vekta ikke går ned, men det er vel en dårlig unnskyldning. Jeg vet jo hva som skal til, hvorfor er ikke viljen tilstede når det blir vanskelig....??

Vel, jeg får sove og prøve å være flink resten av uka. God natt;) og god uke til deg som leser dette :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 478
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ettersom vekta ikke har gått ned, kan jeg ihverfall rapportere at jeg har trent bra denne uka og fortsatt kommer inn i min buksestørrelse etter innkjøp av nye jeans:) så godt å si noe positivt da og ikke bare klage over alt jeg ikke klarer;) kjenner rødvinen gjør meg trøtt, så godnatt og god søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei hå, da er jeg på forumet igjen;)

Har lest litt på livelife sin tråd og ser at både hun og rizzi virkelig er i siget! Veldig flinke!

Jeg er sånn passe flink for tiden, men burde nok vært mere flink ja. Likevel, ligger på 63,5 kg og er virkelig i treningsmodus. Blir ca.5-6 økter i uka med løping og styrke, så jeg klarer nok ikke å ligge på 1400-1600 som jeg nok burde. Sulten som bare det!

Har bakt i helgen og nå har vi endel fristelser liggende rundt her.hm, får legge de i bokser og gjemme dem til jula :-) Jeg går nå rundt her og lurer på hva som må til for at jeg skal bli mere motivert til å spise mindre, men jeg klarer ikke å legge meg sulten. Vil ikke stoppe å trene for å spise mindre heller, da trening er så viktig for meg. Jeg blir i perlehumør og det er veldig bra ifht en rekke sykdommer og plager. Tja,ser ut som jeg skal få slite med å veie 62 kilo.....

Uansett, jeg gir meg ikke, åh nei.jeg skal nedover den forbanna vekta!!! :-) :-)stønn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da er det blitt lille julaften allerede, og roen begynner å senke seg litt her hjemme:)

Det har vært travle dager, med baking og avslutninger og for ikke å snakke om jobb og husarbeid. Jeg blir visst aldri arbeidsledig:)

Jeg er visst nesten alene på tråden her, og kan rapportere om gode uker med trening og vekt som svinger mellom 63 og 63,5. Dette til tross for travelt liv, jeg har prioritert trening og det har hjulpet Meg, selv om jeg har vært sliten og trøtt.

 

Jeg håper noen vil bli med på tråden her, men hvis ikke, så starter jeg en egen tråd snart for oss som trener mye:)

God Jul til alle og kos dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...